galiu pasakyti drasiai kad ant laisvu apsuku 2 cilindru 4t varikliai dirba kurkas svelniau ir graziau nei kad 2.5-5ag 4T vieno cilindro birbalynes

del to man 100 kartu geriau velkiauti su 10ag 2cilindru 4T varikliu nei klausytis 5ag 4t tarskejimo
o jei ezeras didelis ir kibimas tarp 6-9 valandu ryto ir nori kuo daugiau tasku patikrinti SPININGAUDAMAS tai 10ag tik privalumas, tuo labiau ta pati 10ag pasikabini ir atvarias gali kad ir i jura plaukti ar po kauno marias ar kursiu marias ir belekur kur tik sirdis uzsigeidzia - tai kurkas universalesnis daiktas nei 2.5-5ag variklis 2 zvejam valtyje.
Vienintelis privalumas 2.5ag tai kai velkiauji jis kura tik uosto ir + kad jis lengvas ir gali nesiot kad ir po pazastim - daugiau vien minusai
as beje nesiuliau jam pirkti butent 10ag - as parasiau kaip yra - kad velkiavimui uztenka belekokio 4T variklio - netgi jei zmogaus nosis neprikli tai gali ir su 2T velkiauti ir nieko tam varikliui nebus
as noreciau paziureti kiek beplaukiotu zveju su 5ag jei leistu be teisiu plaukioti su 10ag varikliais - manau visi kaip dabar raso kad 2.5-3.5ag s... palyginus su 5ag - taip rasytu ir apie 5ag vs 10ag po draudimu nuemimo
Vienintelis minusas kad pas mus nepadaro kad iki 10ag varikliu isvis nereiktu registruoti ir nereiktu teisiu ir nereiktu valtim su iki 10ag varikliais TA praeidineti - zvejam tai butu rojus - plaukiotu visi sau galvos nesukdami su 10ag varikliais, o dabar visi kai pamato, kad biski su didesniu varikliu kas atvaro tuoj durnina - tipo kam reikia, ko jus nepaziurit kokios pas amerikosu valtys ir kokie varikliai ten maziukai varikliai tik kaip atsarginiai pagrinde kabo ar ant kokiu buriniu jachtu ir t.t. ir tiek.