Neiškraipau aš tų žodžių.. tik tiek kad ne cituoju paraidžiui, bet esmė panaši.
Na čia ir durniui aišku kad lengvesnė mašina su tiek pat kW "dės į vienus vartus" sunkesnę.. Bet yra kitas aspektas - važiavimo malonumas ilgas distancijas ir t.t...
Kas dėl kilowatų ir kuro sanaudos skiriasi, aišku vėl nelyginkim sunkesnės su lengvesne, bet ir čia galima pasiginčyti, visgi miesto salygos ir trasoje kiti dalykai..
Na o dėl saugumo.. nereikia net prieštarauti, juk pats paminėjai masę.. Mašinos masę ne padangos sudaro, o kėbulas, tad kuo kėbulas sunkesnis, tuo jis saugesnis...
O jei mes pridėsim kad turbina didesnė tai ji galingesnė

Oi čia gal nesiginčykim... fūra, standartinis mašiniukas, traktorius, mocas, formulės bolidas... Tai pas ką mažiausia turbina


Kupranugaris gali dirbti visą savaitę ir išbūti negėręs. Vyras - gali nedirbti visą savaitę ir ištisai gerti.