Forumas apie mėgėjišką žvejybą

Draudžiama žvejoti : ŠAMUS [11.01-04.01]; masalui naudojant žuvelę* [01.01-04.20]; plačiažnyplius ir siauražnyplius VĖŽIUS [10.15-07.15]; be žvejo mėgėjo kortelių šias žuvis: lašišas, šlakius, sykus, upines nėges; upėse ir jų ruožuose išvardintuose taisyklių priede Nr. 1
Guminės, PVC, plastikinės, medinės valtys; varikliai, naudingi priedai; echolotai, GPS
 #533875   Lobiss
 03 Sau 2014 11:52
ne nu as cia ziuriu i tas jusu kojas .... nu paaiskinkit man kaip jos buvimas nukrauna svori nuo transo? :) Ten gi gaunasi visi sarnyriniai sujungimai. Vienintelis tos kojos privalumas sunkiems motorams saugoti variklio pakelimo mechanizma vazuojant. O norint nuimti motoro svori nuo transo turi uz tos kojos kazkiek kilstelti pacia valti. Bet tada paziurekit koki lauzimo kampa sukuriat keliant valti per pakelta koja.... Ir siaip jei etkreiptumete demesi tie visi paremimai yra sunkiems motorams ir zemoms priekaboms kuriuose nuleidus koja neimanoma vezti motoro be rizikos uzkliuti sraigtu. As be niekur nieko vezioju po 150 km kone kiekviena savaitgali 45 kg motora. Koja nuleides ir su likusiu dirzo galu tiesiog pritempiu ir pririsu prie priekabos remo. Per 3 metus nieko tas motaras tai puslei nepadare.
Mano kuklia nuomone, neverta zaisti su tais paremimais. Uztektu tik truputi prisiristi kad tas variklis netabaluotu ir nesokinetu ir usio :)
 #533880   Airis
 03 Sau 2014 12:03
nuoroda imeciau tik todel,kad zmogus prase.
Lobiss, butu idomu pamatyti nuotrauka, kaip atrodo tavo variantas.
Man irgi reikes kazkaip tvirtinti
 #533893   Lobiss
 03 Sau 2014 13:16
Airis rašė:nuoroda imeciau tik todel,kad zmogus prase.
Lobiss, butu idomu pamatyti nuotrauka, kaip atrodo tavo variantas.
tai as tau nieko ir nesakau, tik suabejojau sito reikalo tikslingumu. Dabar foto neturiu, bet jei savaitgali sugalvosiu kur pazvejoti ir nepamirsiu, padarysiu foto :)
 #549610   Lobiss
 03 Kov 2014 10:00
Airis rašė: Lobiss, butu idomu pamatyti nuotrauka, kaip atrodo tavo variantas.
kaip buvau zadejes :)

Paveikslėlis

o cia visa priekabele

Paveikslėlis
 #549628   Vitolis
 03 Kov 2014 10:41
Nu neblogas vežimaitis. :gutgut Iš kart mintis: "žmogus šienui vežt pasidarė" bet išvydus ratukus, viskas stojos į savo vietas :grin: Tiktai man dar prie viso to norėtūsi ir priekyje per vidurį voliukus ir kiliui intaisyt. :gutgut Tačiau leisk nesutikt su tamstos pamąstymais Airio nurodyto pvz. atžvilgiu. Tik be smegenų žmogeliui gali dašilt, paėmus už variklio kojos vers aukštyn, kad sudaryt transui laužimą. Kaip tik, kai pervežant pakeli koją (o tai būtina daryt ir dėl saugumo visais atvejais) ir įstatai į ją atramą, transas nusikrauna maksimaliai. O tavo atveju, tai ne tik nesaugu taip vežt variklį, kai koja nuleista, ji lieka labai pažeidžiama nuo visokių kliuvinių. Kas rodo ir ant tamstos variklio kojos kavitacinės plokštės atsiradęs akmuo, tačiau ją įtempus tavo pavyzdžiu, papildomai apkraunamas transas. Įveržiant koją, išorinėn pusėn iveržiame ir transą. Tai elementari fizika 5-6 klasei.
 #549632   Airis
 03 Kov 2014 10:54
Greitu laiku turesiu foto,kaip zmogelis yra pasidares tvirtinima. Kas mate, sake labai neblogai sugalvota.
O pagal Lobi, tai tikrai labai zemai gaunasi variklio koja.
 #549641   Lobiss
 03 Kov 2014 11:16
xi xi xi vyruciai, kad uzkliuciau koja, pirma tureciau palikti masinos karteri ir tiltus. Variklio apacia nera zemiau priekabos asies linijos (grubiai nuo zemes apie 30 cm). Priekaba gi pas mane su golfo tiltu ir spyruokline, tai atitinkamai zymiai auksciau nei kad tarsionine.
Atkreipkit demesi, kad transas stovi ant ratuku. Tokioje padetyje varikli susuku i viena puse ir tiesiog pririsu kad ant posukiu nesivartytu ir tuo paciu negauna jokio laisvumo ir is uzrakto. O pati valtis dvien dirzais prispausta prie liziu.
Prieki man nereikia jokios atramos. Keliant valti, nutveres uz kilpos pilnai uzvaziuoju ratukais ir tik tada padedu ant liziu. Man taip uzvilkti patogu nes platforma su dugnu ir kol velku valtis remiasi tik i ratukus o platforma soliuoju kaip pjedistalu :D
Pati priekaba buvo galvoja taip, kad reikalui esant galeciau ir krovini vezti o ne tik pusle tampyti.
 #549645   Lobiss
 03 Kov 2014 11:23
Vitolis rašė: Kaip tik, kai pervežant pakeli koją (o tai būtina daryt ir dėl saugumo visais atvejais) ir įstatai į ją atramą, transas nusikrauna maksimaliai.
kodel tu galvoji kad atremus sraigto dali variklio svoris stebuklingai "pasidziauna" ant tos atramos??? Tu tik pakeli koja, bet svoris kaip buvo ant transo taip ir liko.
Vitolis rašė: Kas rodo ir ant tamstos variklio kojos kavitacinės plokštės atsiradęs akmuo, tačiau ją įtempus tavo pavyzdžiu, papildomai apkraunamas transas. Įveržiant koją, išorinėn pusėn iveržiame ir transą. Tai elementari fizika 5-6 klasei.
:) ten ne akmuo ;) ten anodo gabalas prisuktas varztu. Kad koroduotu tik tas gabalas o ne variklis. Ju pas mane ant motoro berods cieli 6 luitai ;) ir su ta 5/6 klase manes neuzgauliok :D necypinu as to variklio kad priverzt, tik pririsu ir tiek.
 #549648   Vitolis
 03 Kov 2014 11:34
Nieks taves ir nesiruošia ižeist. Čia tarp kitko. Bet tai nieks apie variklio svorį (jo masės dydį) ir nekalba. Čia kalbam apie tos masės padėtį transo atžvilgiu ir tiek.
O kad tai anodas, tai atleisk. Pas mane jis tam tikroj kavitacinės plokštės ertmėj randasi, kad nuo jo atsimušęs vandens srautas nedarytų įtakos valties judėjimo greičiui. Vien tik uždėdamas hidro sparną ir tai mislinau, kaip paslėpt varžtų galvutes. O čia toks balvonas. :-D Na va vėl sakysi, kad ižeidinėju. :) Aš gi nepiktai
 #549649   Lobiss
 03 Kov 2014 11:42
Vitolis rašė: Vien tik uždėdamas hidro sparną ir tai mislinau, kaip paslėpt varžtų galvutes. O čia toks balvonas. :-D Na va vėl sakysi, kad ižeidinėju. :) Aš gi nepiktai
nepiktai ir as ;) nesusipykes as su jumara jausmu. Del to balvono ir man is pradziu keistai pasirode, nes po apacia ploksteje taip pat yra tablete. Kokio velnio jis ten taip gudriai prisuktas velniai zino....
 #549653   Vitolis
 03 Kov 2014 12:02
Lobiss rašė:
Vitolis rašė: Vien tik uždėdamas hidro sparną ir tai mislinau, kaip paslėpt varžtų galvutes. O čia toks balvonas. :-D Na va vėl sakysi, kad ižeidinėju. :) Aš gi nepiktai
nepiktai ir as ;) nesusipykes as su jumara jausmu. Del to balvono ir man is pradziu keistai pasirode, nes po apacia ploksteje taip pat yra tablete. Kokio velnio jis ten taip gudriai prisuktas velniai zino....
Na nebent plaukiotum pastoviai kokioj Azovo jūroj, Kaspijoj, kur vandens sūrumas ypatingas, bet mūs Baltija tai.... O kai gėlam undenį, tai tas anodas kaip kiškiui STOP signalas ir tiek :) Aš tavo vietoj nulupčiau jį ir tiek žinių. O ta skylė plokštėj niekam nemaišys.
 #549674   Lobiss
 03 Kov 2014 13:23
ale tu nesakyk vitoli, va si savaitgali buvau isejes juron. Paskutini karta pintuka buvau maudes gal spalio men, tai dabar lupom suspaudziau gala ir iskarto pajutau kad surus anas beasas. O siaip tu gal ir teisus, lupsiu as ji *PYP* nes jau ir taip is jo naudos nulis nes vias iskorejes....
 #647045   Mykola
 19 Gru 2015 10:31
Kadangi esu prijaučiantis ir šitam forumui :roll: :grin: tai užklausiu ir čia
Kažin ar apsimoka vietoj įprastos rankinės sumontuot elektrinę gervę valties užtraukimui ant priekabos. Traukimo jėgos pagal popierinius techninius parametrus kaip ir daugiau nei pakankamai, o kaip realiai neaišku. Gal kas esat susimontavę ar pabandę, gal ant kito transporto ar prie ūkio kur. Būtų įdomu išgirst atsiliepimus :)
Pridedu nuorodą į tokią ar panašaus pajėgumo gervę, kad daugmaž įsivaizduotumėt apie ką kalba eina.
http://www.skelbiu.lt/skelbimai/elektri ... 30057.html
 #647074   Skumbrotas
 19 Gru 2015 15:31
O kam PVC valteliai galinga elektrinė gervė :?: Rankinės per akis, ten to svorio juk nėr, o variklis gale. O jei užtraukimui nėra ratukų ar lentų su slidžiu audiniu aptrauktų - tai su ta galinga gerve tik suplėšysi :!: Jei priekaba normaliai paruošta, tai su rankine gerve valtį užtrauksi viena ranka sukdamas, kita rūkydamas :!:
 #647080   Mykola
 19 Gru 2015 16:20
Užtraukiu ir su rankine perkelias minutes. Su dviem rankom reikia gerokai palūšėt. Ratukai kaip ir vietoj, slidės aptrauktos pvc, dar primontuosiu papildomai prieky ratukus. Bėda ta, kad dantračiai nelaiko, iš paprasto metalo, tik nucinkuoti gal. Valtis ne iš lengvųjų -ribas 4,5 m su 50 ag varikliu.
 #647109   Skumbrotas
 19 Gru 2015 22:23
Reiškias kažkas ne taip toj priekaboj padaryta jei tiek vargo. O jei lebiodkė prasta tai galima pasikeist, normali su atgalinio sukimo fiksacija nedidelius pinigus tekainuoja.
Klaipėdoj yra toks Olegas, padaro priekabas visokiom šliubkėm - tai savo akim esu mates, kaip dar didesnį ribą su galingu varikliu vienas pats ant smėlėto jūros kranto viena ranka sukdamas lebiodkę pasikrovė ant priekabos ir išsivežė. Savo šliubkę (PVC, ne ribas)irgi pasikraunu vienas jei nuo paviršiaus nelabai aukštai iki slidžių viršaus, jei sekliame pliaže aukštokai virš vandens tai jau reikia kad kas iš galo pastumtu, nes baisu kad kilpų neišplėštu - bet mano priekaba gamyklinė standartinė "Tauras V700". Ten kur slipai įrengti išvis jokių sunkumų nekyla.
 #647111   martiz-zz
 19 Gru 2015 22:45
Mykola rašė:Užtraukiu ir su rankine perkelias minutes. Su dviem rankom reikia gerokai palūšėt. Ratukai kaip ir vietoj, slidės aptrauktos pvc, dar primontuosiu papildomai prieky ratukus. Bėda ta, kad dantračiai nelaiko, iš paprasto metalo, tik nucinkuoti gal. Valtis ne iš lengvųjų -ribas 4,5 m su 50 ag varikliu.
tai ne ten bedu ieskai... priekaba blogai sureguluota arba libiotke s...?
mes aliuma kateri 470kg + 100ag variklis ir su viena ranka uzsuki :roll: ir tikrai ne per kelias min :roll:
 #647129   Mykola
 20 Gru 2015 10:57
Dėkui už pastebėjimus. Dabar kaip atsisiunčiau papildomai rolikų, reiks kažką mahinuot, kad pasišvilpaudamas su viena ranka iš Nemirsetos pliažo valtį užsitraukčiau. Nes paskutinį kartą, tryse vos vos užtempėm, iš tų nervų užkriokiau ant visos Palangos '''bum Bet pats kalts buvau, neapsižiūrėjau, kad šoninis rolikas sugniužo ir laikiklis viduriniojo roliko sulūžo :oops:
 #647231   vytiocha
 21 Gru 2015 17:46
Mikola.Reiketu susitvarkyt roliku darba ir viskas.Mano rib-as sukomplektuotas sveria kazkur 620kg.Viena ranka visiskai laisvai uztraukiu nors sonuose nera roliku,o dvi pusiau vertikalios pagal dugna slydukes po kokia 35cm gumuotos.Jauti kiek pasipriesinimo gauna rib-o sonas slysdamas guma.Susitvarkyk rolikus suksi nejausdamas toki svori.
 #647251   Mykola
 21 Gru 2015 22:33
Reiškias taip ir padarysiu -kol orai neleis išeit į jūrą, spėsiu susitvarkyt. O sutaupyti pinigai bus išleisti kitiem žvejybiniems niekučiams maloniems :grin:
 #669355   zdankus
 05 Lie 2016 19:19
Kokia priekabą rinktis PVC pūslei vežioti: Marijampolės OLRA-1 versija B, Vilniaus VP-750 ar Estų Tiki Treiler BS-450LW ? Visos su lingėm ir amortikais. Neapsisprendžiu :)
 #669430   mixas
 06 Lie 2016 18:32
Sveikas, pats turiu Vilniaus Prekybos - 750 metų laidos :D. tiesa sakant ta VP-750 pirkau veik prieš metus. Man nepatiko tai kad valtis ant slidžių nesėdi. gula valties dugnas ir transas. Tiesa valtis mano pločio 190. Teks perdarinėt. Kad būt priekabos slidės po balionais, marijampolėje draugas gaminosi, tai tokių fintų nėra. Man nepatinka ir lempų panelė. Matyt ateityje daryčiausi ar rinkčiausi su led sandariomis lempomis. Pirkdamas vp-750 būtinai prašiau trečio kylio atraminio ratuko, ir pas mane nebuvo galinių slidžių ratukų, kurie tikrai palengvina gyvenimą nuleidžiant valtį į vandenį. Daugiau priekaištų kaip ir neturiu. Rinkausi variantą su amortizatoriais, nors vežioju be variklio. Kažkokio didelio skirtumo tarp torcionų ir amortizatorių nepastebėjau. Gal variklis pernelyg lengvas. Visumoje priekaba patenkintas, tik ateityje yra minčių pasidaryti trapą kad nebrendant vandenin nueit priekaba iki js vidurio valties prisikabinnimui. Patarimas būtu toks, gaminkis marijampolėj ir iškart pasidarysi platesnę priekabą, kad slidės gultų po balionais jei pvc valtis. Sandrius žibintus, trosą lebiotkėj vietoje diržo, trapą, papildomus ratukus valties užtempimui.
 #669687   mixas
 10 Lie 2016 20:57
labai greit išlindo priekaištai. Kaip turi valtis gulėt ant priekabos? Kylis ant ratukų slidės tik prilaiko? Ar slidės laiko visą svorį? Kaip slidės turi būti? Po dugnu ir transu ar po balionais. Bajeris tame kad valtyje vis atsirasdavo vandens, ai prisitaško, gal nuo parašiuto pribėga. Gal per drenažinę. Ale kuo toliau tuo daugiau. Šiandien išardėm. Vandenin ir vuolia. Abiejuosekampuose kur baigiasi stringeriai ir paskutinė lenta dvi skylutės. Greit išrišom. Po žūklės per drenažinę pili vandenį, į galą subėga smėlis. O pritraukus krovinio diržais prie slidžių labai gražiai trinasi. Zjb. Karo lauko salygom užlipinom. Ale daugiau dugno fisti nesinori. Kirba mintys perdarinėt laikiklius kad valtis. Plati blin 190 gultų balionais ant lentų. O kaip jūs vežiojat?
 #671096   dns84
 27 Lie 2016 08:11
gal kas gaminosi priekabas pagal dokumentus, ir zino kas gali pagaminti, iskalti id. suvirinti ir panardint i cinko vonia? visa kita asis susisukciau pats..
 #671098   zdankus
 27 Lie 2016 08:48
Va va...pratęsiant Mix'o mintį. Nusipirkau aš pagaliau priekabą (Estišką visgi ėmiau), vakar sureguliavau pavažas, kad valtis remtųsi transu/dugnu ant jų. Bet kažkaip man nepatinka vaizdelis, nes įtariu, kad po pasivažinėjimų bus kaip Mix'ui :( Ar ne geriau būtų vežioti ant balionų ir būti "mauzeriu/profanu" kaip ankstesniuose postuose kažkas rašė :lol:
Tai kaip visgi teisingai PVC valtis turi būti transportuojama ant priekabos pavažų - guldoma balionais ar transu/dugnu?
 #671232   dns84
 28 Lie 2016 10:13
vyrai patarkit ar tarcionine priekaba valciai (kuri bus 100kg) nebus blogai ar butinai ieskotis lingines?Šypsena kas turit tarcionine ar daug minusu? (paziurejau lenkiska niewadow.pl arba svediska brenderup planuoju isigyt). ar kaip vis del to ieskot tik lingines??? dekoju
 #671335   mixas
 28 Lie 2016 22:10
turiu linginę, fig nesurantu aš jos, šokinėja taip pat kaip ir torsionas. Na pradėjus vežiot su varikliu lyg ir geriau.
Zdankau, kadangi pas mus žinovai tokie užimti savo žinojimu kad negali naujokams poros sakinių suregzt tai praknisau kalnus informacijus pas ruselius. esme tokia. jei valtis veziojama be variklio nesvarbu. vežk kaip nori. jei su varikliu tada slides reikia kišti po stringeriais. slidžių galas po transu, priekiniai ratukai sureguliuoti taip kad kylis gražiai gultusi. nepatingek palyst po priekaba ir susireguliuoti slidžiu aukščius. beje man laiviukų lankstytojas foldingboaut patarė mest velniop kilimą nuo slidžių ir aptraukti bent jau linoliaumu motyvuodamas tuo kad kilimas + dulkės galima peilius galast, akurat.. Aptraukiau ta medžiaga kur prekybcentriuse užuolaidos būna į mėsos skyrius. radau heliopolyje. dabar pritraukus valtį diržais i vos ne prilimpa prie tos medžiagos ir gražiai be jokio trynimosi važiuoja. bet šiaip ar taip tas vietas kur gula slidės ant valties stiprinsiu kyline juosta. beje del vežiojimo balionų vs dugno. dugną lengviau sutvarkyt iš abiejų pusių priėjimas, o prie baliono tik iš išorės.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11
  • VDS, VPS serveriai
  • Bronzinė žuvis
  • Žvejybos reikmenų parduotuvė