"geri" meistraitukasG rašė:EGR - ą pirmu žingsniu atjungė. Šlangutę nuo jo numovė, į ją varžtą įgrūdo ir liepė taip pravažiuot ir pažiūrėt, ar pasikeis kas, ar ne. Nepasikeitė, tai konstatavo, kad ne EGR - as čia kaltas.
"geri" meistraitukasG rašė:EGR - ą pirmu žingsniu atjungė. Šlangutę nuo jo numovė, į ją varžtą įgrūdo ir liepė taip pravažiuot ir pažiūrėt, ar pasikeis kas, ar ne. Nepasikeitė, tai konstatavo, kad ne EGR - as čia kaltas.
prades juodi dumai eiti pro dusliarka ir trauka sumazes.bobis rašė:kas nutinka, kaip pajaučiat kai jau turbina išeina šaibom?tukasG rašė:... Patarkit turėję reikalų su dyzelių turbinų remontais - verta restauruot, ar visgi geriau keist? Ačiū.
Aš irgi baigiu tos nuomonės prieit...Airis rašė:"geri" meistrai
Dvejose skirtingose vietose diagnozavausi. Utenoj ir Kupišky. Abu keikėsi, kad 1991 m audinė ne tas auto, kur labai su diagnostikos kompu draugauja. Abu įvardijo, kad turbina prastai pučia, bet tuo pačiu paminėjo, kad tai gali būt ir priežastis ir pasekmė...Airis rašė:protingiausiai butu pajungti ant kompo, pas normalu meistra ir viska pasakys...
O tai negali tau niekas isimti tos turbinos? Parodysi ja tam kas supranta ir pasakys kaip ir kas, paprastai ir greitai ta dalyka issiaiskinsi. Siaip tas paklibinimas su pirstais yra vienas is patikimiausiu ir geriausiu budu patikrinti turbinai. Cia gal tik juokingai atrodo. O diagnostika ne visada pades, nes ji gali pasakyti kazkokia problema, bet tos problemos priezasciu gali buti daug, vat ir prasideda slieku ieskojimai.tukasG rašė:Minėjo, kad audinės kompas ant tiek lėtas, kad diagnostikos kompas nemato realios pokyčių dinamikos. Ta prasme rodo, kad turbina prastai kelia slėgį, bet duomenys į diagnostikos kompą ateina ant tiek pavėlavę, kad jie nemato kame priežastis - "plaukioja" duomenys. Na, kažkaip taip aiškino... Aš kai ne specialistas, tai gal nemoku aiškiai paaiškint, arba ko nors dar nesuprantu.
Žodžiu, vienas diagnostikas iškart liepė lupt lauk ir restauruot turbiną su visais kitais iš to išplaukiančiais darbais (plovimas, valymas ir t.t.), kitas patarė iš pradžių pabandyt paieškot mažiau radikalių sprendimų ir jei jau tai nepadės, remontuot kapitaliai. Vietinis lyg ir neblogas meistras, su kuriuo lyg ir tariausi dėl galimų remontų, numovė šlangą nuo turbinos, pirštais paklibino turbinos vidurius ir sakė, kad jai dar suktis ir suktis.
Va tokia ir diagnostika provincijoj... Užtat ir bijau prabangesniu auto, negu audi 80, ar golf 3...
Maždaug taip ir sutariau su savuoju meistru. Kol kas dar pabandom per aplinkui priežastį rast, jei nepadės, tada nuims turbiną ir išsiūs kažkokion ten turbinų remontu ir priežiūra užsiimančion įmonėn Vilniun, praplovimui ir patikrinimui. Jei ten konstatuos, kad reikalingas restauravimas, tai duosim restauruot. Vis tiek jie sakė kas savaitę važiuoja ten ir veža visų tuo metu pas juos perrinkinėjamų turbininių motorų turbinas - išplauna, patikrina, jei reikalas yr restauruoja. Gal ir nebe daug prasmės tokiai senai mašinai tokius remontus be pradėt, bet kėbulas, pakaba, visa kita dar gan neblogos būklės, tai pagalvojau kad verta visgi variklį rimčiau pasitvarkyt - prižiūrėt, jei ką, tai maž tiks donoru sekančiai mašinai, kai tokios pribręs laikas ieškot. Vis gi tie 1,9 tdi motorai gan plačiai gamai automobilių tinka.Donasssss rašė:O tai negali tau niekas isimti tos turbinos? Parodysi ja tam kas supranta ir pasakys kaip ir kas, paprastai ir greitai ta dalyka issiaiskinsi.
...padangoseTadunce rašė:Monometru tik slėgį esamą matai...
I kuria skyle galima isukti monometra?Artikas rašė:Ale ot išponėję meistriukai, turbiną galima patikrint tik su kompu?...
Monometras yra dar toks daiktas kurį pasijungi ir viską matai realiu laiku ;)