praeitų metų rašliava apie nerealius reikalavimus valtims
http://bendraukime.lrytas.lt/isklausyki ... es.htm?p=1
galvočiau, SauliųM reiktų įtraukti į šią veiklą.
Dar klausimas
http://www.msa.lt/lt/viesosios-paslaugo ... -rgm2.html
Pramoginių laivų techninės apžiūros
1. Reikalavimai, plaukiojantiems vidaus vandenyse (marios, ežerai, upės):
D projektavimo kategorijos motoriniai pramoginiai ir asmeniniai laivai bei mažieji laivai, kurių ilgis iki 10 m, privalo turėti:
1. gelbėjimosi liemenes visiems laivo įgulos nariams bei kitiems laive esantiems asmenims;
2. reikiamą kiekį gelbėjimo ratų su 30 m ilgio plūduriuojančiais gelbėjimo lynais;
3. inkarą laivapriekyje;
4. jei variklių galingumas iki 4 kW (5,4 AG), 1,5 x 2 m dydžio priešgaisrinį audeklą;
5. jei variklių galingumas virš 4 kW (5,4 AG), vieną nešiojamąjį miltelinį gesintuvą, kurio užpildo svoris ne mažesnis kaip 2 kg, ir 1,5 x 2 m dydžio priešgaisrinį audeklą;
6. nusausinimo sistemą (rankinis siurblys, semtuvas);
7. kobinį;
8. pirmosios pagalbos rinkinį;
Irklinės valtys (
išskyrus pripučiamas) privalo turėti:
1. gelbėjimosi liemenes kiekvienam valtyje esančiam žmogui;
2. gelbėjimo ratą su 30 m ilgio plūduriuojančiu gelbėjimo lynu.
Pripučiamuose laivuose turi būti 30 m ilgio plūduriuojantis lynas su kilpa be gelbėjimo rato ir gelbėjimosi liemenės kiekvienam laive esančiam žmogui.
Dabar pagrindinis klausimas (turbūt LSLA), kodėl tokie skirtumai pripučiamoms motorinėms ir irklinėms valtims? suprantu tik 4 reikalavimą. keistas 5 reikalavimas: nuo 5,4 AG reikia miltelinio gesintuvo nors varikliai (kubikai) eina tie patys 4,5,6 AG gamoje.
Realiai pripūčiamose irklinėse valtyse nereikia turėti nieko, o motorinėse reikia belenko. Irklinėse pripučiamose (skaitosi ir su elektriniais varikliais) valtyse nereikia turėti net gelbėjimosi liemenių
jei labai nusigrybavau ... sorry