Geriausiai galima išvairuot kai gera "tarpinė" tarp vairo ir sėdynės
Toks pastebėjimas - praktiškai visom mašinoms priekinių ratų provėža yra didesnė nei galinių, taip, kad galiniams ratams priekiniai ratai ne visai kelią nuvalo.
Kas dėl mašinos svorio paskirstymo: priekis - galas. Kadangi priekis yra sunkesnis, todėl automatiškai yra geresnis sukibimas
, o jei dar įvertinsim jėgas veikiančias automobilį posūkio-manevravimo metu...
P.S. alų tai ir aš pats mėgstu


Toks pastebėjimas - praktiškai visom mašinoms priekinių ratų provėža yra didesnė nei galinių, taip, kad galiniams ratams priekiniai ratai ne visai kelią nuvalo.
Kas dėl mašinos svorio paskirstymo: priekis - galas. Kadangi priekis yra sunkesnis, todėl automatiškai yra geresnis sukibimas

P.S. alų tai ir aš pats mėgstu

