Forumas apie mėgėjišką žvejybą

Draudžiama žvejoti : ŠAMUS [11.01-04.01]; masalui naudojant žuvelę* [01.01-04.20]; plačiažnyplius ir siauražnyplius VĖŽIUS [10.15-07.15]; be žvejo mėgėjo kortelių šias žuvis: lašišas, šlakius, sykus, upines nėges; upėse ir jų ruožuose išvardintuose taisyklių priede Nr. 1
Apie viska... ir rimtai, ir nerimtai
 #519544   Airis
 30 Spa 2013 19:56
tukasG rašė:EGR - ą pirmu žingsniu atjungė. Šlangutę nuo jo numovė, į ją varžtą įgrūdo ir liepė taip pravažiuot ir pažiūrėt, ar pasikeis kas, ar ne. Nepasikeitė, tai konstatavo, kad ne EGR - as čia kaltas.
"geri" meistrai
 #519547   Airis
 30 Spa 2013 20:02
bobis rašė:
tukasG rašė:... Patarkit turėję reikalų su dyzelių turbinų remontais - verta restauruot, ar visgi geriau keist? Ačiū.
kas nutinka, kaip pajaučiat kai jau turbina išeina šaibom?
prades juodi dumai eiti pro dusliarka ir trauka sumazes.
jei juodi dumai neina, bet nera traukos, tada gali buti oro srauto matuoklis kaltas, gal katalizatorius uzsikises ir panasiai...
protingiausiai butu pajungti ant kompo, pas normalu meistra ir viska pasakys....
koki slegi sudaro turbina, ar geras srauto matuoklis.
masinose su kompais yra net daviklis, kuris matuoja oro slegi, nes vaziuojant kalnuose, reikia kitokio degalu misnio ir panasiai
 #519548   tukasG
 30 Spa 2013 20:04
Ačiū, Artūrai, reiks būtinai pabandyt. Tuo labiau, kad ne karvę kainuoja. Nors kita vertus juos keičiau prieš kokius 2000 km ridos, bet keičiau ne dėl pravažiuoto kilometražo, o todėl, kad baigiantis kurui bake kažkokių "varlių" tiek sistemon buvo prisiurbę, kad mašiną tik servise te užkūriau. Filtrus pakeitus mašina užsivedė, bet dūmingumas nesumažėjo. Aišku, jei bake "gyvatės" veisiasi, galėjo ir naujus filtrus migom užkišt...
 #519553   tukasG
 30 Spa 2013 20:11
Airis rašė:"geri" meistrai
Aš irgi baigiu tos nuomonės prieit... :roll:
Užkalusius variklius kiek girdėjau puikiai perrinkinėja, o su kuro aparatūra matyt ne kažką... Kita vertus, matyt tikisi, kad jei daves beremontuodami iki variklio mirties, tapsiu potencialiu jų klientu geriausiai įvaldytoje srityje... :lol:
Airis rašė:protingiausiai butu pajungti ant kompo, pas normalu meistra ir viska pasakys...
Dvejose skirtingose vietose diagnozavausi. Utenoj ir Kupišky. Abu keikėsi, kad 1991 m audinė ne tas auto, kur labai su diagnostikos kompu draugauja. Abu įvardijo, kad turbina prastai pučia, bet tuo pačiu paminėjo, kad tai gali būt ir priežastis ir pasekmė... :roll: O kai aš tiek te nutuokiu ir pas "gerus" meistrus "gydausi", tai ir klaidžiojam padebesiais... 400 lt kaip oran, o rezultatai beveik jokie... :-ug
 #519568   tukasG
 30 Spa 2013 20:38
Minėjo, kad audinės kompas ant tiek lėtas, kad diagnostikos kompas nemato realios pokyčių dinamikos. Ta prasme rodo, kad turbina prastai kelia slėgį, bet duomenys į diagnostikos kompą ateina ant tiek pavėlavę, kad jie nemato kame priežastis - "plaukioja" duomenys. Na, kažkaip taip aiškino... Aš kai ne specialistas, tai gal nemoku aiškiai paaiškint, arba ko nors dar nesuprantu.
Žodžiu, vienas diagnostikas iškart liepė lupt lauk ir restauruot turbiną su visais kitais iš to išplaukiančiais darbais (plovimas, valymas ir t.t.), kitas patarė iš pradžių pabandyt paieškot mažiau radikalių sprendimų ir jei jau tai nepadės, remontuot kapitaliai. Vietinis lyg ir neblogas meistras, su kuriuo lyg ir tariausi dėl galimų remontų, numovė šlangą nuo turbinos, pirštais paklibino turbinos vidurius ir sakė, kad jai dar suktis ir suktis.
Va tokia ir diagnostika provincijoj... Užtat ir bijau prabangesniu auto, negu audi 80, ar golf 3...
 #519575   tukasG
 30 Spa 2013 20:49
Tai va ir aš apie tą donorą jau labai rimtai susimastau, tuo labiau, kad jei gerai suprantu, tai pas trečius golfus gi lyg ir tokie pat motorai stovi, o iš jų tai gi būna ir dar sąlyginai gerų metų ir sąlyginai nedidelės ridos mašiniukų, bet ant tiek supuvusiais kėbulais, kad beveik už metalo laužo kainą paimt išeitų ir variklį visą donorystei išlupus, kas liko po presu atiduot. Tiek, kad ten vėl gi loterija.
 #519643   Donasssss
 31 Spa 2013 01:57
tukasG rašė:Minėjo, kad audinės kompas ant tiek lėtas, kad diagnostikos kompas nemato realios pokyčių dinamikos. Ta prasme rodo, kad turbina prastai kelia slėgį, bet duomenys į diagnostikos kompą ateina ant tiek pavėlavę, kad jie nemato kame priežastis - "plaukioja" duomenys. Na, kažkaip taip aiškino... Aš kai ne specialistas, tai gal nemoku aiškiai paaiškint, arba ko nors dar nesuprantu.
Žodžiu, vienas diagnostikas iškart liepė lupt lauk ir restauruot turbiną su visais kitais iš to išplaukiančiais darbais (plovimas, valymas ir t.t.), kitas patarė iš pradžių pabandyt paieškot mažiau radikalių sprendimų ir jei jau tai nepadės, remontuot kapitaliai. Vietinis lyg ir neblogas meistras, su kuriuo lyg ir tariausi dėl galimų remontų, numovė šlangą nuo turbinos, pirštais paklibino turbinos vidurius ir sakė, kad jai dar suktis ir suktis.
Va tokia ir diagnostika provincijoj... Užtat ir bijau prabangesniu auto, negu audi 80, ar golf 3...
O tai negali tau niekas isimti tos turbinos? Parodysi ja tam kas supranta ir pasakys kaip ir kas, paprastai ir greitai ta dalyka issiaiskinsi. Siaip tas paklibinimas su pirstais yra vienas is patikimiausiu ir geriausiu budu patikrinti turbinai. Cia gal tik juokingai atrodo. O diagnostika ne visada pades, nes ji gali pasakyti kazkokia problema, bet tos problemos priezasciu gali buti daug, vat ir prasideda slieku ieskojimai.
 #519645   Sokratas
 31 Spa 2013 02:13
jo jo.
Kai užkuriu savąją Vektrą, kol, dar šalta, tai duodi gazą, kaip nepriimtų jo, perkelis kartus tik gali įgazuot ant tuščių apsukų...
Anksčiau lyg to nebūdavo. Paskui, kai pravažiuoji šiek tiek, ta problema dingsta...
Dūmo nemeta, filtrus pasikeičiau.
Tai irgi pamastau, kas čia galėtų būt...
Vectra, 1999m, 2,0 kubų CDI
 #519770   tukasG
 31 Spa 2013 12:42
Donasssss rašė:O tai negali tau niekas isimti tos turbinos? Parodysi ja tam kas supranta ir pasakys kaip ir kas, paprastai ir greitai ta dalyka issiaiskinsi.
Maždaug taip ir sutariau su savuoju meistru. Kol kas dar pabandom per aplinkui priežastį rast, jei nepadės, tada nuims turbiną ir išsiūs kažkokion ten turbinų remontu ir priežiūra užsiimančion įmonėn Vilniun, praplovimui ir patikrinimui. Jei ten konstatuos, kad reikalingas restauravimas, tai duosim restauruot. Vis tiek jie sakė kas savaitę važiuoja ten ir veža visų tuo metu pas juos perrinkinėjamų turbininių motorų turbinas - išplauna, patikrina, jei reikalas yr restauruoja. Gal ir nebe daug prasmės tokiai senai mašinai tokius remontus be pradėt, bet kėbulas, pakaba, visa kita dar gan neblogos būklės, tai pagalvojau kad verta visgi variklį rimčiau pasitvarkyt - prižiūrėt, jei ką, tai maž tiks donoru sekančiai mašinai, kai tokios pribręs laikas ieškot. Vis gi tie 1,9 tdi motorai gan plačiai gamai automobilių tinka.
 #519775   Sokratas
 31 Spa 2013 12:55
man irgi taip būna, savo mašiną pažįsti daugmaž. Jei kas ten atsitinka, stengiuos remontuoti, o ne puolu ieškoti kitos, kurią nežinai kokią nusipirksi... Apie naujas nešneku.
 #519782   tukasG
 31 Spa 2013 13:08
Aš esu sau pasiskaičiavęs, kad automobilio amortizacijai vidutiniškai skiriu apie 1000 - 1500 lt metams. Jei sutelpu į tas ribas, tai skaitau, kad viskas normaliai, jei viršiju, tai jau nuostolis šioks toks. Šiam automobiliui kol kas dar nieko neremontavau nuo pirkimo, tik padangas naujas pirkau ir tepalus su filtrais keičiau, tai jei daugiau remontų nepribręs, tai turbinos remontas pilnai sutilptų į biudžetą. Jei tas reikalas ženkliai prailgintų eksploatacijos laiką ir kokybę, tai gal ir verta. Nes vis tiek gi jei imčiau kitos ieškotis, tai vėl prasideda ir laiko gaišatis, ir kelionės neplanuotos, vis tiek nebus taip, kad įsigysiu idealią, kuriai nieko daryt nereiktų, plius visad gi yra ta "nelaimingo loterijos bilieto" rizika... Kas ten žino ką nusiperki, kol pora metų nepavažinėji...
P.S. Be to, pagal kilometražą jau kaip ir bręsta diržų keitimas, tai manau, kad jei kartu su turbinos remontu darbus suderinsiu, tai irgi kažkiek pigiau turėtų gautis, nes vis tiek gi taip ar taip priekis mašinos bus nuardytas, tai gal gi nebeskaičiuos dvigubai už tą patį darbą.
 #519835   Artikas
 31 Spa 2013 15:18
Ale ot išponėję meistriukai, turbiną galima patikrint tik su kompu?...
Monometras yra dar toks daiktas kurį pasijungi ir viską matai realiu laiku ;)
 #519855   Tadunce
 31 Spa 2013 17:23
Monometru tik slėgį esamą matai...

Ar čia iš tos serijos, kur "diagnostiką" su testeriu daro?
 #519890   Sokratas
 31 Spa 2013 19:55
Tadunce rašė:Monometru tik slėgį esamą matai...
...padangose :lol:
 #519902   Artikas
 31 Spa 2013 20:32
Matai sukeliamą slėgš realiu laiku, tą patį ką ir aprodo slėgi odaviklis kurį mato variklio blokas/diagnostika.
 #519917   Sokratas
 31 Spa 2013 21:00
kai tais dalykais neužsiiminėji, tai iš kur žinot?

Slėgio daviklis ir slėgio reguliatorius skirtingos detalės, ar čia vienas ir tas pats?
 #519933   Artikas
 31 Spa 2013 21:37
Opel'iams ir Saab'ams turiu galimybę pasijungti prie pc. Jei kam ko reiks tribuniečiams už atitinkamą žuvies kiekį sutarsim ;)
 #519936   Airis
 31 Spa 2013 21:44
Artikas rašė:Ale ot išponėję meistriukai, turbiną galima patikrint tik su kompu?...
Monometras yra dar toks daiktas kurį pasijungi ir viską matai realiu laiku ;)
I kuria skyle galima isukti monometra?
ir kam ji sukti, jeigu matosi per kompa
 #519938   Artikas
 31 Spa 2013 21:48
Na juk tukasG sakė "diagnostikai", kad negali paijungti kompo. Tiksliau nemato parametrų. sukt jo nereikia. O jei domina plačiau tai pm ;) išmokysiu :ruko
 #519941   andrius0302
 31 Spa 2013 21:54
Siaip siutuose varikliuose daznai pareina turbinos valdymas, tiksliau voztuvas vakuminis toks bumbulas ant turbos uzstringa ir nevaldos jos, o tada ir trauka buna nilabai. Sia savaite darbe vien dvi tokios auto buvo tai vot.
  • 1
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 178
  • VDS, VPS serveriai
  • Bronzinė žuvis
  • Žvejybos reikmenų parduotuvė