Jei nėra traukos, paspaudus "gazą" - pradėk žiūrėt nuo filtrų (kuro- oro). Čia pradžiai. Pažiūrėk ar niekur nėra kiaurymių oro įsiurbime (kur neturėtų būt). Nepadės - pažiūrėk slėgį cilindruose. Toliau - pas meistriukus 

sankabaKairys rašė: Antras dalykas, kiek vėliau pastebėtas, trūksta traukos, ir smarkiai, trečiu bėgiu prieš kalnelį didesnį vos vos įsiritu. Trasoje, normaliam tiesiam kely, dar pusė bėdos rieda, bet mieste, prieš kalniuką ar norint aplenkti dar lėtesnį jau nepatogu darosi![]()
.
Nieko nemaisai? 85m guolis geriausiu atveju galejo but TD, bet tikrai ne TDItukasG rašė: Už 500 LT buvo nupirktas 1985 m Golf TDI
Ar tikrai ? Spėčiau ant ledo jos turėtų čiuožt labiau net už vasarines padangas. Gal kas pasidalins įspūdžiais iš praktikos ?Antas rašė:galvoju apie grandines, jos turetu isikibti kaip ir spygliuotos padangos i leda
Antra nesidziaugit baisiai aliejumi, kad ji naudoti, reikia keisti visas kuro padavimo zarneles ir tarpines, nes standirtines gumas tiesiog isbrinkina, jos suskeldeja ir tada gaudo ora ir t.t. Kodel galima vaziuoti aliejumi ir dyzeliumi, todel, kad tai panasios strukturos junginiai, tik panasios, bet ju fizikines ir chemines savybes visai kitokios. normaliai i dyzelius rekomenduotina pilti iki 40 - 45 biopriedo ( cia tas kur rapsu esteris, kuris yra spec paruostas kaip biopriedas), jei norint pilti gryna alieju tai geriau jo pilti dar maziau iki 30 proc ir vel del tos pacios priezasties: tepimas, slangu brinkimas ir t.t. suvaryti kuro siurbli kainuos daug brangiau nei visi priedai. Be to visas aliejus buvo naudotas TD varikliams, ko pasekoje nera jokios informacijos apie ju naudojima TDI ir HDI ir ypac naujiems dyzeliams.tukasG rašė:Sveiki. Visiems dyzelių fanams ir skeptikams papasakosiu vieną eksperimentą, kuriame teko dalyvaut.
Kažkur prieš penkeris metus draugai rado "skylę", kur buvo galima nusipirkt aliejaus naudoto spurgų kepimui. Litras kainavo litą. Už 500 LT buvo nupirktas 1985 m Golf pripirkta to aliejaus, jis gerai perkoštas ir supiltas į tuščią kuro baką. Užsikūrė be problemų, trauka tokia pat kaip ir dyzeliu, kuro sanaudos tokios pačios, nedūmija, tik iš "kamino" keptais blynais kvepia. Kadangi golfukas buvo statybininkų "valdiška" mašina, tai važinėjom per vasarą be galo daug. Problemų nebuvo tik kartais nešvarumai užkimšdavo kuro filtrą, tai gamyklinį atjungėm visiškai ir pradėjom naudot tuos mažyčius peršviečiamus, kur po 3 - 4 LT kaštuoja. Užsikemša - išmeti seną, naują užmauni ir pirmyn. Rudenį atšalus orui prasidėjo problemos su užvedimu, bet jos dingo pradėjus aliejų skiest dyzeliu, arba pasidarius 5 ltr talpos bakelį dyzeliui (reikdavo kelionę pradėt ir daigt dyzeliu). Kelionė iš Kupiškio į Kauną penkių statybininkų ekipažui kainuodavo grubiai po 2 LT kiekvienam
![]()
Gaila, kad rudenį aliejaus šaltinis "išdžiūvo" ir mūsų eksperimentas baigėsi sėkmingai pardavus mūsų šaunųjį "ekomobilį".
O čia aprašomas vienas iš tobulesnių variantų truputį prabangesnių dyzelių savininkams: http://www.biomotorai.lt/alternatyvaus- ... j-dyzelino. Mes nieko automobilyje neperdirbinėjom, aliejų pylėm gryną, tik atšalus orams pradėjom maišyt su dyzelinu iki 50 proc. priklausomai nuo lauko temperatūros.
Tiek idomybių šiam kartui