DainiusM rašė:O koks tikslas deti ta plokste ant 2,5AG variklio? As tai nematau logikos visiskai...
Nepabandęs negali žinot

Yra nemaža apie tai prirašyta su argumentuotais paaiškinimais ir žinoma su pašaipa kai kurių, tačiau kai viskas atiderinta iki smulkmenų, pasirodo viskas įmanoma. Tai irodo ir jų padaryti klipukai išbandant
O tikslas vienas. Palengvint valties galo iškėlimą iš vandens, "kobros" panaikinimą ir dalinį išėjimą į "kolūkietišką" glisą. Na glisas ,kaip toks, tai sunku jį būt taip pavadint, bet kad mačina, tai faktas. Yra ir ne vienas, kuris tai darė ir nieks nesigavo, nes pabandė, neišėjo ir metė. Po to savo nuomonę perša kitiems, kad tai nesąmonė. Kas mąso dirbdamas ir bando įvairius patobulinimus, tiems gaunasi

Svarbiausia, kad ta plokštės konstrukcija atitiktų hidrodinaminius reikalavimus. Jei ji, pilnu gazu einant, liks visa po vandeniu,

Reikia variklis nustatyt tokiame aukštyje ir tokiu optimaliu kampu, kad kai atsisėsi ant priekinio suolo ir duosi gazo, plokštės priekinė dalis išlystų virš vandens, ar būtų lygi vandens paviršiui. Be plokštės taip pastačius variklį, sraigtas gaudys orą, o su plokšte, ne. Tada gaunasi kaip ir valties prailginimas. Galas plokštės (kaip ir lėktuvo užsparnis) būtų užlengtas žemyn ne daugiau kaip 10*. Gal net mažiau. Čia reik eksperimentuot. Pati plokštės forma būtinai turi atitikti valties transo apačios formą. Na, jei valties kilis labai išreikštas ir galinėje jos dalyje, tai ir sparnas turi atitikti tą pačią formą. Na dar daug yra visokių niuansų. Aš tikrai bandysiu daryt. O jūs kaip norit. Yra jų ir gatavų pirkt, tačiau kiek kas dėjo, tokio efekto, kokį gauna tie kas mąstydami pasidarė, negauna. Tas brėžinukas paimtas iš ruselių puslapio ir jis atitinka tam idealiam variantui, tik 3,5 Merkuriukui. Norint pasigamint efektyvų savo konkrečiam varikliui, reiks pasukt pilkąją masę.

Trumpai tiek.
