Forumas apie mėgėjišką žvejybą

Draudžiama žvejoti : ŠAMUS [11.01-04.01]; masalui naudojant žuvelę* [01.01-04.20]; plačiažnyplius ir siauražnyplius VĖŽIUS [10.15-07.15]; be žvejo mėgėjo kortelių šias žuvis: lašišas, šlakius, sykus, upines nėges; upėse ir jų ruožuose išvardintuose taisyklių priede Nr. 1
Apie viska... ir rimtai, ir nerimtai
 #565266   Wytux
 04 Geg 2014 18:59
Vytenisnl rašė:.....oks juodas dūmas man nesiveržia iš paskos. ....
Klausimas kiek pats tai gali matyt :roll:
 #565276   Vytenisnl
 04 Geg 2014 19:05
hipy rašė:o pasakyk, kad toks gudrus, kas tuose dyzeliuose sugede buna, jei duma juoda meta? :lol:
Hipy, nevožtelėjo saulutė per smegenis? Nes panašu čia į kabinėjimąsi prie žodžių ir norėjimą ginčytis bile dėl ginčyjimosi.

Jei tapkę užminus iki dugno (tai nėra normalus važinėjimas) ilgam biškis juodo dūmo pasipylė - nieko. Jei nuo menkiausio apsukų kėlimo ir pagazavimo (pvz. pajudant nuo raudono šviesoforo) pasipyla juodas dūmas - gali būti kuro mišinys lėvai sureguliuotas, gali būti oro filtras, gali dar bilekas. Čia jau mechanikai ir turi šitas bėdas spręsti.
 #565295   hipy
 04 Geg 2014 19:42
nu ziurek, kazka soobrazaesh... dabar pasigilink kaip tas kuro misinys keicias ir del ko, greiciau spaudziant gaza, ir suvoksi, kad dyzeliui normalu tas juodas dumas...
 #565327   Vytenisnl
 04 Geg 2014 20:28
tau normalu pvz. į ukmergės g. įkalnę/ Tauro kalną kylančio automobilio juodas dūmas visą kelią? Nes vėl su savo užsiciklines, kad juodas dūmas visada yra normalu... Tas pats kuro mišinys gali lėvai keistis dėl kokių purkštukų, turbos bėdų ar tiesiog kompo grybavimo. Dar jei koks katalizatorius prastas/užsikimšęs... Nėra juodas dūmas visada pateisinamas. Nuo to ir prasidėjo ši diskusija. Ar nori pasakyt, kad kai net buferis būna nuo juodo dūmo aprūkęs (mačiau tokį variantą) čia viskas normalu?
 #565389   Sokratas
 05 Geg 2014 06:14
viską čia suprantat apie dyzelius, tai pasakykit, ar jau man laikas vartyt savo Vektrą į servisą. O buvo taip:
grįždamas iš žvejybos lenkiant kažkokį benzavozą, pasiekus greitį 120 km/h dingo trauka, užsidegė prietaisų skydelį variklio lemputė... vos bepralenkiau... Taip ir grįžau tuos likusius 10 km su puse gazo, nes duodant daugiau, pradėdavo nebetraukt, lyg trūktų kuro...dūmai nerūko...

Kai grįžęs prie garažo viską išsikroviau, pagalvojau, ar iš vis beužsikursiu... Bet ne, viskas normaliausiai, užsikūriau, nebedegė nei variklio ženklas, savaitę su virš važinėju, problema neapsikartojo....
 #565417   sonca
 05 Geg 2014 08:40
Gali būti oro srauto matuoklės kontaktai nekontaktavo tinkamai. Man taip yra buvę porą kartų, fiškę kelis kart nuėmiau uždėjau, paklibinai ir po šiai dienai nebepasikartojo.
 #565427   Sokratas
 05 Geg 2014 08:54
prie siurblio jie randas, ar kur?

Žmonos Pežas visai nepaimdavo gazo, pėdalą nenumynus nei iki pusės jau pradėdavo dust, dūmų irgi nemetė , nuvariau pas komp. diagnostikos meistrą, tai su kompu kažką ten pareguliavo ir žiūriu, kad kai užmynė ant pedalo , jau gazuojas ok...
Na, paskui dar prapūtė slėgio reguliavimo vožtuvą , patikrino kuro siurbliuko, kuris stovi bake slėgį ir pasakė kad jau per mažas, važiuojant virš 100 km/h gali nebepripumpinti degalų kiek reik....Bet važiuoja dabar normaliai ir viskas ok...
 #565812   Gedcka
 05 Geg 2014 21:55
pas mane tas pats skodos dyzeli dingsta trauka po kazkokio laiko virs simto desimt nors tik ka idejau kitaiska oro srauto matuokle kuri ir taip durnas agregatas bet as radau viena buda traukos praradima atstatyt tai kai dingsta trauka uzgesint vaziuojant ant laisvo begio ir vel be ant 5 ar 4 begio uzvest ir kur problema ? trauka vel atsiranda kol neperspaudi bet cia jau gal kokie davikliai ku problema?
ps prie kompo nejungiau pakeites nes ten dar reikia ir gera kompiuterista susirast?
 #565823   Gedcka
 05 Geg 2014 22:12
vyteni nebus tau nei purkstukai nei turbina, nebent mentele turbinos parejus, oro srauto daviklis tuo labiau nuo jo tik is dalies trauka dingsta, bet juodo dumo neatsiranda ,blogiausiass atvejis indeklai ziedas arkitas sh su tepalu maisosi o dyzelis neturi misinio nes per oro srauto davikle pradzioj ipurske ora ji suspaudzia i ki tam tikros silumos ir poto ipurskineja dyzeli takte per purkstuka
 #565872   sonca
 06 Geg 2014 08:15
Gedcka rašė:sonca tu matau praktikas as tik teoretikas kame gali but sita problema be oro srauto daviklio ?
Turi jungt prie kompo tada kai trauka dingusi, kitaip sunku pasakyt. Daviklių daug šiuolaikiniuose varikliuose pradedant akseleratoriaus padėties, baigiant kuro slėgio.
 #565887   vava
 06 Geg 2014 09:01
Gedcka rašė:pas mane tas pats skodos dyzeli dingsta trauka po kazkokio laiko virs simto desimt nors tik ka idejau kitaiska oro srauto matuokle kuri ir taip durnas agregatas bet as radau viena buda traukos praradima atstatyt tai kai dingsta trauka uzgesint vaziuojant ant laisvo begio ir vel be ant 5 ar 4 begio uzvest ir kur problema ? trauka vel atsiranda kol neperspaudi bet cia jau gal kokie davikliai ku problema?
ps prie kompo nejungiau pakeites nes ten dar reikia ir gera kompiuterista susirast?
lygiai tas pats buvo zmonos poliuke. ir lygiai taip pat spresdavau problema, kai jos masina vairuodavau - isjungi degima ir ant 5 begio vel isijungi. Tik as pastebejau, kad tas trauka dingdavo, kai apsukos pasiekdavo tam tikra riba ir ji budavo perlipama.
Kaip meistrai sita pataise nepamenu, bet dabar neber.....
 #565990   upinis
 06 Geg 2014 16:26
bobis rašė:viską čia suprantat apie dyzelius, tai pasakykit, ar jau man laikas vartyt savo Vektrą į servisą. O buvo taip:
grįždamas iš žvejybos lenkiant kažkokį benzavozą, pasiekus greitį 120 km/h dingo trauka, užsidegė prietaisų skydelį variklio lemputė... vos bepralenkiau... Taip ir grįžau tuos likusius 10 km su puse gazo, nes duodant daugiau, pradėdavo nebetraukt, lyg trūktų kuro...dūmai nerūko...

Kai grįžęs prie garažo viską išsikroviau, pagalvojau, ar iš vis beužsikursiu... Bet ne, viskas normaliausiai, užsikūriau, nebedegė nei variklio ženklas, savaitę su virš važinėju, problema neapsikartojo....
Panašu, jog esam kolegos.
Pas mane irgi "Vectra".irgi atsirado tos pačios problemos.
Bendravau gal su trim skirtingų servisų meistriukais. Tai visi nori, kad mašiną jiems pristatyčiau su aiškia problema.
O ką daryt, jei ta problema nelauktai ir neplanuotai išlenda, o paskui nežinia kuriam laikui dingsta?
Man taip jau trečia savaitė. Apsukų rodyklė krinta iki nulio, dingsta ir kai kurie kiti kompiuterio parodymai. Radau vieną vaistą viskam atstatyti - keletą kartų stipriai pagazuoji ir vėl traukia.
Trumpiau taip - jei kažką atrasi, duok informaciją. Aš - taip pat dalinsiuosi :/braj;.
 #566002   p.arturas
 06 Geg 2014 17:07
perziurekit atidziai laidus, gali but nuo kokio daviklio ar siurbliuko laidas kur prispaustas, prasitrynes ir patrumpina kartais.
pas mane su dujom bedu buvo, tokia problemike radom, purkstuku laidas prispaustas ir prasitrynes, uztat tai yra tai nera problemos.
 #566015   andrius0302
 06 Geg 2014 18:11
Nereikia ten jokių laidų žiūrėt. 90% kad bus kažkur vakuminė žarnelė įtrūkus ir nesandari vakuminė sistema tampa, nuo to streikuoja turbos valdymas ir dingsta trauka ir užsidega chekas. Aš čia kalbu apie opelius, nes bent 3 auto tokias problemas pašalinau radęs vos vos trukusia žarnele. Dažniausiai trūksta guminiai kampukai, nuo ten ir pradėkit.
 #566044   upinis
 06 Geg 2014 19:24
andrius0302 rašė:Nereikia ten jokių laidų žiūrėt. 90% kad bus kažkur vakuminė žarnelė įtrūkus ir nesandari vakuminė sistema tampa, nuo to streikuoja turbos valdymas ir dingsta trauka ir užsidega chekas. Aš čia kalbu apie opelius, nes bent 3 auto tokias problemas pašalinau radęs vos vos trukusia žarnele. Dažniausiai trūksta guminiai kampukai, nuo ten ir pradėkit.
Labai galimas dalykas. Kai aš šitą opelį tikrinau prieš pirkdamas, tai jis turėjo būtent šią bėdą. Tik vakuuminės žarnelės ne plyšusios buvo, o nušokusios, arba nuimtos nuo antgalių.
Visas gudrumas buvo - prijungti prie kompo ir diagnozuoti bėdą. O pats remontas tetruko 3-5 min.
Bet šįkart dar yra papildomų, neaiškių simptomų: variklio apsukų rodyklė krinta iki nulio, borto kompiuteris nustoja rodyt kuro sunaudojimą ir galbūt dar kai kuriuos rodmenis.
Todėl įtariu, kad gali būti ir elektronikos gedimas.
 #566057   ubuntu
 06 Geg 2014 19:52
As kai nusipirkau vectra tai irgi taip buvo, dingdavo trauka ir apsukos atsistodavo ant nulio. Problema labai greit issprendziau ir per tris metus tas nepasikartojo. O kaltas buvo veleno apsisukimu skaiciuotuvas. Variklio prieky cia toks daviklis ant gero sprindzio laido. Dejau boch, tai viskas ciki piki iki siol. Kainavo truputi virs 100, o pasikeist gali kiekvienas kas moka atsuktuva tinkamai nulaikyt :D
 #566076   Ovidijus
 06 Geg 2014 20:19
Labai protingai andrius0302 jums chebra pasakoja apie tuos vectru vakuumus, tik ne iki galo viska issaiskina. O yra taip. Opeliuose dingsta dazniausiai vakuumas kaip bobis aiskino pasiekus tam tikra greiti arba tam tikras apsukas, dingsta trauka, nes atjungia turbina, o ja atjungia vakuumo voztuvas, kuris matomai del susidariusio per didelio vakuumo slegio, kazkuo palieka nepatenkintas ir atjungia turbo, kaip vava aiskino, kad isjungus degima pariedi ant laisvu po to kali penkta pavara, uzsivedi ir toliau leki, nes matomai sistemoje sumazeja vakuumo spaudimas ir vel jisai veikti pradeda kol vel paspaudus daugiau ismeta ceka . Vaziuojant leciau viskas tvarkoj buna: nemeta jokiu ceku ir t.t., nes tas voztuvas veikia, bet nepilnai veikia (del tokio pasakymo tureciau sulaukt ganetinai daug diskusiju, bet taip yra), todel jisai vazinejant leciau nemeta ceko, nes jisai neatsijungia ir kompas nemato bedos mesti ta ceka. O kai akumas pajungtas patarciau oro srauto matuoklio netjunginet kaip Sonca pataria, nes tada gali ismesti ceka ir nebeissijunkti, tada be elektriko pagalbos numesti ta ceka gali ir neapsieiti. atjungus akuma galima atjunginet ka nori, bet pries pajungiant akuma reikia viska susirinkti, kad neismestu ceko. Gal kuom ir padejau...
 #566124   Gedcka
 06 Geg 2014 22:48
tai va turejau audi a4 benzina a4 apsukos sokinejo ir visi kompiuteristai sake keisk oro srauto matuokle liamdo zonda laisvu eigu voztuva pagaliau kompa, o [asirodo kazkas kai dirza keite patingejo teisingai paslorstotojo dangteli uzdet muse i plazmasija ir tt+
 #566138   kitas
 07 Geg 2014 06:12
hipy rašė:o pasakyk, kad toks gudrus, kas tuose dyzeliuose sugede buna, jei duma juoda meta? :lol:
juodas dumas - nesudege degalai, paprasčiausiai jis išmetamas staigiai daugiau nuspaudus gazo pedalą, jei juodas dumas metamas pastoviai tai gali būti ir oro filto užsikišimo priežastis, ir purkštukai nevisai dirbandis, ir neteisingas degimo nustatimas, ir siurblys kuro daugiau duoti nei reikia, ir nepakankamas slėgis cilindre uždegimo momentu...
 #566269   upinis
 07 Geg 2014 14:47
sonca rašė:Turi jungt prie kompo tada kai trauka dingusi, kitaip sunku pasakyt. Daviklių daug šiuolaikiniuose varikliuose pradedant akseleratoriaus padėties, baigiant kuro slėgio.
Va čia sonca teisus.
Buvau šiandien pas pažįstamą meistriuką su savo dūstančia "vectra".
Keletą minučių aiškinau jam problemą. Tai pasakė, kad priežasčių gali būti ne viena ir ne dvi.
Geriausias variantas - pristatyti diagnostikai mašiną tada, kai gedimo simptomai pasireiškia. Tada - jungi prie kompo ir nustatai konkrečią bėdos priežastį.
Galimas ir kitas variantas - daug, daug rankų darbo ir galų gale galima bėdą rasti. Tik tos terlionės visi vengia.
Bet jei mašiniukas visiškai nesustoja, tai vietoj galima trintis, tik tolimesnių kelionių reikia vengt...
 #566333   Gedcka
 07 Geg 2014 19:43
idejau as turbina is skodos vienos i kita bet pasirodo ji buvo jau keista gal golfo ar taip toliau ideta kur jos valdymas kitoks, uzdusinau slegio voztuva AGR kuris turetu numest slegi nuo turbinos atvariau pas kompiuterista viskas kaip ir gerai nes turbinos veikimui labai didelio proto nereikia, bet kas gesina apsukas toliau?
  • 1
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 178
  • VDS, VPS serveriai
  • Bronzinė žuvis
  • Žvejybos reikmenų parduotuvė