Kaimynas mano turi UAZ viliuką 

A fish is too valuable to catch only once!
mano draugai turi toki yarisa. tai tas automatas ten tokis urodas......... sake neimanoma vaziuot normaliai (pavaros ten kazkaip tupai persijungineja). todel rami moteriske pastoviai vaziuoja S padetyje, nors su sportu ji nieko bendro neturi...hamis rašė: vavai i darba http://www.autogidas.lt/toyota-yaris-he ... 64357.html
na kodel turi. su s raide kai vaziuoja, tai pradeda nuo pirmos pavaros ir pavaros ilgesnes tampa. reaguoja jautriau i pedalo paspaudimus. tipo standart.vava rašė:hamis rašė: todel rami moteriske pastoviai vaziuoja S padetyje, nors su sportu ji nieko bendro neturi...
a tai vel kalbame abstrakciai ir krastutiniskaihamis rašė:butent, kad jei pirksi ta senesni dyzeli, tai remontas VARIKLIO bus daug pigesnis nei tu nauju. kosmines variklio daliu kainos ir aptranavimo.
kalbejom apie dyzelinius japonus. beabejo, kad yra ir kitu saliu modeliu.
o sitos salys isvis automobilius gamina?Antas rašė:o tai skandinavisku, prancuzisku, italisku, ispanisku, pietu korejos, ceku nera dyzelio + automatas
cia tas kur lempos virs kapoto po stiklu ir ant stogo bliudas,kuriam po lietaus antys turkstis gali?vava rašė:nevaryk, Sauliau, fiat multipla labai saunus avto. manau turetum apie ji pamastyt pries igydamas kazka vietoj atgyvenusio subariko.....
ne nu tai tai tikrai lygiu neravava rašė:tas pats... ideali masina isskirtinio skonio klientui..
Hami neisizeisk bet apie tavo zinias apie auto daug pasako sitas tavo teiginys, as cia nepiktai jeigu ka, bet susidaro yspudis kad tavo zinios apie automobilius is literaturos o ne praktines... Aisku gali buti kad ir klystu...hamis rašė:. gal dabar kazkas keitesi, nes apie naujas masinas ir patobulejusius variklius net skaites nesu.
seni vw buvo seni vw. bet nauji... pries sita savo legacy vazinejau su 2002 ar 2003m jau nebepamenu 4 golfu variant TDI 4 motion...gintars rašė:Pats vazineju su pasatu 1994 1,9tdi ir vargo nematau. Aisku cia salygoja tai kad vos ne viska pasitvarkau pats. Siaip pamastau apie koki subaru legacy su dujom, bet bijau, kad paskui gali kisene neisnest ant remontu...
as neisizeidziau, bet ka tu parasei kitaip negu as? tu parasei lygiai ta pati. tas mano sakinys pasako tik viena dalyka, kad apie tas naujas masinas nelabai kazka praktiskai zinau, nes nesu ju ciupinejas ir tiek. bet, tikrai nemanau,kad atpigo nauju dyzeliu aptarnavimas.gintars rašė:Hami neisizeisk bet apie tavo zinias apie auto daug pasako sitas tavo teiginys, as cia nepiktai jeigu ka, bet susidaro yspudis kad tavo zinios apie automobilius is literaturos o ne praktines... Aisku gali buti kad ir klystu...hamis rašė:. gal dabar kazkas keitesi, nes apie naujas masinas ir patobulejusius variklius net skaites nesu.
Siaip ydomia diskusija praleidau cia.. Del dyzelio turbinos veikimo tai ji pucia (sukasi) pastoviai, tik jos poveikis labiausiai jauciamas kazkur nuo 1.8k rpm ir i virsu.
Dyzelinio variklio remontas ir prieziura yra tikrai brangesnis ir sudetingesnis negu benzininio variklio. tai nusako vien dyzelinio variklio dalys, purkstukai, turbina, pakaitinimo zvakes ir panasiai... aisku jaeigu pajimsi nenujota dyzeli vaziuuosi ir vargo nematysi.
Pats vazineju su pasatu 1994 1,9tdi ir vargo nematau. Aisku cia salygoja tai kad vos ne viska pasitvarkau pats. Siaip pamastau apie koki subaru legacy su dujom, bet bijau, kad paskui gali kisene neisnest ant remontu...
benzinas turi gerai issprendes sita problema - turbokompresoriusTadunce rašė:gintars, ne visų dyzelių turbos sukasi pastoviai.
TDI - taip. Bet ir tai turi turbo duobę (gamintojai teigia, kad ~0.25s)
Senesnių tikrai nesisuka pastoviai, ir reikia gerai užsukt, kad užsisuktų turba ir pradėtų juntamiau pūsti.