Forumas apie mėgėjišką žvejybą

Draudžiama žvejoti : ŠAMUS [11.01-04.01]; masalui naudojant žuvelę* [01.01-04.20]; plačiažnyplius ir siauražnyplius VĖŽIUS [10.15-07.15]; be žvejo mėgėjo kortelių šias žuvis: lašišas, šlakius, sykus, upines nėges; upėse ir jų ruožuose išvardintuose taisyklių priede Nr. 1
Apie viska... ir rimtai, ir nerimtai
 #519970   Vylukas
 31 Spa 2013 23:33
andrius0302 rašė:Siaip siutuose varikliuose daznai pareina turbinos valdymas, tiksliau voztuvas vakuminis toks bumbulas ant turbos uzstringa ir nevaldos jos, o tada ir trauka buna nilabai. Sia savaite darbe vien dvi tokios auto buvo tai vot.
Koks turbinos valdymas yra 1991 metų 66kW 1,9TDI variklyje? Turbina ten,juk paprasta,ne VGT.
Tuko atveju,jei EGR'as iki šiol tikrai veikė,žiūrėčiau kas įsiurbimo kolike darosi. Gal ten tik adatos dydžio skylutė belikus.
 #519980   Artikas
 31 Spa 2013 23:50
arba jei rašė apie vaflius kuro bake gal ir ten reik pasižiūrėt kas darosi? :)
Turbinos valdymas čia manau kalba eina apie "westgate"
 #519984   Sokratas
 31 Spa 2013 23:57
Artikas rašė:Opel'iams ir Saab'ams turiu galimybę pasijungti prie pc. Jei kam ko reiks tribuniečiams už atitinkamą žuvies kiekį sutarsim ;)
sugebėtum ir per atstumą, aš Mažeikiuos, tu Vilniuje? :-D
 #519985   Sokratas
 31 Spa 2013 23:59
Vylukas rašė:
andrius0302 rašė:Siaip siutuose varikliuose daznai pareina turbinos valdymas, tiksliau voztuvas vakuminis toks bumbulas ant turbos uzstringa ir nevaldos jos, o tada ir trauka buna nilabai. Sia savaite darbe vien dvi tokios auto buvo tai vot.
Koks turbinos valdymas yra 1991 metų 66kW 1,9TDI variklyje? Turbina ten,juk paprasta,ne VGT.
Tuko atveju,jei EGR'as iki šiol tikrai veikė,žiūrėčiau kas įsiurbimo kolike darosi. Gal ten tik adatos dydžio skylutė belikus.
kas yra ,,kolikas"? Kolektorius gal ?
Paskutinį kartą redagavo 1 Sokratas. Iš viso redaguota 1 kartus.
 #519986   Sokratas
 01 Lap 2013 00:01
Artikas rašė:arba jei rašė apie vaflius kuro bake gal ir ten reik pasižiūrėt kas darosi? :)
Turbinos valdymas čia manau kalba eina apie "westgate"
kas yra "westgate"? Google vertėjas išverst nesugeba
 #519992   Sokratas
 01 Lap 2013 00:08
:gutgut
va šitą tai išvertė: išmetamųjų dujų sklendė

tik kur jin randas? net nežinojau kad tokia yra :)
 #519995   Vylukas
 01 Lap 2013 00:13
Dar vienas dažnas variantas sumažėjusios traukos ir ypač juodų dūmų-oro tiekimo sandarumas nuo filtro iki įsiurbimo kolektoriaus. Pakanka menkiausios skylutės žarnoj,kad variklis pataptų dūmų generatoeiumi. :)

Wastegate'as yra prie turbinos. Jai sukėlus per didelį slėgį,išmetamąsias dujas nukreipia lauk, į išmetimo vamzdį.
 #519999   Sokratas
 01 Lap 2013 00:16
reiks patikrintk, kur ten randas.
o ranka galima tą sklendę padarinėt: uždaryt-atidaryt ?
 #520002   Vylukas
 01 Lap 2013 00:18
bobis rašė:reiks patikrintk, kur ten randas.
o ranka galima tą sklendę padarinėt: uždaryt-atidaryt ?
Opeliui?
 #520005   Vylukas
 01 Lap 2013 00:22
Nežinau. Nesu meistras,tiesiog teko turėti 6 pagyvenusias dyzelines auto ir po vienus metus. Penkios iš jų buvo VW grupės,keturios su 1,9 varikliais.
 #520012   Vylukas
 01 Lap 2013 00:37
Tiesiog perėjau savo kailiu visas tas problemas,pačiam teko techninių mokslų ragaut,modernios sunkios technikos,tad nenuostabu,kad tie dalykai patampa įdomiais. :)
Dabar bandau japonišką auto,7m amžiaus su visais dyzeliniais "navarotais",kad juos kur.
 #520015   Sokratas
 01 Lap 2013 00:40
man būt geriau, kad tu Opelį bandytum. :lol:
Na bet gal ir tam ateis laikas, gal sulauksiu :lol:
 #520020   Sokratas
 01 Lap 2013 00:45
kas čia per fintas tas ,,juodas gazolis"?
 #520024   Sokratas
 01 Lap 2013 00:51
o čia nuo ko taip būna?
Mano Vectrai kai siurblį remontavo, tuom pačiu ir kolektorių išvalė, kiek žinau.Tas buvo pavasarį.
O dabar, užvakar tepalus keičiau, tuom pačiu ir filtrus pakeičiau, kuro ir oro. Tai kuro filtras buvo šiek tiek pajuodavęs iš kraštų, o buvo keistas pieš 15 000 pravažiuotų kilometrų
 #520026   Artikas
 01 Lap 2013 00:57
bobis rašė: šalta, tai duodi gazą, kaip nepriimtų jo, perkelis kartus tik gali įgazuot ant tuščių apsukų...
pasidaryk diagnostika. Daug šansų RPM daviklis.
 #520028   Vylukas
 01 Lap 2013 00:58
Mano žiniomis,opel'io ecotec'as buvo pirmas masėms prieinamas tokios konstrukcijos ir gan populiarus variklis. Dabar jau yra ir daugiau tokių.Priežastis elementari-tarpinės po purkštukais už kelis lt ir kurias reikia keist kas kažkiek km. Tik bėda ta,jog prie jų prieiti,tikrai ne kelis lt kainuoja. T.y per tas tarpines,variklio alyva keliauja į kuro baką.
 #520029   Sokratas
 01 Lap 2013 01:01
kai buvo problema nutikus su siurbliu pavasarį, kas dedas bake irgi pasižiūrėjau, nu visai neblogai ten viskas atrodė, saliara skaidri...
Dėkui, Vylukas, už info, reiks paklaust meistro, kiek ten kainuotų tas tarpinikes man pakeisti, jei nekeitė kai siurblį ėmė lauk, remontavo
 #520030   Vylukas
 01 Lap 2013 01:04
Siurblio problema viršuj buvo (elektrinėj daly) ?
Jei bake švaru,tai vadinasi dar ramu.Kol kas.. Nors šiaip,tai alyva degaluose yra dzin. Svarbu,kad ne atvirkščiai. :)
 #520031   Sokratas
 01 Lap 2013 01:08
Artikas rašė:
bobis rašė: šalta, tai duodi gazą, kaip nepriimtų jo, perkelis kartus tik gali įgazuot ant tuščių apsukų...
pasidaryk diagnostika. Daug šansų RPM daviklis.
Šiaip tai, tik vos sušyla variklis, jau kaip ir neblogai viskas,biški valina gazą duodant smarkiau kai važiuoji, bet galima kentės, kai aš greičio ne mėgėjas.
Tik bijau,kad žiemą nekiltų problemų užvedant.
Kol kas ankstesnėmis žiemomis, tai jokių problemų dėl užvedimo. Akumas vos gyvas (dabar jau pasikeičiau), bet ir prie minus 15-20 tik burbt iš kart ir užsikurdavo
 #520032   Sokratas
 01 Lap 2013 01:11
Vylukas rašė:Siurblio problema viršuj buvo (elektrinėj daly) ?
Jei bake švaru,tai vadinasi dar ramu.Kol kas.. Nors šiaip,tai alyva degaluose yra dzin. Svarbu,kad ne atvirkščiai. :)
siurblys užstrigo bevažiuojant, o tada išėjo šaibomis elektrinė jo dalis. taip man meistras paaiškino, ir sakė, kad problema ši dėl kuro kokybės atsirast gali, nrs pilu kurą tik automatinėj Neste.
O ir ankstesnis savininkas Vokietijoje nemanau kad bet kokį jį pylė, iš bet kur. Vokietija ne baltarusiaja ar dar kas...
 #520034   Vylukas
 01 Lap 2013 01:17
Kuras tik iš statoil'o,siurblys atrodo va taip. Ir kaip nebūtų keista,veikia puikiai. Logiško paaiškinimo nerandu,tiesa,yra įtarimų,kad mašina švedijoje stovėjo ilgą laiką.
Prikabinti failai
DSC_0107.jpg
 #520037   Sokratas
 01 Lap 2013 01:23
kas čia ta gelsva masė, vanduo, aliejus koks, ar saliara tokia?
 #520038   Sokratas
 01 Lap 2013 01:27
Artikas rašė:bake grubaus valymo filtras yra. Jį prasivalyk.
Na tada, pavasarį, visai neblogai atrodė ten jis tas filtras. bet reiks gal pažiūrėt, jei atsuksiu tą jobaną veržlę plasmasinę po sėdyne, kad prieit tenais
Pvz, kai tą reikėjo padaryt Pežukui, jokių šansų nebuvo, kol neišėmėm laukan baką. Ir tai labai sunkiai atsisuko
 #520041   andrius0302
 01 Lap 2013 06:49
Bobi, jei tavo masina gerai vedasi tai nebus ten purkstuku rieboksliai kalti, o cia tas visazinis patarejas matosi, kad specas ir patarineja is nuogirdu. Pats dirbu servise ir turiu opeli dyzelini tai zinau ka sakau.
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 178
  • VDS, VPS serveriai
  • Bronzinė žuvis
  • Žvejybos reikmenų parduotuvė