Forumas apie mėgėjišką žvejybą

Draudžiama žvejoti : ŠAMUS [11.01-04.01]; masalui naudojant žuvelę* [01.01-04.20]; plačiažnyplius ir siauražnyplius VĖŽIUS [10.15-07.15]; be žvejo mėgėjo kortelių šias žuvis: lašišas, šlakius, sykus, upines nėges; upėse ir jų ruožuose išvardintuose taisyklių priede Nr. 1
Guminės, PVC, plastikinės, medinės valtys; varikliai, naudingi priedai; echolotai, GPS
 #715795   Ewro
 21 Geg 2018 18:06
babutta rašė:
21 Geg 2018 08:37
opuokas rašė:
17 Geg 2018 20:44
LUTCUS rašė:
17 Geg 2018 11:45


Siandien kaip tik atsiemiau savo pirmosios valties dokumentus Kaune. Ukzlausiau kas gali reikalauti siu dokumentu: atsakymas - visi apreigunai (GA, inspektoriai, net gi policija) :)
Del policijos tai nejuokai cia, teko girdeti viena nutikima... Vezesi ant stogo pripusta valtele zmones, sustabde policija ir pareikalavo valties dokumentu. Kadangi viskas buvo tvarkoje, tai palinkejo policija jiems sekmes zvejyboje :-D :-D
Tadien greičiausia nei vieno kliovo nemate :D :D
o jei plaukioji tik el.varikliu ar irklais ir valties neregistruoji. Ir dar valtį nuspirkai kurnors Ukrainoj, tai ką tu palicajam parodysi? Čekį vežiosies? Manau čia pasakos....
 #715922   varanas
 27 Geg 2018 19:39
Nemanau, kad policija tikrins valties dokumentus, nebent vogtos iesko tada tikiu kitu atveju ką jie man pasakys jei as plaukiu su elektriniu ar irklais ir aplamai manau gal pacanai nakti veze tai tikiu, kad tikrino.
 #716139   wongas
 05 Bir 2018 13:32
Vakar labai ramiai "įveikta" tech apžiūra - gautas dokumentas 2 metams. Patarimas tiems kas eis tech apžiūrą Klaipėdoje su laivais kuriuos neturite galimybės atvežti. Taigi privažiuoja pilna aikštelė su guminėm, plastikinėm ir tokiom kur be problemų gali greitai nuleisti. Jei tavo laivas stovi ant vandens 100 m spinduliu - eilėj būsi paskutinis. Nes kol bus žmonių niekas neis ir nežiūrės. Tech apžiūros laikas paskelbtas nuo 9,00 - 11,30 tai mes buvom paskutiniai. Nors atvykau 9,15 ...
Tiesa inspektoriai pasigyrė - kad nesuveikė išankstinės registracijos sistema ir nebuvo sustatyti žmonės į eilę :) Gal dėl to ir likom paskutiniai :)
 #716638   Qmas
 20 Bir 2018 21:17
Pabandysiu surasyti kiek suprantu pramoginio laivo su pakabinamu varikliu iregistravimo eiga, nes ruosiuosi tokia atlikti. Pataisykit, kur klystu:

1. ltsa.lt puslapyje prie e-paslaugu prisijungus per valdzios vartus uzsakau iregistravimo paslauga, ten prikabindamas valties ir variklio skanuotus nuosavybe irodancius dokumentus bei kokybes serifikatus. Susimoku rinkliava.

2. Susiderinu atvykima i organizuojamas kas menesines technines apziuras pagal ltsa.lt skelbiama isankstini sarasa (man artimiausia Siauliai, Rekyvos ez). Ten apziurimi registruojami valtis ir variklis, sulyginami serijiniai numeriai, paziurimi CE cedeliukai, sutikrinama komplektacija (virve, gesintuvas, inkaras, liemenes). Jei viskas tvarkoj,- gaunu pirmines apziuros popiery, kuri nuskanaves siunciu i LTSA Klaipedos skyriu, pridedamas dar ir nuosavybes dokumentus, kokybes sertifikatus ir asmens dokumento kopija.

3. Uzsisakau paslauga, kad iregistravimo dokumentus atsiustu mano nurodytu adresu registruotu pastu. Ir isvengiu ilgos keliones i Klaipeda su visais rakandais...

Kazkaip, kai viska surasiau ir perkaiciau - tai ir paciam sunku patiket ar "tik tiek" uztektu norint iregistruot.... Parasykit ka ir kur praleidziu....

Ir dar - ka reikia daryt, kad iregistruot valti ir varikli atskirai t.y. ne vienam komplekte.
 #716796   Guminis
 26 Bir 2018 19:09
Susisiekus pastu ir poto atvykus i tech apziuru vieta prie ezero, gali ten ir imokas sumoketi ir prasymus parasyti. Dokumentus po visko atsius per 10 darbo dienu.
 #716870   raimiux
 28 Bir 2018 09:03
Sveiki,
zinau, kad gumines valties iki 6m su irklais ar el.varikliu registruoti nereikia, o kaip jei pakabinciau pati silpniausia 2takti benzinini? Iskart reiktu jau registruot? Nera taip kad pvz nuo 3ag ar 5ag varikliai tik registruojasi?
 #717348   Cerb
 19 Lie 2018 09:46
Čia rimtai, ar bajeris, kurio nesuprantu? Valties serijinis numeris sąskaitoje faktūroje?
Prikabinti failai
Screenshot_20180719-091759.png
Screenshot_20180719-091759.png (86.55 KiB) Peržiūrėta 7595 kartus(ų)
 #717350   babutta
 19 Lie 2018 10:41
Cerb rašė:
19 Lie 2018 09:46
Čia rimtai, ar bajeris, kurio nesuprantu? Valties serijinis numeris sąskaitoje faktūroje?
Deja taip. Sąskaitoje faktūroje turi būti nurodytas valties serijinis numeris. Bet manau kad pardavėjas be problemų išduos patikslintą sąskaitą faktūrą.
 #717352   Cerb
 19 Lie 2018 11:07
Serijinis, ar CIN? Su jų priekabumu (bet bent rašyt išmoktų), tai turbūt į SF idealu būtų įtraukt visus dokumentus einančius su pūsle...
 #717433   babutta
 23 Lie 2018 14:31
Cerb rašė:
19 Lie 2018 11:07
Serijinis, ar CIN? Su jų priekabumu (bet bent rašyt išmoktų), tai turbūt į SF idealu būtų įtraukt visus dokumentus einančius su pūsle...
Mano atveju, sąskaitoje faktūroje nurodytas Nr sutampa su Craft Identification Number iš atitikties deklaracijos.
 #717650   nerida
 31 Lie 2018 12:21
Sveiki,
norime užregistruoti valtį su benzininiu varikliu.Nuo ko pradėti?ar reik valtį kažkur vežti,ar galima kažkaip per e.paslaugas?kur rasti sąrašus kada tie inspektoriai atvažiuoja į miestą registruoti ir tech.apžiūros?Ačiū :gėlė
 #717665   Pfk
 01 Rgp 2018 04:55
Atlieki pirmine apziura ir tuo paciu metu susipildai visus popierius registracijai. Jei su apziura viskas gerai, po keliu dienu gauni registracijos dokumentus ir tech apziuros lapa.
Visa info yra internete ir sitoj temoj. Netingekit skaityt, pasiskambint i transporto saugos administracija.
 #717897   Andre01
 12 Rgp 2018 04:59
Sveiki. Visi kaip priregistruoti valti su motoru atvaryta is švedijos? Yra jau labai daug pastangu ideta ir be šansu, su durniu laivu administracijoi Klaipedoi. Gal kas ka patars? Ar pats pades ne uz dika....
 #717898   Pfk
 12 Rgp 2018 13:30
klausimas dar cia, ar jie ten Klaipedoj tikrai durni, ar tiesiog laivas is Svedijos be dokumentu ir CE?
nes jau antra syki ten registruoju valti, viskas vyksta sklandziai ir man neatrodo kad jie durni butu.

 #717904   Andre01
 12 Rgp 2018 19:05
Durni.... Reikalauja to ko nebegalima praktiskai rasti. Valtys 1985 metu. Nu ir kas kad sena, islaikyta gerai, ir palei viska jai nereikia CE. O ten buria man nesamones.... Zodziu ieskau zmogaus kuris pagelbetu....
 #717905   Andre01
 12 Rgp 2018 19:11
Pfk. Jo is dokumentu turiu tik pirkima pardavima. Daugiau nieko. Bet koks skirtumas toks tipas gaminamas buvo iki 2013 metu. Jie is manes reikalauja visu tu auksciu ir grimzliu. Tokiu daliku man gamintojas net neduoda.... Buvau susisiekes.
 #717912   Pfk
 13 Rgp 2018 07:13
Taip iseina, kad vistiek laivybos administracijos darbuotojai durni, kad tavo laivas neatitinka reglamento, kuris nustatytas norint iregistruot? Jie turi tau imt registruot ir viskas, neskaitant istatymu, taisykliu ir t.t.?
 #717942   Andre01
 13 Rgp 2018 17:24
As gi ji ne pats pasigaminau. Tesiog as neturiu tu matavymu kuriu jie reikalauja. Tu man pasakyk kokioi dar valstybei reikalauja tokiu matavimu kaip jie praso.? As atnesu jiems ka turiu ir seip ju inspektoriai turetu pasimatoti ka jiems reikia o ne as. As tik savininkas ir nauduotojas esu. Jums reikia jus matuokit... Jai kas neatitinka pasakai ir viskas. Kokios bedos.... Is kur man gauti ju tos matavimus....?
 #718068   Negazdink
 19 Rgp 2018 09:14
Andre01 rašė:
13 Rgp 2018 17:24
As gi ji ne pats pasigaminau. Tesiog as neturiu tu matavymu kuriu jie reikalauja. Tu man pasakyk kokioi dar valstybei reikalauja tokiu matavimu kaip jie praso.? As atnesu jiems ka turiu ir seip ju inspektoriai turetu pasimatoti ka jiems reikia o ne as. As tik savininkas ir nauduotojas esu. Jums reikia jus matuokit... Jai kas neatitinka pasakai ir viskas. Kokios bedos.... Is kur man gauti ju tos matavimus....?
Matuoja inspektorius per pirmine apziura. Tau truksta irodymo, kad laivas buvo naudojamas Europos sajundoje, jai jame nera CE zenklo. Nes niekas gi nežino ar jis atitinka reikalavimus ar ne. Visose valstybese savo reikalavimai, bet kur yra registracija rasosi lavo pagrindiniai dydziai. :ks> Tuos dydzius turejai ir pirkimo pardavimo sutartyje irasyti.
Geriausiai tureti isregistravimo Svedijoje liudijima, sena registravimo liudijima. O jai tokie laivai ten neregistruojami is pardavejo paliudijima, kad to laivo neregistravo nes tokie reikalavimai nera taikomi.
Masinos gi neperki turedamas tik pardavimo pirkimo sutarti, registracijos dokumenta irgi turi.
O tai gaunas pavogiau, lentele nulupau ir davolnas plaukioju.
 #718171   Tomas.P
 22 Rgp 2018 11:27
Sveiki,

situacija su šia tarnyba yra tikrai kėbli. Trūksta elementarių kompetencijų, įrankių ir noro spręsti problemas. Įstatymai reikalauja to, kas turėtų būti lengvai nustatoma. Kalbant apie CE sertifikatą, jo reikalavimas būtų adekvatus jeigu šalies viduje būtų veikianti kompanija atliekanti šiuos bandymus. Nesant galimybės patikrinti, neturėtų būti reikalaujama gabenti priemonės į Lenkiją ir Estiją.
Nors kita vertus džiugu, kad arčiausia įmonė ne Ispanijoje.
Kitas momentas, tarnyba neturi jokių įrankių priemones patikrinimui. Tarkime reikalaujama konkrečiai priemonei pateikti konkrečias jos specifikacijas kaip keliamoji galia, žmonių skaičius ir t.t. Nors Lietuvoje registruota eilė vienodų priemonių, anot šių specialistų, jie neturi galimybės panaudoti esamų duomenų. Kodėl? galbūt neturi elementarių duombazių? ar vienas priemones registravo vienaip, kitas kitaip ?
Kyla klausimas, jei tarnyba neturi įrankių patikrinti priemonės specifikacijų, kaip jie gali būtų tikri jog pateikti duomenys yra teisingi? Jeigu reikalaujama konrečių duomenų, be kurių priemonė yra neregistruojama, tie paramentrai yra labai svarbūs. Kodėl svarbių parametrų tarnyba negali pasitikrinti pati, kad nebūtų abėjonių dėl jų tikrumo? Galima siųsti oficialias užklausas į šalis kur priemonė buvo registruota ankščiau, galima siųsti užklausas gamintojams, taip pat tikrinti jau vienodų priemonių registracijas, siekiant užtikri ar duomenys yra vienodi. Ir tai turėtų būti būtina, nes valstybinė įstaiga atliekanti tokias funkcijas privalo turėti priėjima prie tam tikrų duomenų.
Žodžiu yra krūva reikalavimų iš priemonės naudotojų, bet pati tarnyba iš savo pusės nedaro nieko, apart reikalauja.
Apie 50eur kainuojančias apžiūras kai priemonė patikrinama Saugios laivybos administracijos kieme, laivui esančiam ant tralo, neverta net kalbėt.

Patarimas visiems prieš įsigyjant priemones iš užsienio. Būkite tikri kad turite visus dokumentus. Priemonės registracijos toje šalyje dokumentas, pirkimo pardavimo sutartis. Jei priemone gaminta po 1998m - CE lipdukai. Variklis po 2003 taip pat CE .
Taip pat žiūrėkite kad būtų galimybė konrečiai priemonei rasti oficialius gamintojo parametrus. Kur būtų nurodytas priemonės: Keliamoji galia , Žmonių skaičius, plaukiojimo rajonas, grimzlė.

Antraip vargsite, nes tarnyba neįgali jums kuom nors padėti.

Prieš norėdami įsygyti konrečią priemonę, rekomenduoju siųsti oficialią užklausą raštu, ne telefonu, o raštu, kad atsakingas specialistas nurodytu kas konkrečiai reikalinga jūsų priemonei užregistruoti, kad vėliau su šituo raštu galėtumėt išspręsti problemas.

Sėkmės.
 #718261   Andre01
 24 Rgp 2018 18:12
Tomas.P rašė:
22 Rgp 2018 11:27
Sveiki,

situacija su šia tarnyba yra tikrai kėbli. Trūksta elementarių kompetencijų, įrankių ir noro spręsti problemas. Įstatymai reikalauja to, kas turėtų būti lengvai nustatoma. Kalbant apie CE sertifikatą, jo reikalavimas būtų adekvatus jeigu šalies viduje būtų veikianti kompanija atliekanti šiuos bandymus. Nesant galimybės patikrinti, neturėtų būti reikalaujama gabenti priemonės į Lenkiją ir Estiją.
Nors kita vertus džiugu, kad arčiausia įmonė ne Ispanijoje.
Kitas momentas, tarnyba neturi jokių įrankių priemones patikrinimui. Tarkime reikalaujama konkrečiai priemonei pateikti konkrečias jos specifikacijas kaip keliamoji galia, žmonių skaičius ir t.t. Nors Lietuvoje registruota eilė vienodų priemonių, anot šių specialistų, jie neturi galimybės panaudoti esamų duomenų. Kodėl? galbūt neturi elementarių duombazių? ar vienas priemones registravo vienaip, kitas kitaip ?
Kyla klausimas, jei tarnyba neturi įrankių patikrinti priemonės specifikacijų, kaip jie gali būtų tikri jog pateikti duomenys yra teisingi? Jeigu reikalaujama konrečių duomenų, be kurių priemonė yra neregistruojama, tie paramentrai yra labai svarbūs. Kodėl svarbių parametrų tarnyba negali pasitikrinti pati, kad nebūtų abėjonių dėl jų tikrumo? Galima siųsti oficialias užklausas į šalis kur priemonė buvo registruota ankščiau, galima siųsti užklausas gamintojams, taip pat tikrinti jau vienodų priemonių registracijas, siekiant užtikri ar duomenys yra vienodi. Ir tai turėtų būti būtina, nes valstybinė įstaiga atliekanti tokias funkcijas privalo turėti priėjima prie tam tikrų duomenų.
Žodžiu yra krūva reikalavimų iš priemonės naudotojų, bet pati tarnyba iš savo pusės nedaro nieko, apart reikalauja.
Apie 50eur kainuojančias apžiūras kai priemonė patikrinama Saugios laivybos administracijos kieme, laivui esančiam ant tralo, neverta net kalbėt.

Patarimas visiems prieš įsigyjant priemones iš užsienio. Būkite tikri kad turite visus dokumentus. Priemonės registracijos toje šalyje dokumentas, pirkimo pardavimo sutartis. Jei priemone gaminta po 1998m - CE lipdukai. Variklis po 2003 taip pat CE .
Taip pat žiūrėkite kad būtų galimybė konrečiai priemonei rasti oficialius gamintojo parametrus. Kur būtų nurodytas priemonės: Keliamoji galia , Žmonių skaičius, plaukiojimo rajonas, grimzlė.

Antraip vargsite, nes tarnyba neįgali jums kuom nors padėti.

Prieš norėdami įsygyti konrečią priemonę, rekomenduoju siųsti oficialią užklausą raštu, ne telefonu, o raštu, kad atsakingas specialistas nurodytu kas konkrečiai reikalinga jūsų priemonei užregistruoti, kad vėliau su šituo raštu galėtumėt išspręsti problemas.

Sėkmės.
As jum pritariu Tomai. Na dabar esu papuoles ir bandau spresti problema sia diena ir siam kartui. Kitam jai toks bus jau busiu uzsigrudines tais reikalais. Na dabar tai kazkokia šikna daryk ta, atneska ta ir pan. As susisiekiau su gamyntoju bet jis nieko man neduoda. Ir niekap netraktuoja. Pakol pats nenuvyksi nieko nebus matyt. Zodziu papuoles
 #718422   Benito
 30 Rgp 2018 11:08
Sveiki, Tomai.P.
Vakar perskaiciau Jusu komentara del registracijos kylanciu problemu.. Reikia patarimo.. Gal galetumete pasukti asmeniniu telef.?
Buciau labai dekingas
 #718781   Tatukas
 14 Rgs 2018 11:01
Sveiki, meškerės broliai ir sesės,
Turiu valtį Bush Raft 320. Pirkta ir registruota 2005. Vis kirba įsitaisyt mažalitražį vidaus degimo variklį prie jos. Tad dabar esminis klausimas. Pagal valties popierius (ne valties registracijos dokumentą) ant minėtos valties galiu kabint max 1,6kw (2,2AG) variklį. Valties registracijos dokumente tokia info nėra įrašyta. Kokios gali kilt problemos registruojant, eksploatuojant ir praeinant TE, jei pirkt kokį TOHATSU M2.5S AG, ar YAMAHA F2,5 AMH, ar SUZUKI DF2.5 S ir panašiai, t.y. patį įmanomą mažiausią, tačiau jų galingumas šiek tiek viršija leistiną pačiai valčiai ? Gal kas susidūrėt su panašia situacija? :roll: :?
 #718982   Qmas
 22 Rgs 2018 13:20
jeeeee pagaliau priregistravau sava valty su varikliu (tiksliau sakant jau prieme dokus visus ir kita savaite pastu registracijos dokus atsius) !!! Galiu pasidalint niuansais - gal kam pravers:
Visu pirma registravau naujus daiktus (Suzuki DF6AS ir Bush Crab 330), tai aisku bedu ir neturejo kilt, nes atrodo kaip ir visus dokus (saskaitas fakturas ir ES atitikties delaracijas) turejau, bet..... prisikniso kad neturiu cekio - sakau per kurjery preke atveze, tai cekio nebuvo, tik pinigu paemimo kvitas, bet to neisaugojau, nes galvojau ans sudo vietoj - pasirodo ne.... bet prasisukau tik paaiskinima parases kad praganiau :D Tiesa, - registravau Siauliuose !! Anie nuo vasaros irgi registruoj pasiroda, nes kai aiskinaus anksciau tai vienareiksmiskai atsake kad tik Vilniu, Kaunas ir Klaipeda... Registravau atskirai valty ir varikli - susimoket galima vietoj kortele (13 + 10 europiniu)
 #719018   Tošis
 23 Rgs 2018 21:24
Vaziuojant zvejot i Norvegijos ezerus butina registruot valti? Pvc valtis, elekrinis variklis. Ar uztektu pirkimo dokumentu? Gal kas is ten apsilankiusiu gali kokiu patarimu padalint?
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 42
  • VDS, VPS serveriai
  • Bronzinė žuvis
  • Žvejybos reikmenų parduotuvė