tai tu kitakart kai ko nors klausi forume tai iskart surasyk,kieno atsakymu tau truksta, kieno netruksta, kad visiem aisku iskart butuIgnelis rašė:tokio kaip tu cia labiausiai truko .

tai tu kitakart kai ko nors klausi forume tai iskart surasyk,kieno atsakymu tau truksta, kieno netruksta, kad visiem aisku iskart butuIgnelis rašė:tokio kaip tu cia labiausiai truko .
kad siais laikais jau bevek visuose automatuose uzejus norui gali persijungt irankini rezima ir begius junginetis pats.andrius0302 rašė:Manau Ignas turi omeny, del masinos issiubavimo uzklimpus. Bet ta pati galima daryti ir su automatu tik reikia biski smegeneles naudoti. Vienintelis automatiniu pavaru deziu trukumas yra remontas jai deze sugenda. Taciau priuziurint ir teisingai eksploatuojant tai nera problema.
viskas pries tai surasyta, o svarbiausias pliusas teisingos pavaros parinkimas. jei kitiem pofik kokia pavara i normalu posuki ilekt kad praslystum, ar kokia pavara i buza isokt. tai ka jie kalbat apie gera vairavima dar. jei nezino tokiu dalyku kaip stabdymas varikliu o sugeba kalbet tik apie kazkokius tai igudzius (kurie pagal pasisakymus, suprantu ties ziema ir pasbaigia) as savo nuomone ishsakiau sia tema.andrius0302 rašė:O koks mechanines pliusas uzbuksavus? P.s. pats dirbu su masinom jau nemazai laiko.
o plia... kokia pavara ilekt... varikliu stabdyt... tai tu i ralio varzybas susiruosei ar tau visgi ekstremaliom salygom zvejybai reikia?Ignelis rašė:viskas pries tai surasyta, o svarbiausias pliusas teisingos pavaros parinkimas. jei kitiem pofik kokia pavara i normalu posuki ilekt kad praslystum, ar kokia pavara i buza isokt. tai ka jie kalbat apie gera vairavima dar. jei nezino tokiu dalyku kaip stabdymas varikliu o sugeba kalbet tik apie kazkokius tai igudzius (kurie pagal pasisakymus, suprantu ties ziema ir pasbaigia) as savo nuomone ishsakiau sia tema.andrius0302 rašė:O koks mechanines pliusas uzbuksavus? P.s. pats dirbu su masinom jau nemazai laiko.
Bei dar, kas geriau sedanas, hecbekas ar uneversalasAiris rašė:dabar pasigincinkime,kas geriau== kai priekis varo ar kai galas
na stai ir radai sau idealiaIgnelis rašė:Geriausia masina yra tėvo. Nei kuro pilt, nei taisyt, nei drausti, saugoti ir t.t.. O ir nusiplauna pati
Visus cia tavo paminetus dalykus gali atlikti pvz su DSG deze persimetes i rankini rezima ir dar pliusas tas,kad ta darant uztenka rankena pastumti ar patraukti ir nereikia jokios sankabos mint. Stabdyk ten varikliu,isijunk kokia nori pavara pries posuki ar ilekiant kur.Ignelis rašė:viskas pries tai surasyta, o svarbiausias pliusas teisingos pavaros parinkimas. jei kitiem pofik kokia pavara i normalu posuki ilekt kad praslystum, ar kokia pavara i buza isokt. tai ka jie kalbat apie gera vairavima dar. jei nezino tokiu dalyku kaip stabdymas varikliu o sugeba kalbet tik apie kazkokius tai igudzius (kurie pagal pasisakymus, suprantu ties ziema ir pasbaigia) as savo nuomone ishsakiau sia tema.andrius0302 rašė:O koks mechanines pliusas uzbuksavus? P.s. pats dirbu su masinom jau nemazai laiko.
tai kad siais laikais visos automatines dezes jau turbut turi galimybe begius junginet rankiniu budu. tik klausimas ar labai daug kas tuo marazmu naudojasi ir ar yra realus poreikis paciam tuos begius junginet jei ne ralio varzybose dalyvauji. cia tuos gandus apie mechaniniu deziu privalumus tai mano supratimu skleidzia zmones taip realiai niekada ir nevazineje su automatinem normaliom dezem ir prisigalvoje mistikos visokios is lubu. nu arba tie kuriem ardytis ir draskytis su masinom labai reikia, bet sita tema kaip suprantu yra apie susisiekimo priemone zvejybai, o ne ralio varzybom ar dragui kazkokiam. jau 6 metus vazineju su automatu ir atgal i mechanines dezes net nenoriu ziuret. nes hemorojus... ir komforto nulis... ir n.x tos mechanines isvis reik jei draskytis nesiruosi. o del tu visu masinu isvaziavimu, issiubavimu ir uzbuksavimu su automatais tai totalus briedas ir tas galioja tik tuo atveju, jei uz vairo sedi idiotas, kuris kitaip vaziuot nei gazas-dugnas nemoka ir akseleratoriaus pedalo absoliuciai nejaucia.Wytux rašė:Na man tie jusu DSG permetinejimai i rankini ir triptronikai ( nu dar buna 'lapces' prie vairo) tai labiau mehanika nei automatas rodos, nes tada begius pac kontroliuoji - kas ir yra mahanikos privalumas, acimeta tik sankaba.
o koks *PYP* skirtumas jei nesidraskai su ta masina ir Schumacherio nevaizduoji bandydamas automatinej dezej pats begius junginet?hipy rašė:tai kad siais laikais praktiskai visi jusu vadinami "automatai" yra mechanines dezes su automatinem sankabom arba variatoriai... jei jau sauliukui jo legasio automatas patinka, tai su kokia dsg deze vaziuodamas turbut ir "nuleistu"...