Airis rašė:Kleckas1978 rašė:zvejybai ramiam vandeni gerai bass boatai bet ir tiek, bortai zemi - bangu bijo
....
Dvitaktis variklis perkant valti uz 20k - totali nesamone
jei moketum 10k - tada suprasciau kad komplekte 2T variklis.
siaip universaliausia valtis butu ribas koks 5m ir su kokiu 50-70ag keturtakciu varikliu.....
plaukiojom su Stirlicu su jo rib 5,20 ir 90 ag , 2 takciu evinrude etec.pasaka.
jis tau galetu papasakoti kuom geriau dvitaktis.
taip kad nereikia zmoniu balamutinti su savo mintimis
Nereikia man pasakoti as ir taip gerai zinau kas yra etec ir t.t. (pas rusu saituose pilna info kaip jie su jais uzsi.... su remontais ir t.t.)
Na etec - atskira kalba - jis yra naujos kartos 2T variklis, beje kurio remontas kainuoja labai brangiai (o ir mesitrai ju nenori apsiimti remontuoti), gerumas pas ji tik toks kad sukimo momentas didesnis ir del to lengviau iskele i glica ir didesni svori gali iskelti i glica ir visi tuom jo gerumai baigesi.
O kad tepalo 4 ltr kainuoja 250lt tai turbut pamirso pasakyti (beje kitokio ir negalima pilti), kuris beje visalaik mazeje kol plaukioji
cia gi 2T
Naujieji su ipurskimais 2T kuro atzvilgiu = 4T bet + tepalas kuris vis naudojasi
Aisku varikli iki 30AG tai isvis galima imti 2T paprasta ir nesukti galvos (tas kuro skirtumas tada 10ag = 1ltr tarp 2T ir 4T)
bet stai kai paziuri kad 60 ag 2T variklis ima 25-26ltr i valanda o 4T varikliui uztenka 19ltr tai prie musus dabartiniu 5lt - 1ltr benzo labai net aktualu 6-7ltr skirtumas + atmeti dar kad 50ltr benzo tenka supilti 1ltr tepalo (kuris dar +30lt) tai atbaido nuo paprastu 2T.