jis kaip skridzas, ner liniju negal vaziuot, nors kelias matosi lygus, net blizga 

Valdiška dabar sugedus...Kitaip nesidievagočiau...Artikas rašė:skridžas> valdiška
arba nenuvažiuojikrioklis rašė:Perki Subaru , vaziuoji , vaziuoji ir nuvaziuoji i zvejyba!
neudrozta tvarkinga.Skridžas rašė:...Žodžiu kokia mašina turi buti kad negestu taip dažnai?Nauja?
dar neaišku kas ten nutiko kad nekrauna, gal parasčiausiai šepetėliai nudilo, tai čia būtų smulkmena. O gali ir rimtesnė bėda būt...Skridžas rašė:dabar situacija,vėl pradėjo nebekrauti generatorius krauna kažkur 13,60,kaip suprantu jau laikas nauja generatorių arba sena restauruoti..
gerose vietose gyvenat.Skridžas rašė:Lietuvoje mažai tokiu žvejybos vietu kur reikėtu paruošto visureigio bekelėm daugmaž daug kur galima privažiuoti lengvuoju kai kur reikia subaru o dar kai kur pagal orus gerai butu džipas...Kiek esu ieškojęs vietu tai dažniausai reikia tarano taranuoti tvoras ,aptvarus,šlagbaumus nes jie trukdo davažuoti iki žvejybos vietos...
reiškia tau sekas, pats žieminių padangų sąskaita niekada netaupau. Prisiklausęs istorijų, kai pradeda luptis padangos gabalais po restauravimo. Jei taupyt- tai tik dėvėtas rinkčiausi.tukasG rašė:Nebe pirmas sezonas renkuosi restauruotas padangas ir kol kas nesigailiu. R 15 padanga kainuoja apie 100 lt. Guma šviežia, minkšta, protektoriaus raštai nukopijuoti nuo rinkos grandų. Bent jau pirmą sezoną diskomforto važiuodamas nejaučiu. Porai žiemų puikiai užtenka, po to pabaigiu sudrožt vasarą. Guzų ar kitokių defektų kol kas nepasitaikė. Tfu, Tfu, Tfu... per karį petį... :-) Gal tik kiek sunkiau balansuojasi (daugiau švino reik), gal kiek daugiau triukšmauja važiuojant.
P.S. Patarkit turėję reikalų su dyzelių turbinų remontais - verta restauruot, ar visgi geriau keist? Ačiū.
kas nutinka, kaip pajaučiat kai jau turbina išeina šaibom?tukasG rašė:... Patarkit turėję reikalų su dyzelių turbinų remontais - verta restauruot, ar visgi geriau keist? Ačiū.
Manuoju atveju, kuo tolyn, tuo smarkyn mašina suodžiais spjaudytis pradėjo ir trauka kažkokia buka, klampi, inertiška patapo. Užvažiavau diagnostikon, sako, turbina oro pakankamai nebe paduoda, užvažiavau pas dyzelistą, tai paklibino turbiną, sako, lyg ir nebloga dar vizualiai atrodo, gal dar ir nereiks lauk lupt. Kol kas bandom "sliekų" purkštukuose (ypač tame, kur toks su laideliu kažkokiu), oro srauto matuoklyje ir galimai užsikišusiame katalizatoriuje ieškot, jei nepadės nieks, gali tekt ir turbinos imtis. Siūlo ją praplaut ir restauruot, kas priklausomai nuo to, kiek suvargus turbina gali kainuot, nuo 400 lt iki 1500 lt. Kai pagalvoji, kad gali tekt su pusantro tūkstančio tautiškų atsisveikint, tai ir norisi pasiklausinėt, ar reikalas išties vertas, kad į jį tiek investuot, tuo labiau kad tai jau būtų suma artima pusei to, kiek visas automobiliukas kainavo.bobis rašė:kas nutinka, kaip pajaučiat kai jau turbina išeina šaibom?
valyt reikia ne voztuva, o isiurbimo kolektoriu, nes per ta voztuva ismetamosios dujos patenka i kolektoriu, esant saltam varikliui, ir taip uzsuodina kolektoriu. priauga iki 1cm. tada sumazeja oro padavimas, sumazeja trauka.krioklis rašė:TukasG O Meistreliai bent egr voztuva bande pradziai pravalyti???