andriaui nebus tau ramybes nei su sparnais nei su lentikiu pakaisiojimu, reikia visgi 10ag (kad jei draugas koks isiprasys i valti ir liktu glicas ir t.t.).
Plaukiok kaip yra ir uzsirasyk i kursus Klp jie kastuoja 400lt (jei turi aukstaji ir neplauksi i jura tai ir kursu nereikia).
egzas 100 lt ir turesi visam gyvenimui iki 150ag teises ir galesi plaukiot sau spakainas kur nori.
kai turesi teises iskeisi savo 5ag 4T i 2T 10ag (2T del to kad ju svoris priimtinas nesiojant kai tuo tarpu koks 10ag4t svere 50kg) koki varikliuka ir plaukiosi sau patenkintas ir pamirsi tas glico problemas ir t.t. nevark tu su tais 5ag
Beje apie 5ag ir isejima i glica ir t.t.
i glica istempe - sukimo momentas o ne arkliai
kuo didesne variklio kubatura tuo lengviau tempe i glica variklis nes turi didesni sukimo momenta
2 cilindrai pries 1 irgi pliusas
pas 2T varikliu lyginant su 4T varikliais - sukimo momentas aisku kad bus didesnis 20-30% del 2T variklio konstrukcijos
ir t.t.
daug galima prirasyti bet yra ziuriu tikrai "daug ismananciu kurie s.... mala"
ir beje net sraigtas turi labai didele itaka - kadangi buna krovininiai, greiti ir t.t. ziurint pagal varikli ir t.t.
beje gali buti kad tau uztektu vienu zingsniu letesni sraigta uzdeti ir jau liptum 100% visada i glica

nes visgi sraigtas yra vienas svarbiausiu elementu variklio darbe o apie ji ne vienas ne nebuvot net uzsimine

o gamintojai deda vidutini sraigta dazniausiai t.y. tarp leto ir greito
