ziurint y greicius ,tai mano 5ukas ejo greiciau,tik va del y glisa isejimo,manau 2x geriau nei vienas variklis,
Na jei ziureti is praktines puses tai jei 1 variklio galingumo neuztenka istemti i glica valties tada 2 vnt stato nes nera kito pasirinkimo ta prasme jei reikia 500ag - tai stato 2vnt po 250ag ( o kitu poaziuriu tai tik vieni minusai ir tiek...
O siaip 2 varikliai:
kaip pvz imam 2x25ag vs 50ag varikli - tures didesni pasipriesinima po vandeniu (du reduktoriai po vandeniu vs 1 vnt)
du reduktoriai tures didesnius galios nuostolius vs 1 vnt.
2 varikliu po 25ag kubatura bus didesne nei vieno 50ag del ko ir trauka isibegejimas bus geresnis pas 2x25ag bet uztat ir kuro ims zymiai daugiau tam paciam atstumui nuplaukti ir t.t.
pas 2 varikliu dylanciu detaliu bus 2x daugiau nei pas viena dirbanti varikli.
iki kokiu 250ag nera jokios prasmes statyti 2vnt varikliu, isskyrus tokius atvejus kai valtis- kateris yra naudojami komerciniais tikslais ir plaukiojimo atstumai dideli ir butinas didelis patikimumas (nu 2 varikliam viena diena sugesti sunkus atvejis - nu nebent uzpilti blogo benzo-su vandeniu ar panasiai ir tai tada tokiu atveju vienas variklis turi istemti valti i glica ir t.t.)