TukaiG, jei skaitei tekstą ir naudojai smegenis, tai matei rekomendaciją rodyti palaikymą balsais toms grupėms (asmenims), kurios realiai atstovauja tavuosius interesus. Ne deklaruoja, kad atstovaus, bet atstovauja. Neturiu laiko šiuo metu plėstis, bet tavo komentaras tai tarsi kabinėjimasis prie žodžių negebant pajusti konteksto ir pagrindinės siunčiamos žinutės.
SauliusM rašė:Vytenisnl rašė:Kaip kai kas žino, ~30 Lietuvos įmonių, skaičiuojančių ilgus žvejybos vidaus vandenyse metus per Ūkio ministerija siekia teisės išsinuomoti visus ežerus, didesnius nei 200 HA. Gruodžio mėnesį, prieš pat Kalėdas, prastūmė įstatymą, kurį Prezidentė vetavo.
uoj bl.... nu zinai, nu isigilink biski pries rasydamas tokius dalykus i realia situacija.
Vytenisnl rašė:
Aplinkos apsaugos komitete teko pasisakyti, nes demagogija liejosi per kraštus. Apie verslo principus supratimas pas daugelį nulinis (t.y. kad ir verslas gali bankrutuoti ir tai normalu, jei neprisitaiko prie besikeičiančių sąlygų), pagarbos oponuojančiai nuomonei 0 (iš kai kurių narių, pvz Salamak-kak-ino girdėjosi atvira nepagarba kito žvejų mėgėjų atstovo nuomonei, mane patį bandė pertraukinėti ir išmušti iš vėžiu su "kur čia klausimas?", kitus narius pertraukinėti irgi drąsiai galėjo).
Vyteni, tik neisizeisk, bet o ko tu tikejeisi visiskai neisigilines i situacija bandydamas pasisakinet seimo komiteto posedyje? Nesijauti praleides proga protingai patylet? Siaip tai, siulydamas tau dalyvaut tam posedyje kazkaip tikejausi truputi gilesnio esmes supratimo is taves.
Sauliau, su visa pagarba technokratui, darančiam reikiamus sprendimus, noriu atkreipti dėmesį, kad:
- šis pasisakymas turėjo tikslą perteikti įspūdžius iš sudalyvavimo komitetų svarstymuose,
- siekiant per emocinę pusę paliesti aktualų klausimą - žvejų mėgėjų vienybę,
- kuri (vienybė) yra reikalinga norint įgyti didesnį svorį ir atstovavimą.
Specialiai nelindau į technines detales Žuvininkystės įstatymo, galimos jos įtakos, kadangi į detales gilinasi technokratai. Ir jų, deja, mažuma. Kad ir kaip juos gerbčiau (tam tikrose srityse ir pats juo būdamas), tačiau netikiu viešaisiais ryšiais, statomais ant plikų faktų. Faktai yra reikalingi nešamai emocijai. Emocijos arba atsišaukia vertybėse arba ne. Ir nereikia čia įsivaizduoti, kad racionaliai paaiškinsim situaciją ir vieni ar kiti žmonės susipras. Du ar tris faktus lyginti visiškai objektyviai yra sunku. Ypač kai kriterijų objektyvių nėra. O ir situacijos modeliavimas įtraukia tik labai mažai kintamųjų.
Šiuo etapu nematau asmeniškai kito kelio, siekiant ilgalaikių tikslų, kaip susidėlioti norimus tikslus, paremtus logika, argumentais (kas ir daroma iš jūsų pusės ir labai šaunu), o juos siekti įtvirtinti tik adaptavus skirtingų suinteresuotųjų šalių norams (informacijos suvokimui). Pats, vien mikroskopiškai dalyvaudamas, atkreipiau dėmesį, kad tie patys žvejų verslininkų atstovai tą (informacijos adaptavimą ir pateikimą per tinkamą klausytojui vertybinę prizmę) sugebą padaryti. Jiems, mano akimis, ši veikla pasiteisina (argumentacija apie jaunimo nedarbo mažinimą, regionų nedarbą, ilgalaikį tradicinį verslą, reikalingą paramą regionams ir tradiciniems verslams. Iš techninės pusės žiūrint jų argumentai labai silpni, tačiau kadangi jie statomi ant emocinio lygmens - suranda atgarsį).
Taigi ne praleidau progą patylėti, o kalbėjau kitai auditorijai, negu Tu kalbi. Šiandien, perskaitęs savo tekstą, dar jį šlifuočiau, dėliočiau kitaip akcentus, tačiau tikslo perteikti susikurtas emocijas ten dalyvaujant ir įpusti energijos kažką keisti neatsisakau. Nes tik bendraujant su abiem auditorijom galima pasiekti realius pokyčius, o ne karo stovį. Kas būtų dar blogiau.
(neabejoju, kad pasisakysi. Tavo žodis turi būti paskutinis visada. Tačiau pats toliau nesivelsiu į viešą diskusiją. Nesinori viešinti to paties marketingo "triukų", žmonių elgsenos ir t.t., kas yra ilgai kauptas ir vis dar kaupiamas
know how. Jei nori - susiskambinam arba susitinkam, kaip ir kitais atvejais)
-- Dalinuosi savo mintimis IT naujų verslų kūrime:
http://stupid.popo.lt -- Patirtys ir naujienos vystant JobRely:
http://blog.jobrely.com --