valytuvu sildymas, tai apatine priekinio stiklo dalis,specialiai nejungiu, jungiasi kartu su veidrodziu sildymu.Tadunce rašė:p.arturas, kokia auto vairuojate, su valytuvų šildymu?
vairuoju foresteri.
valytuvu sildymas, tai apatine priekinio stiklo dalis,specialiai nejungiu, jungiasi kartu su veidrodziu sildymu.Tadunce rašė:p.arturas, kokia auto vairuojate, su valytuvų šildymu?
jo sita irgi pamirses dar buvaup.arturas rašė:valytuvu sildymas, tai apatine priekinio stiklo dalis,specialiai nejungiu, jungiasi kartu su veidrodziu sildymu.Tadunce rašė:p.arturas, kokia auto vairuojate, su valytuvų šildymu?
vairuoju foresteri.
cia pas kaimus kokiu gal taip ir yra. kas investuoja i aparatura, tas susideda iranga tokia, kad ne tik sviesos nemirgses, bet ir lauke nesigirdes. deda papildomus akumus, kondikus ir t.t.EDVD rašė:labai abejoju dėl to kad generas nesugeba duoti elektros tiek kiek reikia. Elementarus pvz įsidėkit liaudyje vadinamą subą galingą ir atitinkamą stiprintuvą, to pasekoje pradės mirgsėti šviesos Į taktą. Va čia elektros trūkumas pasireiškia. Ar kam nors iš jūsų važiuojant mirksi šviesos?
EDVD rašė:Ar kam nors iš jūsų važiuojant mirksi šviesos?
Jei deda papildoma akuma, reik ir generatoriu papildoma det arba esama keist galingesniu, kitaip nieka gera nebushamis rašė: cia pas kaimus kokiu gal taip ir yra. kas investuoja i aparatura, tas susideda iranga tokia, kad ne tik sviesos nemirgses, bet ir lauke nesigirdes. deda papildomus akumus, kondikus ir t.t.
visai nebutinai, amerikoj juodziai tackes taip pasitiuninguoja, kad ne tik muzonas uz 5 kvartalu girdetus, bet ir visa masina vaziuojant siubuotu ir sokinetu i takta. ka jie ten su tais amortikais pridaro tai nznau neklauskit.. bet atrodo tai konkreciai kaip klounai su tom tackemhamis rašė: susideda iranga tokia, kad ne tik sviesos nemirgses, bet ir lauke nesigirdes
Fiskius rašė:Jei deda papildoma akuma, reik ir generatoriu papildoma det arba esama keist galingesniu, kitaip nieka gera nebushamis rašė: cia pas kaimus kokiu gal taip ir yra. kas investuoja i aparatura, tas susideda iranga tokia, kad ne tik sviesos nemirgses, bet ir lauke nesigirdes. deda papildomus akumus, kondikus ir t.t.
hidrauline pakaba isideda ale low riderSauliusM rašė:visai nebutinai, amerikoj juodziai tackes taip pasitiuninguoja, kad ne tik muzonas uz 5 kvartalu girdetus, bet ir visa masina vaziuojant siubuotu ir sokinetu i takta. ka jie ten su tais amortikais pridaro tai nznau neklauskit.. bet atrodo tai konkreciai kaip klounai su tom tackemhamis rašė: susideda iranga tokia, kad ne tik sviesos nemirgses, bet ir lauke nesigirdes
vo vo, grynai taip ir atrodohamis rašė: hidrauline pakaba isideda ale low riderbet jie ir ant paprasto sedano uzsideda r22 ratus ir dar sony playstatio isideda.
http://www.youtube.com/watch?v=oJszR4162QY
Praejo sanai tie laikai, kai atsigeres vaziuodavau. Dabar net pusbonki alaus paragavus, nieks neprivers vairuotvyrgaz rašė:Savai, tu alaus daugiau paimk, ir prie parduotuvės suvartok, tada sėsk ,išvažiuok.. ir žė, gal su Vaičekausku susitiksi..Ans videoreportažą susuks..sugėdins..
Žinok kaip bebūtų keista, bet apgavaupensininkas rašė:gerai kad ne white horsebet vakaras ne uz kalnu
masinas projektuoja inzinieriai, o ne idiotai, o bet taciau bet kokia technika, kad ir kaip jinai bebutu suprojektuota, optimaliai dirba tik tam tikram temperaturu diapazone kuriam jinai yra projektuota. ir paskui tolstant nuo to diapazono jau prasideda nebeoptimalus technikai veikimo rezimas ir tai priklauso ne nuo ja projektavusiu, o nuo gamtos desniu.EDVD rašė:Kokie tada idiotai turi projektuoti mašinas kad taip būtų.
Cia tipo zinias demonstruoji?EDVD rašė:kas nori padiskutuoti apie auto aparatūrą prašom http://www.i-klubas.lt o pavyzdį pateikiau tokį kad visiem būtų aišku ir kad nesektų pasakų jog susijungus viską nekrauna generas. Kokie tada idiotai turi projektuoti mašinas kad taip būtų. Kažkas aiškino kaip reikia daryti auto garsą, galim padiskutuoti šita tema: ką manai apie visaton produkciją pajungta biampingu ir kaip geriau, su aktyviais filtrais, ar su pasyviais? Čia klausimas tiems kas pasišaipė iš mano pavyzdžio.
jis ta prasme sako, kad prisidejus belekaip aparaturos nebeuztenka normalios sroves gamykliniam agregatam. tai cia niekas su juo ir nesigincija, tik gal nesusipratima ivykoSauliusM rašė:masinas projektuoja inzinieriai, o ne idiotai, o bet taciau bet kokia technika, kad ir kaip jinai bebutu suprojektuota, optimaliai dirba tik tam tikram temperaturu diapazone kuriam jinai yra projektuota. ir paskui tolstant nuo to diapazono jau prasideda nebeoptimalus technikai veikimo rezimas ir tai priklauso ne nuo ja projektavusiu, o nuo gamtos desniu.EDVD rašė:Kokie tada idiotai turi projektuoti mašinas kad taip būtų.
nu va, pagaliau...hamis rašė:
jis ta prasme sako, kad prisidejus belekaip aparaturos nebeuztenka normalios sroves gamykliniam agregatam. tai cia niekas su juo ir nesigincija, tik gal nesusipratima ivyko
jei vairuoja dyzeli pasiulyk gera elektrika ir dyzeliu meistra - tada nesisnekes menkamstis rašė:Maniskis(auto) kuriasi be problemu,bet jau antra diena dirbu uz buksyradu draugeliai,prarade bet koki gedos jasma,rytais vis skambina ir klausia
ar uzsikurei savo auto
po to pradeda dejuoti ,kad ju nesiveda
![]()
Vienam,nuveziau savo akumo pakroveja,tas nebeskambinaAntas rašė:jei vairuoja dyzeli pasiulyk gera elektrika ir dyzeliu meistra - tada nesisnekes menkamstis rašė:Maniskis(auto) kuriasi be problemu,bet jau antra diena dirbu uz buksyradu draugeliai,prarade bet koki gedos jasma,rytais vis skambina ir klausia
ar uzsikurei savo auto
po to pradeda dejuoti ,kad ju nesiveda
![]()
reiks pricindala montuotis po gazo pedalu, kad max virs 4000 apsisukimu nenusispaustu, jei kas sakysiu cia gamyklinisSkridžas rašė:http://auto.delfi.lt/autonews/technines ... d=55224645
Kaip supratau po tėhninės apžiuros gali tekti persi traukti savao auto