isvis siais laikais jau visos abs turi, tai kad pasakos, kad stabdant galas slis greiciau nei priekis, be to padaryta, kad pirma stabdytu priekis po to galas, kad nebutu siknos slidimo. dabar abs nera, tai kiek bandau priekis visada buna uzsikirtes ant greito stabdymo, kai blogas sukibimas, o galas dar sukasi ir tik po keliu sek uzsikerta. logiskai mastant, kad ant priekio padangos turi buti geresnes, nei galinesm, nes jos per lietu, sniega daro kelia ir ismeto visus sudus is sonus (vandenim smeli, sniega, zvyra ir t.t.), o galines tik seka is paskos isvalytose vezese.
is kitos puses mastant, jei uzdejai ant priekiniu varomu ratu padangas tai ir turi vazineti su tais paciais, kur pasidarys plikos, tuo tarpu gale grioveliai bus vos ne kaip nauju padangu. Bet va autoservisai patys sako, kad ekonomiskiau yra mainyti padangas, tai yra viena sezona ant prieko, kita ant galo, tada padangos devisi tolygiai, o dabar jau raso, kad geresnes ant galo

is to seka, ka rasiau pries tai.