Forumas apie mėgėjišką žvejybą

Draudžiama žvejoti : ŠAMUS [11.01-04.01]; masalui naudojant žuvelę* [01.01-04.20]; plačiažnyplius ir siauražnyplius VĖŽIUS [10.15-07.15]; be žvejo mėgėjo kortelių šias žuvis: lašišas, šlakius, sykus, upines nėges; upėse ir jų ruožuose išvardintuose taisyklių priede Nr. 1
Guminės, PVC, plastikinės, medinės valtys; varikliai, naudingi priedai; echolotai, GPS
 #690267   PelkiuSenis
 20 Vas 2017 12:07
Toks klausimas, pvz ant kai kuriu varikliu yra nurodymai ant kurio sono gali guleti, vieni ant rankenos, kiti atvirksciai, o dar kitiem dzin. Svarbu ne aukstyn koja. O kokia reali gresme, jei kas taip palaikytu varikli. Nezinau, ten parveztu is uz Lietuvos ribu. Daugiau teorines poblemos ar ir technines?
 #690277   ramkis
 20 Vas 2017 14:59
Nieko te blogo. Užsipila karbas tepalu,patenka tepalo į cilindrus. Kartais neina pratraukti užvedimo virvės. Tada išsuki žvakę ir bandai,jei neina,tada ant pavaros prasuki sraigtą. Kai užvedi po to dūmija kol neišdega tepalas. Truputį pačiaudo. Po to kaip bitutė. Dažnai su Yamaha 9.9 man taip nutikdavo.
 #690289   Vitolis
 20 Vas 2017 18:54
Vežant iš už balos nieks ten nežiūri, kaip ans numestas. Gerai Ramkis sako, patampysi, prasičiaudės, korbą bet kokiu atveju valysi. Ir pirmyn. Va jei jau pats numesi kaip papuolė, o kitą ryt bandysi staigiai išplaukt, nes chebra jau valanda kaip starkius lupa, vo tadu tai gali būt pasiknisimas (vėl ta pati procedūra). Kožnam varikliui instrukcijoj yra nurodyta kaip jis turi gulėt. Jei neturi jos, dabok, kur ant korpuso yra dvi prielajos (pastiprinimai) ant tos pusės ir guldyk. O šiaip pasakyt kuris kaip guldosi nelabai išein. pvz. Yamaha ant rankenos. Tohatsu- ant priešingos. Suzukis (6DF) ant prielajų, nes rumpelis iš galo. Ir t.t.
 #690477   PelkiuSenis
 23 Vas 2017 10:17
Kazkada lyg skaiciau, bet dabar neprisimenu tiksliai ir nerandu tos dalies kur buvo kalbeta. Yamaha 4AG varikliukui keliasi galia iki 6AG? Ir tam reikia karba keist ir dar papildomai kazka? Bei kiek pinigu gali kainuoti? Nes gal geriau iskart imti toki kokio reikia :)
 #690524   Darens
 23 Vas 2017 19:41
Dar paklausiu: kuris variklis geresnis, lyginant Yamaha ir Tohatsu 5aj 2015m. ? Kuris bus tylesnis, patikimesnis, lengvesnis, ekonomiskesnis?
 #690526   varanas
 23 Vas 2017 20:28
Na varikliai abu geri man priimtinestis Yamas, kaip ruskiai sako tohos reduktorius kazas tipo po kiek laiko nusisuka ar panašiai o variklis geras
 #690670   Pfk
 25 Vas 2017 11:13
ka rinktumetes: MERCURY F6 M ar SUZUKI DF6AS ir kodel?
suzukio vilioja mazesnis(nezymiai) svoris, truputi didesne kubatura, o merkuris dirba didesnem apsukom, yra keliais centais pigesnis ir suteikiama 5 metu garantija ir apskritai tipo made in Japan.
man idomu kaip su eksploatacinem savybem: garsas/vibracijos, greitis, aptarnavimo kastai ir sudetingumas ir pns...
 #690671   varanas
 25 Vas 2017 11:26
Pirko pernai pažystamas Suza df6A man patinajis ;-var-var. ten stovi jau tepalu filtras ir švaistikliai su indeklais tylus smagus mataras, manau geriau nei mercuris
 #690688   robke13
 25 Vas 2017 18:54
Sveiki, kurio gamintojo ir kokį dvitaktį 10 AG su CE galima "pakelt" iki 15 AG ? Ačiū.
 #690698   Darens
 25 Vas 2017 20:48
varanas rašė:Pirko pernai pažystamas Suza df6A man patinajis ;-var-var. ten stovi jau tepalu filtras ir švaistikliai su indeklais tylus smagus mataras, manau geriau nei mercuris
Ar būtinai pas Suzuki prie pavadinimo turi būti raidė A? Ar naujieji Suzukiai visi ją turi, ar yra kelios komlektacijos ?
 #690705   vytiocha
 25 Vas 2017 21:26
Del jamahos 9.9 2t perdarimo yra mano visas aprasymas su nuotrukom.Yra 77 ar 78 puslapyje.Dariau isejo raketa.
 #690713   robke13
 26 Vas 2017 09:06
Aciu, kolegos, ar registruos ta Yamaha? O is Tohatsu, Suzukiu, na bet kuriu, kuriais prekiauja pas mus naujais kuri galima "pakelt"?
 #690790   Darens
 27 Vas 2017 13:41
Gal kas prakonsultuos: nuo kur matuojasi variklio koja. Noriu pasitikrinti S ar L ilgis kojos.
 #690861   alkanas
 28 Vas 2017 18:01
Iki "antį ventilation plate" iki ten ir nurodo rodyklė
 #690937   DeiPra
 01 Kov 2017 14:34
Sveiki, planuoju įsigyti 2-taktį Mariner 8hp ~2000m gamybos motorą, niekada neturėjęs benzininio, į ką atkreipti dėmesį apžiūros metu? Pardavėjas teigia kad motoras buvo pirktas kaip atsarginis, ir yra dirbęs mažiau nei 20h, skamba kiek neįtikėtinai, bet bent iš nuotraukų variklis po gaubtu tikrai atrodo kaip naujas. Variklis bus perkamas Anglijoje, kokių dokumentų prireiks registruojant Lietuvoje? Žinau tik tiek, kad motoras privalo būti žymetas "CE".
 #690956   Vitolis
 01 Kov 2017 18:13
DeiPra rašė:Sveiki, planuoju įsigyti 2-taktį Mariner 8hp ~2000m gamybos motorą, niekada neturėjęs benzininio, į ką atkreipti dėmesį apžiūros metu? Pardavėjas teigia kad motoras buvo pirktas kaip atsarginis, ir yra dirbęs mažiau nei 20h, skamba kiek neįtikėtinai, bet bent iš nuotraukų variklis po gaubtu tikrai atrodo kaip naujas. Variklis bus perkamas Anglijoje, kokių dokumentų prireiks registruojant Lietuvoje? Žinau tik tiek, kad motoras privalo būti žymetas "CE".
Jau 2 variklius pirkau iš Norvegijos ir vieną valtį. visų stovis buvo :gutgut pirma buvo valtelė, Kaip ir rašė, buvo naudojama tik jachtoje kaip atsarginė. Praktiškai nauja, nors ir metų jau keletas kai pagaminta. Pirmas varikliukas irgi visai mažai naudotas. Buvo taip pat rašyta, kad kabėjo ant katerio, kaip švartavimosi priemonė. Dirbo :gutgut Dabar papuolė nupirkt irgi tik po apkatkės. Žmogus atvežė pirmam aptarnavimui į tą patį centrą iš kurio ir pirko. Pasiskundė, kad jam per silpnas. Pasiėmė galingesnį, o SuzukiDF6, firma išstatė pardavime komisan. Pasisekė. Spėjau paimt. Prieš perkant tiek ir težiūrėjau, kaip pardavime internete nuotraukose atrodė. Svarbiau turbūt kaina, metai ir vizualinis stovis. O ten, kaip nuskils. :)
 #690992   DeiPra
 02 Kov 2017 01:59
Vitolis rašė:
DeiPra rašė:Sveiki, planuoju įsigyti 2-taktį Mariner 8hp ~2000m gamybos motorą, niekada neturėjęs benzininio, į ką atkreipti dėmesį apžiūros metu? Pardavėjas teigia kad motoras buvo pirktas kaip atsarginis, ir yra dirbęs mažiau nei 20h, skamba kiek neįtikėtinai, bet bent iš nuotraukų variklis po gaubtu tikrai atrodo kaip naujas. Variklis bus perkamas Anglijoje, kokių dokumentų prireiks registruojant Lietuvoje? Žinau tik tiek, kad motoras privalo būti žymetas "CE".
Jau 2 variklius pirkau iš Norvegijos ir vieną valtį. visų stovis buvo :gutgut pirma buvo valtelė, Kaip ir rašė, buvo naudojama tik jachtoje kaip atsarginė. Praktiškai nauja, nors ir metų jau keletas kai pagaminta. Pirmas varikliukas irgi visai mažai naudotas. Buvo taip pat rašyta, kad kabėjo ant katerio, kaip švartavimosi priemonė. Dirbo :gutgut Dabar papuolė nupirkt irgi tik po apkatkės. Žmogus atvežė pirmam aptarnavimui į tą patį centrą iš kurio ir pirko. Pasiskundė, kad jam per silpnas. Pasiėmė galingesnį, o SuzukiDF6, firma išstatė pardavime komisan. Pasisekė. Spėjau paimt. Prieš perkant tiek ir težiūrėjau, kaip pardavime internete nuotraukose atrodė. Svarbiau turbūt kaina, metai ir vizualinis stovis. O ten, kaip nuskils. :)
Supratau, na manau ilgai negalvosiu ir griebsiu, nes kaina tikrai gundanti palyginus su mūsų rinka ;uolrait
 #691061   Pfk
 02 Kov 2017 15:15
kokie reikalai su Suzuki aptarnavimo kastais? ar detales lyginant su kitais gamintojais brangios, ar buna problematiska ju gauti?
 #691084   Rolandas19
 02 Kov 2017 16:57
Pfk rašė:kokie reikalai su Suzuki aptarnavimo kastais? ar detales lyginant su kitais gamintojais brangios, ar buna problematiska ju gauti?
Aptarnavimas tikriausiai pigiausias o detalem deficito tikrai nera :-D
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 81
  • VDS, VPS serveriai
  • Bronzinė žuvis
  • Žvejybos reikmenų parduotuvė