gal kas galit paaiskinti kuo skiriasi tos naujos yamahos, kalbu apie 5 arkliu, kur su baltu gaubtu ir dabar siu metu jau vel su pilku? kaina skiriasi ju ~300 tautiniu 

Tai taip ir reikėjo rašyt.Kleckas1978 rašė:butent visi Mercury 4T varikliai iki 30ag is tikro yra Tohatsu.
Gal baltų dažų pritrūkovaikis rašė:o kuo skiriasi tos yamahos su baltais gaubtais ir dabar naujais pilkais?
Panasus klausimas kamuoja, tik as bandau issiaiskinti kuris geriau renkantis tarp Tohatsu 5 AG ir Suzuki 5 AG. Kol kas suprantu, kad pagrindinis skirtumas - skonio reikalas - vieniem Tohatsu, kitiem Suzukitomasia rašė:Bandau issirinkti varikliuka liko 2 pretendentai tai YAMAHA F5AMH arba TOHATSU 5, keturktakciai,kas is protingesniu pades issirinkti, kokie uz ar pries, kainos skirtumas cia nelabai didelis todel negroja, AČIU
Matau sunku išsirinkt, kai žinių apie visą šitą reikalą nelabai jau daug, švelniai tariantmacka rašė:aiskiau.
tai lieka sitie:
Suzuki DF 5S arba Suzuki DF 5L
Tohatsu MFS5 S
o kuom gerai / blogai ilga/trumpa koja (koja - tai cia gazo rankena, taip?)? Kiek skaiciau, tai cia visi nori, kad butu trumpa koja
Na nuo S iki L kojos skirtumas yra nemazas. Perdaryt kokybiskai transa - reik pavargt, nes auksciu skirtumai nemazi. O plaukt su L koja uzdeta ant zemo transo... Savu laiku uzsiknisau upese su augmenija, o ir stabdys geras gaunasi atviruose vandenyse - atrodo ne variklis, o inkaras is galo kabo.ramkis rašė:Na Vitoli, gali tikti ir su L koja, juk nežinom ant kokio laivelio bus kabinamas motors, o dabar yra galimybių ir gumiaškę fabrike pasidaryti su transu pritaikytu L kojai
Savas dar kartą pasiskaityk ką parašiau. Nieko nereikia perdari ėti,tiesiog gamykloje padaro tau norimą variantą. Ir ta gamykla ne taip toli. Tiesa geldos ne iy kitaiskų kainų kategorijos,bet ir ne iš zodiakų ar honveivų. Taigi...savas rašė:Na nuo S iki L kojos skirtumas yra nemazas. Perdaryt kokybiskai transa - reik pavargt, nes auksciu skirtumai nemazi. O plaukt su L koja uzdeta ant zemo transo... Savu laiku uzsiknisau upese su augmenija, o ir stabdys geras gaunasi atviruose vandenyse - atrodo ne variklis, o inkaras is galo kabo.ramkis rašė:Na Vitoli, gali tikti ir su L koja, juk nežinom ant kokio laivelio bus kabinamas motors, o dabar yra galimybių ir gumiaškę fabrike pasidaryti su transu pritaikytu L kojai