Forumas apie mėgėjišką žvejybą

Draudžiama žvejoti : ŠAMUS [11.01-04.01]; masalui naudojant žuvelę* [01.01-04.20]; plačiažnyplius ir siauražnyplius VĖŽIUS [10.15-07.15]; be žvejo mėgėjo kortelių šias žuvis: lašišas, šlakius, sykus, upines nėges; upėse ir jų ruožuose išvardintuose taisyklių priede Nr. 1
Apie viska... ir rimtai, ir nerimtai
 #500446   Sokratas
 14 Rgp 2013 14:01
p.arturas rašė:
SauliusM rašė:
bobis rašė: Taip, gal reikia but biski idiotu, kad 4x4 pasodint ant dugno kad galu gale sustotum, bet dviem ratais varoma gali uzklimt pievutej.
idijotu reik but kad sitaip parasyt.[/quote]

tie žodžiai yra ne mano, o padarei lyg būtų mano. kame reikalas?
 #500452   tukasG
 14 Rgp 2013 14:37
SauliusM rašė:jei kasdieniniam vazinejimui reikalingas tankas, tai zymiai naudingiau nei mechanine deze butu kreiptis i psichiatra... :roll:
Jei tas tankas turėtų būt dar ir su pilna ginkluote, tai tuomet išties be psichiatro nei žingsnio... :-D
P.S. Kita vertus Ignelis gi lyg ir minėjo, kad kažkur ten už poliarinio rato gyvena, tai ką gali žinot, gal ten išties vikšrinė amfibija su mechanine pavarų dėže geriausiai pasiteisina... :lol:
 #500527   Ignelis
 14 Rgp 2013 20:06
bobos/vyrai, skaitykit kas parasyta nepletkine nefloodine ir neperrasinedami savaip.
tukasG rašė:Nauji rimtesnių gamintojų traktoriai jau beveik vien tik su automatinėmis pavarų dėžėmis...
Ignelis rašė:cia gerai dejei apie tuos traktorius... :-D :gutgut pasakysiu, kad tankai su mexaninem...! :twisted: :lol:
 #501435   Sokratas
 20 Rgp 2013 14:45
Vektra dyzelis , 74 kW, 1999-ų, variklio temperatūros rodykė dažnai nukritus ant nulio, kartais pajuda netoli 80 laipsnių ir tuoj vėl krenta. Antifrizo netrūksta , kur čia gedimas gali būt?
 #501461   sonca
 20 Rgp 2013 16:19
Vasara ir be termostato turėtų bent iki 40-50 laipsnių pakilti temperatūra. Aš pradėčiau ieškoti nuo daviklio variklio bloke. Nebūtinai pats daviklis kaltas gal kur kontaktas blogas.
 #501466   krioklis
 20 Rgp 2013 16:53
Taip sonca teisus greiciausiai ner kontakto, kai bus nukritus ant nulio paklibink visus daviklio laidus!
 #501521   rimantasm
 20 Rgp 2013 19:56
Gali buti ir termostatas. jei ant 0 nukrenta vaziuojant greitai, o pakyla tik sustojus - tada greiciausiai termostatas "pakibo" atidares dideli rata ir viskas :)

Bet pradzioje taip, pabandyk istraukti daviklio jungti, prapusti, pajudinti ir ziureti - gal atsigaus.
 #501523   Sokratas
 20 Rgp 2013 20:04
na ne, beveik visad guli ant nulio, pradeda kartais kilt ir vėl krenta ant nulio ....
O variklio temperatūra didelė, ranka nelaiko per karšta tuo momentu , nors ir 0 rodo
 #501533   sonca
 20 Rgp 2013 20:34
Jei termostatas neatsidarytų ir veiktų daviklis - esant aukštai variklio temp. rodyklė rodytų variklio temperatūrą per didelę ir vasaros metu tikrai užvirtų skystis ir mašina apsipiltų dūmais.
Bobi pažiūrėk ar kaista radiatorius, jei radiatorius kaista vadinasi termostatas geras ir lieka arba daviklis arba laidai arba skydelyje pati rodyklė blūdija.
Papildymas, ar ysijungia ventiliatorius papildomai apipūsti radiatorių?
 #501537   Sokratas
 20 Rgp 2013 20:42
jo, įsijungia ventiliatorius lėtai važiuojant, kai aplinkos temp didelė...
 #501545   savas
 20 Rgp 2013 21:15
Ir daviklis gerai... Nebent isijungia tik tada,kai ir rodykle rodo (tada - daviklis arba jo kontaktai). Jei isijungia, nors rodykle rodo 0 tai gedimas prietaisu skydelio rajone. Patikrink kontaktus - bus issizerge, pazaliave ir voratinkliais su pernyksciais lapais apauge...
P.s. Buna linksmiau, kai masina ne is sio, nei is to nebesiveda, nors viskas atrodo veikia, tik "serviso" lempa uzsidega. Jau du variantus, tiksliau dvi priezastis tokio stebuklo zinau, kai siuolaikines diagnostikos nepadeda. :-D Viena kainuoja - tepaluotus du pirstus (padeda laikinai, bet sutaupo apie 300 lt), kita kainuoja apie 200-250lt. :ruko
 #501550   sonca
 20 Rgp 2013 21:32
Ne, yra du temperatūros davikliai: vienas radiatoriuje tam, kad paleisti ventiliatorių, kitas variklio bloke kuris rodo variklio temperatūrą skydelyje.
 #501560   Gedcka
 20 Rgp 2013 23:05
bobis rašė:
nesu iš vis važinėjęs automatine, neskaitant vieno karo... tai ką ten ir suprasi... bet man automatai nepatina vien dėl to, kad jų ant buksyro negalima patemt :oops: :lol:

O gal dabartines, naujesnes jau galima?

Taip Bobi jei variklis nesikuria automato buksiruoti negalima. Priežastis paprasta, neveikia dėžės tepalo siurblys ir netepama dėžė ko pasekoje greitai pabyra :) mechaninės dėžės tepasi pačios vien tik nuo dantračių sukimosi.

_________________
BR sonca gerai pasakei,kii suras savo nisa
 #501562   krioklis
 20 Rgp 2013 23:29
Gedcka rašė:bobis rašė:
nesu iš vis važinėjęs automatine, neskaitant vieno karo... tai ką ten ir suprasi... bet man automatai nepatina vien dėl to, kad jų ant buksyro negalima patemt :oops: :lol:

O gal dabartines, naujesnes jau galima?

Taip Bobi jei variklis nesikuria automato buksiruoti negalima. Priežastis paprasta, neveikia dėžės tepalo siurblys ir netepama dėžė ko pasekoje greitai pabyra :) mechaninės dėžės tepasi pačios vien tik nuo dantračių sukimosi.

_________________
BR sonca gerai pasakei,kii suras savo nisa
Is bedos iki artimiausio serviso automata tempti galima! Tik nedideli atstuma ir nedideliu greiciu!
 #501567   Ignelis
 21 Rgp 2013 01:33
techniskai iki 20km ir iki 50hm/h. bet ir tai kiekvienas kilometras greiciu dezes saskaita tempiamas ;-) ishskyrus kazkokias tai kurios tepasi mexaniskai ratams besisukant.
 #501598   Sokratas
 21 Rgp 2013 08:02
paklibinau laidelius kairėj pusėj veidu stovint į variklį, radau du, atrodo problemos nebeliko.
Prieš čia klausdamas buvau klibinęs dešinėj pusėj, bet atidžiau pasižiūrėjęs pamačiau ir reikalingus...
Dėkui konsultavusiems.
 #501618   krioklis
 21 Rgp 2013 09:32
bobis rašė:paklibinau laidelius kairėj pusėj veidu stovint į variklį, radau du, atrodo problemos nebeliko.
Prieš čia klausdamas buvau klibinęs dešinėj pusėj, bet atidžiau pasižiūrėjęs pamačiau ir reikalingus...
Dėkui konsultavusiems.
Klybinimo neuztenka, reik jos sutvarkyti , nuvalyti oksidacija nuo kontaktu ir jei paluze tai perlitoti. Kitaip jos klibinsi kiekviena diena :grin:
 #501624   Sokratas
 21 Rgp 2013 09:50
na taip taip, suprantu ir pritariu...
Tik buvo truputį keista, kai atjungiau laidelį, pažiūrėjau į rodyklę, jin vistiek rodė temperatųrą, kai mano galva, turėjo nukrist ant nulio, užmoviau, atjungiau tą antrą, irgi nenukrito ant 0... Patraukiau pečiais, likau nesupratęs...
 #504535   Sokratas
 03 Rgs 2013 12:54
Tai pačiai Vektrikei pasidarė sunku įjungt bėgius.
Pati bėgių įjungimo svirtis irgi, judinant ant laisvo bėgio padėties, juda gana sunkiai....

Ar čia užtenka kur sutept, ar rimtesni nemalonumai laukia?
 #504537   rimantasm
 03 Rgs 2013 12:58
Gal tik sutept gali nepadėti. Maž greičių dėžėje tepalo ne kažkas belike, kada nors keitei jį pastaraisiais metais?
 #504538   krioklis
 03 Rgs 2013 13:03
Greiciausiai reik greiciu dezes kriause(kulisa) atlaisvint, sutepti ir pramankstinti. Labai daznai buna Mazdom si liga.
 #504569   p.arturas
 03 Rgs 2013 14:35
kuo nuvalyt tepala?
sunus(8m) dvirati sutepinejo purskiamu tepalu grandinei, tai dabar yra padziuvusiu tepalu ten kur ju neturi but :)
kuo geriau valyt kad dazu nepazeist?
ir kokiu tepalu geriau tept guolius?
  • 1
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 178
  • VDS, VPS serveriai
  • Bronzinė žuvis
  • Žvejybos reikmenų parduotuvė