Forumas apie mėgėjišką žvejybą

Draudžiama žvejoti : ŠAMUS [11.01-04.01]; masalui naudojant žuvelę* [01.01-04.20]; plačiažnyplius ir siauražnyplius VĖŽIUS [10.15-07.15]; be žvejo mėgėjo kortelių šias žuvis: lašišas, šlakius, sykus, upines nėges; upėse ir jų ruožuose išvardintuose taisyklių priede Nr. 1
Apie viska... ir rimtai, ir nerimtai
 #518370   krioklis
 27 Spa 2013 12:31
Perki Subaru , vaziuoji , vaziuoji ir nuvaziuoji i zvejyba!
 #518409   Skridžas
 27 Spa 2013 16:28
Jeigu taip lengva butu nuspirkit tai nuspirktčiau..bet su tais subaru gilus miškas...Man pvz. išvis labai tingisi domėti automobiliu nes yra ir įdomesniu dalyku..Šuo momentu netoli namu yra servisas kur daugmaž sutvarko nebrangai mano sena volvo,šaala šrotas irgi galima gauti daliu..bet ir dabar situacija,vėl pradėjo nebekrauti generatorius krauna kažkur 13,60,kaip suprantu jau laikas nauja generatorių arba sena restauruoti..Žodžiu kokia mašina turi buti kad negestu taip dažnai?Nauja?
 #518417   Sokratas
 27 Spa 2013 16:53
krioklis rašė:Perki Subaru , vaziuoji , vaziuoji ir nuvaziuoji i zvejyba!
arba nenuvažiuoji :)

Kai būdavau jaunesnis, irgi panašiose vietose net nepristabdydavau ir, arba išvažiuodavau iš pelkės, arba ne...

Jei liksi toj pelkėj užklimpęs, tai čia bus pati mažiausia bėda iš galimų...
Pirmiausiai patarčiau, apsimovus guminius, perbrist, kad įsitikint kiek gilu, ir nors orjentaciniai palygint, kiek žemai yra oro įsiurbimo anga ...

Aš irgi seniau galvodavau, kad įsiurbti vandens negali, nes paprasčiausiai užges variklis, negavęs oro, jei apsemtų oro įsiurbimo angą...
Pasirodo, klydau. O kai meistras parodė, kaip atrodo stūmoklių švaistiklai po vandens patekimo į cilindrus, tai tikrai nustebau :superšokas , suraityti vos ne į barankas dilbio storumo metalai...
Ne , man tokia bėda nėr buvus nutikus, čia šiaip seniau pas variklių meistrą būnant, užėjo kalba apie tai, sako, einam į mano ,,muziejų" ...
Na tai ir parodė lentynoj sudėtus švaistiklius, kiti jie ir supjaustyti, pasirodo dėl to, kad kartais kitaip būna neįmanoma net išimt jų.
Na, o jei mašina pigesnė, tai pigiau kitą variklį įdėt, nei tą remontuot...
Tai va, jei man kyla nors menkiausia abejonė, kad gali pasiekt tą oro įsiurbimo angą, atsuku oro filtro dangtį, kad orą siurbtų ne iš kažkur apačios o per viršų...
Paskum, aišku, grįžinėdamas atgal, paskutinę rizikingą balą pervažiavęs vėl viską susitvarkau...
 #518418   Wytux
 27 Spa 2013 16:56
Skridžas rašė:...Žodžiu kokia mašina turi buti kad negestu taip dažnai?Nauja?
neudrozta tvarkinga.
 #518420   Sokratas
 27 Spa 2013 16:59
Skridžas rašė:dabar situacija,vėl pradėjo nebekrauti generatorius krauna kažkur 13,60,kaip suprantu jau laikas nauja generatorių arba sena restauruoti..
dar neaišku kas ten nutiko kad nekrauna, gal parasčiausiai šepetėliai nudilo, tai čia būtų smulkmena. O gali ir rimtesnė bėda būt...
 #518425   krioklis
 27 Spa 2013 17:08
Bobi, as nesakau kad auto reik naudoti kai valti plaukioti, bet su Subaru tikrai pravaziuosi nedidele pelke ir purvinus kur su kita auto iskyrus 4x4 net nedristum listi.
 #518430   Sokratas
 27 Spa 2013 17:28
arba nepravažiuosi- viens iš dviejų :lol:
Ir, arba užteks traktoriaus, arba reikės ir krano, ir rimto auto mechaniko, apie tai kalba juk .
 #518523   Sokratas
 27 Spa 2013 20:38
na taip, čia trečias varijantas, jei iki žvejybos vietos nebedaug, ne koks 5-10 km :)

Yra dar ir 4-ąs variantas-apsisuki ir namo :lol:
 #518527   Skridžas
 27 Spa 2013 20:44
Lietuvoje mažai tokiu žvejybos vietu kur reikėtu paruošto visureigio bekelėm daugmaž daug kur galima privažiuoti lengvuoju kai kur reikia subaru o dar kai kur pagal orus gerai butu džipas...Kiek esu ieškojęs vietu tai dažniausai reikia tarano taranuoti tvoras ,aptvarus,šlagbaumus nes jie trukdo davažuoti iki žvejybos vietos...
 #518536   Sokratas
 27 Spa 2013 20:57
apie tai ką parašiau, patarčiau perspėti ir tas moteris savo, kurios vairuoja.
Tas pats meistras pasakojo, kad pas jį eilės remontuot variklius labai išauga iš kart po smarkių liūčių vasarą, na tokių kada gatvės patvinsta su lik bordiūrais. Sako, pralekia džipas per tokią pelkę, moterytė su kokiu savo Ford Fiesta irgi iš paskos., ir kapiec varikliui... .
 #518579   Sokratas
 28 Spa 2013 05:36
Skridžas rašė:Lietuvoje mažai tokiu žvejybos vietu kur reikėtu paruošto visureigio bekelėm daugmaž daug kur galima privažiuoti lengvuoju kai kur reikia subaru o dar kai kur pagal orus gerai butu džipas...Kiek esu ieškojęs vietu tai dažniausai reikia tarano taranuoti tvoras ,aptvarus,šlagbaumus nes jie trukdo davažuoti iki žvejybos vietos...
gerose vietose gyvenat.
pas mum, ir ne tik pas mum, ir Latvijoj tai nemažai žinau tų tokių neblogų vietų, kur tikrai noris pažvejot, bet va su privažiavimu problema. O jei po lietaus stipresnio, ilgesnio, net negalvok tenais lysti...
 #518953   tukasG
 29 Spa 2013 09:56
Nebe pirmas sezonas renkuosi restauruotas padangas ir kol kas nesigailiu. R 15 padanga kainuoja apie 100 lt. Guma šviežia, minkšta, protektoriaus raštai nukopijuoti nuo rinkos grandų. Bent jau pirmą sezoną diskomforto važiuodamas nejaučiu. Porai žiemų puikiai užtenka, po to pabaigiu sudrožt vasarą. Guzų ar kitokių defektų kol kas nepasitaikė. Tfu, Tfu, Tfu... per karį petį... :-) Gal tik kiek sunkiau balansuojasi (daugiau švino reik), gal kiek daugiau triukšmauja važiuojant.

P.S. Patarkit turėję reikalų su dyzelių turbinų remontais - verta restauruot, ar visgi geriau keist? Ačiū.
 #518962   vava
 29 Spa 2013 10:11
kol aktyviai domejausi saab masinom, tai joms viena is didesniu problemu - turbina. tai restauruoja jas zmones ir toliau vazinejasi
 #518964   Sokratas
 29 Spa 2013 10:17
visgi pas meistrą išaiškės, kai pasakys kie tas restauravimas kainuoja.....Manau kainos gali skirtis tų darbų smarkokai,...
 #518976   EDVD
 29 Spa 2013 10:39
tukasG rašė:Nebe pirmas sezonas renkuosi restauruotas padangas ir kol kas nesigailiu. R 15 padanga kainuoja apie 100 lt. Guma šviežia, minkšta, protektoriaus raštai nukopijuoti nuo rinkos grandų. Bent jau pirmą sezoną diskomforto važiuodamas nejaučiu. Porai žiemų puikiai užtenka, po to pabaigiu sudrožt vasarą. Guzų ar kitokių defektų kol kas nepasitaikė. Tfu, Tfu, Tfu... per karį petį... :-) Gal tik kiek sunkiau balansuojasi (daugiau švino reik), gal kiek daugiau triukšmauja važiuojant.

P.S. Patarkit turėję reikalų su dyzelių turbinų remontais - verta restauruot, ar visgi geriau keist? Ačiū.
reiškia tau sekas, pats žieminių padangų sąskaita niekada netaupau. Prisiklausęs istorijų, kai pradeda luptis padangos gabalais po restauravimo. Jei taupyt- tai tik dėvėtas rinkčiausi.
 #518978   vyrgaz
 29 Spa 2013 10:46
Mano manymu padangos pagal "gerumą" išsidėstytų taip Naujos>restauruotos>naudotos.. Du sezonus su naudotom važinėjau..gerai kad vis dar gyvas.. :) Šitam restauruotas pasirinkau..bus matyt..
 #518981   renaldas
 29 Spa 2013 10:55
Tris ziemas su tom paciom restauruotom atvazinejau, nieks nesilupo ir nebyrejo, tik ant vienos praeita ziema nedidelis guzas isoko, tai pakeiciau ta kaliosi ir tiek ziniu. Aisku, ziema as toli ir daug nevazineju, tai man ju per akis. Ir protektorius kaip pas traktoriu, per pusnis eina kaip tankas :lol: Tik tas uzimas vaziuojant uzknisa, tenka muzikike garsiau paleist :ruko
 #518989   p.arturas
 29 Spa 2013 12:11
viskas gerai su tom restauruotom, anksciau irgi buvau prisiskaites reklamu, testu ir tt.
bet mastyma pakeite vienas testas, kur buvo bandomos padangos nuriedejusio mazdaug po 5000km, tai jau rodikliai zenkliai skyresi nu nauju, o ir lyderiai su autsaideriai vietom kaitaliojosi. ypac aktualu minksto misinio padangom(lipuckom),o ka kalbet apie tas kur puse mesos nuvazineta?
gamintojai neriasi is kailio kad nuliova padanga gerai bandymuose pasirodytu...
 #519371   Sokratas
 30 Spa 2013 12:10
tukasG rašė:... Patarkit turėję reikalų su dyzelių turbinų remontais - verta restauruot, ar visgi geriau keist? Ačiū.
kas nutinka, kaip pajaučiat kai jau turbina išeina šaibom?
 #519449   tukasG
 30 Spa 2013 16:03
bobis rašė:kas nutinka, kaip pajaučiat kai jau turbina išeina šaibom?
Manuoju atveju, kuo tolyn, tuo smarkyn mašina suodžiais spjaudytis pradėjo ir trauka kažkokia buka, klampi, inertiška patapo. Užvažiavau diagnostikon, sako, turbina oro pakankamai nebe paduoda, užvažiavau pas dyzelistą, tai paklibino turbiną, sako, lyg ir nebloga dar vizualiai atrodo, gal dar ir nereiks lauk lupt. Kol kas bandom "sliekų" purkštukuose (ypač tame, kur toks su laideliu kažkokiu), oro srauto matuoklyje ir galimai užsikišusiame katalizatoriuje ieškot, jei nepadės nieks, gali tekt ir turbinos imtis. Siūlo ją praplaut ir restauruot, kas priklausomai nuo to, kiek suvargus turbina gali kainuot, nuo 400 lt iki 1500 lt. Kai pagalvoji, kad gali tekt su pusantro tūkstančio tautiškų atsisveikint, tai ir norisi pasiklausinėt, ar reikalas išties vertas, kad į jį tiek investuot, tuo labiau kad tai jau būtų suma artima pusei to, kiek visas automobiliukas kainavo.
Kol kas keleto forsunkių (ypač tos mandros) pakeitimas, oro srauto matuoklės pakeitimas reikalus lyg ir pataisė. Dūmija ženkliai mažiau - suodžiai pasirodo tik iki dugno gazą paspaudus, o vat trauka dar vis nepatinka. Reiks dar pamislyt, ar neverta katalizatoriaus išpjaut - apžiūrai praeit lyg ir neturėtų trukdyt, nes mašina sena, o turbinai gyvenimą gali palengvint, nes jei katalizatorius užsikišęs, tai labai gali būt, kad tas turi nemenkos įtakos turbinos darbui.
 #519527   krioklis
 30 Spa 2013 19:19
TukasG O Meistreliai bent egr voztuva bande pradziai pravalyti???
 #519536   tukasG
 30 Spa 2013 19:33
EGR - ą pirmu žingsniu atjungė. Šlangutę nuo jo numovė, į ją varžtą įgrūdo ir liepė taip pravažiuot ir pažiūrėt, ar pasikeis kas, ar ne. Nepasikeitė, tai konstatavo, kad ne EGR - as čia kaltas.
 #519539   p.arturas
 30 Spa 2013 19:45
Turbina sugedusi gali nuzudyt varikli, jei tepaus vidun pavarys, suksis max apsukom kol pabirs, negalesi net uzgesint.
pradzia kuro filtrus pasikeisk. Draugeliui taip buvo, vw dumino juodai, gebesi kaip kalmaras spjaudavo, nevalino. Keli servisai grasino kad stuka pusantros bus... Kazkas patare filtrus ziuret, ir akurat, tacka atsigavo ir ilgai dar tarnavo.
 #519543   Airis
 30 Spa 2013 19:55
krioklis rašė:TukasG O Meistreliai bent egr voztuva bande pradziai pravalyti???
valyt reikia ne voztuva, o isiurbimo kolektoriu, nes per ta voztuva ismetamosios dujos patenka i kolektoriu, esant saltam varikliui, ir taip uzsuodina kolektoriu. priauga iki 1cm. tada sumazeja oro padavimas, sumazeja trauka.
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 178
  • VDS, VPS serveriai
  • Bronzinė žuvis
  • Žvejybos reikmenų parduotuvė