Forumas apie mėgėjišką žvejybą

Draudžiama žvejoti : ŠAMUS [11.01-04.01]; masalui naudojant žuvelę* [01.01-04.20]; plačiažnyplius ir siauražnyplius VĖŽIUS [10.15-07.15]; be žvejo mėgėjo kortelių šias žuvis: lašišas, šlakius, sykus, upines nėges; upėse ir jų ruožuose išvardintuose taisyklių priede Nr. 1
Guminės, PVC, plastikinės, medinės valtys; varikliai, naudingi priedai; echolotai, GPS

 #92890   Vitolis
 25 Sau 2009 22:35
Matai Agi, kai uzdedi tuos sparnus, arba itaisai tokias plokshtes "Trancevie plity", tai jie (jos) neduoda valties galui staigiai panirti i vandeni, kai uzduodi gazo, o tuo paciu privercia kilti valties priekiui. Be sparnu ar be tu "plytu" duodant zibalo, valties galas staigiai neria gilyn, priekis stojasi piestu ir reikia daug daugiau jegos, kad valtis isheitu glisan (pradetu ciuozt vandens pavirshiumi) o ne artu snukiu vandens. O del ko gamintojai ju ish karto nededa, nezinau. Gal kai reikia jegos o ne greicio, tie sparnai kaip ir nereikalingi.?

 #92892   Agis
 25 Sau 2009 22:41
O gal del to, kad taip prievartaujamas varikllis :roll: ir gamintojai kad ne tik nededa, bet gal ir net nerekomenduoja :roll:
Nes kitaip nera jokios logikos

 #92896   Vitolis
 25 Sau 2009 22:52
Agis rašė:O gal del to, kad taip prievartaujamas varikllis :roll: ir gamintojai kad ne tik nededa, bet gal ir net nerekomenduoja :roll:
Nes kitaip nera jokios logikos
Nu papytka ne pytka, rikes pabandyt. Ash dar vis galvojau, kaip pakelt savo varikliokui galingumas. Patare pakeist zikliorius, nes mano Yamaha 4 Aj lygiai toks pat korbas kaip ir 6Aj. Bet vengiu vien del to, kad tepimas Yamahoj ne pompinis, o tashkymo budu. Bijau, kad gali neuztekt tepimo. O taip rupetu. Laivyne kai klausiau, tai motoristas sake gali pilnai det, leks geriau, taciau ir kuro srebs sootvetstvenno

 #92898   HIPIS
 25 Sau 2009 22:59
Logika yra.. pirk brangesni varikli.. mokek daugiau... :-D
O jei rimtai tai jei kertat rusiskai perskaitykit....
http://www.motolodka.ru/boats/common/rhino_foil.htm
ten trumpai viskas isdestyta....
Beto tuos sparnus ir gamina tie patys kur ir variklius sabacina.. taigi manau kad dejimas ar ne dejimas tai tas atvejis kai gali papildomai uzsidirbt prastuminedamas papildomus aksesuarus....
Beto gamintojui ner aktualu det ar nedet...cia mes norim kad su slabnais varikleis lakstytume ant bangu... o visam normaliame pasauli kur zmones zmoniskai uzdirba nieks nesiterlioja su tokiais neuzaugom arkliais .... jei nori greiciau lekt ima galingesni birbala i psio...

 #92901   HIPIS
 25 Sau 2009 23:13
Beje VITOLI.. tie sparnai ner brungus .. maziausi kuriu Yamahai 4.. reiktu eina kaskur 40-50lt.. ir ten viskas jau paruosta su verzlem ir ttt. ir jie tikrai ner mazi...
Beto kai pritvirtini jie igauna tam tikra islenkima isgaubima o prisabacinti tampa kaip variklio tasa...kaip cia buve... ir jie padaryti is tvirto storo plastiko kuris ner trapus...
Ju ivairiu dydziu maciau Klaipedoi Laivo sandelije....

Beje..istraukele..

Такие крылья совершенно самостоятельно изобрел еще в конце 70-х годов мой старший товарищ. Он успешно применял самодельные дюралюминиевые крылья на моторах "Москва", "Ветерок-8" и "Вихрь-30" (см. рис. 2). Мне довелось совершить много совместных плаваний с этим человеком, и я воочию убедился в высокой эффективности крыльев. Практически мотор с крыльями позволял вывести на глиссирование лодку-коротышку на 25% большего веса, чем без крыльев.

taigi ..25%.. manau yra gan daug...
Ir tai imant kad tie sparnai buvo daromi is akies ir bandymu budu....
Su dabartineis manau butu biski kitoks procentelis....

 #92906   Vitolis
 25 Sau 2009 23:34
HIPIS rašė:Beje VITOLI.. tie sparnai ner brungus .. maziausi kuriu Yamahai 4.. reiktu eina kaskur 40-50lt.. ir ten viskas jau paruosta su verzlem ir ttt. ir jie tikrai ner mazi...
Beto kai pritvirtini jie igauna tam tikra islenkima isgaubima o prisabacinti tampa kaip variklio tasa...kaip cia buve... ir jie padaryti is tvirto storo plastiko kuris ner trapus...
Ju ivairiu dydziu maciau Klaipedoi Laivo sandelije....



taigi ..25%.. manau yra gan daug...
Ir tai imant kad tie sparnai buvo daromi is akies ir bandymu budu....
Su dabartineis manau butu biski kitoks procentelis....
O kazi ar jie eitu ant mano Yamahos? Jei taip, tai tada bandysiu paimt. Turiu Memeli giminiu.

 #92908   Vitolis
 25 Sau 2009 23:48
Hipis, Cia apie kuriuos tu kalbi:
Apie shituos Stabilizatorius

Paveikslėlis
Ar shituos Stabilizavimo atrama
Paveikslėlis

 #92930   Gdainius
 26 Sau 2009 07:41

Turiu brėžinį autocade, bandysiu ir aš išsipjauti ir pabandyti iš 3 mm aliuminio skardos[/quote]

Gal galetum pasidalint brezinuku? Bandyciau irgi prishpindolint ant savo Yamachos.[/quote]


Aišku, kad galiu, tik reikia dabar paieškoti jo .

 #92952   HIPIS
 26 Sau 2009 10:27
Vitolis rašė:Hipis, Cia apie kuriuos tu kalbi:
Apie shituos Stabilizatorius

Paveikslėlis
Ar shituos Stabilizavimo atrama
Paveikslėlis
Maniskei tie juodi...Klaipedoi ju yra Laivo sandelije Sportininku 8..
O juos man prisabacino kitame Laivo sandelije... Pramones 8.. ten kur cigaretes gamina sale.. tik i klaipeda ivaziuojant....
Beje VITOL..pasiskambink jiems ir jie tau pasakys ar tinka ar netinka tie sparnai Yamahoms... na jie ir jom prekiauja taigi zinos...
Bet palei mane tai universalus gaminys ir tinka visiems varikliams..

Arba dar geriau duosiu ju servizo vadovo Viliaus numereli kuris man ir pritvirtino tuos spoilerius.... jis tikrai viska zinos o ir paklausk ar beturi tu mazesniu kur tinka mazesniems varikliams ir kurioi ju pardei ju yra... nes berods ju tik vienoi tebuvo...

mob.tel. +370 650 566 87
arba.. 370 46 416 210

 #93161   Urlys
 26 Sau 2009 19:40
Norėjau Agiui padėti surasti logiką tuose "sparnuose" :) . Nors valtį turiu bet benzininio variklio ne, todėl išmasčiau grynai teoriškai. Kadangi mažo galingumo varikliai dažniau naudojami negliseruojančiose (su vandenį skiriančiais korpusais) valtyse tai ir "sparnus" netikslinga montuoti ant visų mažo galingumo variklių, o galingesni varikliai naudojami ant ilgesnių gliseruojančių valčių kurioms matyt ne taip aktualus nosės iškilimas.

 #93878   HIPIS
 28 Sau 2009 21:37
,,Spoileris naturoi.....prisabacintas prie Merkuri 4ag....

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

 #95706   frenk
 06 Vas 2009 09:51
Vitolis rašė:Joks tu ne ishskirtinis ligonis. Cia kitokie ir nesilanko :-D
Va kad dar Yamaxos tepimas but pompinis o ne tashkymas, tai manau ash tuoj ji perdirbciau i 6 AJ galingumo. Taciau dabar bijau rizikuit. Gali draugystes rankute shvaistiklis per shona ishkisht :-D
Vitoli labai idomia tema palietei del varikliu perdarymo is 4 i 6 ag. As daug internete landziojau bet neperdaug info radau tuo klausimu. Is esmes mastant gamintojai jug "glusina" galia savo varikliuose, kad apziotu ivairius vartotoju kainu lygius ir tai daro dazniausiai uzdegimo sistemoj ribojant sukius artai ribojant karbe misinio padavima, bo mechanines dalys variklio yra dazniausiai identiskos. Mane butent domina Suzuki df 4 ir 6 ag. Gal turi konkrecios info apie siu varikliu perdaryma arba kad ir kito gamintojo, but idomu pasidalint. Hebra, davai pasidalinam info siuo klausimu

 #95818   Vitolis
 06 Vas 2009 17:37
Tokia tema nelabai kas nori shneket kazkodel. Ishlandziojau daugeli rusishku saitu, tai ten irgi konkrecios info neradau. Kas del galingumo pakelimo,(jei tavo variklio korbai ir 4 Aj ir 6 Aj vienodi) tai bandyk gauti 6 Aj zikliorius ir juos perdek. Rezultatas turi gautis. Del shio reikalo man patare vienas ish prityrusiu motoristu. Dar galima zinoma padidint suspaudimo laipsni prishlifavus galvute, kad sumazetu degimo kamera, prishlifuot isiurbimo angu kanalus, kad jie butu beveik kaip veidrodis (kuras netures tiek daug pasiprieshinimo isiurbiant ji i cilindra) ir daug kitu dalykeliu, taciau paciam tai nepatartina atlikinet, tuo labiau, jei variklis naujas. Kol kas ir ash nieko savajam nedariau. Manau reiks bandyt pasikeist zikliorius. Kuro zinoma srebs daugiau, bet ir galingumas turi but didesnis.

 #95827   frenk
 06 Vas 2009 18:37
Butent as irgi daugybe rusisku forumu perkraciau ir aiskiai matosi kad si informacija yra slepiama paciu "brendu",bo ten talkovi ruseliai irgi bando siulyt su ziklioriais pazais ir pan, o "firminiai" ekspertai atsako aptakiai kad ne ziklioriai skiriasi, tipo atsidaryk dangcius ir lygink ya skirtumu ismetimo angose, zodziu vynioja i vata situos reikalus. Zinoma kiekvienam varikliui poliruotos angos yra gerai ir tai pakels variklio eksplotacines savybes, bet tokie prijomai yra isskirinai tiksliniai "sportiniai" kaipir galvos slifavimas, o fabrikas detales siuva "ant vieno kurpaliaus" manau del pigumo, todel manau gali buti greiciau tarpine "storesne" pakista silpnesniam motorui. Del ziklioriu as irgi galvojau, taciau patirtis sako, kad mazesniu ziklioriu vel gi sugadinsi kitas dinamines savybes isloses ekonomijos, bet variklis gali buti tokia "kiaule" kad jis nebekonkuruos segmente , todel fabrikas to irgi neturetu imtis. Mane labiausiai cia biesina jog pas identiskus mechaniskai motorus vienodo turio ir atitinkamai 4, 5, 6 arkliai max abarotai kaip nukirsti dideja po 500 revsu, todel as labiausiai linkes itarti uzdegimo sistemas, turbut jos turi ribotuvus,naudoja ten visiokias CDI ir pan. skaitmenines nu arba mechanines zaslonkes karbe ribotuvas. Todel ir but idomu tikro mechaniko komentara siuo klausimu isgirs kuris konkreciai tuos variklius kazdien knaisioja ir tikrai zino esminius skirtumus. Man dar nera teke i pakabinamus isibraut o beto ir lygint neturiu kito.

 #95828   HIPIS
 06 Vas 2009 18:43
As kai emiau savo..4ag.Merkuri..(buvau jau nusprendes imt susuki.. bet gavau labai gera kaina ko pas suzuki negavau tai ir paemiau Merkuri).. tai paklausiau ten vieno zmogaus kuris tvarko variklius .. ar galiu padidint saviski nuo 4..iki nors 5ag. nu jis taip mislingai nusisipsojo ir patare kol garantija gal geriau nieko nekeist.. o veliau tai ... ir vel nusisipsojo. :shock: :lol: :lol:
Vienu zodziu manau kad tie kas juos remontuoja ir vygdo garantini, tikrai moka ta gale pakelt bet matyt jiems per nagus gali kliut uz toke veikla... na juk daug tokiu gudruciu atsirastu kurie pirktu 4// ir is ju susisabacintu uz tikrai nedidele kaina 5.-ka ar 6..- tuka. Na bizniuks biski imtu stot su tais galingesneis ... o juk kuo doaugiau moki uz preke tuo didesne ju marza pardavejui.
Bet vistiek reiks su kaskuo is ju pabiendraut prie rugio sulciu.. :-D manau eis susitart....
Nes Merkurei nuo 4 iki 6 ant tos pacios bazes o tarp 4 ir 5 ag tai net shemoi ner jokio skirtumo.... ir apsukos identiskos .. nu tas pats daiktas tik kaskoks galios ribotuvas uzsabacintas... reiks ras ji ir atsabacint.. :-D

ps. ydomu ar tikrai pvz. skirtingu gamintoju to paties AG. variklis gali traukt-stumt valtele kitaip... :?: nes man sake , konkreciai neminesiu gamintojo,, kad skirtingu gamintoju pvz. 5ag gali vienas valti ant gliso lengvai iskelt vos neiskart o kito varikliukas 5ag. tures gerai papusket bei isibeget tam paciam veiksmui.... tipo 5ag ne pas visus tokie patys.... kazi ar tai teisybe.. :?:

 #95856   Gdainius
 06 Vas 2009 20:17
Kas link mercurio, tai 5 ir 6 ag variklio sraigtai yra tokie patys,o 4 ag jau kitoks, greičiausiai žingsnis skiriasi.Šnekėjau su vienu žmogučiu, kuris buvo įlindęs į korbą keturračio, keitė žiklerius į didesnio pralaidumo, finiše gavose pimpienė-šaudė, perpilinėjo ir t.t., teko pirkt visą korbą, nes niekaip neišėjo sureguliuoti benzino - oro mišinio.Yra tik viena išeitis, pirkt visą korbą nuo galingesnio variklio ir statyt, bent jau tokią istorija išgirdau.
Be to degimas yra elektorinis( su Vr sensoriumi),šitoj vietoj galima sužaisti su degimo kampu ir apsukų skaičium, kitaip tariant galima riboti apsukų skaičių, tuo pačiu riboti galingimą.
O kas link 5 ag variklių , tai pritariu,kad visi 5 ag varikliai skirtingi, nes skiraisi sraigtai ir perdavimo skaičiai.

 #95867   frenk
 06 Vas 2009 21:24
Va Hipis gerai padarytum jei ruginiu kokiam konkreciam ekspertui ilasintum :idea: tikrai cia yra vienas, max 2 elementai is musu aptartu ideti. Del sraigto ant 6kiu tikrai 100% per numeri sraigtas kitas, kad jis galia isnaudotu o ne vandeni deguonim sodrintu, tai ir officialiai pasakyta yra ir tai jau isdava to kad turi 6 o ne 4 arklius. Del paciu ziklioriu tai keitinet tikrai neverta, ne cia suo, bo ziklioriais zaidziama yra tada kai konkreciam varikliui jau ieskoma geriausia dinamika ir ten +,- turetu buti kokie 5% nuo nominalo. Beto susiradau Suzukiui konkreciai karbo remontini komplekta inete tai konkreciai jis vienodas pagal koda (iskaitant zikliorius) nuo 4 iki 6 ag. Tikrai cia uzdegimo sistema esme turetu buti, skaitmenine ji dabar, pavelina matyt deginima pas silpnesnius,vietoj to kad ankstintu, todel riba pasiekiama mazesne irsvelniai, o beto bent pas Suzukius tikrai skaiciau kad yra ten ribotuvas delsaugumo ir abarotu "fluktacijos" prie maksimumo, tik deja nutylima ar ribos skiriasi modifikacijoms. Bandziau atrast pagal kodus dalyse tas CDI deja inete bent as neradau. Zodziu reik ieskot realiai su protingais zmogais kontakto, maciau forumuose net amerikonai iesko bet nutyli, arba kazkas trina tokius dalykus,bo gal teisininkai rimtai dirba cia irgi.

 #95880   Urlys
 06 Vas 2009 22:33
Iškarto prisipažinsiu pakabinamų valčių variklių neremontavau, bet apie vidaus degimo variklius šiek tiek nusimanau ir todėl norėjau atkreipti dėmesį į kelis svarbius niuansus:
- karburatoriaus žikleriai reikalingi degiajam mišiniui gauti optimaliausiu santikiu oras ir kuras, todėl nekeičiant įsurbiamo oro srauto neverta ir žikleriu keisti;
- kuro uždegimas vėl gi vykdomas optimaliausiu monentu ir negali nei stabdyti nei didinti apsukų nes ne laiku įvykes uždegimas arba sukels nereikalingas dinamines perkrovas arba temperatūrines perkrovas;
- ir paskutinis, varikliuose skirtingų galingumų bet surinktų iš vienodų dydžių detalių gaunamos skirtingos apkrovos šių detalių. Atsižvelgiant į tai šioms detalėms gaminti naudojamos skirtingos medžiagos, bet tos pačios formos, staklės ... tokiu būdu atpiginama gamyba.
Galingumo didinimas gal ir įmanoas, bet visų pirma reikėtu pasidomėti galimybe ir tikslingumu keičiant: stumoklius, cilindrų galvutes su vožtuvais, karburatoriu.

 #95883   Vitolis
 06 Vas 2009 22:45
Turiu viena pazystama biceli, kuris jau keli metai uzsiima tokiu varikliu gabenimu ish Skandinavu, ju remontu ir pardavimu. Reikes su juo pasitart kas prie ko. O gal tikrai mazu ten stovi koks tai apsuku rybotuvas "cielka". Nes manasis, kai atsuki "gaza" iki 2/3, tai po to gali sukt ir iki galo, apsukos kaip ir nedideja. Kol dar nedaug ekspluotuotas, pats tikrai naujam nesiryztu kokiu tai korekciju rimtu atlikinet. Kazkada buvau uzklauses rusu forume "katera i jachty", tai patare pakeist kompa nuo 6 Aj galingumo variklio, taciau pasitarus su vienos prekybines firmos (gal nesakysiu konkreciai kokios)varikliu specialistu atliekanciu ir garantinius aptarnavimus, bei remontus, jis sake, kad nieko ish to gero nebus, nes kuro vistiek daugiau neaduos. Va jis ir patare pakeist zikliorius. Kai pasitarsiu su ankshciau minetu specu, kuris devetus remontuoja ir pardavineja, parashysiu. Ir jei kas suzinosit ko naujo, pasidalinkim. Ash taip pat atviras tuo klausimu visada.

 #95942   Urlys
 07 Vas 2009 17:09
Benzininių variklių su karburatoriai galingumą ryboti imanoma panaudojant tarpine su mažesnio diametro skyle nei karbiuratoriau, bet nemanau, kad taip elgtusi gamintojai, nebent "abkatkės" laikotarpiui. O elektronika tik optimizuoja degimo procesa cilindre ir geresnė elektonika geriausiu atveju žiek tiek padidins galinguma, bet neperves variklio į sekančią galinkumo grupe.

 #95943   Urlys
 07 Vas 2009 17:10
Benzininių variklių su karburatoriai galingumą ryboti imanoma panaudojant tarpine su mažesnio diametro skyle nei karbiuratoriau, bet nemanau, kad taip elgtusi gamintojai, nebent "abkatkės" laikotarpiui. O elektronika tik optimizuoja degimo procesa cilindre ir geresnė elektonika geriausiu atveju žiek tiek padidins galinguma, bet neperves variklio į sekančią galinkumo grupe.

 #96109   pypkorius16
 08 Vas 2009 21:20
Pas mane Honda 15Aj . Dokai tie patys ir 25 Aj . El. schemos tos pacios , bet procesoriu Nr kiti . Is charakteristiku skirtumai tik apsukos ir galingumas.
Kaip ir Vitollio variante po 3/4 droselio atidarymo apsukos nekyla , bet pasigirsta trakstelejimai ~ 1-2 sek intervalu. Atliekant garantine prieziura , "speca" klausiu kodel traska, atsakymas :suveikia apsuku ribotuvas. Kaip tik po tos "konsultacijos " namuose nagrinejau 15AJ ir 25 AJ El.schemos skirtumus, o per telika rode Formules 1 varzybas, translioja is piloto kabinos(kai rodomos varyklio charakteristikos) ir komentatoriai tarp saves sneka: " A girdi Petrai kaip dirba greicio (gal galios ) ribotuvas ". Is tikro girdejosi traskesys.
Taip kad mano nuomone viskas elektronikoi. Bet kol varikliukas garantinis , tai ir bandyt nieko nesinori.
O del musu "specu" aptarnavimo centrose tai kyla daug ?????
SAkau jei apsukos pasiekia max prie 3/4 droselio, statau didesni sraigta kad pilnai isnaudot variklio galinguma . Tai jis paziurejo i kompa ir sako kad standartinis ir yra didziausiai telpantis ant 15 AJ
http://boatpropellers.iboats.com rodo ka kita

 #96257   Urlys
 09 Vas 2009 20:43
Atsiprašau aš neteisus, elektronika panaudodama elektrine, hidrauline ar kokia kitą pavara gali įtakoti kuro kiekio padavimą į cilindrą ir palaikyti maksimalias leistinas variklio apsukas, apkrovas. Prieš tai teigdamas turėjau omenyje degiojo mišinio uždegimo cilindre žvakės kibirkšties pagalba momento valdymą (va kaip gudriai surašiau, paprasčiau neišeina ;-) ), bet esmė nesikeičia, jei gamintojo ribojamos apkrovos tai kam jam gaminant variklius naudoti brangesnes, atsparesnes medžiagas?

 #96565   Xrapas
 11 Vas 2009 13:23
tomasitas rašė:... SUZUMAR, BRIG ar BUSH?...
Kitą savaitę BUSH žada pristatyti naują modelį- CRAB.
Turėtų būti pigesnis ir, kaip žadama, techniniu/konstrukciniu atžvilgiu pranašesnis už KAIMAN'us ;-) .

 #97552   kenny
 17 Vas 2009 18:18
Xrapas rašė:
tomasitas rašė:... SUZUMAR, BRIG ar BUSH?...
Kitą savaitę BUSH žada pristatyti naują modelį- CRAB.
Turėtų būti pigesnis ir, kaip žadama, techniniu/konstrukciniu atžvilgiu pranašesnis už KAIMAN'us ;-) .
XRapai jokiu naujienu del Bush CRAB ?

 #97779   kenny
 18 Vas 2009 18:16
Reiktų stebėt čia:
http://www.bushboats.com/index.php?opti ... &Itemid=64[/quote]

Na šiame puslapyje žiūrėjau iš karto :ks> kai perskaičiau tavo postą. Jei ne paslaptis iš kur sužinojai apie tai kad bus pradėti gaminti tie CRAB ? :idea:

Kai tik sužinosi ką nors daugiau pranešk :-blablab-:

 #97784   Xrapas
 18 Vas 2009 19:08
kenny rašė:... iš kur sužinojai apie tai kad bus pradėti gaminti tie CRAB...
Vasario 10 d. Latvių žvejų forume http://www.lpr.lv/forum/ pasirodė tokia BUSH valčių gamintojo Igor Bush žinutė:

"... лодка CRAB будет показана на нашем сайте в начале следующей недели. Будет 4 размера лодок: 3,00м, 3,30м, 3,60м и 4,05м.
Размеры те же, что и у серии КАЙМАН, но форма баллона другая и другая комплектация. У лодки хорошо задраный нос. Разрабатывая ее мы учли критику КАЙМАНОВ о том, что лодку на волне заливает с носа. Как показали ходовые испытания, CRAB прекрасно принимает волну носом. Еще у лодки большая килеватость, что улучшило мореходность изделия. Внутреннее пространство в носу намного шире. Ну и дизайн нам очень нравится, но об этом Вам судить. Цена у лодки будет ниже, чем у КАЙМАНОВ. Это потому, что раскрой CRABa лучше подходит для сварки. И этих изделий можно выпустить больше за то же время. Вообще то не хотелось бы говорить........но ладно, буду правдивым: обратите внимание на то, что во всем мире подавляющее большинство лодок делают по форме КАЙМАНА. Вернее и КАЙМАН мы делали по этой же форме. А Вы никогда не задумывались о том, ПОЧЕМУ? Ответ прост - так дешевле в производстве клейки лодок. Хотя при этом есть один огромный минус. Ткань, сама по себе, растягивается только в одном направлении, по ширине руллона. Когда лодра раскроена по форме КАЙМАНА, в надутом виде материал растягивается по длине окружности баллона. Когда же лодка раскроена как, к примеру, наши SKATE, CRAB и FAVORIT, материал растягивается по длине баллона. Ну а из физики известно, что в надутом баллоне сила направленная на растяжение ткани по окружности в четыре раза превышает силу направленную на растяжение ткани по длине баллона. Вот так. В этом можно убедится очень просто - поставте рядом две лодки, накачайте их до одинакового давления и посмотрите, что происходит с материалом. В случае с КАЙМАНОМ материал будет "пупырчатый"(сквозь слой ПВХ будут сильно проступать переплетения нитей основы ткани). В случае SKATE - гладкий, он не растянется на столько, что бы стать пупырчатым. Естественно срок службы материала на лодке КАЙМАН значительно меньше. Но не пугайтесь владельцы КАЙМАНОВ. Он меньше, но на 10 - 15 лет очень интенсивного использования хватит. У немцев отличный материал. Так что пришлось и нам в 1997 году переходить на общепринятую форму, что бы лодки были дешевле. Сейчас, имея сварочную машину, мы можем себе позволить выпуск более трудоемких моделей лодок. Зато они намного красивее, долговечнее и у них лучшие ходовые и эксплуатационные качества. Плоскостной (каймановский) крой не дает возможности превысить определенные показатели гидродинамики, потому, что не получается в достаточной мере изменить "угол атаки" в необходимых местах, а так же, не дает возможности увеличить объем носового отсека не изменяя диаметры остальных баллонов и не уменьшая при этом ширину кокпита. И материал менее подвержен царапинам и проколам.

С уважением BUSH."


Kolkas laukiam ;-)

 #98207   dagys
 20 Vas 2009 08:15
valtis NAVIGATOR 3 neradau info, jei ką žinot įmeskit nuorodą ar parašykit trumpai, ačiū
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 248
  • VDS, VPS serveriai
  • Bronzinė žuvis
  • Žvejybos reikmenų parduotuvė