SauliusM rašė:nu jo, jei tu arimais ruosies vazinet tai gal ir taip. eiliniuse misku keliuose tai kazkaip nesliauzioja pilvais jinai. ir skirtingai nei mazgote po lietaus is molyno ar slapios pievos isvaziuoja ir i satesni slidesni kalniuka moleta ar leduota irgi vaziuoja stabiliai ir posukiuose skirtingai nei mazgote net slidziam kely stovi stabiliai. ir skirtingai nei dzipa pasodines ja tai dar issistumsi, o jei pasodinsi dzipa tai galesi eit traktoriaus ieskot. nors per 5 metus pasodines tik viena syk buvau. skirtingai nei su mazda kur ne kas antroj zvejyboj stumdyt reikedavo. pliusas jei zvejot savaitei vaziuoji tik 1 diena o likusias 6 vazineji mieste. bet tu aisku protingesnis tuo klausimu, o puse Lietuvos su legasiais vazinejantys tai idiotai. apie tai kaip daznai reik mazgote remontuot ir subairgi jau esu rases?
tik gal nepradek aiskint kad ji pilvais nesliauzioja. del stabilumo, tai tu net arti nei prie mazdos, nei prie subariko galimybiu ribos net nevaziuoji, o ir mazas cia pliusas, jei galimybe isimt posuky +10km/h atsiranda. na slapioj pievoj ar molingoj ikalnej gal ir yra pliusas, bet ta ikalne ar pieva turi turet gera privaziavima

nes jei kelia koks grioviukas nuo pievos skiria... ir siaip ju prisipirko puse Lietuvos butent atstovu kainu karo laiku - tada tikrai buvo geros subaru kainos.
SauliusM rašė:o tai pas kokia tos pacios klases masina (nu kad su BTR'ais lygint nepradetum) yra rimtesne ta pavara nei pas subaru?
turiu omeny rimtus aparatus su 100% blokavimo galimybe, visgi beveik visi subaru viso labo 2x2, o ne 4x4...