Sveiki,
Noriu padėkoti už visų forumo dalyvių pasisakymus, radau daug įdomios, reikalingos ir nereikalingos informacijos, tai padėjo apsispręsti prieš įsigyjant elektrinį variklį su akumuliatoriumi. Taigis:
Nusipirkau Pro Marine 40 lbs SE . Tam, kuris super yra priekabus išvaizdai ir išorinei padarymo kokybei - tai ne tas pirkinys, rinkitės Minnkota. Valdymo rankena, variklio greičio žymeklis surinkti ir padaryti šiaip sau , nėra tikslumo greičių sužymėjime, valdymo rankenos inžinerinis įrengimas šiaip sau, ji kliba, sukiojasi nelabai maloniai . Asmeniškai man tai dzin , svarbu tai kaip šis variklis veikia. Apatinė variklio dalis atrodo kokybiškai , viskas patogu ir reguliuojama paprastai . Kaina 470 lt.
Kadangi negaliu šiuo metu skirti pinigų įsigyti rimto akumuliatoriaus skirto specialiai šitam reikalui pvz.
http://www.auviras.lt/Akumuliatoriai/Tr ... orius.html
, tai nuspręndžiau padaryti kaip daro mano pažįstamas ( plaukioja su 100 Ah mašininiu akumuliatoriumi ) . Nusipirkau du automobilinius akumuliatorius po 62 Ah, pasigaminau kokybiškas jungtis akumuliatorių jungimui lygiagrečiai, taip gaunant bendras 124 Ah. Manau iškart norėtumėte paklausti kodėl du akumuliatoriai? Ogi dvi priežastys: pirma-labai smagu ir patogu nusinešti iki valties, nes abi rankos turi vienodą svorį , o antra priežastis-kadangi tai mašininiai akumuliatoriai , tai bent vienas nusodinimas iki dugno ir jie iškeliauja anapilin, su dideliu amperažu aš tokią tikimybę sumažinu, plius turiu šansų, jog du sezonus gal atlaikys, nes neiškraudinėsiu jo iki tokio lygio, kad greitai pasidarytų pakenkimai talpai. Mano akumuliatoriai:
http://pigu.lt/autoprekes/akumuliatoria ... id=3431027
Kainavo 344 lt.
Toliau įspūdžiai nuo vandens. Yra medinė valtis ( sunki,nemaža, apie 200- 250 kg. ) - su ja ir išbandžiau. Jei kas turite iliuzijų,jog sunki medinė valtis bus kaip uoga su elektriniu varikliu , tai taip galvoti naivu . Velkiavimo greitis buvo 2 , dažniausiai 3 pavara ,nes vėjukas priešinis. Daryti tolimesnius perplaukimus 3 greičiu vargas, reikia naudoti 5 bėgį, bet jo naudoti negaliu,nes užmušiu akumuliatorius ... aišku pabandžiau aš maks greitį , tai jau užtenka ,greitis labai panašus kaip pats stipriai irkluotum. Norint su medine valtimi išnaudoti šį variklį reikia Heavy Duty tikrojo gilaus ciklo akumuliatoriaus su tikrai didele talpa, kokia 200 Ah, kad galėtum ramiai daryti perplaukimus nemažais atstumais. Na ir šiaip jei telkinys didelis, tai bangos didelės, vėjas nemažas , tai didelis amperažas būtinas. Po 5 val. plaukiojimo 2-3-4 greičiais, akumuliatorių talpos matuoklis ant variklio rodė, jog akumuliatorius pasėdo per vieną padalą , kas tikrai nustebino ,bet manau kad bišk melavo, įtariu busiu išnaudojęs truputį daugiau nei pusė akumuliatorių galimybių , kaip sakant viskas pagal planą - tausoju akumuliatorius kurie tam neskirti. Akumuliatorius kraunu su šiuom daiktu, veikia puikiai:
http://www.auviras.lt/Akumuliatoriai/Ik ... ram=absaar
Be abejo turiu ir guminę trivietę valtį su el. variklio variklio tvirtinimu , jos svoris maks 15 kg. Tad su 40 lbs varikliuku eis kaip žvėris ( kuom neabejoju ) , kitą savaitę ar dar kitą išbandysiu. Kitais metais pirksiu jau spec. gilaus iškrovimo akumuliatorius , be abejo ne vieną o du ( aukščiau poste paaiškinau kodėl ) .
Tai tiek. Ačiū.