Forumas apie mėgėjišką žvejybą

Draudžiama žvejoti : ŠAMUS [11.01-04.01]; masalui naudojant žuvelę* [01.01-04.20]; plačiažnyplius ir siauražnyplius VĖŽIUS [10.15-07.15]; be žvejo mėgėjo kortelių šias žuvis: lašišas, šlakius, sykus, upines nėges; upėse ir jų ruožuose išvardintuose taisyklių priede Nr. 1
Apie viska... ir rimtai, ir nerimtai
 #305637   Tadunce
 15 Rgs 2011 19:10
o jei ne diržas, tai būtumėt gal ir laidoję draugą.

skirk kibirus senus ir naujus.
seni, aišku, kad nesaugūs...
 #305640   hamis
 15 Rgs 2011 19:13
Tadunce rašė:o jei ne diržas, tai būtumėt gal ir laidoję draugą.

skirk kibirus senus ir naujus.
seni, aišku, kad nesaugūs...
tu nebesistenk rasyti, cia greit matai, kad suvarto. vyrai su patirtim zino ka sako. :-D
ziurek, kad del senu kibiru nereiktu atsiimtu zodziu. tuoj atsiras koks kur visa kolukio tvarta su 21 volga bus pervaziaves ir ka? ogi nieko. va kur masina ir mase ir saugumas. :-D :-D
 #305645   SauliusM
 15 Rgs 2011 19:19
hamis rašė:na taip iseina tu esi protingesnis uz kompaniju inzinierius. megink i kokia subaru gamykla anketa uzpildyti, kaip saugumo ekspreto pareigoms uzimti :D
pagal tave net saugumo testu nereikia. maza masina tai tik i parodas vezti.
prie ko cia inzinieriai? jus nemaisykit marketingo su inzineringu ir visu tu ju testu kas yra marketingas, reklama ir kiti uzsakomieji fintai pirkejam, bet jokiu budu ne bandymas atspindet realybe.
va ir tokie testai irgi buna:
http://www.youtube.com/watch?v=JmxUsGiGp3w
jei angliskai rubilinat kazka tai paziurekit iki galo Clarksonas parode kad BMW M3 labiau ekonomiskas uz Priusa...
tai gal dar isvada pagal tokius testus daryt pradekim.
 #305648   SauliusM
 15 Rgs 2011 19:21
Tadunce rašė:o jei ne diržas, tai būtumėt gal ir laidoję draugą.
...
as pats be dirzo buvau... atsipirkau issukta is peties ranka... pora savaiciu paskaudejo ir tiek...
 #305649   Tadunce
 15 Rgs 2011 19:23
Sauliau - top gear yra promoginis šou apie automobilius.
Euro NCAP yra nepriklausoma bendrovė, ir abejoju, kad savo vardu rizikuotų, kad kažkam pakeltų reputaciją...

O kai avarijos pasipiltų ir pamatytų, kad taip nėra, tai užverstų teismais..

To hamis : you made my day :-D
 #305650   Tadunce
 15 Rgs 2011 19:25
O jei būtum su diržu, gal ir to nebūtų buvę?
O gal ir šonkaulius paskaudėtų.

Bet esmė, kad jie sumažina sužalojimų pavojų.
Ar čia irgi marketingas, kad policajai galėtų daugiau kyšių paimt?

Daryk kaip nori, aš savo sveikata niekada taip nerizikuoju - kad ir kur atsisėdu, visada pirmiausia diržas
 #305651   hamis
 15 Rgs 2011 19:26
na tu ir lygini suda su pyragu ( nors abu is dalies pyragai)
kur yra saugumo kontroles organizacijos ir oficialus gamintoju skelbiami techininiai duomenys, saugumo sertifikatai ir pramogine laida.
galu gale yra simtai automobilistu puslapiu placiame internete kur rimti vyrai rimtai yra isanalizave automobilius. ju savininkai yra surase kuro sanaudas ir pan ir pan.
tu man durnam paaiskink prie ko yra marketingas, rezultatuose kuriuos skelbia nepriklausomi saugumo ekspretai? ai gal ten irgi korupcija? gamintojai papirko juos, o tie savo ruoztu i intika sudejo rezultatus. poto prisikure akauntu tukstanciuose forumu po visa pasauli. apsimeta tu automobiliu savininkai ir meluoja visam placiam pasauliui. taip iseina?

Tadunce jau mane aplenke kol rasiau. :ruko
 #305653   SauliusM
 15 Rgs 2011 19:40
prie to marketingas, kad gamintojas atiduodamas savo gamini testavimui, tikrai zino, kaip tie testai bus atliekami. ir gaminys tikrai bus padarytas taip, kad geriau testa praeitu o ne realiai butu geresniu. o testai nuo realiu gyvenimisku situaciju skiriasi. jei jau tokie garantuoti testais. tai kuris is jusu realiai sutiktumet su smartu po garveziu palyst? nu vardan to, kad irodyt jog testai teisingi yra.

o Clarksono sita testa idejau tam, kad pamatytumet, ka galima parodyt su testu, kai specialiai norima kazka parodyt ir parenkamos testo salygos.
 #305655   Tadunce
 15 Rgs 2011 19:44
nu ale tu prie bajerio...
Tai tu su savo legacy palysk po garvežiu...

Testai, tai 59kmh greičiu į nejudantį objektą.. Po to šoninis 30kmh...

Pvz volvo turi komandą, kuri važiuoja į avarijų vietas ir fiksuoja viską, ką po to panaudoti galima būtų.

Net ant statramsčių pas juos yra vietos, kur gelbėtojams kirpti - paliktos silpnesnės vietos..
Jau nekalbu apie pasyvųjį saugumą..

Volvo v60 100% įvertintas safety assistance.. šį tą sako...
 #305661   hamis
 15 Rgs 2011 19:48
gal jau nebepjauk. ne visos masinos testus praeina. juk tam ir yra tobulinimai. tol tvarko kol pasiekia kazkokius nubreztus kriterijus.
prie ko cia dabar po garveziu lysti? na jei tu bijai su juo vaziuoti tai jokios bedos nera. man asmeniskai visai nebaisu.
jei jau taip rasai apie smarta tai su kokia masina, ponas, pats po garveziu lystumet?
p.s. testai aisku skiriasi nuo gyvenimisku situaciju, bet jie juk daromi siekiant isaugoti gyvybes. situacijos modeliuojamos, kad bent kazkiek atitiktu realybe.
realybej ziurek ir su civiku koks daunas skrenda per miesta 150km/h, be dirzo, reziasi kaip pvz i saugia a8 kur visi su dirzais ir visus juos uzmusa, o pats lieka gyvas.
tokiu situaciju nesumoduliuosi, bet tai juk dbr nesakysi, kad audi a8 sudas, o civikas va koks nerealus.

vis tenka redaguoti, nes kol parasau bent du mane aplenkia :-D
 #305662   Tadunce
 15 Rgs 2011 19:53
Vegy, tai dabar visi mažyliai turi gauti penkis? :)

Su keturiom - drąsiai jausčiausi, o, bet, tačiau, nėra tokia plati piniginė, kad galėčiau sau leisti..

Ir patikėk, imčiau tikrai picanto, o ne seną a6, kuri ale didelė ir "saugi"

Ai, plius tai, kad matai, vis griežtinami.

Man įdomu ar išvis praeitų testą dabartinį tos pre2000 m autos.
 #305664   SauliusM
 15 Rgs 2011 19:58
Tadunce rašė:Testai, tai 59kmh greičiu į nejudantį objektą.. Po to šoninis 30kmh...
..
nu jo... neblogi dazu atsparumo ibrezimams testai...
 #305665   SauliusM
 15 Rgs 2011 20:00
hamis rašė:realybej ziurek ir su civiku koks daunas skrenda per miesta 150km/h, be dirzo, reziasi kaip pvz i saugia a8 kur visi su dirzais ir visus juos uzmusa, o pats lieka gyvas.
tokiu situaciju nesumoduliuosi
apie ka as ir kalbu, kad tie testai smarkiai skiriasi nuo realybes...
 #305666   Tadunce
 15 Rgs 2011 20:03
Na, jie skirti ne bepročiams, kurie nežino kur yra stabdžių pedalas.

O tokios avarijos yra dažniausios (mieste).
Ar jei matytum kliūti, kad ir paskutinę akimirką, nemėgintum stabdyti?
Tu gal ir sakai, kad pvz trenkiausi 60kmh greičiu, bet realiai, tai mažiau, nes tu tokiu greičiu važiuoji, prieš pat avariją dar kažkiek pristabdai, bet jau per vėlu..
Žinoma, būna dažnai ir kitaip, bet nupasakota situacija nereta.

p.s. linkiu "neįbrėžti" mašinos
 #305667   Tadunce
 15 Rgs 2011 20:03
Skiriasi nuo realybės, bet bendros tendencijos išlieka.
Jei taip nebūtų, nereikėtų ir testų.
 #305669   hamis
 15 Rgs 2011 20:05
na matai cia toks kiekvienam savitas kaip pasirodo dalykas. tie saugumo reikalavimai ir ivertinimai :D
anksciau ant masinu sedyniu ir atlosu nereikdavo, o kam :D bet po kurio laiko kai kaklai nesiliove luzineti jau ziurek atlosus visi deti pradejo. poto air bagai atsirado, vieni sake ai kam cia reikia, o kitiems ne karta gyvybe isgelbejo.
o air bagas labai rimtas dalykas.
http://www.youtube.com/watch?v=uUZJkti1A3M
 #305670   Tadunce
 15 Rgs 2011 20:07
Sauliau, apie diržus atsiliepei taip nekaip, tai gal ir air bag ne kažką? Gali nosį sulaužyt, krutinę sumušt, ypač be diržo gali pakenkt..
O jei mėgsti cigarą rūkyt...
 #305671   Vegys
 15 Rgs 2011 20:08
Tadunce rašė:Ir patikėk, imčiau tikrai picanto, o ne seną a6, kuri ale didelė ir "saugi"
A tai kodėl lygini seną su nauju ? Aišku, kad naujas saugesnis. Kalbėkim apie vienodų metų mašinas.
 #305675   SauliusM
 15 Rgs 2011 20:11
Tadunce rašė:Sauliau, apie diržus atsiliepei taip nekaip, tai gal ir air bag ne kažką? Gali nosį sulaužyt, krutinę sumušt, ypač be diržo gali pakenkt..
O jei mėgsti cigarą rūkyt...
makroflexu apsipuskit i masina sesdami ir vazinekit saugiai :-D beviltiska diskusija. jau pamirsot nuo ko prasidejo...
 #305677   Tadunce
 15 Rgs 2011 20:15
Jeigu imtume tik saugumą - su penkiom žvaigždutėm.

Jeigu pagal viską, dabartinėm sąlygom, kurios išlaikymas pigesnis.

Šiuo atveju, būtų protingiau picanto, vistiek. Nes tokios klasės kaip a6, tai sunkoka būtų išlaikyti, net ir su vidutiniu atlyginimu (naujos).


Bet, Vegy, čia iš pradžių visi (beveik) sakė, kad kuo didesnė, tuo saugesnė, į metus niekas neakcentavo.

Sauliau, gerbiu Tave, kaip žmogų, kuris gali patarti apie kokį įrankį, kaip neblogą žvejį (kiek forume matau), bet sorry, niekaip vienas kito nesuprantam šita tema :)
 #305680   SauliusM
 15 Rgs 2011 20:20
Tadunce rašė:Sauliau, gerbiu Tave, kaip žmogų, kuris gali patarti apie kokį įrankį, kaip neblogą žvejį (kiek forume matau), bet sorry, niekaip vienas kito nesuprantam šita tema :)
tiek zvejyboj, tiek automobiliuose, tiek ir visame kame as labiau pasitikiu savo patirtim nei tuo ka ten kazkokie zurnalai kur prirase ar kokie ekspertai prikalbejo ar pritestavo ;-)
 #305681   Tadunce
 15 Rgs 2011 20:22
Ok, kiekvienas turi savo nuomone kuo tikėti, tik šito dalyko nelinkiu išsiaiškinti ar buvai teisus, ar vis dėl to ne :)
 #305682   Vegys
 15 Rgs 2011 20:25
Tadunce rašė:Bet, Vegy, čia iš pradžių visi (beveik) sakė, kad kuo didesnė, tuo saugesnė, į metus niekas neakcentavo.
Neakcentavo, nes tai "by default".
 #305684   hamis
 15 Rgs 2011 20:27
na, kad jau diskusija pradejo rimti paklausiu. tai kokia, vyrai, jusu kiekvieno asmenine nuomone yra saugiausia masina?
 #305685   Tadunce
 15 Rgs 2011 20:31
Jei mašina, tai skalbimo atrodo nepavojinga :)

Automobilis, tai apie B.Obamos skaičiau - pasirodė gana saugus...

S klasės mersedesą kažkada laikiau etalonu, kažkodėl, bet kai mačiau princesės Dianos limo, tai...

O šiaip, tai savo žodį duočiau VOLVO markei tiesiog, nes per ncap nėra mažiau gavę, nei 4žvaigždutės.
Tik dabar kiniečiai neaišku ką padarys su kompanija...
 #305686   hamis
 15 Rgs 2011 20:34
as pasiliksiu prie naujausios s klases merso. vien del daugelio navarotu leidzianciu pirma isvengti avarijos. arba kaip pasakytu saulius, mane labai suzavejo ju marketingas.
 #305687   SauliusM
 15 Rgs 2011 20:35
Tadunce rašė: O šiaip, tai savo žodį duočiau VOLVO markei tiesiog
jei nekalbet apie ekstremumus visokius ale Obamos masina ar BTR, tai irgi ko gero sakyciau volvo. jei del saugumo.
Tadunce rašė: Tik dabar kiniečiai neaišku ką padarys su kompanija...
tai jau tikrai...
 #305688   SauliusM
 15 Rgs 2011 20:36
hamis rašė:as pasiliksiu prie naujausios s klases merso. vien del daugelio navarotu leidzianciu pirma isvengti avarijos. arba kaip pasakytu saulius, mane labai suzavejo ju marketingas.
va kaip jau supyles viena masina per tuos navarotus, tai pasakysiu, kad su jais viskas gerai, jei gerai. bet... kitakart geriau kad tu navarotu nebutu ir auto valdytum pats o ne ji pati save valdyt pradetu.
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 178
  • VDS, VPS serveriai
  • Bronzinė žuvis
  • Žvejybos reikmenų parduotuvė