Na pas mane mercuris 40ag 2t variklis, garaze yra 50ag 2T mercuris kurio vis nesurenku iki galo - kita sezona statysiu ji, kuro sanaudos tiek su buvusiu Yamaha 30ag 2T tiek su dabartiniu mercuriu 40ag 2T tokios pat, taip kad mano nuomone kuro sanaudos labiau leme kiek valtis svere ir krovinys viduj + bangos ir pan......
+ reikia tinkama sraigta parinkti pagal varikli apkrova ir t.t. nes plaukioja po to su persunkiais sraigtais uzlauze gazas dugnas ir taip degina 30-50% kuro daugiau nei galetu...
Bankrutuosi???? jei i savaite isdeginsi vietoj 20ltr 25 ltr benzo, bet uz varikli busi sumokejes 3000lt o ne 8000lt ane????
4T geriau tik kai nori velkiauti, bet ir tai su 50ag velkiauti prabanga - i valanda ~1.5ltr benzo
kaip pvz as mariose dienai kuro daugiau 10ltr nesudeginu niekad....
na jei su 4T 40ag varikliu sudeginciau 8 ltr - ar 2ltr skirtumas tai jau bankrotas????
Jei zmogus veza klientus i jura ir istisai malas pirmyna atgal ir juroj buna kiek tik imanoma - tada taip jam reikalingas 4T kuris nestu pelna.
P.S. buvo idomi diskusija ne viena karta ant kranto kai valti ant priekabos uztempineju ir kaip zmones nustemba kai as su 40ag varikliu isdeginu 5-6 ltr benzo o jie su 5ag 4T tiek pat atplaukioja isdegina 3.5-4ltr
Net ne viena kart ejo i mano nesiojama 22ltr bako vidu ziureti, nes nepatikejo kad tai gali buti
su 2t 40ag su 1ltr nuplauki kreiseriniu greiciu 35-40km/h 4km, su 40ag 4t nuplauki ~5km - toks tas ir skirtumas - jei i diena padarai 20-25km - pats skaiciuok ir spresk kiek gaunasi ir ar tave nuvarys tai i bankrota
