wytux, neimk i galva... nieko jie nesupranta
paantrinsiu tau ir pasakysiu, kad gera masina golpas
savaji pardaviau ir man taip gaila verkti noris.. 



kas kiek laiko masinas keiti?Wytux rašė:Be kitu trandalietu turjau ir 3 WV ir nei vienu nenusivyliau
butent masina, o ne automobilis.Aurumas rašė:wytux, neimk i galva... nieko jie nesuprantapaantrinsiu tau ir pasakysiu, kad gera masina golpas
savaji pardaviau ir man taip gaila verkti noris..
nu kad apziuri prastai pries pirkdamas nesakysiu - kam tik ko nepasitaiko, juolab kad ir remontas nei brangus, nei sudetingas, o jei cia tik tokios bedos 12 metu masinai ("nauja" ?vyrgaz rašė:Taigi sėkmingai per 5 dienas pardaviau bulką, ir įsigijau 99m Peugeot 406..Nuvažiavus tik 320 km truko sankabos trosas..Labai geroj vietoj, muitinės g. ir rotušės aikštės sankryžoj, mašinų da..ja iš visų pusių..vakar vakare 22 valandą..Smagumėlis..parlėkiau namo be sankabos 3 begiu, jungiasi ko ne ant svirties lūžimo ribos..Šian pasikeičiau pats, al su salyga, kad pas mane abi rankos kairios, tai bedėdamas naują trosą tokį fifuką nulaužiau, tai tas dabar ant snarglių laikosi..Vaje vaje.."naujas" automobilis skaitosi..Senėj bulkoj i to hidraulinis sankabos atjungimo mechanizmas, a čia blin, kaip pas golpą..Al teks kentėt..Teks ryt servisan važiuot, naujas dėt..
vegy, tu keiti apiplovimo skysti?Vegys rašė:Manau, jei jau kažką pats moki pasikeist (neskaitant langų apiplovimo skystį), tada reiškias rankos dar ne kairios !
Na tai pasakok, kaip reikia važiuoti be sankaboshipy rašė:nu kad apziuri prastai pries pirkdamas nesakysiu - kam tik ko nepasitaiko, juolab kad ir remontas nei brangus, nei sudetingas, o jei cia tik tokios bedos 12 metu masinai ("nauja" ?)... bet kad vaziuot be sankabos nemoki ir dar rankos abi kreivos galejai ir nerasyt...
taip tau ir reikiavyrgaz rašė:Taigi sėkmingai per 5 dienas pardaviau bulką, ir įsigijau 99m Peugeot 406.......
Siulyciau ieskoti troso is senos masinos(is sroto) nauji sankabos trosai,nelaikovyrgaz rašė:Taigi sėkmingai per 5 dienas pardaviau bulką, ir įsigijau 99m Peugeot 406..Nuvažiavus tik 320 km truko sankabos trosas..
Diagnozė: generatoriaus diržas nupjovė kokį tai šuduką, tas mistiniu būdu papuolė po paskirstymo dirželiu, ans savo ruožtu prašoko, ko pasekoje linko vožtuvas, sulaužė galvą, o stūmoklis sutrynė purkštuką. Išvada: variklio keitimas. Kaina darbai + variklis apie 4000 lt...vyrgaz rašė:Bendradarbiui atsitiko bėda su Renault Megane 2003m 1,5 DCI. Bevažiuojant ėmė ir užgeso, paspaudus "starto" mygtuką relė klapsi ir viskas. Buvo išsikvietęs specą, praskanavo kompą, rado, kad kažkur trumpina ir į starterį srovės nepaduoda. Gal yra koks mėgėjiškas sprendimo būdas, ar tiesiog servisan varyt ir nesukt galvos?
Pala pala, kaip galėjo stūmoklis pasiekt purkštukąvyrgaz rašė:Diagnozė: generatoriaus diržas nupjovė kokį tai šuduką, tas mistiniu būdu papuolė po paskirstymo dirželiu, ans savo ruožtu prašoko, ko pasekoje linko vožtuvas, sulaužė galvą, o stūmoklis sutrynė purkštuką. Išvada: variklio keitimas. Kaina darbai + variklis apie 4000 lt...vyrgaz rašė:Bendradarbiui atsitiko bėda su Renault Megane 2003m 1,5 DCI. Bevažiuojant ėmė ir užgeso, paspaudus "starto" mygtuką relė klapsi ir viskas. Buvo išsikvietęs specą, praskanavo kompą, rado, kad kažkur trumpina ir į starterį srovės nepaduoda. Gal yra koks mėgėjiškas sprendimo būdas, ar tiesiog servisan varyt ir nesukt galvos?
as tai supratau - turedamas rankas dzin, pezo, reno ar gavno, svarbu, kad variklis butu normalus (kubatura iki 2 litru), o ne koks turbintas 2,5 td ar aukstesnis, kur nei pirsto neikisi, varzta atsukt reikia puse priekio isrinkt, o visa kita suds.RamaZ rašė:Joooo... kaip sako mano kaimynėlis (tarp kitko auksinių rankų autošaltkalvis) - pežo, reno i astalnoje gavno... Atsiprašau prancūziškų mašinų savininkų, bet pasišnekėjus su autošaltkalviais...ryškėja vieninga nuomonė. Kol važiuoja - viskas OK, bet neduokdie... tada ragas
Antai- jei bent minimaliai krapstaisi masinoje, pats atlieki mazus darbelius tai tikrai nesunku pastebeti kaip kokios masinos 'sutvertos' . Deje, bet pas prancuziskas masinas maziausiai pramastyta technine dalis liecianti remonta - viskas sugrusta billiakaip, neprieinamai ir t.t. Todel ir spajudosi meistriukai.Antas rašė: as tai supratau - turedamas rankas dzin, pezo, reno ar gavno, svarbu, kad variklis butu normalus (kubatura iki 2 litru), o ne koks turbintas 2,5 td ar aukstesnis, kur nei pirsto neikisi, varzta atsukt reikia puse priekio isrinkt, o visa kita suds.
o garaziniai saltkalviai bijo le france masinu, tai jiems baubas is kitos planetos, nes jie tiesiog nemate ju normaliai. o turedamas taisymo manuala + auksines rankas, tai is viso lepata