nelabai suprantu ko cia visi tai dvitakcius pradejot gerbt kad ju svoriai tokie patys kam tas triuksmas bereikalingas

valtis skirtingos bet vienodo ilgio rib 5.5 m vienam naujas mercury 90 kitam evinrude etec 90 tai jei keturtaktis kai traktorius begejasi begejasi tai evinrude gerai ka i vaira buvau gerai issikibes nes buciau islekes aukstelnikas. nerelus pagreitis ir kiti malonumai. kas liecia velkiavima abu dirba panasiu garsu. ir tikrai evinrudai ne garsiau dirba nei 4 takciai nei 90 nei 25 evinrudai. tevuko honda 5 ag ketrutakte dvigubai garsiau kala ant mazu apsuku.vytiocha rašė:As keliais zodziais paaiskinsiu esme mototechnikos.Cia Lietuva-laisva salis.Laisvoj saly gali kvepuot pilna krutine...... Poezija.Nezinau kaip kitiem,bet as pasiplavinejes tikrai su nemazai matariuku zvejyboj noriu pilno kaif-dziaugsmo.Man netgi varikliai 50+ag turi teik kaif-dziaugsma..... .Todel kaip smagu isejus i jura ,asarojant akim nuo vejo sypsotis kaifuojant.Niekada nebeuzsidesiu 4t dranduliotu ir ant valteles kur leidziama iki 125ag.As nepragmatikas kuris galvoja suges ka darysiu.Kol leidzia finansai negalvoju apie tai,kai nebeleis-parduosiu inksta ir vel kaifuosiu.Laime atsirado motoriuku 2t su tiesioginiu kuro ipuskimu........ kaip smagu prasilekt su britva,o ne su prisvilusiu drandulietu-belenkokiu 4-takciu.Kuro sanaudos tos pacios o Kaifas ,o kaifo su keturtakciu nera-solidu-taip,pragmatiska-taip,bet kaifo pissss.
del serviso nesu tikras jei meistrelis nemelavo tai vieno cilindro purkstuku rem komplektas ar pakeitimas apie 1000 eu gali atsistoti ir beja jie sakoma bijo vandens patenkancio su benzu i varikli. zodziu niuansu yrCekasss rašė:pilnas youtubas vaizdu su evinrude etec bet visi vaizdai vienodi startas geresnis bet toliau max greitis toks pats. bet aisku jei issprende problema su garsu tai as ir uz dvitakti nes servisas variklio islaikymas daug pigesnis.
mantesas rašė:PelkiuSenis rašė:Tukas rašė:
Jei gerai akys rodo tai tik 4T varikliukai
evinrude 2T tik nuo 25 ag , puikus daiktas http://www.motomarine.lt/pakabinami-var ... -37-detail
mazesni keturtakciai rodos is to pacio tohatsu fabriko tik kitu pavadinimu
O kokia ta riba jau?noretus dar koki5-10mm pakelti. Dabar struksinos sukas30-35mm nuo virsaus iki struksinu centro.minBOAT rašė:Dar ne
Neduok dieve starkius isbaidytuminBOAT rašė:Rolandai, jei trancą neaukštini, o tik keli variklį, tai variklio prispaudimo dviejų sraigtų lėkštutės PRIVALO būti po tranco vidinės lentelės siaura atbraila. Čia tam, kad variklis nenuslystų nuo tranco ir neišbaidytų starkių
Va butentminBOAT rašė:Tas variklis buvo— nebuvo, o va starkiai
Jei variklio tvirtinimo lėkštutės nepilnai apgaubia transo plokštes ir remiasi į vidinės lentutės briaunas, ir dalis lieka neprispausta, geriau ir nebandyk. Negi taip sunku atmieruot kiek reik kelt variklį. Padėliok ant transo lystelių įvairaus storio ir pamatysi kada bus variklio koja reikiamame aukštyje. O tada jau aukštink į reikiamą lygį ir patį transą atitinkamo storio bruseliu. Bet tokiu atveju abi lentutės ant transo jau reiks persukt atitinkamai aukščiau. Bet tai darbo sakyčiau pusvalandžiui. Na gerai, su paklijavimais, hermetikais padirbėjus, nudažymas, tegu bus 2 val. Bet tai turėsi mazgą, kuris jau nebeknis proto.Rolandas19 rašė:Va butentminBOAT rašė:Tas variklis buvo— nebuvo, o va starkiaiNu bet del visako pririsiu motora