opuokas rašė:varanas rašė:Geras daiktas mes su draugu pernai abudu pirkom patenkinti kolkas imk suza cia aisku mano nuomone ir lengviausias
Dar vienas rimtas argumentas, aciu uz nuomone
Aš išsirinkau suzuki DF6A(S). Visus už ir prieš pasvėręs ir atsiliepimus paskaitęs nusprendžiau suzuki - didžiausias darbinis tūris - 138cm2, t.y. kaip ir Yamahos, bet žymiai lengvesnis už Yamaha (minus 3kg). Mercury, Tohatsu, Honda darbinis tūris apie 125cm2, svoris 27kg. Prieš pirkdamas išsinuomojau pabandyti, nes parduotuvė kur prekiauja, taip pat ir nuomoja variklius. Kolkas jokių priekaištų suzuki, gal vienintelis pastebėjimas būtų dėl vibracijos gesninimo į rumpelį, bet čia asmeninė nuomonė ir įspūdis nedaug plaukiojus: senesnis suzuki DF6 modelis man atrodė, kad mažesnę vibraciją į rankeną perduoda, o ant šito naujo lygtai labiau jaučiasi vibracija į ranką. Na, tie nauji suzuki Tailande gaminami, nežinau ar senesnė versija buvo Japonijoje, ar irgi kur nors kitur. Dar suzuki deklaruoja ir tepimo sistemą su filtru, kaip ir didesniuose varikliuose, ko kiek pavyko išsiaiškinti panašaus dydžio konkurentuose nėra. Tiesa gana naujas honda yra pasirodęs, bet anas gerokai brangesnis už Suzukį. Tiesa nesu tikras, bet gali būti, kad skirtumas ant alternatoriaus (generatoriaus). Suzuki jis yra "optional", ir parduotuvėje sakė, kad jeigu norėčiau įsidėt būtų plius 400-500 EUR. O hondos specifikacijoj rašo, kad yra 6A generatorius. Dėl Yamahų irgi tarsi rašo, kad generatorius yra 6A, o Mercury / Tohatsu tarsi pasirenkamas, bet neaiškiai rašo. Taigi galbūt svarbiausias pastebėjimas - jeigu reikia generatoriaus prietaisų akumuliatoriams krauti, tada išsiaiškink kainas variklių jau su generatoriais ir tada bus lengviausia palygint. Visa kita manau, kad vis dėlto maži skirtumai. Daugiau gaunasi myliu / nemyliu.