Esu busikui tokias paemes kazkada
sh... paskutinis ...

I'M #1 SO WHY TRY HARDER
Patarciau 103 kw su volksvageno varikliu, labai patvarus, ekonomiskas, pakankamai galingas ir labai pigus remontas.Wytux rašė:Gal kas turit kokiu pastebejimu/isgyvenimu apie Volvo S80 dzyzelius ?
na skolintos slangutes tai kosmosas. bet buna, kad nepraeina del per dideliu, per placiu ar del per didelio isnesimo ratu. tada tam kartui ir panaudoja kitus.Wytux rašė:Gedasas- kiek kainavo moca atgaivint ?
http://www.delfi.lt/auto/patarimai/ivar ... d=66620300
'Dar, kaip vieną iš priežasčių S.Brundza įvardino, kai techninei apžiūrai detales vairuotojai skolinasi.
„Būna taip, kad techninė apžiūra praeinama su skolintais ratais, žibintais, netgi stabdžių šlangelėmis......."
mdaa ...lyg ir masinose turetu nusimanyt senukas ....bet turbut paskutiniu metu su salamakakinu daznai taurele islenkia .....
4 stukos... genero rele sugedusi buvo ir per daug krove , nusprogo du nauji akumai kol su testeriu dasilo pasitikrint... ir siaip ant klaidu buciau sutaupes 500 lt na bet uztai vienintele tula varenos rajone su TA ir draudimu... vos spejau kad neisregistruotu, apake buvo kai i TA atveziau su busu ir isridenauWytux rašė:Gedasas- kiek kainavo moca atgaivint ?
.
briedas apie tas stabdziu slangutes skolintas... kol pakeisi kol prapumpuosi ... o dar nuorintojai bus uzkirmyje, po TA vel viska atgal .. o del didelio isnesimo ratu gydosi lengvai, jei paprasciau tai transporterio dirzus prie arku prisuki , o jei mandriau tai yra arku praplatinimai. Faras keicia, pvz pas mane maveryje nauja fara kainuoja apie 650, srote ju nera, bet tinka stiklas nuo vw pasat 90 m. dedi stikla uz 14 lt vnt ir vaziuoji, pries TA skolini faras ir pereini normaliai.. Kelyje is tolo jokie palicajai neatpazins kad faros lievos, sviecia jos daug maz gerai, neakina bet ir nesireguliuojap.arturas rašė:na skolintos slangutes tai kosmosas. bet buna, kad nepraeina del per dideliu, per placiu ar del per didelio isnesimo ratu. tada tam kartui ir panaudoja kitus.Wytux rašė:Gedasas- kiek kainavo moca atgaivint ?
http://www.delfi.lt/auto/patarimai/ivar ... d=66620300
'Dar, kaip vieną iš priežasčių S.Brundza įvardino, kai techninei apžiūrai detales vairuotojai skolinasi.
„Būna taip, kad techninė apžiūra praeinama su skolintais ratais, žibintais, netgi stabdžių šlangelėmis......."
mdaa ...lyg ir masinose turetu nusimanyt senukas ....bet turbut paskutiniu metu su salamakakinu daznai taurele islenkia .....
zibintus irgi skolinasi.
vien fintu neuzteks, reiks dar pritempt, kad tie fintai yra avarijos priezastis.Skumbrotas rašė:Viskas gerai kas gerai baigiasBet chebra neužmirškit, kad jei rimtesnė avarija, jei iškils poreikis atlikti techninę ekspertizę, ir paaiškės visokie fintai su lempom ar ratais, ar dar kuo - tai bus toks saldainiukas draudikams, toks pretekstas nemokėt draudimo, kad maža nepasirodys... Jei prireiks kokio nuliovo bentlio sparnus apmokėt iš savo kišeniaus - kad nereiktu paskui butą parduot...
Prie ko avarijos priežastis? Aš kalbu apie draudikus , o pas juos kiekvieno draudimo sąlygose figuruoja tokios išlygos, kaip kad "draudimo išmoka nemokama jei.... automobilis ekspoatuojamas techniškai netvarkingas" (taip pat kai vairuojama apsvaigus, neturint teisės vairuoti, ir pnš), o kiekvienam teisme niekam nekils abejonių, kad jei auto neatitinka TA reikalavimu tai ir yra netvarkingashipy rašė:vien fintu neuzteks, reiks dar pritempt, kad tie fintai yra avarijos priezastis.Skumbrotas rašė:Viskas gerai kas gerai baigiasBet chebra neužmirškit, kad jei rimtesnė avarija, jei iškils poreikis atlikti techninę ekspertizę, ir paaiškės visokie fintai su lempom ar ratais, ar dar kuo - tai bus toks saldainiukas draudikams, toks pretekstas nemokėt draudimo, kad maža nepasirodys... Jei prireiks kokio nuliovo bentlio sparnus apmokėt iš savo kišeniaus - kad nereiktu paskui butą parduot...
butu gerai, kad tamsta tokius kategoriskumus pirma 9 kartus patikrintu ir tik 10 rasytu...Skumbrotas rašė:Prie ko avarijos priežastis? Aš kalbu apie draudikus , o pas juos kiekvieno draudimo sąlygose figuruoja tokios išlygos, kaip kad "draudimo išmoka nemokama jei.... automobilis ekspoatuojamas techniškai netvarkingas" (taip pat kai vairuojama apsvaigus, neturint teisės vairuoti, ir pnš), o kiekvienam teisme niekam nekils abejonių, kad jei auto neatitinka TA reikalavimu tai ir yra netvarkingashipy rašė:vien fintu neuzteks, reiks dar pritempt, kad tie fintai yra avarijos priezastis.Skumbrotas rašė:Viskas gerai kas gerai baigiasBet chebra neužmirškit, kad jei rimtesnė avarija, jei iškils poreikis atlikti techninę ekspertizę, ir paaiškės visokie fintai su lempom ar ratais, ar dar kuo - tai bus toks saldainiukas draudikams, toks pretekstas nemokėt draudimo, kad maža nepasirodys... Jei prireiks kokio nuliovo bentlio sparnus apmokėt iš savo kišeniaus - kad nereiktu paskui butą parduot...
Net paprasčiausiai be TA padarius avariją jokio draudimo negausi, nes neturėjei teisės net iš vietos pajudėt
Nieko čia keisto nėra, kiekvienas automobilis skirtingas, kaip ir moteris, prie vienos žiūrėk lengvai prieini, su kita jau "pavargti " reikiaVytenisnl rašė:Sveiki, turiu tokį klausimą - kiek kieta turi būti Toyota Corolla Verso (2006 2.0 DID) sankaba? Pas mus taip labai nemažai jėgos reikia ją išminti, o persėdus vėl prie ibizos, tai jos sankaba kaip pūkelis "mindosi". Kietumas, kad įsivaizduoti, kaip stabdžio pedalas neužkurtai mašinai. Taip pat gal yra minčių, kame reikalas?