mano taip durna galva nesuprantama kaip galima prasyti uz 2T varikli kaip uz 4T?
uz 3000 lt yra keturtakciu 9.9 su kuriais plaukiojant kuro sanaudos ~30% mazesnes, neskaitant kad tepala karteryje tik karta metuose pakeisi, o ne pastoviai i benza pilsi.
4T geriau velkiavimui - nesmirda tiek benzu ir zvakiu neuzpilineje, nors pas situos jau nebera tos problemos, kuro stipriai maziau 4T ant mazu apsuku sunaudoja.
Remonto atzvilgiu 2T laimi laimi pigumoatzvilgiu kaip ir svorio apie 10 kg lengvesni yra.
jei variklis skirtas zvejoti dviese is pvc - 9.9 praktiskiau nes nuo birzelio 21d galesi virs 10 ha pelkese varineti o su 15 AG tik nuo 500Ha.
Siaip permetus akim skelbimus dabar nera ka pirkti (apart gan pigiai atiduodamo 8AG 4T hondos skelbiu.lt - dviems pvc valtyje tokio uztektu jei ne lakstyti o glice lengvai plaukioti).
plaukiojimo sezonas toli - kad kantrybes ir nusipirksi ta 9.9 varikliu 4T uz gera kaina

ir nesivaikyk stereotipu su tais pavadinimais - visi jie daugmaz panasiai bus pagaminti ir laikys normaliai jei tai bus rimto gamintojo priziuretas variklis - Mercury, yamaha, honda, suzuki, tohatsu, mariner ir pan.
Selvos kokios negriebk ar rusisko veteroko ir bus viskas OK.
Pirkdamas kompresija butinai pamatuok!!!!