Forumas apie mėgėjišką žvejybą

Draudžiama žvejoti : ŠAMUS [11.01-04.01]; masalui naudojant žuvelę* [01.01-04.20]; plačiažnyplius ir siauražnyplius VĖŽIUS [10.15-07.15]; be žvejo mėgėjo kortelių šias žuvis: lašišas, šlakius, sykus, upines nėges; upėse ir jų ruožuose išvardintuose taisyklių priede Nr. 1
Apie viska... ir rimtai, ir nerimtai
 #244027   RamaZ
 29 Gru 2010 11:54
Jei nėra traukos, paspaudus "gazą" - pradėk žiūrėt nuo filtrų (kuro- oro). Čia pradžiai. Pažiūrėk ar niekur nėra kiaurymių oro įsiurbime (kur neturėtų būt). Nepadės - pažiūrėk slėgį cilindruose. Toliau - pas meistriukus ;-)
 #244028   Aurumas
 29 Gru 2010 11:58
Labai galimas variantas pacio ivardintas "laidai". tevo 98 m vektrai(dujos) tokie patys simtomai buvo, atrode, kad dujos durniuoja, ale beda buvo laiduose aukstos itampos...
 #244034   vava
 29 Gru 2010 12:16
Kairys rašė: Antras dalykas, kiek vėliau pastebėtas, trūksta traukos, ir smarkiai, trečiu bėgiu prieš kalnelį didesnį vos vos įsiritu. Trasoje, normaliam tiesiam kely, dar pusė bėdos rieda, bet mieste, prieš kalniuką ar norint aplenkti dar lėtesnį jau nepatogu darosi :oops: :oops: .
sankaba :roll:
 #244038   Kairys
 29 Gru 2010 12:22
Tikiuosi, kad ne. :roll: ;-) Pradėt važiuot kaip ir nėra bėdos, man regis jei kas su sankaba būtų, tai ne tik prieš kalniuką būtų juntama. :roll: Nors ką gali žinot... Kuo daugiau paaiškinamų versijų pasiūlysit, tuo geriau. ;-) Dėkui pasisakiusiems, gal Skumbrotas užėjęs ką nors mestelės, anas daug matęs... ;-)
 #244046   Tadunce
 29 Gru 2010 12:28
Sankaba kai pradeda nueidineti, tai is pradziu labiau pasijaucia prie didesniu greiciu. Pvz autostradoj lenkiant ka nors pradeda praslidineti po truputi..
 #244050   sonca
 29 Gru 2010 12:32
Pradėk nuo filtrų kaip RamaZ sakė, paskui žiūrėk laidus, na aišku negalima atmesti lambda zondo ir nesandarumų maitinimo sistemoje.
 #244054   Skumbrotas
 29 Gru 2010 12:50
Kairy, pagal tavo parašymą tai priežasčių gali būti pačių įvairiausių, nuo pačių paprasčiausių iki keisčiausių :)
Man su prieš 10 metų turėtu pasatu labai panašiai buvo (trukčiojimai pagazavus važiuojant, traukos nebuvimas), pervažiavau visus servisus ir niekur nieko nerado. Pagaliau užtaikiau ant tokio seno meisterio, kuris padarė prielaidą kad per šaltas oras į variklį patenka, nuo kolektoriaus nespėja įšilti, nes per didelė ventiliacija (pasate geras gabalas prie grotelių buvo neužstotas radijatoriaus, o ir laisvos vietos po kapotų sočiai ten), be to ta bėda išlindo tik paspaudus šalčiams. Patarė su kokiu gofru užkloti tas prapučiamas groteles iki pusės radijatoriaus, kad oras važiuojant patektų pro apačią ir papildomai nuo variklio pašiltu :2idea:
Nu padariau kaip patarė - nu ir padėjo :gutgut , dingo visos bėdos kaip nebuvusios :!: Ir nekainavo nė kapeikos remontas, bo gofru prie kiekvieno šiukšlių konteinerio mėtos :-D
Aišku, pas tave gali būti ir kitaip, parašiau kaip pvz kokių keistų priežasčių kartais pasitaiko... :ruko
 #244059   Tadunce
 29 Gru 2010 13:02
Keistesnio dalyko dar tikrai negirdejau :-D
Nes teoriskai kuo saltesnis oras, tuo daugiau jame deguonies (molekules arciau viena kitos)
Kuo daugiau deguonies ore, tuo daugiau isgaunama galios. Todel darosi CAI kas sportuoja (cold air intake)

Dabar bijau pameluot, bet gal 222 klubo golfe buvo kondikas, kuris ausino ora, kuris po to i intake papuldavo.
Todel cia keisciau, nei keista :-D
 #244115   Fiskius
 29 Gru 2010 14:36
Tadunce, kas is to , kad daugiau deguonies, jei kuro patenka tiek pat. Norint, kad geriau butu, reiktu pareguliuot, kad kuro daugiau duotu, tada butu naudos is to salto oro ;-) :roll:

as savo senuke golfe, tvarkiausi kazkada karba, nes bo del vazinejimo vien ant duju, ans buvo sudziuves, uzsikimes ir t.t. Pravaliau, praploviau ir prireguliavau pats nzn ka :superšokas Tik zinau, kad kuro pyle daug, misinys riebus, nelabai ir trauke, bet man svarbu buvo uzkurti, o po to duja perjungt. Kazkuriuo metu tvarkiausi prieki, buvau sudauzes lempa ir vaziavau ja isemes, o oro paemima atsukes tiesiai i ta skyle, ziema buvo. Pajautau kad trauka :superšokas Apdejau tada aubi bulka 2,3 :shock:
Bandem ta pati vasara pakartot, tik lempos nebuvau isemes, ir gavosi shuds... gavau i vienus vartus, o 10l benzo dingo gal 4 kartus pradragavus :superšokas :lol:

Kairy, as manau, kad 98m masinai pirmiausia reiktu paziuret su kompu kuom ji skundziasi. Jei ten nebus uz ko uzsikabint, tada jau teks traukt kristolini rutuli... :-D
 #244139   tukasG
 29 Gru 2010 15:13
Sveiki. Visiems dyzelių fanams ir skeptikams papasakosiu vieną eksperimentą, kuriame teko dalyvaut.
Kažkur prieš penkeris metus draugai rado "skylę", kur buvo galima nusipirkt aliejaus naudoto spurgų kepimui. Litras kainavo litą. Už 500 LT buvo nupirktas 1985 m Golf TDI, pripirkta to aliejaus, jis gerai perkoštas ir supiltas į tuščią kuro baką. Užsikūrė be problemų, trauka tokia pat kaip ir dyzeliu, kuro sanaudos tokios pačios, nedūmija, tik iš "kamino" keptais blynais kvepia :grin: . Kadangi golfukas buvo statybininkų "valdiška" mašina, tai važinėjom per vasarą be galo daug. Problemų nebuvo tik kartais nešvarumai užkimšdavo kuro filtrą, tai gamyklinį atjungėm visiškai ir pradėjom naudot tuos mažyčius peršviečiamus, kur po 3 - 4 LT kaštuoja. Užsikemša - išmeti seną, naują užmauni ir pirmyn. Rudenį atšalus orui prasidėjo problemos su užvedimu, bet jos dingo pradėjus aliejų skiest dyzeliu, arba pasidarius 5 ltr talpos bakelį dyzeliui (reikdavo kelionę pradėt ir daigt dyzeliu). Kelionė iš Kupiškio į Kauną penkių statybininkų ekipažui kainuodavo grubiai po 2 LT kiekvienam ;-var-var.
Gaila, kad rudenį aliejaus šaltinis "išdžiūvo" ir mūsų eksperimentas baigėsi sėkmingai pardavus mūsų šaunųjį "ekomobilį".
O čia aprašomas vienas iš tobulesnių variantų truputį prabangesnių dyzelių savininkams: http://www.biomotorai.lt/alternatyvaus- ... j-dyzelino. Mes nieko automobilyje neperdirbinėjom, aliejų pylėm gryną, tik atšalus orams pradėjom maišyt su dyzelinu iki 50 proc. priklausomai nuo lauko temperatūros.
Tiek idomybių šiam kartui :/braj;
 #244145   RamaZ
 29 Gru 2010 15:28
tukasG - turiu pažystamą, kuris į VW Transporter irgi kažką panašaus pila. Ir nieko - važinėja jau gal antrus metus, bet "blynais" tai kvepia :-D
 #244152   tukasG
 29 Gru 2010 15:43
Beje, dyzelis bent jau man turi ir dar vieną privalumą. Turint laisvų pinigėlių ir vietą saugojimui, galima užsipirkt iš bazės didesnį kiekį už urminę kainą. Mažiausiai dešimt centų nuo litro visuomet susitaupo, o perkant daugiau ir smagiau pasiderėt galima. Yra buvę, kad palankiu metu nupirkus didesnį kiekį ir vėliau degalams žymiai ir staigiai pabrangus metus laiko buvo galima važinėt litu už litrą pigiau negu kainavo degalinėje. Benzino, o tuo labiau dujų be galo daug neprisipirksi ir tuo labiau ilgai nepasaugosi.
 #244155   tukasG
 29 Gru 2010 15:47
Tiksliai nebeatsimenu iš kurios Rokiškio raj. vietos jie tą aliejų pirkdavo, tik atsimenu, kad iš kažkokio "perekupo", kuris supirkinėdavo tą aliejų iš kepyklų, restoranų ir pan. ir naudodavo savo automobiliui, o perteklių perparduodavo kitiems.
 #244159   Fiskius
 29 Gru 2010 15:53
tukasG rašė: Už 500 LT buvo nupirktas 1985 m Golf TDI
Nieko nemaisai? 85m guolis geriausiu atveju galejo but TD, bet tikrai ne TDI :shock:
 #244296   Wytux
 29 Gru 2010 22:06
Tukas- ne visiems dyzeliams tas aliejaus tinka , bet is principo turint 'skyle' ir atsirinkus masina variantas :gutgut tik reiketu atskira baka statytis, plius LT salygom ziema reiketu papildoma bako pasildyma daryt ( jei tavo skyle nebutu uzsilenkus tai ziema tikrai nebutum sekmingai vazinejes). Nelabai tikiu, kad saltas gerai vedesi iskato ant aliejaus jusu guolis, nebet dyzelio maiset stipriai, nes paprastai pirma vedama ant dyzelio ir tik pasilus (per heatexchangeri)aliejui , perjungiama vien ant aliejaus. Netoli 7is metus Airijoje buvo vazineta ( ford siera, bmw 525tds plyta, A4 ir MB keturakis) ir masinoms tikrai niekas neatsitiko. Usa paskaiciuota, kad ant aliejaus galia netgi padideja apie 15% ir sunaudojama biski maziau kuro. Problema ta, kad tokios masinos pradedamos apmokestinti, t.y. UK reikia moket pagal nuvaziuota kilometraza mokescius, matyt tipo kazkas panasaus kaip kuro akcizas, odel jei tai labai paplis nesigaus stipriai pigiau nei su zyzeliu :(
 #245545   Antas
 04 Sau 2011 11:18
nu tai pasnekam apie kojines ir grandines, kas buvo statoil kiek koines kainuoja, nes, ka zuvavom pries Naujuosius apturejome kelis slidimus, be to ir keliukas link ezeriuko buvo toks smagus. Tai galvoju arba gaza riboti arba kojines - grandines isigyti ir uzsideti ant ratu, tada ledas bus nebaisus.
idomu su kojinems per valytus - leduotus kelius galima vazineti, nes tame statoil filmuke ten net kojiniu nereikia.

p.s. aisku jei tai tiekta vakaru salims, ypac prancuzijai, ispanijai, italijai ir kitoms alpinems kur zieminiu ratu neturi tda gerai, bet kaip musu salygomis? ar pakelbes jos ivaziavus i visai nevalyta kelia
 #245550   RamaZ
 04 Sau 2011 11:28
Į visai nevalytą kelią įvažiavus - nei kojinės-grandinės ir visa kita nebepadės, jei pasodinsi mašiną "ant pilvo". O iki to - tai padės kažkiek, tik kaip pats ir rašei - reiks toliau iki traktoriaus eit ;-) :-D
 #245555   Vegys
 04 Sau 2011 11:47
Antai,
aš kaip suprantu tuo konkrečiu atveju kai mes važiavvom, niekas nebūtų padėję. Grandines kaip suprantu dediesi norint pravažumo per sniegą. Panašiai ir kojinės. Nei vienas iš šių daigtų nėra skirtas važiuot asfaltu.
Jei kalbam tik apie važiavimą nuo asfalto iki ežero, tada tiktų. Ale šiuo konkrečiu atveju manau greičiau būtų pėsčiom iki ežero prieit nei kad grandines / kojines dėtis.
Aš sau mastau tik dėl išvažiavimo iš namų iki kelio. Ty 200 m. Blogiausiu atveju - max 2 km iki kelio pagrindinio. Kas blogiausiai, kol kas išvažiuoju be problemų ir pirkt nelabai norisi, ale kai jau neišvažiuosiu - bus per vėlu. Ale sniegas apstojo kritęs iš dangaus, kol kas apačia braukiu šiek tiek sniegą, ale važiuot galima, bėdų dar nėr.
O va dėtis grandines žūklėj kad arčiau privažiuot aš nedrįsčiau. Kai pakibsi ant dugno, nepadės ir grandinės. Geriau jau kitą ežerą pasirinkt arba pėsčiom paeiti.
 #245557   pensininkas
 04 Sau 2011 11:50
kuo daugiau pribumbsasu - kojines, grandines, keturi varomi, tuo pasamoneje gimsta mintis, kad visos tos sauguma didinancios priemones pades automobili islaikyti kelyje. taciau si ziema kolkas lepina lietuvai nebudingais snieguotais ir tikrai ziemiskais orais. ne karta teko vaziuoti bjauriausiomis oro salygomis, maciau tokius, kurie pasitiki savo jegomis, net per daug, taciau visu ju finisas - pakelej ... todel geriausia protingai ivertinti eismo salygas bei atsakingai elgtis uz vairo ... beto, kastuvas bagazineje tikrai pravercia :)
 #245558   Wytux
 04 Sau 2011 11:52
Na bet yra toks varinatas, kad iki ezero koki 10km geru, bet nevalytu keliu reikia vaziuoti- ten ant pilvo nera sansu pakibti, bet su vienu tiltu ir zieminem padabgom as paskutini karta nerizikavau vaziuoti, nes sniego per sprindi- nepakibsi 100% bet jei uzbuksuosi tai be grandiniu neisvaziuosi... o pedint iki traktoriaus reiketu ne arti ...
 #245560   Antas
 04 Sau 2011 12:07
tai maniske pasikelia, tai pakibimas ant pilvo negresia, galvoju apie grandines, jos turetu isikibti kaip ir spygliuotos padangos i leda. o del nemencines plento as nekalbu ten buvo visas kelias - ledas. bet tuo keliuku kur mes vaziavom iki ezero, ypac kai nevalytas grandines turetu padeti.
p.s. reiktu slides veziotis bagazineje, tokias mazas - lengviau iki traktoriaus butu.
 #245573   zzzubarruu
 04 Sau 2011 13:03
grandines sniege labai padeda. bet jei pilva priglausi tai sakes.
o ziema dar bagazinej turiu rankine lebiodke(senukuose 60Lt) ir 10 m virves.
na ir zinoma kastuviuka.
 #245636   Vegys
 04 Sau 2011 15:30
Antas rašė:galvoju apie grandines, jos turetu isikibti kaip ir spygliuotos padangos i leda
Ar tikrai ? Spėčiau ant ledo jos turėtų čiuožt labiau net už vasarines padangas. Gal kas pasidalins įspūdžiais iš praktikos ?
 #245641   Antas
 04 Sau 2011 15:47
tukasG rašė:Sveiki. Visiems dyzelių fanams ir skeptikams papasakosiu vieną eksperimentą, kuriame teko dalyvaut.
Kažkur prieš penkeris metus draugai rado "skylę", kur buvo galima nusipirkt aliejaus naudoto spurgų kepimui. Litras kainavo litą. Už 500 LT buvo nupirktas 1985 m Golf pripirkta to aliejaus, jis gerai perkoštas ir supiltas į tuščią kuro baką. Užsikūrė be problemų, trauka tokia pat kaip ir dyzeliu, kuro sanaudos tokios pačios, nedūmija, tik iš "kamino" keptais blynais kvepia :grin: . Kadangi golfukas buvo statybininkų "valdiška" mašina, tai važinėjom per vasarą be galo daug. Problemų nebuvo tik kartais nešvarumai užkimšdavo kuro filtrą, tai gamyklinį atjungėm visiškai ir pradėjom naudot tuos mažyčius peršviečiamus, kur po 3 - 4 LT kaštuoja. Užsikemša - išmeti seną, naują užmauni ir pirmyn. Rudenį atšalus orui prasidėjo problemos su užvedimu, bet jos dingo pradėjus aliejų skiest dyzeliu, arba pasidarius 5 ltr talpos bakelį dyzeliui (reikdavo kelionę pradėt ir daigt dyzeliu). Kelionė iš Kupiškio į Kauną penkių statybininkų ekipažui kainuodavo grubiai po 2 LT kiekvienam ;-var-var.
Gaila, kad rudenį aliejaus šaltinis "išdžiūvo" ir mūsų eksperimentas baigėsi sėkmingai pardavus mūsų šaunųjį "ekomobilį".
O čia aprašomas vienas iš tobulesnių variantų truputį prabangesnių dyzelių savininkams: http://www.biomotorai.lt/alternatyvaus- ... j-dyzelino. Mes nieko automobilyje neperdirbinėjom, aliejų pylėm gryną, tik atšalus orams pradėjom maišyt su dyzelinu iki 50 proc. priklausomai nuo lauko temperatūros.
Tiek idomybių šiam kartui :/braj;
Antra nesidziaugit baisiai aliejumi, kad ji naudoti, reikia keisti visas kuro padavimo zarneles ir tarpines, nes standirtines gumas tiesiog isbrinkina, jos suskeldeja ir tada gaudo ora ir t.t. Kodel galima vaziuoti aliejumi ir dyzeliumi, todel, kad tai panasios strukturos junginiai, tik panasios, bet ju fizikines ir chemines savybes visai kitokios. normaliai i dyzelius rekomenduotina pilti iki 40 - 45 biopriedo ( cia tas kur rapsu esteris, kuris yra spec paruostas kaip biopriedas), jei norint pilti gryna alieju tai geriau jo pilti dar maziau iki 30 proc ir vel del tos pacios priezasties: tepimas, slangu brinkimas ir t.t. suvaryti kuro siurbli kainuos daug brangiau nei visi priedai. Be to visas aliejus buvo naudotas TD varikliams, ko pasekoje nera jokios informacijos apie ju naudojima TDI ir HDI ir ypac naujiems dyzeliams.
p.s. dyzelis irgi derveja, taigi jo negalima per daug ilgai laikyti, be to jis turi tokia savybe traukti vandeni ir parafinuoti :-D geriau jau benza ilgai laikyciau nei dyzeli. Kodel zmones kazka girdami vis nuslepia subtylybes, kurios yra tokios vertingos ;uolrait
 #245644   RamaZ
 04 Sau 2011 15:54
Antai - kiekvienas pasikėlimas turi tam tikras ribas ;-)
Dėl grandinių: pačiam neteko naudot, bet teko šnekėt su norvegiuku (pas juos eismo sąlygos žiemą beveik visada kaip pas mus dabar). Grandines naudoja tik trumpam-sudėtingam ruožui įveikt. Pvz - sustoja prieš kalną, neskubėdamas užsideda grandines ant spygliuotų padangų, kurios naudojamos pirmą sezoną, ir neskubėdamas kyla į kalną. Užvažiuoja - neskubėdamas nusiima šituos pribumbasus ir važiuoja toliau. Į pakalnę tas pats, tik atvirksčiai ;-) . Jokių ten 10km atkarpų nevažiuoja - nebent pačioje šiaurinėje dalyje.
O kalniukų tai net miesteliuose teko matyt tokių, kad net vasarą antros pavaros reikia norint į viršų sėkmingai užropot. Lipa ir žiemą, bet kaip jau sakiau - neskubėdami + naujos šypuotos (geros) padangos + grandinės
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 178
  • VDS, VPS serveriai
  • Bronzinė žuvis
  • Žvejybos reikmenų parduotuvė