Cia as vienas jauciuosi kaip gryzes i mokyklos laikus kieno kuprine geresne? :D

tiesa pasakius, is bandytu auto, ko gero, palikusi prasciausia ispudi (imho, kaltinu grynai "automata")...SauliusM rašė:jus abu nesuprantat, kad cia hipiui butent mano auto uzkliuvo ir jam apsikt reikia ja labai betkokia kaina
o del tarpines tarp vairo ir sedynes nesusimastei? nu jei nemoki su tokiu automatu vazinet, tai tu gali ji toliau kaltint, o as jau 5 metai vaziuoju su juo ir vargo nematau ir nezinau del ko reiktu kabinetis prie jo. dar suprasciau jei pats su ferari ar kazkuo panasiu vazinetum tai galetum kabinetis, o dabar...hipy rašė:tiesa pasakius, is bandytu auto, ko gero, palikusi prasciausia ispudi (imho, kaltinu grynai "automata")...SauliusM rašė:jus abu nesuprantat, kad cia hipiui butent mano auto uzkliuvo ir jam apsikt reikia ja labai betkokia kaina
na jei su mechanke isiubaves ir plikom padangom islipciau, o automatas to nesugeba, tai jau nezinau - spreskit ar cia galiniu varomu, ar padangu, ar draiverio ar dar kokia beda...vava rašė:o ten kazkieno kaimynas, kur bmw turi ir ziema neisvaziuoja, tai problema tikrai ne automate.
Pagrindine beda - galas varomas, paskui gali but padangos, o galiausia gal zmogus nelabai moka elgtis su ta masina ziemos salygomis...
tai kad virtualus tie trukumai ir is pristo tavo istraukti. nu o viena ir ta pati tarpine vienoj vietoj gali tikt o kitoj ne ir nieko cia keisto.hipy rašė:lygintu masinu tarpine tarp vairo ir sedynes ta pati, tai palyginimo ji visai neitakoja (kaip mokslo zmogus turetum suprast)...
kazkaip man nesarmata, isigijus lieva daikta, pasakyt kad prasoviau, ar bent ivardint jo trukumus...
vienareiksmiskai draiverio nemokancio vazinet su automatu. aisku jei lygint vienodas masinas viena kuriu su automatu kita su mechanine. o ne ten koki BMW (bais mondras folksvagenas) galu varoma su priekiu ar 4 varomu auto.hipy rašė:na jei su mechanke isiubaves ir plikom padangom islipciau, o automatas to nesugeba, tai jau nezinau - spreskit ar cia galiniu varomu, ar padangu, ar draiverio ar dar kokia beda...vava rašė:o ten kazkieno kaimynas, kur bmw turi ir ziema neisvaziuoja, tai problema tikrai ne automate.
Pagrindine beda - galas varomas, paskui gali but padangos, o galiausia gal zmogus nelabai moka elgtis su ta masina ziemos salygomis...
pritariu tauhamis rašė:Sprendziu, kad gink dieve nuo tokiu kur su plikom padangom, bet kokia kaina islipa is sniego griovio ir toliau i miesta siausia siurpint zmoniu :D
nu kuo jis toks teisingas? turbut senoji audi quatro ubage (jei buvo tokiu automatu) niekuo nenusileistu. o siaip visas pranasumas AWD sistemoj, o toliau: vietos nera, garso izoliacijos nera, netraukia, ekonomiska irgi nepavadinsi... ai nu dar - patvari, bet tai cia ne modelio, o labiau gamintojo pliusas...SauliusM rašė:kaltink tu ka nori. tau ziuriu gali nors kuola ant galvos tasyt, bet iki smegenu tau nedaeis. isikalei kazkoki marazma sau i galva ir laikaisi jo. o as tiesa sakant nezinau teisingesnio 4 ratais varomo sedano su automatine greiciu deze. jei toki zinai, tai nurodyk. nu nebent toks pats legasis tik naujesnis.
Tenka Sauliui pritarti, kad turbut kokia 80% automobilio sugebejimu priklauso nuo vairuotojo. Jei esi maumas tai nepades nei mechanine ir atvirksciai. As su savo galu varomu automatu sugebu ziema islaviruoti kur man reikia ir lipti per sniego kalniukus, paledejusius ir pan. Geros padangos, plius automobilio valdymo ismanymas duoda daug daugiau nei charakteristikos automobilio ant popieriaus.hipy rašė:pritariu tauhamis rašė:Sprendziu, kad gink dieve nuo tokiu kur su plikom padangom, bet kokia kaina islipa is sniego griovio ir toliau i miesta siausia siurpint zmoniu :D, manuoju gi atveju - asfaltuota kiemo aikstele su is po nakties iskritusiu sniegu ir tik palyginau kad su mechanke ir plikom padangom isvaziuociau tokioj situacijoj, bet galiu pasveikint - fantazuoji gerai...
kalbejau apie senaja quatro sistema, naujoji shuds... o siaip, tai kaip ir patvirtini mano zodzius: gera AWD sistema ir geras patikimumas, buvo gera kaina... tu uzsigavai del to kad buvai sudrausmintas pyzdavojantis senus automatus, kai tuo tarpu pas pati masinoj, jis akmens amziaus ir nelabai vykes...SauliusM rašė:svarsciau ir audi quatro sita pirkdamas. deja analogiskos komplektacijos/amziaus kainuotu mazdaug 2 x brangiau (tai *PYP* permoket?) plius labai abejoju ar audines patikimumas butu toks pats kaip subaru kad gali vaziuot 5 metus praktiskai be jokio remonto.
hipy rašė:kalbejau apie senaja quatro sistema, naujoji shuds... o siaip, tai kaip ir patvirtini mano zodzius: gera AWD sistema ir geras patikimumas, buvo gera kaina... tu uzsigavai del to kad buvai sudrausmintas pyzdavojantis senus automatus, kai tuo tarpu pas pati masinoj, jis akmens amziaus ir nelabai vykes, nors pripazinkim patvarus...SauliusM rašė:svarsciau ir audi quatro sita pirkdamas. deja analogiskos komplektacijos/amziaus kainuotu mazdaug 2 x brangiau (tai *PYP* permoket?) plius labai abejoju ar audines patikimumas butu toks pats kaip subaru kad gali vaziuot 5 metus praktiskai be jokio remonto.
su avtamatu lygiai taip pat galima isiubuot. N kartu taip darytahipy rašė:na jei su mechanke isiubaves ir plikom padangom islipciau, o automatas to nesugeba, tai jau nezinau - spreskit ar cia galiniu varomu, ar padangu, ar draiverio ar dar kokia beda...vava rašė:o ten kazkieno kaimynas, kur bmw turi ir ziema neisvaziuoja, tai problema tikrai ne automate.
Pagrindine beda - galas varomas, paskui gali but padangos, o galiausia gal zmogus nelabai moka elgtis su ta masina ziemos salygomis...
tai pasiulysi ka nors geresnio ar ir vel atmazkes bus ir toliau ne i tema? o jei nezinai nieko geresnio tai kam sudais taskaisi? as siandien isvis nematau, ka be subaru pirkt butu galima, nu dar apie toyota kartais mintys sukasi. viskas. taskas. ner i ka ziuret realiai daugiau, jei renkies ne pagal isvaizda o susirasai konkrecius prioritetus ir pagal juos susireitinguoji automobilius.hipy rašė:kalbejau apie senaja quatro sistema, naujoji shuds... o siaip, tai kaip ir patvirtini mano zodzius: gera AWD sistema ir geras patikimumas, buvo gera kaina... tu uzsigavai del to kad buvai sudrausmintas pyzdavojantis senus automatus, kai tuo tarpu pas pati masinoj, jis akmens amziaus ir nelabai vykes...SauliusM rašė:svarsciau ir audi quatro sita pirkdamas. deja analogiskos komplektacijos/amziaus kainuotu mazdaug 2 x brangiau (tai *PYP* permoket?) plius labai abejoju ar audines patikimumas butu toks pats kaip subaru kad gali vaziuot 5 metus praktiskai be jokio remonto.
bet outbekas jau nebe sedanas plius vaziavimo man asmeniskai daugiau nei pakankamai. tai kam su galingesniu varikliu degint daugiau benzo kurio ir taip nemazai srebia ir dar moket uz tacka brangiau jei realaus poreikio didesniam galingumui apvalus nulis. outbacka, foresteri, vx arba kokia toyota rav 4 rinkciausi jei man nereiktu auto naudot ir darbo reikalais, o kadangi naudoju ir darbe tai del specifikos i kitas nei sedanai neziuriu. ai nu dar uzknisanti visu universalu savybe tai pastoviai apsiktas galinis stiklas is po ratu.hipy rašė:tada (~2006-7) uz dempingines kainas nieko geriau tikrai nebuvo, bet outbakas su 2.5 varinkeliu, kad ir su ta pacia deze graziau vaziuoja, o ir sanaudos panasios...
tas AT kliuna tau vieninteliam, daugiau negirdejau nei vieno kam jis kliutu, man asmeniskai del jo nekyla nei vienos problemos, plius nieko geriau uz tai ir nepasiulei, tai geriau ir patylek tada tuo klausimu. nu o outbackas uz legasy tiek tada tiek dabar kainuoja brangiau ir gana zenkliai.hipy rašė:nu del kuro srebimo, nesutikciau: nes jauciu vazinejant tokiais paciais pagreiciais outbakas bus zymiai maziau smaugiamas, nei legasis ir jei ir bus koks skirtumas, tai labai nezymus, tiesa nauju ju auto kainu skirtumo tai nzn... visa kita tavo pasirinkimas, bet neigt kad su AT tas legasis vaziuoja gaidiskai nereikia...