Vegys rašė:Sorry, neįlindęs buvau į vidų.
607 - 9,3 sek.
745 - 6,3 sek.
Jei lamerį pasodinot prie 745 vairo - niekas nekaltas
P.S. 607 sąnaudos ne daug kuom mažesnės nei kad 745 ...
Dizeliai pasizymi didele galia ant mazu apsuku, trumpose distancijose dyzeliai daug kur apdeda benzininius. o ten kur uzraisiai laikas skaiciuojamas, kai normaliai isibegejama.
isbandyk pats, atsisesk ir nepergazuodamas predek vaziuoti, kad ratai neprasisuktu, o teisiog normaliu stiliumi, cia tau ir bus tavo uzrasytas laikas.
Kitas laikas yra kai spec forsuoji varikli pries starta, kad masina greiciau isibegetu ir begius perjungineji prie aukstesniu apsuku (dizeli visada perjungsi prie zemesniu apskuku, nes jo sukimosi momentas yra didesnis). Tai va tokiu atveju dizelis hdi gali apdeti benza trumpose distancijose. Aisku tada klausimas kodel dizeliai nenaudojami lenktynese - todel, kad juos modifikuoti, ideti kelias turbinas ir t.t. neapsimoka finansiskai ir technologiskai. nors jau yra hdi paruostos spec lenktynems.
Tai kad nereikia zvengti ir tiketi pirminiais skaiciukais kurie uzrasyti iprastam vartotojui.
p.s. paziurek kaip skiriasi xm 2,5 td nuo benzo 3,0
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/citroen/xm/ dizelis apdeda benza, gali pasiieskoti youtube.com