Forumas apie mėgėjišką žvejybą

Draudžiama žvejoti : ŠAMUS [11.01-04.01]; masalui naudojant žuvelę* [01.01-04.20]; plačiažnyplius ir siauražnyplius VĖŽIUS [10.15-07.15]; be žvejo mėgėjo kortelių šias žuvis: lašišas, šlakius, sykus, upines nėges; upėse ir jų ruožuose išvardintuose taisyklių priede Nr. 1
Apie viska... ir rimtai, ir nerimtai
 #337609   Tadunce
 30 Sau 2012 18:01
uojblia, kaip su tais pežo, reno, fiat, alfom ir pan juokina :-D
Netaisom, nes kujovai padaryta čia tie pežai... Auksarankiai bliam... :)
 #337611   Tadunce
 30 Sau 2012 18:04
O, kad kokiai imprezai, kad priešrūkinio lemputę pakeisti, tai pusę priekio reik nurinkt, tai čia jau normaliai, gi japanska auto.. Pyktis ima dėl tokių.
Normalūs tie pežai, nėr ko čia žopyt :)
 #337613   RamaZ
 30 Sau 2012 18:12
Aš jau anksčiau minėjau, kad su remontu "prancūzams" problema, bet buvau sudirbtas į "vienus vartus" - mol yra specializuoti servisai... Na yra, na ir kas... Kaina remonto ir detalių, plius atstumas (jei gyveni toli nuo kokio nors didelio kaimo). Turiu draugelį - motoristas- užrištom akim pusės markių mašinų variklius išardytų ir surinktų - bet problema ne tame. Priėjimas. Raktai specifiniai ir t.t. ir t.t.
Šiaip kol važiuoja - geros visos mašinos, bet kai prasideda bėdos, va tada ir ... :roll:
 #337616   Tadunce
 30 Sau 2012 18:24
Specifiniai raktai, čia tai jooo.. Aš, būdamas studentu, nelabai ten tų raktų daug turėjau. Išleidau iki 50lt, kad susipirkti raktus, kurių trūko, kad iki mažiausios dalies beveik išardžiau pežą (aišku, kokybė ne geriausia, bet atsukau ką reikėdavo), o čia taip kalba meistras atsiprašant..
Kiek turėjau pežą, nei karto nesusidūriau su atsisakymu tvarkyti. Važiuoklė išvis ok, su motoru truputi ką reikėjo, be jokių bėdų ir tikrai ne kokiam autorizuotam servise. Paprastas nebrangus servisiukas.
Dalių kainos, nu tai palygink tų pat metų ir tos pačios klasės auto vokišką, ar japonišką ir prancūzą..
 #337619   RamaZ
 30 Sau 2012 18:35
Kainos tai labai daug nesiskiria (nors yra ir čia visokių variantų - ir vienos šalies gamintojų ir kitos šalies gamintojų naudai), bet va su detalių "turėjimu" parduotuvėse - jau problemėlė, kai tau reikia važiuoti, o pardavėjas pasako, kad reikalinga dalis bus tik po savaitės ar dar vėliau tai nu ir na :roll: :-D . Kitas variantas - kiokios kilmės šalies pirksi - tiek ir laikys
 #337624   vava
 30 Sau 2012 18:43
Taip, Tadunce, galima susipirkt raktus, galima skaityt manualus, bandyt taisytis paciam, bet nafig tie vargai?? Nebent laiko daug yra tuom uzsimiinet (ir noro.. :) ). As pvz baigiau list prie masinos nuo tada, kai vairavau zigulius.
O prancuzai tikrai kazkaip per ana gala padare tas masinas. Ne is vieno meistro teko girdet. Nors lygiai taip pat turiu draugu, kurie vairavo prancuzus pvz Peza 406 ir nesiskunde.
Tiesa vienas draugas buvo susidures su Renault Espace gedimu, kurio net autorizuoti servisai nesutvarke. Tampe jis ta masina is Taurages i Kauna kelis kartus.. Kazka padarydavo, o paskui vel tas pats.. Tai labai dziaugesi, kad pardavimo metu neislindo ta problema...
Prancuzu turetojai gali pasidziaugt vien tuo, kad ir kitos masinos genda.. :)
 #337625   giedriuzzz
 30 Sau 2012 18:45
Šiaip aš gavau vietikę mašinai tvarkyt penktadieniui, ne todėl kad mašina pežo, o todėl, kad ten pastoviai užimta būna. Chebra ten vos spėja tvarkyt elektra ir dėt signalizacijas įvairioms mašinoms ;-)
 #337628   EDVD
 30 Sau 2012 18:51
Turėjau ir aš p306, galiu pasakyti kad važiuoti su ja tikrai maloniau ir patogiau už panašaus dydžio ir metų vokietį ar japoną.
 #337630   Tadunce
 30 Sau 2012 18:56
Genda tai visos, o pas prancūzus, kai sudetingesnės važiuoklės, tai ir dažniau pasikeist ką nors reikia, tai ir prasideda, kad pastoviai byra...
 #337638   savas
 30 Sau 2012 19:16
vava rašė: Tiesa vienas draugas buvo susidures su Renault Espace gedimu, kurio net autorizuoti servisai nesutvarke. Tampe jis ta masina is Taurages i Kauna kelis kartus.. Kazka padarydavo, o paskui vel tas pats.. Tai labai dziaugesi, kad pardavimo metu neislindo ta problema...
Nu turejau as espeisa, kai dar nieks apie reno, kaip apie masina is vis nieko Lietuvoj nezinojo ir gedimuka turejau toki, katro joks servisas nustatyt negalejo: nei is sio, nei is to nesivesdavo, nors pries minute veikdavo tvarkingai. Kelis kart is namu serviso vilkikas buvo paemes remontuot. Kol variklis neveikdavo - nieko kompas nerodo. Tiksliau rodo, kad viskas lyg ir o'key, o is tikruju nesikuria... Buvo ir akuma pilnai nusodine besimucydami - nieko. Paskum i darbo dienos pabaiga graziausiai uzsivede. Klausiu: kas buvo, ka padaret? Peciais tik patrauke, ir tai specializuotam servise...
O gedima pats atsitiktinai radau - buvo nusilankstes laidukas prie pat vieno daviklio, katras smagracio apsisukimus skaiciuoja ir i kompa duomenis siuncia, kad tas kibirksti zvakems paskirstytu. Be tu duomenu kibirkstis yra, bet neaisku kuriam cilindrui kuriuo momentu. Is isores fig nustatysi, o kai biski pasilenkia, kontakto nebelieka - neuzvesi, nors atrodo viskas veikia. Tai paskum tokiais atvejais tik laiduka pakrutindavau ir vel pirmyn, nekeiciau to daviklio iki pat masiniuko "galo", bo kainavo nesveikai tais laikais (savartynu dar beveik nebuvo).
Kadangi praktiskai visus reikalingus irankius prancuzui buvau susipirkes, tai vel emiau... Tik paskutiniu metu pats nagu beveik nekisu. Paskutinis pvz.: sugedo salono peciuko ventiliatorius (pradejo pust tik max padety ir plius kazkur trumpint - sodint akuma). Kadangi biski apie masinas raukiu, supratau, kad gatavas vent. reguliavimo varzu blokas - paklausiau parduotuvej - atvesim po keliu dienu - 600 su trupuciu lietuvisku... Savartynuose - 200-250 tu paciu ir dar pabandyk atrast veikianti... Nuvariau i servisa - patys surado, Kaip pastovus pirkejai gavo uz 150 ir dar nuderejo iki 130, parsiveze, pakeite ir uz tai paprase 50 litu. Kadangi dar siokius tokius darbus atliko, tai nuo bendros darbu sumos dar nuolaidike iki apvalios sumos padare. Naujas detales pas anuos keisdamas irgi pastoviai nuolaidas gaunu. Taip, kad nemanau, kad paciam iseitu pigiau, geriau, greiciau ir su garantija... :ruko
 #337665   vyrgaz
 30 Sau 2012 20:47
Aš apie Peugeot irgi nieko blogo neturiu pasakyti..Nors važiuoju tik 6 mėn..Pagal komfortą ir važiavimą labai labai gerai- aišku ir palyginti galiu tik su golf II 84' ir audi bulka 87'..Bėdos- prasukti du varžčiukai ant babinų bloko- servise pavirino,pakalė ir atsuko- mokėjau 40lt už žvakių pakeitimą ir 50 ct už varžtelius naujus..Tik nusipirkus truputį siūbavo galas- nuvariau į tech. apž. centrą, papurtė- buvo du priekiniai salenblokai išklibę- mokėjau po 55 lt už naujus, ir po 30 lt už pakeitimą..Važiuoju laimingas dabar..Neskaitant dar pamestos kulisos traukutės ir remontuotino BSI'no, (pardavėjas apgavo), daugiau gedimų mašinėlė neturi..Na dar kosmetinio remonto reikia po pavairavimo į bumerio žopa..Vo tai ir pežo..Ir per šaltį kuriasi, priešingai nei dauguma kiemo automobilių.. :roll: O dalių kainos, tai tikrai nėra pačios didžiausios, lyginant su tų pačių metų mašinomis..
 #337666   Vegys
 30 Sau 2012 20:56
vyrgaz rašė:Ir per šaltį kuriasi
Tai kad dar nebuvo šalčių ... :roll:
Tik va pamiršau - benzas ar dyzelis pas tave ?
 #337667   vyrgaz
 30 Sau 2012 20:59
Lyginat su tai, kiek mašinų iš kiemo neišvažiuoja- tai jau yra šalčiai..Bendradarbis net garaže neužsikuria.. ;-)
 #337668   Skridžas
 30 Sau 2012 21:01
Blin nu kas per mada neparašyti kelintu metu kibiras,negaliu :-ug Tai jei papasakojat apie savao kibirus tai parašykit bent kokia charakteristika kokie metai koks variklis ir t.t dabar *PYP* spėk iš kavos tirščiu kas ten peežo reno ar dar koksi rudžiu pritraukinėjas :roll:
 #337672   vyrgaz
 30 Sau 2012 21:12
406 1999.06., 1,8 16v benzinas/dujos..Klimato kontrolė, abs, kritulių daviklis,išorės temperatūros jutiklis,borto kompiuteris..papildomas stop žibintas..cd grotuvas, reguliuojama vairo padėtis, xenonai,..Ko dar skridžai, reikia? :)
 #337675   vava
 30 Sau 2012 21:19
siaip nesazininga ji lygint su bulka ar golfu.... bent jau del vaziavimo malionumo :)
 #337679   vyrgaz
 30 Sau 2012 21:27
Tai kad daugiau neturiu su kuom, ką pats vairavęs, palyginti..lada niva irgi netinka.. :) Girdėjau, kad solidžiau važiuoja P605, al čia jau kita klasė..Pradžio trūko traukos, atrodė kad bulka su 66kw geriau "traukia",al pripratęs supratau kad bulka tik garsiau "rėkė"..Nors ir šitas netylus- tik su galiniu bakeliu ir rezonatorium vietoj katalizatoriaus.. :roll:
 #337681   Wytux
 30 Sau 2012 21:35
Ne nu vaikai nenorekit kad limuzina eitu islaikyt kaip gofa II ....
Gal kas su Zafyrom turejot reikalu?
 #337683   ramass
 30 Sau 2012 21:49
Vo plia , kad nejezdu prancuzu pusen paejo. Nu chebryte jau 8 metus Cirinuke Xantia turiu 1998m 1.8 16V ir 4 metus Renault Laguna 2003 1.8 16V , bet bedu neturejau. Yra eksplotacines islaidos , bet vaziuokles net abi masinas eksplotuojant i Nemuno zemupio zvejybas laiko zveriskai. Citrinai viena traukike pakeista , Reniui sarnyriukas. Neturiu pries kitas masinas jokio nusistatymo , tik nuolat bendradarbiui pradejus savo N metu senumo Audiuxa girti , paklausiu , kiek uz kainos skirtuma gali masina suremontuot , o Audi genda :grin: Bet manau , kad tai kaip ir su bet kokia padeveta technika -laimes dalykas.
Wytux , draugelis du menesius turi Zafira. Problemu neturejo :-D
 #337715   Antas
 31 Sau 2012 08:32
vava rašė:siaip nesazininga ji lygint su bulka ar golfu.... bent jau del vaziavimo malionumo :)
a jau citroen xm su visokiais kaimo kibirais jau sazininga lygint :-D
va nors vienas atejo i prota
Wytux rašė:Ne nu vaikai nenorekit kad limuzina eitu islaikyt kaip gofa II ....
Gal kas su Zafyrom turejot reikalu?
 #337729   vava
 31 Sau 2012 08:57
Antas rašė:
vava rašė:siaip nesazininga ji lygint su bulka ar golfu.... bent jau del vaziavimo malionumo :)
a jau citroen xm su visokiais kaimo kibirais jau sazininga lygint :-D
jei surasi, kur buciau rases, kad XM ner malonu vaziuot (ypac, jei masina techniskai tvarkinga.. ), statau belen kokia bonke.
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 178
  • VDS, VPS serveriai
  • Bronzinė žuvis
  • Žvejybos reikmenų parduotuvė