Raukšlys rašė: Be to, pasirinkau naujausius modelius, tikedamasis kad pazanga eina pirmyn, o ne atgal.
Ir kodel vis delto tokie gilus SHIMANO bugneliai? Turi gi but paaiskinimas - ne durniai juk rites kuria
Papriestarausiu,..nevisada kas ,,naujia,, yra geris.
Nors esu Shimano riciu fanas, bet ritese su galine stabdzio sistema, zymejimas -
R
Naujausi modelei su markiruote
RC mehanikos o ir logikos atzvilgiu totalus nesusipratimas.
Visa galini stabdi turinciu Shimanu riciu karta, tas
C numete i priesistorinius lakus..

marketingo ir taupimo aukos blin
Jos is saves, tapo juntamai prastesnes nei
RB..kartoje ir net labai juntamai prastesnes nei
RA
Visu pirma..RA serijoje pati pavara buvo saltai stampuota is solidaus aliuminio liydinio, trumpiau, net ir eko. versijose, pavara buvo kaip pas elita.
Plius pati pavara einamiausiame Fideriniame 4000 dydije buvo masyvi stipri, ir praktiskai, nesportiniu rezimu, neuzmusama..
RBkartoje jau pavaros medzega o ir jos gamyba, buvo atpiginta..Liejimas formoi, aliuminio cinko lidinys, kaip pas dauguma kinietisku riciu..
Nors dar pavara 4000ismieroje ir isliko normaliu gabaritu..
O vat
RC ir IC4 RA 
..Viskas nuejo tar tararai i dugna..
Itariu jog taip buvo pasielgta, nes jau kurytai laika Shimanams, siam riciu segmente, nebuvo jokios konkurencijos..Daiwa senei apleido sia nisa..o kiti tik vilkosi kaskut ten..
Visu pirma (RC-IC4RA) pavara net 4000 dydije mazyte, dantukai palyginus su senosiom versijom smulkucei, kas jokia logika 4000 ismieroi nepaaiskinama ir nepateisinama..ji praktiskai ta pati kaip 1500 ismieroi..
Antra..kaip zinom visi besisukantis pavaros mehanizmai turi du galus..Kuriuose pageidautini guolei, ar bent ivores..
Kaipo pavizdys, pavaros dalis, kur rankenele statos, eina kiaurai korpuso, ir abiejuose jo galuose, korpuso tvirtinimosi taskuose, stovi guolei..Pigesniuose modeliuose, guolis cia vienas, kairei pusei po rankenele o kitoi pusei tiesiog ivore..
Pas rotoriaus mazga, pavaros dali, tas pats. Vienas mazgo tvirtinimo taskas,guolis, slepias po paciu rotorium, kartu su momentiniu stabdzio guoliumi. O kitas rites viduje, specialioje korpuso ataugoje, tiesei po varanciu krumperaciu..
Visa tai salygojia, stabilu mazgu issidestyma asiu atzvilgiu..kas beko ir patvaruma ilgaamziskuma, galios resursa..
Bet va
RC..KONCEPCIJA..besivaikant islengvinimo, supaprastinimo, atpiginimo, visa tai ismete i praeities siukslyna...(tai netaikitina FC..koncepcijai cia kitos rites kiti sprendimai)
Taigi rotoriaus pavaros tvirtinimo galinis mazgas, kuris rites vidui, buvo pasalintas visai
Visas mazgas o ir apkrovos skirstosi tik ant vieno tasko,

ant po rotorium esancio guolio....O antras jo galas kabo ,,ore,,be jokios atramos, palaikomas vien bugnelio asies..Kuri prisilaiko tik galinio stabdzio sistemos skyluteje..
Beto ir rankeneles ir bugnelei pas RC..zemesnio lygio nei pas RA..bent daugumoi atveju..
Is logikos puses, totali nesamone..Ypac ritems kurios taikytinos Fideriui bei pussunkiam Machu. Kur is prigimties patiriamos gan nemenkas apkrovas..
Zodziu
RCtai issipis''';;jimai....kurie Shimano rites, su galinio stabdzio koncepcija nustume, kaskur i ten kur visokie nonamei gimsta..
Rites patapo nebejegines, kuo nuo seno garsejo RA-RB.. beto greitai ,,uzpjaunamos,, del pavaros sumenkinimo..
Siulyciau, kol yra pirktis, ar net uzsipirkt ateicei bent RB.. versiju..Nes ziurint i ateiti, nieko gersnio jau nebesisvicia..
O del bugneliu talpos..tai cia europinis standartas.
Matyt kokia paklausa tokia ir pasiula..
Vat japonu rinkai, kur pintukai karaliauja, tos ,,pacios,, europines rites eina su sekleis bugnais, bent daugumoi atveju..ju zymejimas matomas
S..pvz.3000
S- tai bus sekliabugne rite.
Reik ziuret kas ant rites parasyta, tai yra kokiam valui ji skirta...jei trumpai, jos neskirtos pintukui 010 ismierosviniot.. o normaliam mono su juntama atsarga, jei karts pasisektu su rimtu priesininku susitikt..
Jei nori seklaus bugno, gali mest zvilgsni i Mach versijas..bet ju perdavimas bus jau apie 6;1..kas Fideriui nepageidautina, vien del galios nuostoliu..