Forumas apie mėgėjišką žvejybą

Draudžiama žvejoti : ŠAMUS [11.01-04.01]; masalui naudojant žuvelę* [01.01-04.20]; plačiažnyplius ir siauražnyplius VĖŽIUS [10.15-07.15]; be žvejo mėgėjo kortelių šias žuvis: lašišas, šlakius, sykus, upines nėges; upėse ir jų ruožuose išvardintuose taisyklių priede Nr. 1
Guminės, PVC, plastikinės, medinės valtys; varikliai, naudingi priedai; echolotai, GPS
 #376868   Andrius0522
 29 Geg 2012 18:22
vytiocha rašė:Askorbinui-ne visai taip pagal svori.Blogiausiu atveju kelt i glisa turi du po 120-130kg.Koja variklio mano abieju varikliu ir valciu atzvilgiu truputuka atgal,bet per marytes plauka.Rusai raso,kad isejus i glisa valtis eina ciut pakelusi prieki ir koja nebera vertikaliai vandeniui.Mano atveju valties nosis 7-10prosentu aukstyn,okoja verikaliai vandeniui.Siaip vyruciai bega ne valties svoris,o ilgis kuo ilgesne valtis tuo daugiau svorio variklis kels glisan.Del variklio pakelimo-nereikia bijot kelt savo jamahele 9.9-15 ag 2tkt turiu paklijaves ledo ritulio saiba.Pasikele 2.8cm,bet dar iki pilnos laimes idealaus glisavimo trusta 1.2cm.Merkuriui 5ag 4tkt. esu paklijaves irgi saiba-daugiau neina reiketu kelt transo plokstes.Sogeris mano turi suzi-15ag 2tkt.Irgi paklijaves saiba da reiketu kelt kokia 1.5-2cm, kels transo ploksteles.Labai gerai variklis skaitosi pakabintas kai kojos kavitacine plokste yra 1-1.5cm zemiau transo dugno lygio.O variklio pasvirimas turi buti toks,kad kavitacine plokste eitu lygiagreciai valties kilio iki pat galo.
kaip as noreciau suprasti viska ka tu db parasei :)kaip supratau pakisus saiba ar kazka panasuas blogiau nebus tikrai...as kai plaukiu soku ant priekio valties ir dar su siokiais tokiais pasiubavimais iseinu y glica,bet va einu tolyn nuo priekio iskart trauka mazejo ir prasideda pupsejimas :-niak'
 #376876   Askorbas
 29 Geg 2012 18:41
vytiocha rašė:Askorbinui-ne visai taip pagal svori.Blogiausiu atveju kelt i glisa turi du po 120-130kg.Koja variklio mano abieju varikliu ir valciu atzvilgiu truputuka atgal,bet per marytes plauka.Rusai raso,kad isejus i glisa valtis eina ciut pakelusi prieki ir koja nebera vertikaliai vandeniui.Mano atveju valties nosis 7-10prosentu aukstyn,okoja verikaliai vandeniui.Siaip vyruciai bega ne valties svoris,o ilgis kuo ilgesne valtis tuo daugiau svorio variklis kels glisan.Del variklio pakelimo-nereikia bijot kelt savo jamahele 9.9-15 ag 2tkt turiu paklijaves ledo ritulio saiba.Pasikele 2.8cm,bet dar iki pilnos laimes idealaus glisavimo trusta 1.2cm.Merkuriui 5ag 4tkt. esu paklijaves irgi saiba-daugiau neina reiketu kelt transo plokstes.Sogeris mano turi suzi-15ag 2tkt.Irgi paklijaves saiba da reiketu kelt kokia 1.5-2cm, kels transo ploksteles.Labai gerai variklis skaitosi pakabintas kai kojos kavitacine plokste yra 1-1.5cm zemiau transo dugno lygio.O variklio pasvirimas turi buti toks,kad kavitacine plokste eitu lygiagreciai valties kilio iki pat galo.
nelabai supratau kas "ne visai taip pagal svori.Blogiausiu atveju kelt i glisa turi du po 120-130kg"... dabar tu parasei du po 120-130kg = 250 , o pries tai rasei kad 10Ag turi kelti 270.. 270-250=20kg.. bet tai tu ka neskaicioji valties, variklio, kuro bako, rakandeliu svorio?
 #376882   Askorbas
 29 Geg 2012 18:50
Andrius0522 rašė:
vytiocha rašė:Askorbinui-ne visai taip pagal svori.Blogiausiu atveju kelt i glisa turi du po 120-130kg.Koja variklio mano abieju varikliu ir valciu atzvilgiu truputuka atgal,bet per marytes plauka.Rusai raso,kad isejus i glisa valtis eina ciut pakelusi prieki ir koja nebera vertikaliai vandeniui.Mano atveju valties nosis 7-10prosentu aukstyn,okoja verikaliai vandeniui.Siaip vyruciai bega ne valties svoris,o ilgis kuo ilgesne valtis tuo daugiau svorio variklis kels glisan.Del variklio pakelimo-nereikia bijot kelt savo jamahele 9.9-15 ag 2tkt turiu paklijaves ledo ritulio saiba.Pasikele 2.8cm,bet dar iki pilnos laimes idealaus glisavimo trusta 1.2cm.Merkuriui 5ag 4tkt. esu paklijaves irgi saiba-daugiau neina reiketu kelt transo plokstes.Sogeris mano turi suzi-15ag 2tkt.Irgi paklijaves saiba da reiketu kelt kokia 1.5-2cm, kels transo ploksteles.Labai gerai variklis skaitosi pakabintas kai kojos kavitacine plokste yra 1-1.5cm zemiau transo dugno lygio.O variklio pasvirimas turi buti toks,kad kavitacine plokste eitu lygiagreciai valties kilio iki pat galo.
kaip as noreciau suprasti viska ka tu db parasei :)kaip supratau pakisus saiba ar kazka panasuas blogiau nebus tikrai...as kai plaukiu soku ant priekio valties ir dar su siokiais tokiais pasiubavimais iseinu y glica,bet va einu tolyn nuo priekio iskart trauka mazejo ir prasideda pupsejimas :-niak'
o ka cia suprasti... pripjaustik juosteliu faneriniu ir kaisiok, kal nepageries. jeigu turi GPS skirtuma greitai pamatisi... tik valti normaliai pripusk, kaip akmuo turi buti.. ant didesniu greiciu visi trukumai islenda.. nelabai supratau kas tas pupsejimas, bet jeigu tu turejai omeni kad pradeda valties nosis "narditi" ore, tai cia dilfinavimas.. daznas reiskinis kai valtis nedapusta, blogai sudieta ir t.t.
 #376885   Andrius0522
 29 Geg 2012 18:52
vytiocha rašė:Andriau taip mano ant jamahos uzdeti galingi sparnai.Jie tokiai valciai kaip mano nelabai reikalingi.Bet velgi rusu labai giriami 4-5-6ag varikliu turetoju.Duodant gazo maza valtis pritupia skandindama gala ir issiropsti su silpnesniu varikliu sunkiau einasi.Sparnai prikelia gala ir lengviau lipama i glisa.Tik reik zinot,kad maksimalus greitis mazes 1-2km\h nedidelis pasipriesinimas.Siaip mano 290airdec valtele sunkiau lipa i glisa su 5ag merkuriu negu 420 zodiakas su tuo paciu varikliu.Netgi su jamaha jauciasi didesnis nenoras suteikt man malonuma mazosios.
tai man dzin tie 2 km per val,svarbu yra kuro sanaudos ir dvigubai didesnis greitis.nes puskedamas puski apie 13 km per val,o glico metu 28-29 gaunasi man,cia jau vejas ir visa kita daro savo,siaip vidurkis 25-26 yra kai iseinu,bet tai buna retai :grin: na manau surizikuosiu greitu laiku imti sparnus,gal nereikes gadinti valties :)siaip as visa procesa zinau kas per funkcija ju,tik sakau zinai ar jie ant tiek geri kad pakelia kiek reikia ta sikna...o siaip jo,sako ilgesne valtis tokiam 5 ag geriau,nes svorio paskirstymas gaunasi geresnis,priekis sunkesnis automatiskai ir pan...na dekui uz info ;),nes jau zdejau patalpinti 4 kartus plaukta varikli y skelbimu lenta :( nes tadageriau buciua pasiemes 2-3 ag ir tapati isgaves koki 1500 litu pigiau :)
 #376887   Andrius0522
 29 Geg 2012 18:54
Askorbas rašė:
Andrius0522 rašė:
vytiocha rašė:Askorbinui-ne visai taip pagal svori.Blogiausiu atveju kelt i glisa turi du po 120-130kg.Koja variklio mano abieju varikliu ir valciu atzvilgiu truputuka atgal,bet per marytes plauka.Rusai raso,kad isejus i glisa valtis eina ciut pakelusi prieki ir koja nebera vertikaliai vandeniui.Mano atveju valties nosis 7-10prosentu aukstyn,okoja verikaliai vandeniui.Siaip vyruciai bega ne valties svoris,o ilgis kuo ilgesne valtis tuo daugiau svorio variklis kels glisan.Del variklio pakelimo-nereikia bijot kelt savo jamahele 9.9-15 ag 2tkt turiu paklijaves ledo ritulio saiba.Pasikele 2.8cm,bet dar iki pilnos laimes idealaus glisavimo trusta 1.2cm.Merkuriui 5ag 4tkt. esu paklijaves irgi saiba-daugiau neina reiketu kelt transo plokstes.Sogeris mano turi suzi-15ag 2tkt.Irgi paklijaves saiba da reiketu kelt kokia 1.5-2cm, kels transo ploksteles.Labai gerai variklis skaitosi pakabintas kai kojos kavitacine plokste yra 1-1.5cm zemiau transo dugno lygio.O variklio pasvirimas turi buti toks,kad kavitacine plokste eitu lygiagreciai valties kilio iki pat galo.
kaip as noreciau suprasti viska ka tu db parasei :)kaip supratau pakisus saiba ar kazka panasuas blogiau nebus tikrai...as kai plaukiu soku ant priekio valties ir dar su siokiais tokiais pasiubavimais iseinu y glica,bet va einu tolyn nuo priekio iskart trauka mazejo ir prasideda pupsejimas :-niak'
o ka cia suprasti... pripjaustik juosteliu faneriniu ir kaisiok, kal nepageries. jeigu turi GPS skirtuma greitai pamatisi... tik valti normaliai pripusk, kaip akmuo turi buti.. ant didesniu greiciu visi trukumai islenda.. nelabai supratau kas tas pupsejimas, bet jeigu tu turejai omeni kad pradeda valties nosis "narditi" ore, tai cia dilfinavimas.. daznas reiskinis kai valtis nedapusta, blogai sudieta ir t.t.
pupsejimas-tai butu pupsejimas :grin: ta prasme mazas greitis :) ir vandens ratilai is paskos :)
 #376889   Askorbas
 29 Geg 2012 18:58
Andrius0522 rašė:paaiskink kas tie (DU PO 120-130 ) ?
du zmones po 120-130kg.. esme tame kad 1Ag iskelia ant gliso 27kg. tai pagrindas kai renkiesi valtis/variklis/poreikiai komplekta. skaicioji.. mano atveju erokai per daug gaunasi virs 300kg. tai viena problema... kitas dalikas kad mano valtis 320 - truksta ilgio.. gerai rase vytiocha kad ilgis kelia ant gliso ne Ag.. na ir gal dar butent kad LArusas pas mane
 #376896   vytiocha
 29 Geg 2012 19:12
Bliamba rasau trecia kart ir siust nusispaudzia kartu su jumis viruciai.Taip 9.8 tocha turi pakelt 250kg mesos lasvai-lasvaiiiii.Otau Andriau kai pirkai varikli taip ir norejosi teviskai sprandan.Puse sezono ir stresas.Mano patarimas stumk ta varikliuka da gausi 2600-2800.Per ziema rasi liosiai jamaha 9.9 ar 9.9Vmax-sa.Ir bus tau laimes pilni seimyniniai.Nesvarbu,kad valtele mazoka tokiam varikliui.Svoris jo 36kg.Kas esat girdeje apie nulauzta transa parasykit.PRIBRESI DIDESNEI VALTELEI variklio keis nereikes.As savo jamahele 9.9 jamiau uz1900 tautisku.PER ZIEMA PASKAITINEJAU PASIKRAPSCIAU-15ARKLUCIU GANOSI.Lengvai nesiojasi,kilnojasi kaifas netgi gai negirtas.
 #376899   Andrius0522
 29 Geg 2012 19:23
vytiocha rašė:Bliamba rasau trecia kart ir siust nusispaudzia kartu su jumis viruciai.Taip 9.8 tocha turi pakelt 250kg mesos lasvai-lasvaiiiii.Otau Andriau kai pirkai varikli taip ir norejosi teviskai sprandan.Puse sezono ir stresas.Mano patarimas stumk ta varikliuka da gausi 2600-2800.Per ziema rasi liosiai jamaha 9.9 ar 9.9Vmax-sa.Ir bus tau laimes pilni seimyniniai.Nesvarbu,kad valtele mazoka tokiam varikliui.Svoris jo 36kg.Kas esat girdeje apie nulauzta transa parasykit.PRIBRESI DIDESNEI VALTELEI variklio keis nereikes.As savo jamahele 9.9 jamiau uz1900 tautisku.PER ZIEMA PASKAITINEJAU PASIKRAPSCIAU-15ARKLUCIU GANOSI.Lengvai nesiojasi,kilnojasi kaifas netgi gai negirtas.
blyn jau teisiu reikia virs 5 ag,o man teises arciausiai y klp apie 110 km,tai vel valakyta,as todel ir emiau 5 ag kad sakau eisiu y glica ir teisiu nereikes...papuoles esu nu *PYP*...na reikes pabandyti su lentutem negadinant valties,jei pades reikes jas tvirtinti ir pan...dar sparnai gal pades...ziauru per pora menesiu butu nueiti y bata su nauju daiktu 1000 litu :-niak' ir dar kiek diskutuota buvo su kitais kas turi benzus,sako jo drasiai eisiu glican,ir metysti gali biskiuka vairuojant su maza valtele kaip kad mano 2.70 m...nei manes meto nei ka :grin:
Paskutinį kartą redagavo 1 Andrius0522. Iš viso redaguota 29 kartus.
 #376900   Andrius0522
 29 Geg 2012 19:26
Donasssss rašė:bet keisciausiai andriau,kai tu bandei varikliuka pirma karta,tai buvai pagaves ta momenta ir iseidavai y glica
matai Doni tada be daiktu,tuscia valtis ir tai ant priekio pasidavus tik lipdavo...tik va zmogus sako 1ag 27 kg kelia,gerai mano svoris 73 kazkas,valtis apie 30 kazkas,nedaugiau,nu ir ka tie daiktai dar 8 kg kokie su viskuo,plius dugnas koks 7 kg-viso 120 kg max,rezervas ne vienas kg o visi 15 kg...valtis tikrai nebloga QUICKSILVER su kyliais ir pan....snukutis valties uzsirietes,zmones kazkokie zvejai pamate mane valtyje sy pavasari,blyn sako protinga valtis,gerai padaryta ir pan,jiems ir patiko mano priekis visas pagrinde.yuotubeje su YAMAHA 4 ag glicu eina tolka pesne,o as su YAMAHA F5 neyseinu kada uzsimanau :)
Paskutinį kartą redagavo 2 Andrius0522. Iš viso redaguota 29 kartus.
 #376902   Donasssss
 29 Geg 2012 19:30
jo kazkaip cia turi issispresti,nes visi sako,kad su 5ag eina be problemu jug ir pries pirkdamas pasiklausinejai. o dabar nusibalkiuoti su nauju daiktu,nu durnyste. kiti raso,kad ir su 4ag iseina
 #376903   vytiocha
 29 Geg 2012 19:36
Siaip vyrai cia rimtai-labai daug priklauso nuo valties.Nepykit,bet parasysiu.Reikia visdelto imt brig, bush ,adventure, suzumar, honda.Cia neissi...nejat.Neseniai sedejau 360 valteleje variklis 15ag 2tkt.Kaip sunkiai kilo i glisa,kaip jautesi lipimas per rasta pasikartojantis kas 10-15s.Rasykut parasysiu kokie modeliai geriauisiai glisuoja.Pavyzdys ir etalonas bush kaiman 330-360 geriausiai slystancios valteles.Hondos super patinka,bet glisuot pasiduoda sunkiau.O dzingi-lingi ka as zinau jom reikia daugiau arkluciu.Kinieciai bande gamint kaimanus- nesludo jie kitaicam ir nustojo gamint.Vyrai neissidirbineju bet tai tiesa.
 #376906   Andrius0522
 29 Geg 2012 19:42
Donasssss rašė:jo kazkaip cia turi issispresti,nes visi sako,kad su 5ag eina be problemu jug ir pries pirkdamas pasiklausinejai. o dabar nusibalkiuoti su nauju daiktu,nu durnyste. kiti raso,kad ir su 4ag iseina
ydomumo deliai koki karta mesim Doni ant tavo valties paziureti kaip bus.gal kazkas aiskiau pasidarys :)
 #376908   Donasssss
 29 Geg 2012 19:47
Andrius0522 rašė:
Donasssss rašė:jo kazkaip cia turi issispresti,nes visi sako,kad su 5ag eina be problemu jug ir pries pirkdamas pasiklausinejai. o dabar nusibalkiuoti su nauju daiktu,nu durnyste. kiti raso,kad ir su 4ag iseina
ydomumo deliai koki karta mesim Doni ant tavo valties paziureti kaip bus.gal kazkas aiskiau pasidarys :)
jo galesim ant mano dzingi lingi pabandyti ;uolrait
 #376911   Donasssss
 29 Geg 2012 19:50
vytiocha rašė:Siaip vyrai cia rimtai-labai daug priklauso nuo valties.Nepykit,bet parasysiu.Reikia visdelto imt brig, bush ,adventure, suzumar, honda.Cia neissi...nejat.Neseniai sedejau 360 valteleje variklis 15ag 2tkt.Kaip sunkiai kilo i glisa,kaip jautesi lipimas per rasta pasikartojantis kas 10-15s.Rasykut parasysiu kokie modeliai geriauisiai glisuoja.Pavyzdys ir etalonas bush kaiman 330-360 geriausiai slystancios valteles.Hondos super patinka,bet glisuot pasiduoda sunkiau.O dzingi-lingi ka as zinau jom reikia daugiau arkluciu.Kinieciai bande gamint kaimanus- nesludo jie kitaicam ir nustojo gamint.Vyrai neissidirbineju bet tai tiesa.
pas andriu quiksilveris,tai tikrai gera valtis,o kaina jos pries 4 metus tai buvo kosmine,visi bush,brig ir t.t. buvo zymiai pigesni
 #376913   Andrius0522
 29 Geg 2012 19:52
cia citata vieno is forumieciu pries man perkant varikli,senas forumietis ir matosi kad velka kazka apie daug maz viska kas susieje su zvejo tribuna...tik tada nezinoaju kiek mano valtis ilgio tai ant 10 cm patrumpines buvau :)

Geri visi išvardinti. Tik Honda kiek brangesnis. O valtis tikrai 2.60, ne 3.60? Jei 2.60, tai čia jau bus riba variklio galingumo.Jei valtis su kiliu ir plaukiosi vienas, ant gliso iškels laisvai. Jei lygiadugnė, tai valdyt bus sunku. Jei dviese, tai nei su tokia nei su kyliu, glisan neišeisi. Kam lakstyt. Jei pramogai, reikėjo valties kitos ir variklio galingo. Jei zvejybai, tai ir menkesnio benzo užtenka sočiai.
 #376914   vytiocha
 29 Geg 2012 19:58
Valtis su 5ag varikliu nauju turi kelt 120kg zmoga tikrai.Tuolabiau kubatura 5ag jamahos 139cm niutonu turetu pakakti.Kiek atsimenu 270 lyg giuksilveris-rimta valtele.Vienintelis pateisinimas trumpa.Rusai raso ,kad 5ag kabinamos ant 290-310cm ne trumpesniu valteliu.240-280cm kabinami buldozeriai 2.5-3.3ag.Rasau kaip yra nupirkai grebli ir ant jo uzmynei per 2menesius.Teises laikomos pasiruosus is medziagos kuria gauni diskelije.Klaipedon vaziuot reikes 2 kartus.Ir pirkt 9.9 jamaha reikes,duodu danti papuvusi stuktelt.Kodel 9.9 ogi pigiausiai nuperkamas varijantas,kuris pasitvarko be islaidu i 15 arkluciu.Perkant is kart 15 ar tai suzi ar merka mokesi 1500 lt daugiau kaip minimum.Na ir jama ir afrikoj jama.Kodel 2tktai del nugaros paprastumo patikimumo ......... galima rasyt mumu ilgai ilgai ko nepasakysi apie nesamone-turiu omeni 4takti.
 #376922   Andrius0522
 29 Geg 2012 20:12
vytiocha rašė:Valtis su 5ag varikliu nauju turi kelt 120kg zmoga tikrai.Tuolabiau kubatura 5ag jamahos 139cm niutonu turetu pakakti.Kiek atsimenu 270 lyg giuksilveris-rimta valtele.Vienintelis pateisinimas trumpa.Rusai raso ,kad 5ag kabinamos ant 290-310cm ne trumpesniu valteliu.240-280cm kabinami buldozeriai 2.5-3.3ag.Rasau kaip yra nupirkai grebli ir ant jo uzmynei per 2menesius.Teises laikomos pasiruosus is medziagos kuria gauni diskelije.Klaipedon vaziuot reikes 2 kartus.Ir pirkt 9.9 jamaha reikes,duodu danti papuvusi stuktelt.Kodel 9.9 ogi pigiausiai nuperkamas varijantas,kuris pasitvarko be islaidu i 15 arkluciu.Perkant is kart 15 ar tai suzi ar merka mokesi 1500 lt daugiau kaip minimum.Na ir jama ir afrikoj jama.Kodel 2tktai del nugaros paprastumo patikimumo ......... galima rasyt mumu ilgai ilgai ko nepasakysi apie nesamone-turiu omeni 4takti.
na pernai pasiemiau 2akti ir 4akti pabandymui...ryjimo skitumas akyvaizdus...keik kalba zmones duminimas irgi,garsas ir visa kita,nesakau kad blogi 2akciai,bet as jo niekada neturesiu... :grin:
 #376924   vytiocha
 29 Geg 2012 20:18
Viskas tvarkoj kai uzeina noras ir as pasiananizuoju.Suprask jei esi zvejoklis labai gerai kai kimba,oprie to kaip malonu kai eini su vejeliu kokia 35km\h namo prgaudes rybos.Mano tai 3ias komplektas kol uzkaifavau pilnai.Turejau 240 plastimo ir elektra paskui adventura T260K paskui honwave 350 ir 15 suzi 4takti.Apsistojau 420 zodiac classic ir jamahele 9.9-15ag.Viskas man deaugiau nereikia-lasisas gaudau, menkes trolinguoju.Du metai ramu,kaifas, lafa.Buvo ir man grebliu kaip matai.Ypatingai kai isiule 15ag 4tkti suzi nesamone kazkokia.
 #376934   Andrius0522
 29 Geg 2012 21:16
na man kolkas lydekos ir starkiai,daugiau y tolimas keliones nesileidziu,,,lydekos salia 30 km,starkiai 75 km,paskui jau man per brangu darosi kai gryzes sumeti viska koks 120 gauasi litu ...man svarbu kad padetu sparnai arba sioks toks variklio pakelimas glisui,o siaip pastebejau kiek zmoniu forume tiek mazdaug ir nuomoniu
 #376950   Kleckas1978
 29 Geg 2012 22:10
andriaui nebus tau ramybes nei su sparnais nei su lentikiu pakaisiojimu, reikia visgi 10ag (kad jei draugas koks isiprasys i valti ir liktu glicas ir t.t.).
Plaukiok kaip yra ir uzsirasyk i kursus Klp jie kastuoja 400lt (jei turi aukstaji ir neplauksi i jura tai ir kursu nereikia).
egzas 100 lt ir turesi visam gyvenimui iki 150ag teises ir galesi plaukiot sau spakainas kur nori.
kai turesi teises iskeisi savo 5ag 4T i 2T 10ag (2T del to kad ju svoris priimtinas nesiojant kai tuo tarpu koks 10ag4t svere 50kg) koki varikliuka ir plaukiosi sau patenkintas ir pamirsi tas glico problemas ir t.t. nevark tu su tais 5ag ;-)

Beje apie 5ag ir isejima i glica ir t.t.
i glica istempe - sukimo momentas o ne arkliai :!:
kuo didesne variklio kubatura tuo lengviau tempe i glica variklis nes turi didesni sukimo momenta :!:
2 cilindrai pries 1 irgi pliusas
pas 2T varikliu lyginant su 4T varikliais - sukimo momentas aisku kad bus didesnis 20-30% del 2T variklio konstrukcijos :!:
ir t.t.
daug galima prirasyti bet yra ziuriu tikrai "daug ismananciu kurie s.... mala"
ir beje net sraigtas turi labai didele itaka - kadangi buna krovininiai, greiti ir t.t. ziurint pagal varikli ir t.t.

beje gali buti kad tau uztektu vienu zingsniu letesni sraigta uzdeti ir jau liptum 100% visada i glica ;-) nes visgi sraigtas yra vienas svarbiausiu elementu variklio darbe o apie ji ne vienas ne nebuvot net uzsimine :-D o gamintojai deda vidutini sraigta dazniausiai t.y. tarp leto ir greito ;-)
 #376960   Andrius0522
 29 Geg 2012 22:46
Kleckas1978 rašė:andriaui nebus tau ramybes nei su sparnais nei su lentikiu pakaisiojimu, reikia visgi 10ag (kad jei draugas koks isiprasys i valti ir liktu glicas ir t.t.).
Plaukiok kaip yra ir uzsirasyk i kursus Klp jie kastuoja 400lt (jei turi aukstaji ir neplauksi i jura tai ir kursu nereikia).
egzas 100 lt ir turesi visam gyvenimui iki 150ag teises ir galesi plaukiot sau spakainas kur nori.
kai turesi teises iskeisi savo 5ag 4T i 2T 10ag (2T del to kad ju svoris priimtinas nesiojant kai tuo tarpu koks 10ag4t svere 50kg) koki varikliuka ir plaukiosi sau patenkintas ir pamirsi tas glico problemas ir t.t. nevark tu su tais 5ag ;-)

Beje apie 5ag ir isejima i glica ir t.t.
i glica istempe - sukimo momentas o ne arkliai :!:
kuo didesne variklio kubatura tuo lengviau tempe i glica variklis nes turi didesni sukimo momenta :!:
2 cilindrai pries 1 irgi pliusas
pas 2T varikliu lyginant su 4T varikliais - sukimo momentas aisku kad bus didesnis 20-30% del 2T variklio konstrukcijos :!:
ir t.t.
daug galima prirasyti bet yra ziuriu tikrai "daug ismananciu kurie s.... mala"
ir beje net sraigtas turi labai didele itaka - kadangi buna krovininiai, greiti ir t.t. ziurint pagal varikli ir t.t.

beje gali buti kad tau uztektu vienu zingsniu letesni sraigta uzdeti ir jau liptum 100% visada i glica ;-) nes visgi sraigtas yra vienas svarbiausiu elementu variklio darbe o apie ji ne vienas ne nebuvot net uzsimine :-D o gamintojai deda vidutini sraigta dazniausiai t.y. tarp leto ir greito ;-)
is kur gauti ta stebuklinga sraigta? :D as nekeisiu to variklio *PYP*,o jei stumsiu be kitu metu nenusipirksiu nieko...teises ir visa kita nunx kiek nesamoniu
 #376961   Andrius0522
 29 Geg 2012 22:47
jus cia visi snekat kaip kad as buciau kokius verslus atidares ir pan,vazinetis po klp teisiu po 400 pirkinetis,da man *PYP* to reikia jei su 4 ag 4takciais eina y glicus,kur logika pats pamastyk...
 #376962   Donasssss
 29 Geg 2012 23:05
kleckai tu geriau patark zmogui,ka daryti,kad tie 5ag isnestu viena zmogu y glica. taigi zmogus pirko tam,kad plaukioti vienam ir kad nereiketu teisiu. cia visi supranta,kad issilaikai teises,pasiemi "daug" arkliu ir skraidai.
 #376965   Andrius0522
 29 Geg 2012 23:14
jo as pastebejau kad smegenu daug nereikia pamokinti issilaikyti teises ir ciupti koki 60 ag...pabandysiu pakelti varikli ir sparnus uzmesti,nes sakau sutikau zmogu ir maciau savo akimis kad pakeles varikli yra,irgi sako sunku buvo su glisu,db sako einu kaip vejas...as nepripirkinesiu nauju varikliu vien tam kad mano draugas salia galetu paglisuoti...as sau pirkau,ne kitiems...
 #376973   vytiocha
 30 Geg 2012 07:00
Andriau jeigu is tikro variklio nekeisi tai reikia idealiai susitvarkyt jamahele.Varikliai pagal galia turi maziausiai 3 sraigtu tipus-krovininis,originalus,greitas.Tokio galingumo variklis greito turbut netures.Manau tavo yra originalus.Turetu tokiam varikliukui buti ir krovininis-mazesniu zingsniu sraigtas.Mano nuomone krovininis pagelbetu pakelt i glisa kokia 30-35kg.Tai esant ribiniam galingumui butu visai neblogai.Reikia ziuret kataloguose kokie stvi sraigtai ant kitu jamaheliu 4-6ag lyginti.Matai tai vel kainuos kokia 180-200 tautisku.Nu negali 5ag naujas variklis su 139cm kubatura nekelt.Nesamone kazkokia.Kursiu mariose siemet prisiziurejau kaip 5ag ir merkas ir honda,irsuzukis su neilgom valtelem kai rauna pirmyn malonu ziuret.Tau reikia issistatyt variklio auksti 1-1.5cm kvitacine kad butu zemiau trnso apacios.Pasvirima pamegink pareguluot-patarciau kai valtele ne vandeni horizontaliai idealiai padeta koja kad butu truputi nuo valties.Paaiskinu kodel kai valtele glisuoja visada priekis kokia 7-10 laipsniu nosim i virsu,jeigu koja buvo isstatant ja valciai esant idealiai horizontaliai kai pakils glisan ar tik kelsis sraigtas lips i virsu ir vandeni stums ne idealiausiu kampu.Tas pats kai koja palindus po transu kels gala.As issistatineju kojos padeti su gulsciuku ilgesniu.Kad padetos valties balionai butu idealiai horizintaliai.Pabandyt galima ir sparnus hidro. bet vel kainuos.Galeciau savo paskolint pabandymui.
 #376974   vytiocha
 30 Geg 2012 07:00
Andriau jeigu is tikro variklio nekeisi tai reikia idealiai susitvarkyt jamahele.Varikliai pagal galia turi maziausiai 3 sraigtu tipus-krovininis,originalus,greitas.Tokio galingumo variklis greito turbut netures.Manau tavo yra originalus.Turetu tokiam varikliukui buti ir krovininis-mazesniu zingsniu sraigtas.Mano nuomone krovininis pagelbetu pakelt i glisa kokia 30-35kg.Tai esant ribiniam galingumui butu visai neblogai.Reikia ziuret kataloguose kokie stvi sraigtai ant kitu jamaheliu 4-6ag lyginti.Matai tai vel kainuos kokia 180-200 tautisku.Nu negali 5ag naujas variklis su 139cm kubatura nekelt.Nesamone kazkokia.Kursiu mariose siemet prisiziurejau kaip 5ag ir merkas ir honda,irsuzukis su neilgom valtelem kai rauna pirmyn malonu ziuret.Tau reikia issistatyt variklio auksti 1-1.5cm kvitacine kad butu zemiau trnso apacios.Pasvirima pamegink pareguluot-patarciau kai valtele ne vandeni horizontaliai idealiai padeta koja kad butu truputi nuo valties.Paaiskinu kodel kai valtele glisuoja visada priekis kokia 7-10 laipsniu nosim i virsu,jeigu koja buvo isstatant ja valciai esant idealiai horizontaliai kai pakils glisan ar tik kelsis sraigtas lips i virsu ir vandeni stums ne idealiausiu kampu.Tas pats kai koja palindus po transu kels gala.As issistatineju kojos padeti su gulsciuku ilgesniu.Kad padetos valties balionai butu idealiai horizintaliai.Pabandyt galima ir sparnus hidro. bet vel kainuos.Galeciau savo paskolint pabandymui.
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 248
  • VDS, VPS serveriai
  • Bronzinė žuvis
  • Žvejybos reikmenų parduotuvė