Forumas apie mėgėjišką žvejybą

Draudžiama žvejoti : ŠAMUS [11.01-04.01]; masalui naudojant žuvelę* [01.01-04.20]; plačiažnyplius ir siauražnyplius VĖŽIUS [10.15-07.15]; be žvejo mėgėjo kortelių šias žuvis: lašišas, šlakius, sykus, upines nėges; upėse ir jų ruožuose išvardintuose taisyklių priede Nr. 1
Guminės, PVC, plastikinės, medinės valtys; varikliai, naudingi priedai; echolotai, GPS
 #704663   opuokas
 27 Rgs 2017 19:58
minBOAT rašė:Tiks. Tam nėra jokio reglamento. Atrodo, kad tokį variklių tiuningą sugalvojo pats Saugios laivybos administracijos Vilniaus skyriaus inspektorius :)
Administracijos puslapyje msa.lt paklausus apie tai, buvo raštu atsakyta, kad pakabinamus variklius taip ženklinti NEREIKIA :grin:
REIKIA, siandien atsiemiau registracijos laminuota dokumenta, darbuotoja ivardino jog PRIVALOMA zenklinti suteikta variklio numeri !!! Zenklinti reikia ne ant gaubto, o jau po juo is abieju variklio pusiu. Srifto ir raidziu spalvos nera nurodyta, svarbu, kad aiskiai matytusi.
Kaip pasiskaiciau jog nedegaus audeklo reikia, gesintuvo ir vaistineles, tai ka as zinau... ''plot ''plot ''plot
 #704667   minBOAT
 27 Rgs 2017 20:11
Kuriame skyriuje ta darbuotoja dirba? Jei Vilniuje, tai viskas aišku:)
Parduodant dėvėtą, anksčiau LT neregistruotą variklį iš EU sąjungos, Vilniaus specialistai sugeba reikalauti atitikties deklaracijos! Tarsi tai būtų naujas variklis.
 #704670   valgykitmorkas
 27 Rgs 2017 20:39
opuokas rašė:... darbuotoja ivardino jog PRIVALOMA zenklinti suteikta variklio numeri !!! Zenklinti reikia ne ant gaubto, o jau po juo is abieju variklio pusiu. Srifto ir raidziu spalvos nera nurodyta, svarbu, kad aiskiai matytusi.
Jeigu nesunku parašyk tai darbuotojai raštišką užklausimą, tegul duoda aiškią nuorodą į teisės aktus, kodėl tokią nesamonę reikia klijuoti ant variklio po gaubtu? Pats registravimo dokumentas juk turi variklio vin kodą ar S/N, kuris yra ant korpuso.

Iš tiesų aš žinau kodėl. Ogi todėl, kad nesamonių teisės aktuose prirašo, po to nežino kaip interpretuoti, tai šitie "pavyzdingi" darbuotojai galvoja: daugiau reikalavimų (be ryšio) yra geriau. Taigi ką sako teisės aktai:
1) Čia bendra tvarka su visom nuorodom į susijusius teisės aktus:
http://www.msa.lt/lt/viesosios-paslaugo ... -6ecu.html
2) Iš visų ten paminėtų dokumentų mums aktualus teisės aktas yra "Vidaus vandenų transporto priemonių registravimo taisyklės" . Skaitom :ks> https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct ... 27D8148E56.

Žiūrim ką turim. Varikliams aktualūs skyriai (ar paragrafai) yra IV ir VII. IV-ame bendrai registravimo tvarka ir parašyta, kad gauni dokumentą. VII skyriuje yra parašyta tik tvarka kaip sudaroma raidžių ir skaičių kombinacija variklio registro numeriui. Viskas, jokių ten reikalavimų žymėjimui paties variklio. Abejonių išsklaidymui žiūrim atitinkamus VI skyriaus punktus laivams (valtims), kur 35 punkte aiškiai parašyta kad ant laivo reikia nupiešti registracijos numeris iš abiejų pusių priekyje. Tai dabar dar kartą paskaityk ką parašei (su sąlyga, kad tikrai teisingai pacitavai tą darbuotoją), ty. po gaubtu ;uolrait '''bum iš abiejų pusių :[anuol . Kur tai girdėta - ant laivo iš abiejų pusių, taip logiška ir suprantama, ir aiškiai parašyta? Ant variklio? Neatmetu galimybės, kad gal aš nežinau kokio nors vidinio tos įstaigos dokumento, kuriame jie sau išsiaiškino ko reikalauti. Bet pagal oficialius teisės aktus jie mala š. Įtarimas, kad ten susirenka nekokios kompetencijos darbuotojai, ir neturi ko veikti ::hai-bai
 #704673   minBOAT
 27 Rgs 2017 20:45
Dar pernai msa.lt DUK buvo paaiškinta dėl tokio žymėjimo nereikalingumo.
Dar trūksta, kad prieš išplaukiant asmens kodą ant kaktos markeriu užsirašytume...
 #704728   opuokas
 28 Rgs 2017 20:36
minBOAT rašė:Kuriame skyriuje ta darbuotoja dirba? Jei Vilniuje, tai viskas aišku:)
Parduodant dėvėtą, anksčiau LT neregistruotą variklį iš EU sąjungos, Vilniaus specialistai sugeba reikalauti atitikties deklaracijos! Tarsi tai būtų naujas variklis.
Panevezio skyriuje. A tai fignia, neklijuosiu ant variklio is vis ir bus ramu :grin:
 #704811   Tukas
 29 Rgs 2017 20:22
opuokas rašė:
minBOAT rašė:Kuriame skyriuje ta darbuotoja dirba? Jei Vilniuje, tai viskas aišku:)
Parduodant dėvėtą, anksčiau LT neregistruotą variklį iš EU sąjungos, Vilniaus specialistai sugeba reikalauti atitikties deklaracijos! Tarsi tai būtų naujas variklis.
Panevezio skyriuje. A tai fignia, neklijuosiu ant variklio is vis ir bus ramu :grin:
Ta pensininke dar ten dirba? :shock:
 #704816   opuokas
 29 Rgs 2017 21:43
Tukas rašė:
opuokas rašė:
minBOAT rašė:Kuriame skyriuje ta darbuotoja dirba? Jei Vilniuje, tai viskas aišku:)
Parduodant dėvėtą, anksčiau LT neregistruotą variklį iš EU sąjungos, Vilniaus specialistai sugeba reikalauti atitikties deklaracijos! Tarsi tai būtų naujas variklis.
Panevezio skyriuje. A tai fignia, neklijuosiu ant variklio is vis ir bus ramu :grin:
Ta pensininke dar ten dirba? :shock:
Dirba dirba, dar liepe lipdukus ant motoro uzsiklijuot, gesintuvas kad butu valtyje ir nedegus audeklas su vaistinele ir 30m virve :grin: :grin: :grin: :shock: ''plot
 #704825   dagys
 30 Rgs 2017 07:35
iki pilnos komplektacijos betrūksta tik šikinyko ir tekinimo staklių, maža kas ant vandens gali nutikt...
 #704852   opuokas
 30 Rgs 2017 22:09
dagys rašė:iki pilnos komplektacijos betrūksta tik šikinyko ir tekinimo staklių, maža kas ant vandens gali nutikt...
Na su gesintuvais, vaistinelem, audeklais tai manau cia absurdas.
Idomu kuris nors is forumieciu viska turi valtyje :?: Man nekyla net ranka tiek daigtu tureti savam laive :?
 #707929   Negazdink
 20 Lap 2017 10:08
Suiram rašė:Sveiki,
kas nors esate susidūre su kateriuko pirkimu iš UK, kaip būna su registracija, ar nebūna problemų?
Jai popierius susirinksi problemu nebus. :ks>
 #707936   wongas
 20 Lap 2017 11:35
Negazdink rašė:
Suiram rašė:Sveiki,
kas nors esate susidūre su kateriuko pirkimu iš UK, kaip būna su registracija, ar nebūna problemų?
Jai popierius susirinksi problemu nebus. :ks>
Pabandyk paskambinti tiesiai į Inspekciją. Aš ką tik registravau laivelį tai ten sėdinti inpektorė kuri atlieka pirminę apžiūrą labai jau pasirodė teigiama. Viską manau pasakys ir paaiškins. Kad neužsirautum ant kokio kabliuko.
 #708067   wongas
 22 Lap 2017 15:04
Dar va klausimas. Einan tech. apžiūrą (man bus pirma gyvenime) vienas iš reikalavimų atitinkamo svorio inkaras - nu blyn nerandu info - kaip sužinoti, koks tavo laivui inkaras reikalingas :) Gal kas susidūrė ?
 #708075   ramkis
 22 Lap 2017 16:54
wongas rašė:Dar va klausimas. Einan tech. apžiūrą (man bus pirma gyvenime) vienas iš reikalavimų atitinkamo svorio inkaras - nu blyn nerandu info - kaip sužinoti, koks tavo laivui inkaras reikalingas :) Gal kas susidūrė ?
:roll: :roll: :roll: mhhhhh, amenu reikalavimą plaukiančiam inkarui ir neskęstančiam virvagaliui Xm ilgio. Apie paprastą inkarą nepamenu, gal kas pasikeitė per paskurinius metus. o tu nori "C" ar "D" prasivaryt? Jei "D" tai mūsuose net laivo nereikia, svarbu susmokėjęs esi :-D
 #708115   ramkis
 22 Lap 2017 23:19
Vitolis rašė:Niekad nieks nereikalavo tokių nesamonių. Tiesa visos mano registruotos tik vidaus baloms
Te,Vitoli,pajury pas anuos viskas kitaip. Buvo momentas,kai reikalavo ir el.variklius registruot,liemenių turėt tiek,kiek vietų yra valtis,nors tu visą gyvenimą plaukioji vienas ir etc :shock: . Bet visam tam reikia patiems užkirsti kelią. Nuvarai į tech.apžiūra(kažkokia nesamonė) nusiveži viską ko reikia pagal kategoriją. Ir jei atsisako praleisti,paprašai,kad visa tai išdėstytu raštiškai. Na tipo: kas,kodėl,kokiu teisiniu pagrindu ir panašiai. Dažnai „specai” pradeda klapsėti akutėmis,muistytis,kažką nerišliai lementi. Dažnai atsisako,bet tu primygtinai reikalauji. Viskas baigiasi tuo,kad išduoda tą lapą. Kuriuo gali nusivyti „tarpubulkį”. Nes anas atsitikus nelaimei,tavęs niekaip neišgelbės. Nevarau tech jau 2 metai piktybiškai,kai sužinojau kokia bauda :lol:
 #708120   wongas
 23 Lap 2017 08:18
Laivelis D kategorijos. Yra reikalavimas inkaro pagal laivo dydį. Bet trumpai tariant nebesuksiu sau galvos. Iki pavasario dar yra laiko.
 #708140   ramkis
 23 Lap 2017 12:45
Pfk rašė:ramkis, nevesk is kelio zmoniu doros tautos :roll:
Nevedu,ar aš agitavau,ar dar ką. Tik pasakiau,kaip elgiuosi aš pats :oops:
 #708171   Vylukas
 23 Lap 2017 19:09
Jei gerai suprantu, tai šitiems įdomu tik jūra ir telkiniai su vandens keliais. Ar ir visos kitos balos, kuriose galima plaukti vidaus degimo varikliais irgi jų ir tik jų kompetencijoje?
 #708174   ramkis
 23 Lap 2017 19:21
Vylukas rašė:Jei gerai suprantu, tai šitiems įdomu tik jūra ir telkiniai su vandens keliais. Ar ir visos kitos balos, kuriose galima plaukti vidaus degimo varikliais irgi jų ir tik jų kompetencijoje?
Taip,supranti teisingai. Na GA dar reglamentuoja plaukiojimą pagal ha ir ten laiką. Iki kažkada ten,kažkokio tai dydžio balose. Bet tas man neįdomu,nes tuo metu aš naviguoju po platesnius vandenis,o tuose tai su akumuliatoriniu briauzgiu.
 #708380   Negazdink
 27 Lap 2017 18:35
ramkis rašė:
Vylukas rašė:Jei gerai suprantu, tai šitiems įdomu tik jūra ir telkiniai su vandens keliais. Ar ir visos kitos balos, kuriose galima plaukti vidaus degimo varikliais irgi jų ir tik jų kompetencijoje?
Taip,supranti teisingai. Na GA dar reglamentuoja plaukiojimą pagal ha ir ten laiką. Iki kažkada ten,kažkokio tai dydžio balose. Bet tas man neįdomu,nes tuo metu aš naviguoju po platesnius vandenis,o tuose tai su akumuliatoriniu briauzgiu.
Balos kompetencijoi ar ne atitinkama laiveli registruoti reikia net baloi plaukiant. kolkas tai daro saugios laivybos administracija.
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 42
  • VDS, VPS serveriai
  • Bronzinė žuvis
  • Žvejybos reikmenų parduotuvė