Vitoli, ten toj nuorodoj labai jau abstrakčiai parašyta "PVC valtys" ir viskas. Kažkoks labai primytivus traktavimas, nes įvairiuose modeliuose skiriasi dugno forma, kas labai įtakoja visas plaukimo charakteristikas. Reik žiūrėti gamintojo rekomendacijas. Vieną sykį plaukiojau su vienu savo tolimu giminaičiu, kuris pats turi kažkokią korėjietišką valtikę, pavadinimo neprisimenu, kažkoks pas mus negirdėtas, parsivežė iš Vokietijos padėvėtą. Taigi jis labai stebėjosi, kad mano suzumaras labai greitas, labai manevringas ir labai lengvai valdomas. Sakė, kad jo valties dugnas su labai mažu kiliu, todėl užmetus biškį daugiau anglių tuoj mėto į šonus, sunku pasiekti greitį. Taigi pasakymas PVC tereiškia tik iš ko pagaminta, o postringavimai ir skaičiavimai tema "motoro parinkimas PVC A-350 tipo valčiai" yra absoliutus niekalas ( na nebent sužinojus kokiam modeliui autorius tai skaičiuoja)....
Dėl variklio forsavimo - nesu specas tuose dalykuose, bet galiu perduoti vieno valčių variklių speco žodžius, kuriuos jis man pasakė kai aš kreipiausi pas jį su klausimu ar nereikėtų po "obkatkės" pareguliuoti mano yamahos variklio darbą. Sakė, kad jei per apvažinėjimą neišlindo kokių problemų, tai jų ir nebus dar per eilę metų, su sąlyga, JEI KAS NEPRADĖS PO JĮ LANDŽIOTI, SUKINĖTI, "REGULIUOTI" AR DAR KAIP KIŠTI NAGUS KUR NEREIKIA.... Tiesa, jo žodžiais tai taikitina tik Mercuriams ir Yamachoms. Kiek teisybės nežinau, sakau ką girdėjau.
... viskas gerai, nes būna ir blogiau ...