Forumas apie mėgėjišką žvejybą

Draudžiama žvejoti : ŠAMUS [11.01-04.01]; masalui naudojant žuvelę* [01.01-04.20]; plačiažnyplius ir siauražnyplius VĖŽIUS [10.15-07.15]; be žvejo mėgėjo kortelių šias žuvis: lašišas, šlakius, sykus, upines nėges; upėse ir jų ruožuose išvardintuose taisyklių priede Nr. 1
Apie viska... ir rimtai, ir nerimtai
 #300876   Aurumas
 26 Rgp 2011 22:47
wytux, neimk i galva... nieko jie nesupranta ;-) paantrinsiu tau ir pasakysiu, kad gera masina golpas :gutgut savaji pardaviau ir man taip gaila verkti noris.. :)
 #300883   Antas
 27 Rgp 2011 00:52
Wytux rašė:Be kitu trandalietu turjau ir 3 WV ir nei vienu nenusivyliau :ruko
kas kiek laiko masinas keiti?
p.s. wv das auto :-D
 #300885   p.arturas
 27 Rgp 2011 03:23
Aurumas rašė:wytux, neimk i galva... nieko jie nesupranta ;-) paantrinsiu tau ir pasakysiu, kad gera masina golpas :gutgut savaji pardaviau ir man taip gaila verkti noris.. :)
butent masina, o ne automobilis.
 #300896   vava
 27 Rgp 2011 08:27
Wytuk, su draugeliu pasnekejau, katram su golpu panasiai buvo. Ji isgyde i benzo baka ipildas kuro papildas, nes ten kazkoks sudas uzsikises buvo (sako liga golpuku). tai vot, uzpile ir vedesi po to masina s polu oborota
 #300899   Antas
 27 Rgp 2011 10:22
tai gal bako filtra tiesiog reikia isvalyti (nors xm sedi po keleivio sedyne, atsuki tokia fignia ir filtras su plundzeriu issoka, isimi, isvalai ir vel atgal, kura galima puodeliu semti), nezinau kaip su benzu ar turi tokius novarotus, nors turetu but.
 #300903   Wytux
 27 Rgp 2011 10:40
Dekui vava as ir kazka itariau panasiai, reikes pameginti.
Antai kuro filtras pas golpa po dugnu is apacios ant slangu prisuktas- jis keiciasi visas- nesivalo. Masinas keiciu pagal situacija, poreikius ir pinigus. Trumpiausai turejau pusmeti ( bet tik tokiam laikui ir pirkau) ilgiausiai - jau kokius 7 metus garaze stovi pirmas ziguliukas :ruko 'Droziamos ' masinos kaip ir pas visus keiciu kas 3-5 metus pagal situacija. Siaip avtoparke 2-5 masinos + jei riekia kokia zmonai.

Aurumai- neimu i galva tikrai :/brazasista

p.arturai- gal galima koknkreciau apie tuos nemasinas/automobilius ? :roll:
 #300924   gintars
 27 Rgp 2011 16:52
Wytux, Antas porina ne apie pati bendzo filtra kuris po apacia, o apie filtriuka kuris yra bake. Kaip vava minejo gali jis buti uzsikises. Tik siulyciau pilti ne priedu, o issiimti ji ir prasivalyti.
 #300976   vyrgaz
 28 Rgp 2011 12:24
Taigi sėkmingai per 5 dienas pardaviau bulką, ir įsigijau 99m Peugeot 406..Nuvažiavus tik 320 km truko sankabos trosas..Labai geroj vietoj, muitinės g. ir rotušės aikštės sankryžoj, mašinų da..ja iš visų pusių..vakar vakare 22 valandą..Smagumėlis..parlėkiau namo be sankabos 3 begiu, jungiasi ko ne ant svirties lūžimo ribos..Šian pasikeičiau pats, al su salyga, kad pas mane abi rankos kairios, tai bedėdamas naują trosą tokį fifuką nulaužiau, tai tas dabar ant snarglių laikosi..Vaje vaje.."naujas" automobilis skaitosi..Senėj bulkoj i to hidraulinis sankabos atjungimo mechanizmas, a čia blin, kaip pas golpą..Al teks kentėt..Teks ryt servisan važiuot, naujas dėt..
 #300979   hipy
 28 Rgp 2011 13:01
vyrgaz rašė:Taigi sėkmingai per 5 dienas pardaviau bulką, ir įsigijau 99m Peugeot 406..Nuvažiavus tik 320 km truko sankabos trosas..Labai geroj vietoj, muitinės g. ir rotušės aikštės sankryžoj, mašinų da..ja iš visų pusių..vakar vakare 22 valandą..Smagumėlis..parlėkiau namo be sankabos 3 begiu, jungiasi ko ne ant svirties lūžimo ribos..Šian pasikeičiau pats, al su salyga, kad pas mane abi rankos kairios, tai bedėdamas naują trosą tokį fifuką nulaužiau, tai tas dabar ant snarglių laikosi..Vaje vaje.."naujas" automobilis skaitosi..Senėj bulkoj i to hidraulinis sankabos atjungimo mechanizmas, a čia blin, kaip pas golpą..Al teks kentėt..Teks ryt servisan važiuot, naujas dėt..
nu kad apziuri prastai pries pirkdamas nesakysiu - kam tik ko nepasitaiko, juolab kad ir remontas nei brangus, nei sudetingas, o jei cia tik tokios bedos 12 metu masinai ("nauja" ? :-D )... bet kad vaziuot be sankabos nemoki ir dar rankos abi kreivos galejai ir nerasyt...
 #300982   Vegys
 28 Rgp 2011 13:10
Manau, jei jau kažką pats moki pasikeist (neskaitant langų apiplovimo skystį), tada reiškias rankos dar ne kairios ! :)
 #300985   p.arturas
 28 Rgp 2011 13:47
Vegys rašė:Manau, jei jau kažką pats moki pasikeist (neskaitant langų apiplovimo skystį), tada reiškias rankos dar ne kairios ! :)
vegy, tu keiti apiplovimo skysti? :idea: ;uolrait
 #300986   Vegys
 28 Rgp 2011 13:55
Keičiu. Pvz į alų :)
O šiaip tai pagavai ant žodžių :) Ale manau vis tiek supratot ką turiu omenyje.
 #301002   vyrgaz
 28 Rgp 2011 16:14
hipy rašė:nu kad apziuri prastai pries pirkdamas nesakysiu - kam tik ko nepasitaiko, juolab kad ir remontas nei brangus, nei sudetingas, o jei cia tik tokios bedos 12 metu masinai ("nauja" ? :-D )... bet kad vaziuot be sankabos nemoki ir dar rankos abi kreivos galejai ir nerasyt...
Na tai pasakok, kaip reikia važiuoti be sankabos :ks> ..Man tai nelabai gaunasi..Nesu patyręs tokiuose reikaluose..
 #301004   p.arturas
 28 Rgp 2011 17:05
vyrgaz rašė:Taigi sėkmingai per 5 dienas pardaviau bulką, ir įsigijau 99m Peugeot 406.......
taip tau ir reikia :-D


Vyras nupirko zmonai automobili, skambina pasiteirauti:
_Daragaja, ti gde?
_Ja v nare...
_V kakoj nare?
_V takoj, katoruju ti mne kupil..
_Dura, ti ne v nare, a v reno... charasho sto ja tebe pezo nekupil ..
 #301006   Wytux
 28 Rgp 2011 17:20
Vyrgaz visada galima pasitreniruot dar kai sankaba veikia (ant dyzelio turetu but lengviau nei ant benzo man rodos) , nezinau ar tai nepakenks pavaru dezei(tikirausiai pakenks,tai su mylimom ir brangiom masinom gal nereiketu experimentuoti), bet pvz as ant golfuko daznai begius be sankabos isjungineju vardant treniruociu- svarbiausia 'rasti' teisingus apsisukimus- pas mane apie 2500 beveik be jokios jegos issijungia- radimas vyskta mazdaug taip- is leto greiteji ir bandai isstumti begi ( tik ne su milziniskas jega!)- kazkuriuo momentu jis issistumia i laisva-reikia ziureti apsisukimus ties kurias tai pavyksta. Kai zinai apsisukimus tada ties jais pagreitejima sustabdai ir is principo atleidi ekseleratoriu is greitu jusedesiuku tuo pat metu isjungi begi. Ijungti daug sunkiau ir neesu to dar atidirbes iki pakenciamo lygio - as spusteriu akseleratoriu ir is leto mazinu apsisukimus ir ant laisvo ir bandau ystumti begi ( ne visa jega!!) kai randi 'teisingus' apsisukimus siek tiek spusteli ekseleratoriu ir bandai istumti. Man toli grazu ne visada tai pavyksta kolkas :? bet karts nuo karto bandau kai turiu noro ir neturiu sazines :ruko Viskas vyksta vaziuojant! Is vietos jei nebutu sankabos tai gesinciau varikli prie sankryzos, ystumciau begi ir uzvedineciau kai reiketu pajudeti.
 #301007   Tadunce
 28 Rgp 2011 17:44
406 ėjo 3.0 benzas ir 2.1td su hidrauline sankaba, tad nereiktų teigti, kad čia audi turėjo, šitas šš.. ne. Reikėjo pasidomėt, jeigu jau tas taip svarbu perkant.
p.s. nežinau kaip ten su naujesniais variantais, nes nuo 99m ėjo pereinami modeliai - priekis seno, galas naujo, variklis jau hdi.. Kaip pvz..
 #301011   vyrgaz
 28 Rgp 2011 18:35
Pas mane benzinas 1,8 16v, porestailas.Pirkau iš pusiau pažystamo, anas tikrai prižiūrėjo mašiną, neapibrūžyta, neprišnerkšta, variklis neapsikakojęs, visa elektrinė dalis veikia..Už tokius pinigus kaži ar bučiau geresnę audę ar vw nupirkęs..A šits sankabos mechanizmo "trūkumas" tikrai nenustelbs važiavimo kokybės ir komforto..Ryt servise pasiremontuosiu ir toliau laimingai važiuosiu..
Wytux, aš savo noru tikrai neeksperimentuočiau su pavarų permetinėjimu be sankabos, vakar tiesiog sulaukiau didesnio tarpo tarp eismo, kūriau ant 1 begio, paskum kažkaip 3 isijungiau, prie raudonų šviesoforų neskubėjau, o kieme priparkavau rankų ir kojų pagalba..
Tik va, tas netikėtas gedimas sugadino planus..Ketinau šian pažvejoti, al teks kito savaitgalio laukti..Ech..jau dvi savaites meškerės rankoj nelaikiau..O buvo laikas kai kasdien..
 #301015   Tadunce
 28 Rgp 2011 18:55
Nu dėl važiavimo sutinku - vokiški analogai važiuoja, švelniai tariant, truputi kiečiau.
O ir komplektacija už tokius pinigus yra aukščiau vidurkio.
 #301057   sonca
 28 Rgp 2011 21:18
Pavarų perjungimas nenaudojant sankabos yra normalus dalykas, reikia tik išsiaiškint savo mašinos niuansus kaip Vytukas sako. Esmė yra tokia, kad pirminis ir antrinis pavarų dėžės velenėliai turi suktis tokiu pačiu greičiu ir tada gali jungti pavaras.
 #301273   kamstis
 29 Rgp 2011 18:08
vyrgaz rašė:Taigi sėkmingai per 5 dienas pardaviau bulką, ir įsigijau 99m Peugeot 406..Nuvažiavus tik 320 km truko sankabos trosas..
Siulyciau ieskoti troso is senos masinos(is sroto) nauji sankabos trosai,nelaiko :!:
Pats tuo netikejau,bet kai pakeiciau tris naujus trosus per metus laiko,tai isitikinau :evil: Isidejus nebloga,bet is sroto,atvazinejau tris metus ir dar dabar laiko,cia kalba apie Renault "Espace",bet ir Pegeotai turi ta beda.
 #301522   vyrgaz
 30 Rgp 2011 15:59
vyrgaz rašė:Bendradarbiui atsitiko bėda su Renault Megane 2003m 1,5 DCI. Bevažiuojant ėmė ir užgeso, paspaudus "starto" mygtuką relė klapsi ir viskas. Buvo išsikvietęs specą, praskanavo kompą, rado, kad kažkur trumpina ir į starterį srovės nepaduoda. Gal yra koks mėgėjiškas sprendimo būdas, ar tiesiog servisan varyt ir nesukt galvos?
Diagnozė: generatoriaus diržas nupjovė kokį tai šuduką, tas mistiniu būdu papuolė po paskirstymo dirželiu, ans savo ruožtu prašoko, ko pasekoje linko vožtuvas, sulaužė galvą, o stūmoklis sutrynė purkštuką. Išvada: variklio keitimas. Kaina darbai + variklis apie 4000 lt...
 #301526   vyrgaz
 30 Rgp 2011 16:21
Čia ne man, čia bendradarbiui..Dabar spredžia ans dilemą- ar sustvarkius pačiam važinėt, ar parduot ir pirkt normalesnę mašiną, labiau liaudišką..
Man tai dzin, nuo bulkos pinigų liko, kapotą patiesinau su rankom, iš bėdos tiks laikinai, lempą kokia tai plokštele galima prisukt, o vat buferiui jau faktiškai teoriškai kaput..Tiesa, dar grotelių zakliopkės išlakstė ir liūtukas apsibrūžino..
 #301529   sonca
 30 Rgp 2011 16:46
vyrgaz rašė:
vyrgaz rašė:Bendradarbiui atsitiko bėda su Renault Megane 2003m 1,5 DCI. Bevažiuojant ėmė ir užgeso, paspaudus "starto" mygtuką relė klapsi ir viskas. Buvo išsikvietęs specą, praskanavo kompą, rado, kad kažkur trumpina ir į starterį srovės nepaduoda. Gal yra koks mėgėjiškas sprendimo būdas, ar tiesiog servisan varyt ir nesukt galvos?
Diagnozė: generatoriaus diržas nupjovė kokį tai šuduką, tas mistiniu būdu papuolė po paskirstymo dirželiu, ans savo ruožtu prašoko, ko pasekoje linko vožtuvas, sulaužė galvą, o stūmoklis sutrynė purkštuką. Išvada: variklio keitimas. Kaina darbai + variklis apie 4000 lt...
Pala pala, kaip galėjo stūmoklis pasiekt purkštuką :?: Kad vožtuvą sulankstė tai viskas normaliai, bet PURKŠTUKĄ sutrint :superšokas
 #301536   vyrgaz
 30 Rgp 2011 17:20
Nežinau kuris ten tiksliai, bet viens purkštukas pagadintas gatavai..O jo kaina viso labo tik 300 lt..Ir žinok dabar žmogus, ar važinėt su apynauju automobiliu ir rimtai pagedus 3 atlyginimus paklot, ar pirkt seną gyvenusį trandalietą už vieną atlyginimą, o sugedus į metalolomą atiduot ir pusę atlyginimo gaut..
 #301537   RamaZ
 30 Rgp 2011 17:21
Joooo... kaip sako mano kaimynėlis (tarp kitko auksinių rankų autošaltkalvis) - pežo, reno i astalnoje gavno... Atsiprašau prancūziškų mašinų savininkų, bet pasišnekėjus su autošaltkalviais... :roll: ryškėja vieninga nuomonė. Kol važiuoja - viskas OK, bet neduokdie... tada ragas
 #301645   Antas
 31 Rgp 2011 07:20
RamaZ rašė:Joooo... kaip sako mano kaimynėlis (tarp kitko auksinių rankų autošaltkalvis) - pežo, reno i astalnoje gavno... Atsiprašau prancūziškų mašinų savininkų, bet pasišnekėjus su autošaltkalviais... :roll: ryškėja vieninga nuomonė. Kol važiuoja - viskas OK, bet neduokdie... tada ragas
as tai supratau - turedamas rankas dzin, pezo, reno ar gavno, svarbu, kad variklis butu normalus (kubatura iki 2 litru), o ne koks turbintas 2,5 td ar aukstesnis, kur nei pirsto neikisi, varzta atsukt reikia puse priekio isrinkt, o visa kita suds.
o garaziniai saltkalviai bijo le france masinu, tai jiems baubas is kitos planetos, nes jie tiesiog nemate ju normaliai. o turedamas taisymo manuala + auksines rankas, tai is viso lepata :-D
 #301649   hipy
 31 Rgp 2011 07:55
kiek suprantu saltkalvio darbas su skardom, metalais, virinimais... o kaip tik prancuzai (bent jau PSA) korozijai atsparesni uz daugeli kitu gamintoju ir saltkalviui peikt prancuzus?... 92 metu 605-am pavirsines rudeles lindo tik dauztose vietose, nuo sparnu arkose atsokinejo dazai, o po jais, kaip nauja, blizgejo skarda (beveik 20 metu masinai)... taip kad kaip tik geriau ziuret masina sveiku ir ilgaamziu kebulu, mechanine dalis daug pigiau ir greiciau taisosi, nei kebulo tvarkymo darbai, kur pradejes jau negali sustot... ir man su peugeot nebuvo dideliu bedu su remontu, nors nesu "auksiniu ranku saltkalvis", tai siulyciau isitikint ar tos auksines kaimyno rankos netepa melynai :-D
 #301653   Wytux
 31 Rgp 2011 08:09
Antas rašė: as tai supratau - turedamas rankas dzin, pezo, reno ar gavno, svarbu, kad variklis butu normalus (kubatura iki 2 litru), o ne koks turbintas 2,5 td ar aukstesnis, kur nei pirsto neikisi, varzta atsukt reikia puse priekio isrinkt, o visa kita suds.
o garaziniai saltkalviai bijo le france masinu, tai jiems baubas is kitos planetos, nes jie tiesiog nemate ju normaliai. o turedamas taisymo manuala + auksines rankas, tai is viso lepata :-D
Antai- jei bent minimaliai krapstaisi masinoje, pats atlieki mazus darbelius tai tikrai nesunku pastebeti kaip kokios masinos 'sutvertos' . Deje, bet pas prancuziskas masinas maziausiai pramastyta technine dalis liecianti remonta - viskas sugrusta billiakaip, neprieinamai ir t.t. Todel ir spajudosi meistriukai.
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 178
  • VDS, VPS serveriai
  • Bronzinė žuvis
  • Žvejybos reikmenų parduotuvė