Forumas apie mėgėjišką žvejybą

Draudžiama žvejoti : ŠAMUS [11.01-04.01]; masalui naudojant žuvelę* [01.01-04.20]; plačiažnyplius ir siauražnyplius VĖŽIUS [10.15-07.15]; be žvejo mėgėjo kortelių šias žuvis: lašišas, šlakius, sykus, upines nėges; upėse ir jų ruožuose išvardintuose taisyklių priede Nr. 1
Apie viska... ir rimtai, ir nerimtai
 #472604   Sokratas
 29 Bal 2013 15:55
Na čia geri Šapro anekdotai:

***

Mirė suvalkiečio žmona. “Ritualinių padargų” biure vyras nuperka pigiausią karstą ir pigiausią vainiką.Pardavėjas klausia: — O ką užrašyti ant juostos? — Nieko, — numoja ranka vyras. — Bet tai nebrangu, — įtikinėja pardavėjas. — Tik penki litai už penkis žodžius. — Tuomet užrašykite: “Mirė Ona”, — apsisprendžia vyras. — Bet mokėti vis tiek teks už penkis žodžius, — įspėja patarnautojas. — Tai užrašykite: “Mirė Ona. Parduodu “Opel Astra”, — nutaria suvalkietis.

***
Kas bus sukryžminus Sibiro laiką su “olialia pupyte”? Arba kvailas šuo, arba šalčiui atspari k...a.

***

Archimedo dėsnis: Kūnui, kuris yra 40 laipsnių skystyje, negalioja jokie dėsniai.

***
 #472912   Rapolas
 30 Bal 2013 13:36
Vytenisnl rašė:Įdomu kaip kerta meškerę toks raumenų kalniukas :)) Turbūt dviem pirštukais lengvai kilsteli, o karpis 30kg jau krante :))
Tai kam ta meškerė.. tiesiog vienu pirštuku, nu tik valas atitinkamas :-D
 #473035   tukasG
 30 Bal 2013 20:27
Linksmą tekstuką bičiulis atsiuntė. Pralinksmino. Skaitykit, gal ir jums nuotaiką praskaidrins.

Apie tikėjimą ir ekonomiką :-D

Sekmadienį nori nenori, bet vis tiek atslenka mintys apie tikėjimą, nors neapleidžia ir apie pinigus. Ir štai kokia istorija iš viso šito susideda. Kol neturėjo pinigų, žmonės tiesiog keisdavosi reikalingais daiktais arba kokiom nors paslaugom. Aš tau duodu tą, tu man duodi tą. Jokio tikėjimo, grynas pačiupinėjamas materializmas.
Ir štai, kad nereikėtų tampytis krūvos daiktų, fininkiečiai sugalvojo pinigus. Va, tada užgimė pirmojo tikro tikėjimo daigeliai. Reikėjo patikėti, kad gavus vietoj konkretaus daikto kažkokį ženklą, tu jį galėsi vėl išsikeisti į reikalingą daiktą.
Kad būtų lengviau tuo tikėti, iš pradžių pinigas irgi buvo savaime prabangus dalykas - gabalėlis brangaus metalo, aukso ar tai sidabro. Net atidavęs daiktą, tu vietoj jo gaudavai irgi vertingą dalyką - brangų aukso gabaliuką. Kad valstybė išleistų pinigų, ji ir privalėjo iš tiesų turėti to brangaus metalo.
Bet vėliau valstybė pagalvojo, kam tą auksą kapoti ir minkyti, pakanka jį pasidėti kur nors saugiai, o pinigams naudoti ne tokį brangų metalą, kurio yra daugiau ir ne taip gaila, jei ir nusimes kur nors. O žmonių tikėjimas tik sustiprėjo. Nes dabar, laikydamas saujoje paprastą varioką, turėjai tikėti, kad už jį, kai tik užsimanysi, visada galėsi gauti savo aukso gabalėlį iš tų paslaptingų saugyklų arba tą aukso gabalėlio vertę atitinkantį daiktą. Patikrini - veikia. Tikėjimas stiprėja.
O valstybei ir tą pigesnį metalą štampuoti jau pasidarė per vargas. Pakeitė jį į popierių su užrašu, kad garbės žodis, už tą lapuką tikrai galėsi pasiimti savo aukso gabaliuką, kada tik užsimanysi, bet gal geriau imk tau reikalingus daiktus. Sutikit, čia jau reikia milžiniško žmonių tikėjimo, kad tikrai tie popieriaus lapeliai tokie patikimi ir galingi. Bet pabandai ir matai, kad viskas vyksta, kaip žadėta. Tiesa, kartais ten ant jų pakeičia skaičiukus, perdaro naujus piešinukus, senus išmeta, naujus nupiešia, kartais dėl to suneramina, bet tikėjimas daro savo ir stiprėja. Tuo labiau, kad vis tiek turi kažkokį, kad ir popierinį patvirtinimą apie savo galimybes.
O valstybė sako, blyn, o kam iš viso tas auksas? Juk vis tiek pinigų visiems reikia tik tam, kad gautų tuos savo daiktus ir paslaugas. Ir paskelbia, kad pinigų yra tiek, kiek daiktų ir paslaugų ir viskas čia gerai. Norėdama išleisti jų papildomai, valstybė vis tiek turi turėti bent jau kažkokio šikarno popieriaus, gudrių spausdinimo mašinų ir panašiai. Žmonės jau kažkur giliai viduj supranta, kad visiems to aukso gabaliuko, jei užsimanys, ir nebeužteks. Tačiau tikėjimas tais lapukais su skaičiais jau toks stiprus, kad pakanka, jog juos gali iškeisti į daiktą, net jei kas kartą už tą patį ir reikia mokėti vis daugiau tų lapukų...
Ir štai aš dabar žiūriu į kompiuterio ekraną, kur mano elektroninės bankininkystės eilutėje parašyta kažkokių skaičiukų eilutė. Ir viskas. Iš tiesų, tai aš net neturiu jokio lapuko rankoje. Neturiu nieko, tik begalinį tikėjimą, kad tie skaičiukai, matomi ekrane yra tokie galingi ir tikri, kad aš juos galiu pakeisti į tą, ko man reikia išgyvenimui šioje žemėje. Aš jau suprantu, kad valstybė dabar net nebenaudoja popieriaus ir tų gudrių spausdinimo mašinų. Jai tiesiog pakanka pakeisti skaičiukus ekrane. Bet ji žino, kad mes visi besąlygiškai tikime, jog tai veikia.
Net jei kažkur giliai pasąmonėje aš žinau, jog jei tik mes nustosime tuo tikėti ir visi vienu metu sugalvosime pasikeisti tuos skaičiukus į pažadėtus už juos gauti daiktus, paslaugas ir kitokias gėrybes, jų tikrai visiems neužteks. Net jei užsimanysime tuos niekur nesančius skaičiukus pasikeisti, kad ir tuos paprastus lapukus su skaičiais, jų irgi visiems neužteks. Todėl netikėti yra žymiai baisiau. Mes gyvename vien iš tikėjimo, kad net kažkur šviečiančiame ekrane rodomi pinigai veikia ir dar veiks. Štai, kas yra tikrasis tikėjimas, o jūs sakote, Dievas ir kitokios nesąmonės.
 #473123   Gedcka
 30 Bal 2013 23:15
:gutgut , tik klausimas ka daryt norint tiket zemes turtinguju politika? Ar skilt atgal i bendruomenes ar eit link bendros zmoniu rases sajungos,kuri galetu kurti technologijas ir gyvent taikia, bet deja taip niekad nebus, kol yra politika...
 #473168   Sokratas
 01 Geg 2013 06:48
gerai suregzta.
Blogai, kad persiuntinėjant iš vieno pas kitą, iš kito pas trečią, pasimetė autorius, kuris tai surašė.

Taip, kur politika, ten nešvaru...
 #473230   tukasG
 01 Geg 2013 10:12
Gedcka rašė::gutgut , tik klausimas ka daryt norint tiket zemes turtinguju politika? Ar skilt atgal i bendruomenes ar eit link bendros zmoniu rases sajungos,kuri galetu kurti technologijas ir gyvent taikia, bet deja taip niekad nebus, kol yra politika...
Turbūt lengviausia būtų atsakyt filosofo žodžiais: http://www.bernardinai.lt/straipsnis/20 ... tika/99346 . Visgi tam jie ir filosofai, kad ateitį projektuotų...
bobis rašė:Blogai, kad persiuntinėjant iš vieno pas kitą, iš kito pas trečią, pasimetė autorius, kuris tai surašė.
Ką jau padarysi, tokia jau ta internetinė tautosaka. Nemanau, kad pridėjus keletą nieko nesakančių "Facebooko" slapyvardžių, kas nors pasikeistų - vis vien autorystė greičiausiai priklauso ne jiems...
 #474015   Sokratas
 03 Geg 2013 08:14
man patiko, nors nei poezijos, nei autoriaus- nemėgėjas :)

Verčiau sužaistume

Tu negerai padarei

Šapranauskai.

Galėjai sau patraukti sausas plaukti

jaunas ir gražus

kur nors į Braziliją

bliamba

pro atogrąžų miškus

kur mergos šoka siautulingą sambą

Vilnele bėk į Viliją –

ant jų nuogų išpiltum kibirą aliejaus

jubiliejaus

tegu TV sveteliai laksto – ak! pradingo!

o jūs manęs nepamatysit nelaimingo

gyvo ar negyvo –

taip

sužaistume

juokaudami spygliais žvaigždės Vakarės

jeigu nebūtum negerai padaręs.

Vytautas Landsbergis
 #474029   tukasG
 03 Geg 2013 09:15
Gražu :gutgut
Man tai V.V. Landsbergio vardą išgirdus iškart šitos eilutės galvon ateina:

Vytautas V . Landsbergis – Tupi pievoje lėktuvas

Tupi pievoje lėktuvas,
Sparnas, koja, atsuktuvas -
Pilnos balos geležų -
Dieve Dieve, kaip gražu…

Gražios pievos, kvepia ievos,
Pasipuošęs eina Dievas -
Gal į pirtį, gal į turgų -
Kažkas rėkia “Gulkis, gulkis!”

Dievas guli, šypsos, mato:
Kyšo snapas automato,
Išprotėjęs, išprotėjęs
Laukia Dievo fariziejus

Guli Dievas sau ramus,
Stribas auna jam batus,
Dievo siela danguje,
O manoji – vis dar ne

Angelėliams filmą rodo -
Vabalai suvalgo žmogų,
Dievas šypsosi į ūsą,
Dievui gaila stribo blusų.

Tupi pievoje lėktuvas,
Sparnas, koja, atsuktuvas -
Pilnos balos geležų -
Dieve Dieve, kaip gražu!
  • 1
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 144
  • VDS, VPS serveriai
  • Bronzinė žuvis
  • Žvejybos reikmenų parduotuvė