Forumas apie mėgėjišką žvejybą

Draudžiama žvejoti : ŠAMUS [11.01-04.01]; masalui naudojant žuvelę* [01.01-04.20]; plačiažnyplius ir siauražnyplius VĖŽIUS [10.15-07.15]; be žvejo mėgėjo kortelių šias žuvis: lašišas, šlakius, sykus, upines nėges; upėse ir jų ruožuose išvardintuose taisyklių priede Nr. 1
Guminės, PVC, plastikinės, medinės valtys; varikliai, naudingi priedai; echolotai, GPS

 #7381   Vitolis
 11 Geg 2006 19:21
Padariau savo geldai ratus. Gal kam pravers. Tik nepamenu gal jau buvau patalpines . Jei taip prabocykit. Senatve.
Paveikslėlis Didesniu planu. Salia tvirtinimas echaloto davikliui

Paveikslėlis

 #7389   Skumbrotas
 11 Geg 2006 20:15
Dėl ratų - esu bandęs tokį variantą kaip Vitolio parodyta. Pliusas - lengvai nusiima/užsideda, užima mažai vietos. Bet man nepatiko vienas minusas - valties ir visos amunicijos svorio centras gaunasi valties pusėje ir gan sunku ją temti už pirmagalio net dviem. Aš sumislijau kitokį variantą, gremėzdiškesnį, bet su galimybe ratus pakišti ties valties svorio centru, kas leistu ją temti gana lengvai. Nežinau kiek pasiteisins, pabandysim-pamatysim, kitą savaitę jau turėtų būti pagamintas, tada nufotkinsiu ir įdėsių jūsų teismui :roll:

 #7421   Vitolis
 12 Geg 2006 14:39
Skumbrotas rašė:Dėl ratų - esu bandęs tokį variantą kaip Vitolio parodyta. Pliusas - lengvai nusiima/užsideda, užima mažai vietos. Bet man nepatiko vienas minusas - valties ir visos amunicijos svorio centras gaunasi valties pusėje ir gan sunku ją temti už pirmagalio net dviem. Aš sumislijau kitokį variantą, gremėzdiškesnį, bet su galimybe ratus pakišti ties valties svorio centru, kas leistu ją temti gana lengvai. Nežinau kiek pasiteisins, pabandysim-pamatysim, kitą savaitę jau turėtų būti pagamintas, tada nufotkinsiu ir įdėsių jūsų teismui :roll:
Turiu ir as pasidares kitus tvirtinimus, kuriu ratukai palendapo valtimi. Jie faktiskai nenuimami, o fiksuojasi darbineje ir virsutineje padetyje. Taciau nesinorejo transe grezti kiaurymiu ju tvirtinimui, tai dabar stovi padeti garaze. Ryt bandysiu idet ju foto. Gal kam patiks? Perleisiu.

 #7483   Agis
 14 Geg 2006 19:04
Tai visiskai nieko nereiskia norint skubiai ysigyti reikiama daikta :lol: O jei rimtai, tai susiderink, mazum kainu skirtumas padengs keliones islaidas.Kuo mazesnis miestelis, tuo mazesne kainele :lol:
Kontaktus gali rasti cia
http://www.hobiocentras.lt/

 #7992   giedriuzzz
 22 Geg 2006 10:02
Norejau paklausti kokius kreslus ar sedynes naudojate guminese valtyse sedet (labiau domina pritaikymas Ufimkai 21)? Po savaitgalines zukles sikna skauda ir siaip labai nepatogu sedet ant to jobano medinio suoliuko.

 #7994   Agis
 22 Geg 2006 10:28
Norint normaliai atsisesti visu pirma turi pasidaryti kieta dugna, o po to jau gali galvoti ir apie kedute.As padariau is keturiu daliu sulankstoma dugna, prie kurio pritaisiau besisukiojancia kedute su atlosu.Po zvejybos pabandysiu nufotkinti ir ymesti nuotraukas.

 #8078   Vitolis
 23 Geg 2006 22:01
Sveiki,
Gal kas is dalyvaujanciu diskusijose isbandet siu metu gamybos pakabinama varikli SUZUKI 4 takti 4 AJ. Koks jo svoris? Jei taip, noriu suzinoti atsiliepimus. Laivyne maciau jo kaina lygtai 3300lt. Tai zymiai mazesne uz Hondos. Gal kur kitur dar pigiau galima gauti?
Tiesa labai idomu kaip kolega Spiridonas ar esi patenkintas savo varikliu kai ilgiau pasinaudojai? Ar taviskis 4 taktis ar 2 taktis? Turiu galimybe palyginti pigiai paimti 2 takti Merkuri 4 AJ. Dirbusi tik viena sezona. Gal kas tokiu naudojasi, pasidalinkit patirtimi.

 #8089   spiridonas
 24 Geg 2006 07:06
Na su savo varikliu buvau isplaukes dar tik viena syki :-D , mano yra Mariner, 4 taktis, 4 AG. dirba tikrai tyliai. Po kolkas patenkintas, bet praplaukiojau dar labai mazai, neuzkalnu starkiu sezono pradzia, tai tada ir pamatysime kaip variklis dirbs

 #8117   spiridonas
 24 Geg 2006 10:51
2800lt, buvo akcija, nupirkau , kai varyklis dar tik keliavo link KLP

 #8142   Vitolis
 24 Geg 2006 20:17
spiridonas rašė:2800lt, buvo akcija, nupirkau , kai varyklis dar tik keliavo link KLP
Ryt varau parsivezt isbandymui Mercuri 2 takti 4 AJ ir sestadieni turesiu bandymams net 2. Vienas tai 2005 m. laidos visai nedaug moto val. pradirbes 4Aj Yamacha. Kitas jau minetas Mercuri. Turiu galimybe rinktis ir kaip tavo irgi uz 2800lt nuliovas. Reik pabandyt yvairius variantus. Praeitas iseigines su savo elektriniu negalejau pabegti nuo gausaus lietaus pries dideles bangas, tai vis delto nusprendziau imti benzina. Trolingui aisku elektrinis geriau, taciau ne vien zvejyba, bet ir su seimyna pasibuti ant vandens norisi. Po bandymu parasysiu.

 #8166   Skumbrotas
 25 Geg 2006 07:45
Vitoli, pasvarstyk variantą dėl keturtakčio. Girdėjau, kad daugelyje ES šalių dvtakčiai jau uždrausti kaip per daug teršiantys ir triukšmą keliantys. Kas gali paneigti, kad neužilgo ir pas mus bus priimtas toks draudimas, nes matosi tendencija kaip galint labiau apriboti plaukiojimą vidaus vandenyse motorinėmis valtimis.

 #8215   Vitolis
 25 Geg 2006 15:08
Skumbrotas rašė:Vitoli, pasvarstyk variantą dėl keturtakčio. Girdėjau, kad daugelyje ES šalių dvtakčiai jau uždrausti kaip per daug teršiantys ir triukšmą keliantys. Kas gali paneigti, kad neužilgo ir pas mus bus priimtas toks draudimas, nes matosi tendencija kaip galint labiau apriboti plaukiojimą vidaus vandenyse motorinėmis valtimis.
Na kas to nezino. As pries tai irgi 4 t. Honda 2.5AJ turejau. Buvau labai patenkintas, taciau truko galingumo, tai pardaviau. As irgi dar mastau ka geriau imti. Laivyne kita savaite gauna Yamacha siunta. 4t. tame tarpe. Jei padarys gera nuolaida, kuria jau beveik issiderejau uz tai, kad jie mane su Brigu Baltic 310 isdure. Laukiau jo visa ziema, o kai gavo, tai vaziavau pagal ju iskvietima net 2 kartus is Utenos. Viena karta pasirodo ju vadybininkai nesuskubo su muitine atsiskaityti ir teko gryzti be nieko, kita karta po iskvietimo nuvykus, pasirodo, kad jie visai tokio modelio nebuvo uzsake. Paaiskino kad vadybininkai kazka sumaise. Kai jiems apie tai priminiau, sake kad nors jau varikliui padarys gera nuolaida. Na matysim. O siaip, tai noriu isbandyti yvairius variantus kai atsirado galimybė.

 #8351   Vitolis
 28 Geg 2006 20:35
Na va. 6,00val ir as jau Alause. Prisikabinau bandomaji "triusi" t.y. Mercuri 2t. 4 AJ. Is pradziu sunkokai uzvedziau. Taciau is kokiu 6-7 kartu pagaliau parode balsa ir susuko "as gyvas". Pradzioje sunkiai pagavo apsukas. Visa laika kosejo. Dirbau ant pasiurbimo. Po to kai truputi pakaito, puse siurbimo sumazinau. Ir kai jau nutariau kad uztektinai isilo ir pradejo palyginti vienodai dirbti. atidariau oro sklende iki galo. ysijungiau begi ir pirmyn. Kadangi variklis nera naujas, pabandziau ar jis iskels mano Honda is vandens ir ar galesiu su 4 AJ sklesti vandens pavirsiumi ( glisuoti). Tai pavyko padaryti gana nesunkiai. Valtis sveria (pagal instrukcija)54kg. variklis-20kg., bandytojas- 80kg, minkaras-12kg.,masalu deze, 2 spiningai, gerimai, maistas, visi rubai ir kt. manta- apie 20 kg. Viso apie-190kg. Manau, kad dar papildomai vienas zmogus didelio sunkumo jam nesudarytu. Tik reikia svorio centra gerai surasti.Kadangi norejau suzinoti pirmiausiai variklio galimybes, todel pasileidau i kita ezero gala. pavejui ejau labai uztiktintai. Pastebejau, kad nors echaloto daviklis ir zemiau transo apacios, taciau einant visu greiciu, gaudo oro burbuliukus ir tiesiog pradeda rodyti nesamones. Be to, mano daviklio tvirtinimas prisuktas prie transo virsaus. Kai eini pilnu greiciu, i tvirtinima atsimusa vandens srove ir vanduo liejasi i valties vidu. Reikes butinai perdirbti tvirtinima, kad jis butu transo apacioje. Pazvejojes viename is sekliu ir neturejas nei kibimo, nutariau plaukti pavelkiauti. Taciau uzkurti variklio nepavyko. Ilgai vargau, kol pagaliau pareguliaves korba, pravales zvake (ir ne viena karta, nes pastoviai ja "uzmesdavo") pagaliau su dideliais paciadejimais ir dumu debesimi uzsivede. O siaube, ant vandens ratilai naftos pasipyle. Na galvoju sakes. Vot ir gamtos myletojas . Sazine prabilo ir vis diorgina, - "na kam tau reikejo su tais dvitakciais prasideti" ir pn. Siaip taip isiciadejes variklis pradejo dirbti visai pakenciamai. Kaip mat paleidau pries bangas visu gazu. Yspudis buvo klasiskas. Tik vienu metu galvojau kad mano valtele gali neatlaikyti tokio kratymo. Taciau o siaube, vel pradejo nei is sio nei is to variklis gesti. As viduryje ezero. Gylis, 22m. Inkaro virve 15 m. imu irklus ir pirmyn kranto link. Praejo dar valanda, kol vel viska isvales uzvedziau. Greiciau i kranta prie masinos. tik nespejau daplaukti ir vel uzgeso. Daugiau ir nevedziau. Baigiau irtis.
Kur suo pakastas? taip ir nezinau. Korbas liktai ir visiskoje tvarkoje. Atreguliavau pagal instrukcija. Ne vienus metus naudoju ir Huskvarne ir zoliapjove. Pats visada viska darausi, atrodo ne naujokas ir se tau. Pozymis lyg ir aiskus. Perpila kura. Nes zvake visa laika slapia. Bet kodel dirbant pilnu pajegumu tai nutinka? Degimas lyg ir vietoje, nes parvaziaves garaze matavau. Gal kam tai buvo nutike? Pasidalinkit. Taciau 2 t. tikrai nepirksiu ir apsistosiu turbut prie naujo modelio 4t. 4AJ Yamaha.
Stai toks mano sekmadieninis nuotikis. Bet uztai diena po visu liuciu buvo nors ir nesilta, taciau visai puiki.Nors kliovo ir neturejau. Bet argi tai svarbiausia.

 #8443   Diaboliq
 31 Geg 2006 10:20
Nebepamenu ar buvo apie tai kalbeta, ar ne, todel uzklausiu dar syki ;)
Elektriniam varikliui Minn kota endura 40lb arba 46lb koki geriausiai pirkt akuma ir pakroveja :?:

 #8505   Vitolis
 01 Bir 2006 10:03
Diaboliq rašė:Nebepamenu ar buvo apie tai kalbeta, ar ne, todel uzklausiu dar syki ;)
Elektriniam varikliui Minn kota endura 40lb arba 46lb koki geriausiai pirkt akuma ir pakroveja :?:
Ir vienam ir kitam akumo reikia ne maziau kaip 100AH. Kuo didesnis amperazas, tuo geriau, taciau akumo svoris labai isauga. Patariu imti Min kota pakroveja. Jis tam spacialiai skirtas. Kainuoja ne mazai apie 200lt, taciau automatiskai pats pasirenka kraunamos sroves stipruma pagal pajungta akumo talpuma ir pakrovus pats atsijungia(atjungia srove). Jei pirksi ne ta, tai ieskok butinai automatinio rįeguliavimo. tai pades apsaugoti akuma nuo perkrovu ir kad butu ne maziau Amp. krovimo srove, kaip akumo galingumas. Jei akumas 100AH, tai pakrovejas turi tureti galimybe krauti ne mazesne nei 10A srove. Jei akumas 110AH, tai virs 10 A srove.

 #8506   Vitolis
 01 Bir 2006 10:15
tomoshius rašė::roll: kiek man zinoma plaukioti su bendzininiais motorais galima nuo liepos 1 dienos :roll: as kazkaip dar laukiu.... :?
Pas mus Aukstaitijoje didziuosiuose ezeruose plaukioja jau seniai. Pvz. Druksiuose, tai nuo atviro vandens pradzios. Ten be gero variklio nera is viso ko rodytis. Alauso, Tauragnu ir kituose ezeruose dar negirdejau kad už plaukiojima butu kas nors nubaustas. Navigacijos pradzia Liepos 1 d. tai visiskai nelogiska musu platumoje, kadangi tos vasaros tik kaip kates asaros. Nazinau, bet as plaukioju jau ne pirmi metai (tiesa anksciau su 2.5AJ galingumo varikliu) ir dar niekas neklause "Ko cia plaukioji?" Kaip jau minejau laksto motorkes, motociklai, net skuteriai. Gaudys mat toki kaip as nezymu pazeideja su mazo galingumo varikliu. O gal kaip tik tokiuos ir gaudo, nes tu kitu nepaveja, arba nenori pavyti, nes jie prie babkiu ir jiems viskas galima. Ka as zinau. Kai pagaus, daugiau neplauksiu.

 #8516   Vitolis
 01 Bir 2006 13:10
Tikrai taip.
13. Vandens telkiniuose draudžiama plaukioti savaeigėmis
plaukiojimo priemonėmis nuo navigacijos sezono pradžios iki
liepos 1 d., išskyrus didesnius kaip 500 ha ploto vandens
telkinius, nesančius saugomose teritorijose, kuriuose leidžiama
plaukioti savaeigėmis plaukiojimo priemonėmis, jeigu jų variklių
bendras galingumas neviršija 8 kW (10,8 AJ).
14. Vandens telkiniuose, nesančiuose saugomose teritorijose,
nuo liepos 1 d. iki navigacijos sezono pabaigos plaukioti
savaeigėmis plaukiojimo priemonėmis draudžiama:
14.1. mažesniuose kaip 10 ha ploto vandens telkiniuose;
14.2. 10-200 ha ploto vandens telkiniuose, jeigu savaeigės
plaukiojimo priemonės variklių bendras galingumas viršija 8 kW
(10,8 AJ);
14.3. jeigu savaeigės plaukiojimo priemonės variklių bendras
galingumas viršija 110 kW (150 AJ).
15. Vandens telkiniuose (upėse nepriklausomai nuo ploto),
nesančiuose saugomose teritorijose ir kurių plotas mažesnis kaip
500 ha, ir visuose vandens telkiniuose, esančiuose saugomose
teritorijose, išskyrus Kauno HE tvenkinį (Kauno marias iki
Kruonio HAE), draudžiama plaukioti vandens motociklais.
Ir t.t.

 #8663   Skumbrotas
 05 Bir 2006 09:08
Pagaliau orai leido normaliai išbandyti suzumarą su yamaha - vakar smagiai palaksčiau Kuršių mariomis. Gerai traukia žvėriukas - nors variklį buvau pastatęs ant glisą slopinančios padėties, bet vistiek ėjo išspausti 35 km/val greitį. Kartu buvęs didelę patirtį plaukiojime su kateriais ir jachtomis turintis draugelis prognozavo, kad pastačius variklį į greitaeigę padėtį galės pasiekti apie 50 km greitį. Šiaip likau patenkintas, per pirmą pasiplaukiojimą neradau prie ko prikibti. Variklis lengvai užsiveda, dirba tyliai, traukia gerai, benzo suėdė nuplaukus vingiais nuo Juodkrantės iki Pervalkos ir atgal + porą kartų pirmyn atgal per marias ties Dreverna apie 3.5 ltr, valtis purslais nesitašo - plaukiant bloškia į šoną, lengvai valdoma. Gaila tik kad po pietų prasidėjęs lietus nebeleido pažvejoti.
Bet jau tinklų mariose!... Nekalbant apie "legalius" verslininkų (jų tiesiog prikimšta) - per pusdienį įplaukėm į tris brakonieriškus, paklotus tiesiog farvateryje. Padariau išvadą, kad gerai išgalastas nemenkas peilis plaukiojant yra tiesiog būtinas daiktas. Mano turėtam trūko aštrumo, kas neleido padalinti tuos tinklus į pakankamai ekologiškai švaraus dydžio gabalus. :twisted:

 #8682   Vitolis
 05 Bir 2006 18:03
Skumbrotui,
Smagu skaityti tokias geras ir malonias zinias, kad zmogus tiktai nenusivyles savo pirkiniu. As irgi ryt parsivezu savo Yamaha 4t. 4AJ nuo adatos. Ir jau matau save lakstanti po ezeru platybes ir besidziaugianti. Tik pirmiau reikes gerai padaryti apvazinejima ne pilna jega. Kiek val. tu apvazinejai savo zirga? Noriu paklausti, kokia yra tavo Yamahoje padetis, kuri slopina isejima ant gliso? Ir ar buvo prideta instrukcija lietuviu kalba kai pirkai? Nes man su anglais neteko susidurti. Anksciau jei neklystu rasei, kad tavo Yamacha 4t. ir 4 AJ ? Ar galingesne. Jei 4AJ ,tai ar galesi isvystyti toki greiti kaip rasai? Ir ar nekeitei sparnuotes ant greitaeiges? Labai butu ydomu.

 #8685   Skumbrotas
 05 Bir 2006 19:13
Vitoliui :arrow
Apvažinėti reikia apie 10 val., aš tik pradėjau, tad dar porą dienelių reiks pavarinėti. Instrukcijos lietuviškai neturiu, bet biškį kandu angelskai, kai randu nežinomą žodį pagelbėja žodynas (nors labai jos nestudijavau, tik perverčiau vieną sykį atkreipdamas dėmesį tik į perspėjimus). Šiaip toj instrukcijoj yra parašyta kokiais režimai plaukti tas pirmas 10 val. - tipo pusvalandį vienokiom apsukom, paskui vėl kažkiek kitom, paskui vėl mažesnėm ir t.t., bet kaip tai praktiškai padaryti kai nėra tachometro??? Mano varikliukas 11kW (15 AG), jėgos per akis, nes pagal 360 Suzumaro tech. sąlygas maxas yra 20AG.
Tas glisą slopinantis pričendalas yra toks metalinis ištraukiamas strypelis po variklio apačia, persikiša per skylutes dvejose lygiagrečiose plokštelėse ir užsifiksuoja užlenkus plokštelę strypelio gale. Yra keturios padėtys, nuo kurių priklauso variklio kojos vertikalaus pasvyrimo kampas transo atžvilgiu. Esant apatinei fiksacijai valties nosis keliasi lengvai į glisą, esant viršutinei - valties priekis spaudžiamas prie vandens. Taip aiškino mano draugas mechankas, kuris yra plaukiojęs su įvairiausių rūšių kateriais ir perkandes visų rūšių variklius.
Sparnuočių į greitaeiges dar nekeičiau, bus matyti vėliau, nes šiaip valtis ne lakstymui pirkta, o žvejybai, be to max greičiu įmanoma skristi tik esant labiai ramiam vandeniui, kas Kuršmarėse ir jūroje būna retokai.

 #8707   Vitolis
 06 Bir 2006 15:07
Na as galiu pasakyti, kad tavo ZEREBIECAS to cto nado. Viska supratau. Taciau ir sveria padoriai. Pagal instrukcija ziurejau, tai apie 45 kg. Kaip toki panesiosi? Ar turi galimybe nenuimineti nuo Suzumaro ir laikyti garaze? Sekmes varinejant po Marias ir Baltija.

 #8710   Skumbrotas
 06 Bir 2006 17:50
Jo, sveria 45kg, vienam panešti problematiška, bet nedideliu atstumu dar pavelku :cig. :lol: . Didesniu jau reikia :-:help! Sandėliavimui pasidariau stovą. Nedideliems nuotoliams vilkti valtį su varikliu bei nuleisti į vandenį pasidariau spec. ratukus, galėsiu įmesti foto greitu laiku.
Šiaip jau žvalgausi priekabos, nes į mano pasatą nuleidus užpakalines sėdynes vos viskas sutelpa, tad belieka tik viena sėdynė keleiviui. Norint kur nusibelsti su šeimyna jau gaunasi :aina-sikt .
Niežti nagai išbandyti jūroje, tik kad šiemet orai kažkokie anomališki - nepamenu, kad šiokiu laiku ištisas savaites be perstojo pūstų tokie stiprūs jūriniai vėjai. Net žvejoti nuo kranto problematiška, pakrantėje tiršta jūros žolių, kurios šiaip jau normaliais metais pasirodydavo tik nuo birželio vidurio.

 #8774   Vitolis
 07 Bir 2006 22:19
Jo bangos geros. buvau praeita savaitgali jusu krastuose. Tiksliau Giruliuose su darbo draugais. Sestadienis dar puse bieso. Sekmadieni pradejo lyti jau apie 11 val. Is ryto buvom nurove i Palanga nuo tilto vejazuviu pagaudyt. Keleta pagavom. Sake vietiniai, kad jos jau praejo. Taciau buti pajury ir nepazvejoti butu griekas. Maciau viena nesveika, kuris Giruliuose prisiputes guminiaske isplauke i jura. Kiek vargo, kol nuo kranto mer bangu musa nutolo. Kas jam uzejo?
Ir dar. Jau mano Yamaha pas mane garaze. Ispakavau, apziurejau seile varvindamas. Instrukcijos kaip ir pas tave, suprantama kalba nera. Tai atsidariau aivyno puslapi ir atsispausdinau rusu kalba. Dabar studijuoju. Ryt uzpilsiu tepalais, benzu ir sestadieni leksiu daryti abkatkes. Tik va beda prie zipo neradau avarinio isjungimo raktelio. Taciau pasiskambinau vyrams i Laivyna ir pazadejo man ji duoti. Malaciai vyrukai ir nuolaida nusiderejau, tai visai davolnas jauciuosi. Kaip tavo Yamahoi ar buvo reduktoriuje tepalo ar ne. Pas mane variklio karteryje nei reduktoriui nebuvo nei laso. Pries tai parduotuveje ispakavom amerikoniska Marineri , tai kol matomai ji veze, visaip pavartydami, tai visur dezeje buvo pilna tepalo. As maniau, kad ir siame variklyje bus, taciau ne.

 #8794   Skumbrotas
 08 Bir 2006 09:00
Tepalų ir pas mene nebuvo, bet perkant užpylė (kažkur už 70lt) ir užkūrę bačkoj išbandė.
Šiaip pastebėjau, kad pervežinėti ar laikyti gulsčiom nėra sveika - po to užkūrus kokias 5 minutes smarkiai dūmija, matyt tepalų privarva ten kur nereikia. Varikliui padirbus viskas atsistato į vietas ir nelieka nei dūmų nei smarvės.
Patiko dar vienas dalykas - esant įjungtai pavarai neįmanoma patraukti užvedimo šniūro, saugumo atžvilgiu tai labai gerai. Kažkada plaukiojant su rusišku varikliu vos neiškritau iš valties, kai apsižioplines bandžiau užvesti su įjungta pavara.

 #8798   spiridonas
 08 Bir 2006 09:29
na savo 4AG marineri vezu gulsciomis ir pakraunant i auto elgiuosi atsargiai tai, po kolkas tepalu niekur nepatenka kur nereikia. ant begio uzvesti taip pat neimanoma :gutgut. taciau paskutine zukle. vietoje to kad istraukciau toki laiduka ir uzgesinciau varikli, patraukiau uzvedimo sniura ;;'plim , kaip tai instinktyviai gavosi, tai kazkur ivele sniura ir gan stipriai apdroze. gerai kad yra dar vienas atsarginis sniuras :roll: [/b]

 #8818   Vitolis
 08 Bir 2006 15:50
Pas mane komplekte buvo ideti net 2 atsarginiai sniurai. Pervezimui pagal instrukcija reikia guldyti ant rumpelio ir dar padeti koki minksta susukta daikta, kad pats variklis butu auksciau uz sraigta, tada jokiu problemu neturetu buti. Tik butinai pries baigiant dirbti varikliui, reikia uzsukti kuro kraneli, duoti padirbti kol pats neuzges, nes jei lieka korbe kuro, tai jis vis vien turi galimybe isteketi (jei variklis paguldytas). Ekspluotavau HONDa ir tai jau patyriau. siandien istrukau is darbo, tai aplaksciau parduotuves ir nupirkau tepalo: I kartery SAE 10w40 "Ultra" 1 ltr.-29lt. Reduktoriui SAE 90 1ltr.-15lt. ir atsargine zvake BR7HS 12lt. Jei buciau visa tai pirkes spec. parduotuveje, buciau mokejes zymiai brangiau.
Tiesa avarinio isjungimo raktelio matau iki savaitgalio taip ir neatsivesiu is Vilniaus. O siusti masina vien del to per daug didele prabanga. Jau esu ne viena pagamines garaze is tekstolito plokstes. Pasidarysiu dar siandien ir laikinai bus OK.

 #8944   Skumbrotas
 12 Bir 2006 12:46
Šeštadienį po pietų pagaliau išbandžiau jūrą. Kadangi draugelis su savo svečiais buvo perdozavęs Neptūno lašų, teko plaukti vienam. Bangos nedidelės, kokių 0.7-0.8m, įsimečiau spiną - galvoju kam tuščiai plaukti, tuo pačiu pavelkiausiu. Bet š.... gavosi - prie kranto tinklai, nespėji vynioti, pasukau kokius 5km į jūrą - ten jų dar daugiau. Legalių santykis su brakonieriškais 2:1. Tad spjoviau į velkiavimą, keliose vietose netoli tinklų bandžiau menkių paieškoti, bet kadangi nebuvau pasiėmęs pilkerių, o su 28g galvakabliais ir guminuku neįmanoma išlaikyti dugno, tai taip nieko ir nepagavau. Tiesa, prie kranto ant blizgės buvo pasikabinusios trys vėjažuvės, bet nusikratė.
Apsukau ratą apie 30km. Didelio greičio nepavyko pasiekti, nes dėl bangų tik kiek daugiau užmetus anglių valtis stojasi kokiais 35 laipsniais į glisą ir greitis sumažėja. Priėjau išvados, kad plaukiant vienam priekis perdaug lengvas, todėl taip ir gaunasi. Benzo sudegė apie 6-7 ltr.
Na, išbandymai skaitau kaip ir atlikti, dabar galima drąsiai plaukti į žvejybą, variklis jokių kaprizų neparodė, nors ir kankinau jį visokiais būdais. Liko dar susimontuoti echolotą, vis laiko neužtenka. Be jo jūroj kaip be akių.
Beje, Vitoli, kurioj vietoj tas kuro kranelis randasi? Pas savo Yamachos niekaip nieko panašaus neradau.

 #8954   Vitolis
 12 Bir 2006 15:49
Matau pasiplaukymas gavosi neblogas. Klausi apie kuro kranely. Kai mano, tai iš priekio variklio. Yra trys padetys. Matai, mano variklyje yra integruotas bakelis ir paciame variklyje ir yra galimybė pajungti kilnojamą baka. O pas tave tik kilnojamas bakas. Todel atjungus maitinimo slanga, nereikia jokio kranelio, nes ir paziurejau instrukcijoje 15 AJ jo nėra nurodyta.

 #8968   Vitolis
 12 Bir 2006 20:15
SKUMBROTUI
Kadangi rasiau pries darbo pabaiga, tai ne viska suspejau parasyti. Dabar namuose, tai ir bandau pratesti ka buvau rases. Taigi, kaip supratai, tavo variklyje turbut tokio kuro kranelio ir nera, nes kuro tiekimas eina tik is kilnojamo bako.
dabar apie tai, kaip bandziau savo naujaja Jamaha. Uzvedziau gal is kokio 10 patraukimo. (pas tave turbut starteris ir tau tai neaktualu) Pirmas yspudis 4 su+. padirbo su uzdaryta oro sklende (pacosu) ir po to, kai isilo, ja sustumiau ir daviau kokias 15 min. padirbti tuscia eiga ant dideliu ir mazu apsuku (kaip parasyta instrukcijoje) Po to visa valanda nevirsydamas 1/2 apsuku, varinejau po ezera. Antra valanda trumpai visu gazu isibegejau, isejau ant :Gliso: ir staigiai sumazinau apsukas iki 1/2. paskui iki 2/4 padidinau ir t.t. Valti is vandens iskelia labai nesunkiai. Sumazinus apsukas iki 1/2, valtis lieka ciuozti vandens pavirsiumi (jei ramus oras ir nera dideliu bangu). Atsirado problema. Pakaites variklis sunkiai uzsiveda. išsukau zvake, uzmesta (slapia nuo per didelio kuro kiekio). Korbe tiktai vienas reguliavimo varztas ir tas ne misinio sudeciai o apsukoms reguliuoti. Nors prie technikos nesu naujokas, taciau kame saknys nesupratau. Mazomis apsukomis stipriai vibruoja. Panasiai kaip dvitakciai. Ko 4 taktyje neturi buti. Siandien pasiskambinau meistrams i Laivyna. Sako pabandyk pakeisti zvake. Jei ne, treciadieni vaziuoju darbo reikalais i Sostine ir reiks nuvezti. Tegu patys atreguliuoja, isbando ir vakare gryzdamas pasiimsiu. Babkes moketos nemazos, tai norisi ir daikta gera tureti. Tuo labiau kad garantinis. Jei nesuras kas yra, tegu keicia. Cia turetu buti ju problemos.
Rasai, kad duodant gazo, labai kelia valties prieki. Aisku vienam su tokiu galingu varikliu sudetinga. Gal reikia koki papildoma svori i valties prieki? Drauga, drage ar zmona. Dar bandyk atreguliuoti variklio pasvirimo laipsni ant transo. T. Y. nuleisk ji kuo zemiau. Perkelk per keleta skyliu zemiau. Jei padauginsi, paprasciausiai valtis priekiu rausis i bangas ir nenores kilti. Vadinasi per daug nuleidai. Truputi kilsterk ir vel bandyk. Man irgi taip buvo kol atsireguliavau.
Zvejojau ir as ant sekliu, kuriuose gylis pagal ezerus padorus 9-10 m. Turejau 4 kibimus ir visus konkrecius, taciau praktiskai tokiai zuklei nebuvau pasiruoses ir nors masalai (riperiai) buvo vos ne patys didziausi, papildomai iseges kabliu nebuvau. Is to ir rezultatas 4:0 lydeku naudai. Viena net maciau pakilusia paskui mano masala is gelmes i pati pavirsiu. Patikesi, tokios dar nesu mates nors zvejoju jau virs 40 metu. Tai tokios tokeles.

 #8970   Skumbrotas
 12 Bir 2006 20:46
Mano taip pat šniūrinis užvedimas, jokio starterio nėra. Šaltas užsiveda iš kokių trijų patempimų, bet įkaitęs tai iš pirmo. Įkaitusiam varikliui sumažinus apsukas iki pat minimumo jis dirba išvis tyliai, negarsus pupsėjimas ir be jokios vibracijos. Su tavo kažkas ne taip - imk už ragų pardavėjus. Kol garantinis geriau nekišti nagų, o tai paskui pardavėjai turės pretekstą mol pats sugadinai. Hobio centre aptarnavimas geresnis - turi meistrą, turi bačką su vandeniu, išsyk užpila tepalus ir išbando. Dabar po 10 val. plaukiojimo vėl turėsiu vežti pas tą meisterį, jis pakeis tepalus, pareguliuos, atžymės garantinį. Dar po 50 val. vėl ta pati procedūra. Jei jau kas pradėtų man gesti, tai išsyk boginčiau jiems - kol garantija, tol gedimai jų problema. Nesugeba pataisyti - tegu keičia į kitą.
Tad ir tau patariu nieko ten nereguliuoti, o tai gali būti ir gamyklinis brokas, ne šventieji juk gamina. Yamaha iš tų firmų, kurios išleidžia jau paruoštą ir atreguliuota iki darbinio lygio variklį, o nedidelis sureguliavimas po transportavimo yra pardavėjų serviso prerogatyva.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 248
  • VDS, VPS serveriai
  • Bronzinė žuvis
  • Žvejybos reikmenų parduotuvė