Forumas apie mėgėjišką žvejybą

Draudžiama žvejoti : ŠAMUS [11.01-04.01]; masalui naudojant žuvelę* [01.01-04.20]; plačiažnyplius ir siauražnyplius VĖŽIUS [10.15-07.15]; be žvejo mėgėjo kortelių šias žuvis: lašišas, šlakius, sykus, upines nėges; upėse ir jų ruožuose išvardintuose taisyklių priede Nr. 1
Apie viska... ir rimtai, ir nerimtai
 #576942   krioklis
 25 Bir 2014 23:58
Savas tie servisai ispurskia plius visas uzdaras ertmes ir kaina apie 500lt. O tai ka tu padariai jie butu padare mazdaug uz 200lt bet plius su rimtesnem medziagom. O jei bijai del dregno pavirsiaus varyk kada sausa
 #577193   žVYNAS
 27 Bir 2014 07:33
Seniais laikais turejau labai gera opel ascona su labia maza rida, zinojau kad ju skardos smarkiai puna, draugas prirode toki dieduka Birzuose, kuris sumaiso saliarka, atidirbta tepala ir bituka, viska uzkaitina ir kompresoriumi per polirizatoriu pripucia I visas automobilio skilutes, smarkiai padejo, neiskilo nei viena rudele, kol vienas ralystas i sona neisove, po remonto nukentejusi puse per pusmeti supuvo.
 #577199   tukasG
 27 Bir 2014 08:44
Vos ne prieš desėtką metų buvau iš vieno žmogelio antrą golfuką darbinį nusipirkęs, kurį tas žmogelis ką tik iš Italijos atgabentą buvo panašiu receptu, kaip kad Žvynas mini, išsikoncervavęs. Per beveik šešis metus, kuriuos aš tuo automobiliuku naudojausi, rūdys išlindo tik tam sparne, kuris kažkada buvo daužtas ir nekeistas, bet primityviuoju būdu atlankstytas ir padažytas šiek tiek. Visur kitur išliko daug maž sveika, nors kėbulo per tuos metus galima sakyt absoliučiai neprižiūrėjau. Minusai tik tokie, kad pažįstamas kėbulų suvirintojas, pamatęs tokį konservavimo būdą perspėjo, kad pas jį dėl suvirinimo darbų nesikreipčiau, jei toks poreikis iškils, nes bijo tokių mašinų dėl gaisro bevirinant pavojaus. Kitas minusas tas, kad karštą vasaros dieną apsivilkus švariais rūbais reikdavo bais atsargiai prie automobiliuko šlaistytis, o tai vienur kitur vis išlysdavo to atrabotkės mišinio pavarvėjimų, kurie labai sėkmingai drabužius išpeckiodavo, vos tik kur apsižiopsojęs prisiliesdavau.
Tokia tad patirtis iš pigių antikorozinių dangų naudojimo patirties. Brangių naudot neteko, nes brangiais automobiliais nevažinėju, o pigius ir taip pavyksta galutinai damušt pirmiau, nei jie beviltiškai sukirmyt pabaigia.
 #577555   p.arturas
 29 Bir 2014 20:17
gal ka sudomins. sesuo nebrangiai parduoda toyota yaris verso
su 1,5 motoriuku
normalaus stovio
apziuret galima vilniuje ir ignalinoje. kaina dar nesugalvota. spalva zalia. nuotraukos bus ne uz ilgo.
parduoda, nes nutare persest i subaru.
ps
siaip gan idomus automobilis tas yaris verso, talpus kaip kablukas, dafiga visokiu detuviu, kabliukam, karmuskem, svareliams, pasarams,sliekams, dzykams ir tt :-D net zuvi susidet galima.
galine sedyne stumdosi pirmyn aygal ir moka pasislept po grindimis, tada bagazine tampa tikrai kaip kabluko.
1,5 motoras srebia lygiai tiek kiek ir 1,3 tik zymiai smagesnis
 #578207   sonca
 02 Lie 2014 10:02
Visiška durnystė dėl tų liemenių, didesnės nesąmonės sugalvot jau ko gero nebesugebėjo.
 #578243   Airis
 02 Lie 2014 11:04
Kategoriskai nesutinku su tavimi Sauliau.
Kadangi kiekviena diena susuku nemenkus kilometrus kaimo keliukais, tai dviratininkai su liemenemis zymiai geriau matomi,
ypac esant darganotam orui. Tuo labiau,kad ne arkli kainuoja
 #578261   Skridžas
 02 Lie 2014 11:30
juolabiau kad čia tik dėl pačiu dviratininku saugumo,nesuprantu ko jie šakojasi...Pas mus nėra taip gerai išvystyta dviračiu taku infrastruktūra,kaip pvz pažiūrėjus diedo įmestuose filmukuose....
 #578265   Rapolas
 02 Lie 2014 11:39
Dėl smaigų (mazuronkių :D)irgi purkštavo žvejai ,bet priprato ir gerai, o kai kam ir leido prasitęst laiką, neįskaičiuotą į gyvenimo trukmę ;-)
O oranžinės ar salotinės liemenės lb gerai matomos ne tik tamsiu paros metu ,o be to ir drausmina vairuotojus, neš iš tolo atrodo kaip policajų "pasalos" :-D
 #578336   sonca
 02 Lie 2014 14:29
Tai tada ir pėstiesiems užmiestyje reikia liemenių, juk eina kelkraščiu bus geriau matomi. Beje Lenkijoje privalėsit matyt dviratininką be liemenės, bet Lietuvoje jau nematysit. Dėl ryškių spalvų gal ir galima sutikti, bet kokio velnio ant rūbų turi būti šviesą atspindintys elementai DIENOS METU tai aš niekaip negaliu suprast. Ir dar nafik priekyje žibintas jei aš su dviračiu pagal eismą privalau važiuoti, važiuojantis iš galo jo nematys, o važiuojantis iš priekio turėtų laikytis savo pusės ir jam dzin tas dviratininkas kitoje kelio pusėje.
Šitame įstatyme logikos labai mažai.
 #578344   Rapolas
 02 Lie 2014 14:39
sonca rašė: Beje Lenkijoje privalėsit matyt dviratininką be liemenės, bet Lietuvoje jau nematysit.
Tai tegul lenkai ir galvoja, kaip pagelbėt savo dviratininkams ,o beto lenkų vairuotojai LT keliuose tikrai geriau matys mūsų dviratininkus su liemenėmis :-D
 #578345   sonca
 02 Lie 2014 14:39
Na tai ir pėstiesiems bus saugiau su liemenėm, juk geriau matysit.
P.s. vairuotojų kultūra pas mus dar žemo lygio, lenkia dviratininkus belenkaip, nepristabdo, pralekia visai šalia ir pan., pasivažinėkit Austrijoj, Vokietijoj, Švedijoj užmiestyje kur nėra dviračių takų (su dviračiu aišku) ir pamatysit, kad niekam tų liemenių nereikia.
 #578349   Rapolas
 02 Lie 2014 14:46
Pėstysis nėra eismo dalyvis ,bet faktas, jei bus su atšvaitu (ypač kelkraščiuose),tai jam ans tikrai nepakenks, nematau kažkodėl problemos dviratininkams dėl liemenukų ,nu gal tik nepatogumai papildomi kol priprastų.
p.s.: kaip ir žvejams smaigai patogumo tai nesuteikia
 #578357   Rapolas
 02 Lie 2014 14:58
"Gamintojai įspėjai, kad nakčiai liemenės nuo paukščių turi būti nuimamos, kad vištos neperkaistų." :-D
 #578360   Wytux
 02 Lie 2014 15:16
Manau visu pirma reikia liemenes uzdet ant briedziu, sernu ir stirnu, o jau poto ant sunu,dviratininku ir kaciu.
 #578364   Sokratas
 02 Lie 2014 15:27
va čia geras pasiųlymas :gutgut ...eina na... tos stirnos ir šernai...
 #578369   sonca
 02 Lie 2014 15:40
Rapolas rašė:Pėstysis nėra eismo dalyvis ,bet faktas, jei bus su atšvaitu (ypač kelkraščiuose),tai jam ans tikrai nepakenks, nematau kažkodėl problemos dviratininkams dėl liemenukų ,nu gal tik nepatogumai papildomi kol priprastų.
p.s.: kaip ir žvejams smaigai patogumo tai nesuteikia
Lygini skirtingus dalykus, visų pirma smaigai prideda saugumo, o liemenės nepridės saugumo. Antra yra apribojama galimybė dviratininkui pačiam pasirinkti aprangą. Trečia nėra statistikos kiek dviratininkų pakliuvo į eismo įvykį dienos metu vien todėl, kad vairuotojas jo nematė, nes jis buvo be liemenės.
 #578386   Gedcka
 02 Lie 2014 17:16
tai viskas super su liemenem dviratininkams, jos pagal mane tikrai padeda kaip ir zibintai nakti,bet cia kalba kaip supratau eina kad bet kuriuo paros laiku :?
 #578388   sonca
 02 Lie 2014 17:28
Dieną galima arba liemenę arba žibintus, bet kokie tie žibintai turi būti nereglamentuota. Pasikartosiu kuom priekinis žibintas geriau nei liemenė ir nafiga jis išviso, juk dviračiu palei eismą reikia važiuot, tai vairuotojas jo net nematys.
 #578423   tukasG
 02 Lie 2014 19:44
Šiandien važiuodamas iš namų į miestą susitikau pirmą naujųjų taisyklių besilaikantį dviratininką. Moteriškė važiavo dviračio priekyje ir gale įsijungus mirksinčias lempas, priekyje baltą, gale raudoną. Lempos gan stiprios - LED-ai. Žinokit nustebau, bet pirmiau pastebėjau, kad maždaug už kilometro priekyje kažkas žybsi ir tik apie pusę kilometro pavažiavęs jau aiškiai įžiūrėjau, kad mirksi ne kažkas o priešais atminančio dviračio žibintas. Taip, kad viskas gerai su tais taisyklių pakeitimais, saugumo jie pridės kažkiek, tik, aišku, kaip ir visur, taip ir čia reik kad reikalavimų būtų laikomasi ne formaliai dėl pliusiuko, o realiai dėl savo paties ir aplinkinių saugumo. Juk ir mano aprašomuoju atveju, jei ant tos moteriškės dviračio būtų kabėjusi klasikinė dviračio dinamos maitinama spingsulė, o ne normalus LED žibintas maitinamas iš baterijų, tai nė velnio tas dviratis ir nesimatytų už kilometro, kad ir įsijungęs tą savo spingsulę. Žodžiu, ryt eisiu dviračių parduotuvėn, vaikų dviračiams kokybiškų žibintų ieškot. ;-)
 #578443   sonca
 02 Lie 2014 20:40
Aš galiu, kad ir nuo raktų pakabuko kur pasišviest spynai tamsoj lemputę pasikabint kuri nė velnio nešviečia ir manęs bausti negalės, nereglamentuota kokios tos lempos turi būt. Kuom naudinga matyti iš priekio atvažiuojantį dviratininką iš už kilometro? Juk nevažiuoji prieš eismą, kad būtų rizika jį kliudyt.
 #578578   mcdee
 03 Lie 2014 13:41
Kuo toliau tuo idomiau toj Lietuvoj.... :-D politikieriai is vis nupezo...

Taip iseina, kad dabar turetu ir parduot dviracius jau su lempom visom ir liemene, nes be ju kaip ir eksplotuot gatvej negalima...o kas perka dvirati, po kambari vazinet...
Teisingai, sonca, sako, del lempu reglamento. Kokios jos turetu but: dinamines nuo tarybinio antikvaro, pigios kitaiskos a la "xenon" (kurie masinom jau uzdrausti), ar LED'iniai apsvieciantis 50m i prieki ? Primeme istatyma bele tam, kad priimt... Tuoj bus reikalvimai butinam aukscio reguliavimui, apiplovimui ir EU zymejimui :-D
  • 1
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 178
  • VDS, VPS serveriai
  • Bronzinė žuvis
  • Žvejybos reikmenų parduotuvė