ania?stasyo rašė:Tie tepalai tuom ir skiriasi
nuo automobilinių,kad kitaip išsiskaido vandenyje.


Geriau zvejoti pragare, negu ziureti kaip kiti zvejoja rojuj
(Miltonas)
(Miltonas)
ania?stasyo rašė:Tie tepalai tuom ir skiriasi
nuo automobilinių,kad kitaip išsiskaido vandenyje.
Nu tep. Nuo automobilinių paviršiui undens, toks daugiau filetavo-gelsvo-melsvo atspalvio tepalo blynas plaukia. O nuo pakabinamo valties variklio tai daugiau rausvo-filetavo-žalsvo.stasyo rašė:Man atrodo,kad reiktu pagalvoti apie žalą gamtai,o netaupyti tų keleto euru.Tie tepalai tuom ir skiriasi
nuo automobilinių,kad kitaip išsiskaido vandenyje.
Turėsiu raumeny ramki,ramkis rašė:Ką tik pašnekėjau su tepalistu. Taigi,kaip jau ir sakiau,svarbesni yra kažkokie API ir dar kažkokie skaičiai. Jei jie atitinka,tada galima pilti. T.y. tie skaičiai tokie pat kaip nurodyti naudojamo prieraiso gamintojo. O su klampumu gali žaisti,todėl gamintojai nurodo net kelias klampumo rūšis. Esmė viso to,kad yra įvairios sankabos rūšys,sausos,šlapios ir panašiai. Todėl ir skiriasi tie tepalai. Tai vat kaip viskas yra.
Čia nekalbėjau apie valčių variklių sankabas. Kalbėjau apie visus specializuotus tepalus kurie yra skirti kaip.pvz. vandens mocams, sniego mocams,paprastiems mocams,sportiniams ir t.t. Kai pamačiau kiek anų yra,tai net stalčius atkrito. Paklausiau, kuom skiriasi. Tai apibendrintai ir paaiškino. Ir apie sankabas,ir apie dar visokias nesąmonęs. Ir apie API ir berods ACEi ar kaip ten. Ir nėra ką ten aiškinti.Algirdas D rašė:Apie kokias cia valciu varikliu sankabas kalbama,paaikinkit?
Mažesnio negausi specialaus.Bakelį jau turi ir pajungsi tuos savo parodytus pribambasus. Padaryk angą tame dangtelyje, kad tilptų tavo priedai, įstatai ten per tarpinę tą savo pribambasą ir vualia. Tik papildomai dar reik dangtelyje primontuot alsuoklį. Na paprasčiausia, tai iš motociklo ar dviračio ventilis su kalpoku. Plaukiant atsukai ventiliuką, duodi slėgiams susilygint ir pirmyn. Tiesa dar prie tos jungties kur prie bako, reiks dasipirkt benzui atspararios žarnos, (nepamaišytų dadėt ir papildomą filtrą), kriaušę ir konektorių pajungimui prie variklio. Kai viską turėsi, pats irengimas ne ilgiau 30 min. Šlangą jieškok pvz. Litagroje. Filtro auto pardėje. Kriaušės irgi auto pard. Jei nesuprasi, ryt ar poryt nufotkinsiu savo ir indėsiuPfk rašė:gal kas esate patys dare kuro baka? kazkur cia buvau uzmates kad kazkas planavo ta daryti.
kadangi valtis nedidele, variklis nedidelis, tai kazkaip 12l bakas atrodo nelogiskas. ne i Svedija plauktjeigu pasiimt tarkim toki baka:
ir ji suzenyt su tais daiktais:
is esmes tai turetu gautis tas pats rezultatas. nu tik kad reiketu jau ta kuro zarnos jungti klijuoti, su gumine tarpine is kitos puses neprisuksi.
ar as kazka prameciau ir yra pirkt mazesniu nei 12l baku?
kriause - tai ta rankine pompa per viduri kuro linijos(zarnos)?Vitolis rašė:Kriaušės irgi auto pard.
Kas neaišku, klausk. Tik žarnos nepatrumpink, nes norėsi bakelį valties priekin perkelt tai....Pfk rašė:kriause - tai ta rankine pompa per viduri kuro linijos(zarnos)?Vitolis rašė:Kriaušės irgi auto pard.
Pfk rašė:pasitaisau. susimaterializavo viskas..darosi po truputi vakuumas, ventilis savo ruoztu nuo tos jegos atsidaro kiek jam reikia ir kada reikia. ir nereikia grezioti pacio bako, nereikia pirkti atskiro dangtelio.
turejau kiaura originalu benzo baka is politileno. leido per lygio davikli. isbandziua kelis klijus nieks nelaike. uztepiau su masininiu juodu hermetiku skirtu varikliam sandarint ir atlaikanti temperaturas bei tepalus. baigesi bedos jau metai kaip laiko puikiai ir joks benzas neima jo.minBOAT rašė:Pradėkime nuo to, kad bakeliai pagaminti iš Polietileno. Tai jokie klijai netiks. Nėra ką kalbėti apie jokius sąlyčius su benzinu