Forumas apie mėgėjišką žvejybą

Draudžiama žvejoti : ŠAMUS [11.01-04.01]; masalui naudojant žuvelę* [01.01-04.20]; plačiažnyplius ir siauražnyplius VĖŽIUS [10.15-07.15]; be žvejo mėgėjo kortelių šias žuvis: lašišas, šlakius, sykus, upines nėges; upėse ir jų ruožuose išvardintuose taisyklių priede Nr. 1
Apie viska... ir rimtai, ir nerimtai
 #305226   vava
 14 Rgs 2011 17:25
mano draugai turi toki yarisa. tai tas automatas ten tokis urodas......... sake neimanoma vaziuot normaliai (pavaros ten kazkaip tupai persijungineja). todel rami moteriske pastoviai vaziuoja S padetyje, nors su sportu ji nieko bendro neturi...
Mr. Hamis, ar yr kitu variantu Toyotos :)
 #305228   hamis
 14 Rgs 2011 17:30
automatu butent kaip ir nera. corola, bet ten pavaru deze ta pati stovi.
pvz man hondos hibridas simpatizuoja. 5l mieste benziuko. kaina labaiiii ikandama.
 #305231   Tadunce
 14 Rgs 2011 17:35
".. when you are driving it slowly, in the small village there is no engine sound because petrol engine is turned off and there is only electric engine working. So you will obviously hit the child which run in the street and doesn't hear your car. It isn't environment friendly car.."

J.Clarkson (apie toyota prius)
 #305234   hamis
 14 Rgs 2011 17:44
vava rašė:
hamis rašė: todel rami moteriske pastoviai vaziuoja S padetyje, nors su sportu ji nieko bendro neturi...
na kodel turi. su s raide kai vaziuoja, tai pradeda nuo pirmos pavaros ir pavaros ilgesnes tampa. reaguoja jautriau i pedalo paspaudimus. tipo standart.
e tai startuoja nuo 2pavaros, pavaras greit sumeto, kad benza taupytum.
 #305238   Antas
 14 Rgs 2011 18:12
o tai skandinavisku, prancuzisku, italisku, ispanisku, pietu korejos, ceku nera dyzelio + automatas ( pats nesidomejau)?
vazinejau automatu atsibodo nosi krapsyti ir tas begiu durnas perjunginejimas, vienu zodziu ne man.
tai koks dyzelio remontas brangesnis, ka stabdziai skirtingi, ar pakaba paauksuota, aisku jei pirksi ne 20 metu ir kuri nera nuvaziavusi 1 mln km, tai remontas tas pats kaip pas benza. aisku remontas labai jau reliatyvus dalykas, kuris priklauso nuo labai jai daug faktoriu.
p.s. cia tik mano nuomone.
 #305241   hamis
 14 Rgs 2011 18:19
butent, kad jei pirksi ta senesni dyzeli, tai remontas VARIKLIO bus daug pigesnis nei tu nauju. kosmines variklio daliu kainos ir aptranavimo.
kalbejom apie dyzelinius japonus. beabejo, kad yra ir kitu saliu modeliu.
 #305245   Antas
 14 Rgs 2011 18:28
hamis rašė:butent, kad jei pirksi ta senesni dyzeli, tai remontas VARIKLIO bus daug pigesnis nei tu nauju. kosmines variklio daliu kainos ir aptranavimo.
kalbejom apie dyzelinius japonus. beabejo, kad yra ir kitu saliu modeliu.
a tai vel kalbame abstrakciai ir krastutiniskai :-D , ka vadiname senu dyzeliu, nauju dyzeli. dyzelio kaina priklauso nuo variklio kubaturos ir jo sudetingumo, dyzeliai : D, TD, HD, TDI, HDI ir ju modifikacijos. kubatura nuo 1 l iki nezinau net
 #305247   hamis
 14 Rgs 2011 18:37
na paimk audi a6 (c4) dyzeline, kuria visokio plauko vietiniai auksarankiai yra isnarste iki molekuliu ir kokia nauja a6 (c6) kokiu 2005m. atsidaryk kapota ir pamatysi skirtumus. kur pirmo varianto atsidares kapota matai viska, kur antro varianto matai tik vientisa variklio bloka. garaziniai tokio varianto tvarkyti tikrai neapsiims, o ir pats nemanau, kad duotum. o specializuotam servisi suplosi, kad ir uz kokiu purstuku keitima kosmines sumas.

jei lygint benza ir dyzeli, tai benzininiu varikliu remontas visa laika buvo tikrai pigesnis nei dyzeliniu. gal dabar kazkas keitesi, nes apie naujas masinas ir patobulejusius variklius net skaites nesu.
bet faktas, kad dyzeliniai varikliai daug daugiau patobulejo ir daug daugiau naujoviu ir pan. kas manau irgi itakoja serviso kaina.
benzininiai varikliai taip labai neevoliucionuoja.
 #305300   SauliusM
 14 Rgs 2011 22:00
Antas rašė:o tai skandinavisku, prancuzisku, italisku, ispanisku, pietu korejos, ceku nera dyzelio + automatas
o sitos salys isvis automobilius gamina?
nu gerai, italai biski gamina vienetinius, katrie labai brangus...
 #305309   vava
 14 Rgs 2011 22:09
nevaryk, Sauliau, fiat multipla labai saunus avto. manau turetum apie ji pamastyt pries igydamas kazka vietoj atgyvenusio subariko.....
 #305313   SauliusM
 14 Rgs 2011 22:12
vava rašė:nevaryk, Sauliau, fiat multipla labai saunus avto. manau turetum apie ji pamastyt pries igydamas kazka vietoj atgyvenusio subariko.....
cia tas kur lempos virs kapoto po stiklu ir ant stogo bliudas,kuriam po lietaus antys turkstis gali?
nu jo... zjbys variantas... as irgi tokios zoles noreciau, kuria jos dizaineris ruko...
 #305315   vava
 14 Rgs 2011 22:13
tas pats... ideali masina isskirtinio skonio klientui..
 #305318   hamis
 14 Rgs 2011 22:14
na jei tokia netinka tai glima pagalvoti apie naujaja dacia logan. siuolaikiskos isvaizdos beveik masina tik uz 6100euru. nauja masina turesit 2011 metu.
 #305334   gintars
 14 Rgs 2011 22:26
hamis rašė:. gal dabar kazkas keitesi, nes apie naujas masinas ir patobulejusius variklius net skaites nesu.
Hami neisizeisk bet apie tavo zinias apie auto daug pasako sitas tavo teiginys, as cia nepiktai jeigu ka, bet susidaro yspudis kad tavo zinios apie automobilius is literaturos o ne praktines... Aisku gali buti kad ir klystu...
Siaip ydomia diskusija praleidau cia.. Del dyzelio turbinos veikimo tai ji pucia (sukasi) pastoviai, tik jos poveikis labiausiai jauciamas kazkur nuo 1.8k rpm ir i virsu.
Dyzelinio variklio remontas ir prieziura yra tikrai brangesnis ir sudetingesnis negu benzininio variklio. tai nusako vien dyzelinio variklio dalys, purkstukai, turbina, pakaitinimo zvakes ir panasiai... aisku jaeigu pajimsi nenujota dyzeli vaziuuosi ir vargo nematysi.
Pats vazineju su pasatu 1994 1,9tdi ir vargo nematau. Aisku cia salygoja tai kad vos ne viska pasitvarkau pats. Siaip pamastau apie koki subaru legacy su dujom, bet bijau, kad paskui gali kisene neisnest ant remontu...
 #305354   SauliusM
 14 Rgs 2011 22:53
gintars rašė:Pats vazineju su pasatu 1994 1,9tdi ir vargo nematau. Aisku cia salygoja tai kad vos ne viska pasitvarkau pats. Siaip pamastau apie koki subaru legacy su dujom, bet bijau, kad paskui gali kisene neisnest ant remontu...
seni vw buvo seni vw. bet nauji... pries sita savo legacy vazinejau su 2002 ar 2003m jau nebepamenu 4 golfu variant TDI 4 motion...
per metus laiko i remonta sukisau tiek, kad daug kas pigesnem masinom vazineja nei tas remontas kainavo. vaziuoklej turiu pastebet neliko turbut nei vienos nepakeistos detales. ir pazystu dar gal 5 ar 6 zmones kurie su naujais vw turejo analogiskas istorijas. ir nepazystu nei vieno, kuris butu labai laimingas su nauju vw... beje, ta savo golfa pardaviau savo sefui. tai jo zmona vazinejasu anuo, tai sake irgi jau visa vaziuokle dar kart pakeite. ot zjb masina... o subaru per 4 metus neremontavau isvis. ir dar turiu pasakyt. vw salone kol tave servisui priims tai stovesi eilej kokias 2 savaites. bent jau pries 4 metus taip buvo. subaru nei kart ilgiau 3 dienu laukt neteko net iskaitant tai kad tik profilaktikai ir jokiu rimtu skubiu gedimu neleidzianciu vaziuot nebuvo. kas dar...firminis subaro servisas salonekainuoja pigiau nei firminis vw servisas salone. kokiu pusantro karto.
ir cia viskais savo patirties kalbu, one kazkur kazka girdejau ar internete nuskaiciau.
beje. iki situ dvieju masinu irgi daug ka remontuodavausi pats. nu su sitom dviem paskutinem nieko pats nepasiremontuosi. atsidarai, pamatai blokus ir beproto daug elektronikos ir net neaisku uz kurio galo tempt pradet, kad kompas nesudurniuotu ir kokiu nors klaidu metyt nepradetu.
 #305357   SauliusM
 14 Rgs 2011 22:55
p.s.: sorry biski. sitam kompe space knopke kazko stringa. tai tekstas toks no space gaunas. nutipoejoeziukaspermiskairikritoiduobeotenvokieciai... uzsiknisau jau redaguot, tai neberedaguosiu
 #305361   SauliusM
 14 Rgs 2011 23:03
ai dar. vyrai ir moterys bet vw 4 motion keturiais ratais varomos sistemos asbijau kaip velnias kryziaus. ten tipo automatiskai kai priekiniai ratai prasisuka ijungia atbulinius. nu viskas gerai toj sistemoj kol gerai. bet kai ta automatika suveikia ir isijungia nelaiku ir ne vietoj tai baigtis gali taip kaip man baigesi ar dar blogiau. o as tai vos kiaurai lygioj vietoj magistralej nepravaziavau skiriamosios juostos atitvaro vaziuodamas kokiu 90km/h greiciu. aciu Dievui angelas sargas pagalvepadejo laiku... beje, masinos prieki nupjove visai. bet airbagai taip ir neissove, ne apie tas as cia pagalves...
http://www.biteplius.lt/lt/2content.dia ... 43.21973-=(500459472
 #305367   Tadunce
 15 Rgs 2011 06:26
gintars, ne visų dyzelių turbos sukasi pastoviai.
TDI - taip. Bet ir tai turi turbo duobę (gamintojai teigia, kad ~0.25s)
Senesnių tikrai nesisuka pastoviai, ir reikia gerai užsukt, kad užsisuktų turba ir pradėtų juntamiau pūsti.
 #305373   hamis
 15 Rgs 2011 07:29
gintars rašė:
hamis rašė:. gal dabar kazkas keitesi, nes apie naujas masinas ir patobulejusius variklius net skaites nesu.
Hami neisizeisk bet apie tavo zinias apie auto daug pasako sitas tavo teiginys, as cia nepiktai jeigu ka, bet susidaro yspudis kad tavo zinios apie automobilius is literaturos o ne praktines... Aisku gali buti kad ir klystu...
Siaip ydomia diskusija praleidau cia.. Del dyzelio turbinos veikimo tai ji pucia (sukasi) pastoviai, tik jos poveikis labiausiai jauciamas kazkur nuo 1.8k rpm ir i virsu.
Dyzelinio variklio remontas ir prieziura yra tikrai brangesnis ir sudetingesnis negu benzininio variklio. tai nusako vien dyzelinio variklio dalys, purkstukai, turbina, pakaitinimo zvakes ir panasiai... aisku jaeigu pajimsi nenujota dyzeli vaziuuosi ir vargo nematysi.
Pats vazineju su pasatu 1994 1,9tdi ir vargo nematau. Aisku cia salygoja tai kad vos ne viska pasitvarkau pats. Siaip pamastau apie koki subaru legacy su dujom, bet bijau, kad paskui gali kisene neisnest ant remontu...
as neisizeidziau, bet ka tu parasei kitaip negu as? tu parasei lygiai ta pati. tas mano sakinys pasako tik viena dalyka, kad apie tas naujas masinas nelabai kazka praktiskai zinau, nes nesu ju ciupinejas ir tiek. bet, tikrai nemanau,kad atpigo nauju dyzeliu aptarnavimas.
p.s. literaturos apie automobilius neskaitau. na nebent apie mercedes amg idomumo deliai, kad save paerzinti :D
kaip pvz galim paimti ta tavo minetaji vw. sakykim imkim 1.8 benzina. paziurekim kiek jis turi modifikaciju ir kaip minimaliai keitesi, kad ir dabar dar tebera naujausiuose vw tas 1.8. aisku dabar jau jis istobulintas, bet tikrai nemanau, kad ten kazka atominio pribure. jo evoliucija buvo leta. geras isdirbtas variklis, kuris atsiradus naujovems siek tiek patobulindavo ir viskas.
dabar paimkim 1.9 dyzelini. senas geras paprastas dyzelinis varikliukas. viskas okei.
pas pati irgi toks. dar kitaip darbinis arkliukas vadinamas (musuose). paziurekim kaip jis keitesi iki 95m. irgi neypatingai senas, geras atidirbtas variklis. buvo pora variaciju nuo gamybos pradzios. na ir poto prasidejo variacijos su tuom tdi. varikliu aibe. girdejes esu ne is vieno tokiu kalbu, kad kuo daugiau raudonu raidziu tuo ir remontas branyng :-D

p.s. gink dieve nesakau, kad dyzelines masinos blogos, prastos ir nepirkit. kiekvienam vartotojui sava preke, o dbr ju tiek, kad net issirinkti sunku. svarbu paaciam zinoti ko nori.
 #305374   hamis
 15 Rgs 2011 07:33
Tadunce rašė:gintars, ne visų dyzelių turbos sukasi pastoviai.
TDI - taip. Bet ir tai turi turbo duobę (gamintojai teigia, kad ~0.25s)
Senesnių tikrai nesisuka pastoviai, ir reikia gerai užsukt, kad užsisuktų turba ir pradėtų juntamiau pūsti.
benzinas turi gerai issprendes sita problema - turbokompresorius :-D

turejau pasata b5 1.8t ir pezo 406 2l t, tai vaje kaip smagu budavo kol neskaiciuoji benzolio :v-ar
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 178
  • VDS, VPS serveriai
  • Bronzinė žuvis
  • Žvejybos reikmenų parduotuvė