SauliusM rašė:o siaip tai gal ir yra Lietuvoj koks pogrindinis vienas autoservisas ar du, kuriam dirba kokie drago fanatai kur tau ne tik kad ferari remontuot bet i eiline tacke azoto oksido sistemas sudet gali. bet tikimybe, kad savo tacka nuvarysi i toki servisa tai artima nuliui matyt. ir buten, ta daro fanatai, o ne siaip eiliniai servisu darbuotojai guolius su amortizatoriais keitaliojantys, teipalus keiciantys ar duslintuvuose skyles lopantys.
Kuom skiriasi pakeisti amortizatorių ar guolį ferraryje ir tarkim mercedese clk

juk rašiau, kad lietuvaičiai neturi diagnostinės įrangos ir čia yra atsiremiama į gedimo nustatymą, tas liečia variklio valdymą, greičių dėžę, elektroniką, bet ne detalės pakeitimą. Ir beje joks entuziastas pats nenustatys rimtesnio gedimo ir parsisiuntęs detales savo padvale nepasikeis. O ten keist tarpinę, pompą, guolį tikrai geresnis servisas sugebės geriau nei pats savo garaže.