Forumas apie mėgėjišką žvejybą

Draudžiama žvejoti : ŠAMUS [11.01-04.01]; masalui naudojant žuvelę* [01.01-04.20]; plačiažnyplius ir siauražnyplius VĖŽIUS [10.15-07.15]; be žvejo mėgėjo kortelių šias žuvis: lašišas, šlakius, sykus, upines nėges; upėse ir jų ruožuose išvardintuose taisyklių priede Nr. 1
Apie viska... ir rimtai, ir nerimtai
 #635859   hipy
 24 Rgp 2015 21:57
Sokratas rašė:Mano lankyti autoservisistai, važiuoklės specialistai sako, kad geriau Astra, nei Vectra...

Pežuko 206 su dyzeliniu 2-jų kubų varikliu labai brangios detalės... Jei variklis būtų 1,4, detalės dvigubai pigesnės, grubiai šnekant.... o važiuot su 2-jų kubų varikliu, aišku, kad maloniau, bet tie malonumai ir kainuoja :)
o kas ten tiek brangiau, ka reikia tvarkyt pastoviai? siaip 2.0 hdi motorai visai vyke ir ju nereik bijot, vaziuoja smagiai, ryja panasiai... reik tik ziuret konkretu egzemplioriu, kad nebutu uzmustas ir surudijes... imho senoms masinoms brangiausia ir daugiausia nervu kainuoja kebulas, ji ir ziureciau labiausia...
 #635864   Sokratas
 25 Rgp 2015 05:24
gal ir tavo teisybė, pastoviai pirkt, taisyt nereikia...
Bet kai reikėjo pirkt, keist kuro slėgio skirstytoją, ar kaip ten jis vadinasi, toks šūdukas kur stovi ant kuro siurblio, ir mokėt 600 lt nebuvo malonu, kai silpnesniam varikliui būt tekainavęs 300 ...
Už oro įsiurbimo vožtuvus 120E teko atsegti... ir pn...

Teisybės dėlei reikia paminėt, kad tos detalės jau neveikė, buvo sugedusios prieš nuperkant mašiną....
 #635877   Wytux
 25 Rgp 2015 09:40
hipy rašė:....... imho senoms masinoms brangiausia ir daugiausia nervu kainuoja kebulas, ji ir ziureciau labiausia...
:shock: na tokia masina perkama 1-2 technikinem ...poto i svalke.... ka ten nervintis del kebulo tai nezinau - paziurejai kad tiek laiko atlaikytu ir tiek reikalu- ner tolko investicijoms sioje srityje. Nu bet cia tik mano kaip vazinejancio sio segmento masinomis nuomone :-D
 #635895   hipy
 25 Rgp 2015 11:48
Wytux rašė: :shock: na tokia masina perkama 1-2 technikinem ...poto i svalke.... ka ten nervintis del kebulo tai nezinau - paziurejai kad tiek laiko atlaikytu ir tiek reikalu- ner tolko investicijoms sioje srityje. Nu bet cia tik mano kaip vazinejancio sio segmento masinomis nuomone :-D
gerai kai turi koki garaza, svarke gal net kokia ir teisingas rankas, o jei bent vieno is siu truksta, tai skardu sutvarkymas tom "1-2 technikinem" oi kaip kainuoja...
 #635896   liorenas
 25 Rgp 2015 11:54
Arvidys rašė:Sveiki, kokia mašina žiuret iki 1000eu? ...svarstau apie peugeot 406 ar 206 pegeot tai ir dyzeli eitu už tiek pajamt tik, kad būtų senesnių metu. Kokie dar variantai? Kita mintis užgyvent apie 1500eu ir tada jau žiurėčiau Avensis 1999 - 2001m. dyzeli. Ka patarsit? Ka už tokia sumą žiūrėt? Apie mašinas neraukiu nieko, tai domina daugiau žinančiu nuomone.
KAip zinai kolega turejau anksciau as astra 95 metu 1.7 td su isuziniu motoru, o dabar damusineju pezuka 206 1.9 td 99 metu... Jei trumpai tai opeliui sustreikavo variklis, o piezas pastoviai istato hemaroju su galine torcionine pakaba (kas 50 - 70 tukst km)...opelis - sena istorija tai ir remonto kastu neatsimenu, tik tiek kad su vaziuokle tikrai bedu beveik nebuvo, nu o piezo daliu kainas galiu pavardint: torcionu remontas su dalimis - 230 - 300 euru, paskutini kart pirkau deveta visa galini balki su visais amortikais ir bugnais, tai balkis kainavo 100 euru, o jo pakeitimas - 50...sankabos rem komplektas - 130 euru, stabilizatoriaus traukes po 6 -7 eurus, vairo traukes antgalis - 9 eur, atraminiai amortiku guoliai po kazkas 14 euru, parazitinis generatoriaus dirzo guolis - 12 eur, sankabos truso kainos jau netsimenu... gal isvardintas sarasas atrodo gan kraupiai, bet vistiek as piezo nepeikiu...vazineju, tai ir remontuot tenka...
Ir visgi kai atsisveikinsiu su piezu, akys vel krypsta i opelius...nu kazkaip parasciau ir elementariau ten viskas...
 #635918   vyrgaz
 25 Rgp 2015 16:12
406 gemarojaus gale neturi..mano išlaidos per 4 eksploatavimo metus yra čia..Realiai pravažiuota kiek daugiau nei 70k km..
 #635935   Wytux
 25 Rgp 2015 20:29
hipy rašė: gerai kai turi koki garaza, svarke gal net kokia ir teisingas rankas, o jei bent vieno is siu truksta, tai skardu sutvarkymas tom "1-2 technikinem" oi kaip kainuoja...
Oj tie zmones vazinejantys su saloninem masinom :-D
jei kazko truksta, tai nuvaziuoji i slabotke, ten bet kuriam 'garazu masyve' ir dedziu su svarkem ir su rankom 'bieriniehochiu'. Kai nusipirkau surudijusi (bet visa kita techniskai tvarkinga) Golf III ( o visi zinom kad tai viena is tu laaabai rudijanciu auto) tai apacia suvirino uz ...jei gerai pamenu.... nepilnus 200 senu lietuvisku pinigu. I svalke po 5 ar 6iu metu nuvaziavo su skyle dugne, bet pradines investicijos del rudziu/skardu tvarkymo taip ir liko.......
 #635948   savas
 25 Rgp 2015 21:35
Manajam busikui už galinių arkų sutvarkymą paprašė 540 eurų. Nusispjoviau ir susiradęs puslitrinę bankę seno vobloms naudoto špakliaus, nerudijančios vielos tinklelio bei dasipirkęs "antigravio" purškalo per pusę dienos susitvarkiau visai pakenčiamai... Tiesa, dar stoginės cinkuotos skardos kelis gabaliukus teko privirint :-D Rezultate - vaizdelis nė trupučio nenusileidžia tam, ką padarė prieš du metus su mano sceniku...Paėmė 1200 litų normaliam servise. - dabar tose vietose,kur "tvarkė" - skylės... Net gėda i miestą važiuot. Sugebėjo net naujų slenksčių cinkuotą paviršių pažeist ten, kur praktiškai net liestis nereikėjo. :evil:
Vienžo, jei mašina reikalinga kaip transportas ir už mažus pinigus, tai nėr ko pergyvent, kad kažkur skylė atsirado, jei tą mašiną po metų i savartyną atiduosi. Būna, kad (sūnus) nusipirko už šiek tiek žemiau nei vidutinę rinkos kainą, paskum sukišo du kart tiek ir, galų gale surėžė i metalą, pravažiavęs vos porą tūkstančių... Nuostoliai didžiuliai (kažkur 5-5,5 gabaliukai litų). O kadangi jam darbo reikalais sukt kilometražą reik nemažą, nupirkom prieš naujus metus už 1100 lituku seną grabuką su grubiai sulopytais sparnais, bet pravažiavo per pusmetį 20 000 km ir jokių problemų. ;-)
 #635951   ramass
 25 Rgp 2015 22:28
Airis rašė:Gal kam reikia bagazines ant stogo Camei delphin 460. viena is didesniu,gero stovio su raktais
Pasuksiu tau . Pakalbesim.
 #635959   Arvidys
 26 Rgp 2015 08:48
O kaip ten vis dėlto su tais saab'ais hemarojus del daliu ar cia tik tuscios kalbos? Konkreciau tai 2.2 diseliniai varikliai domina kas ten pas juos stovi? Gal kas eksplotuoja toki 2000m. :)
 #635965   vava
 26 Rgp 2015 10:03
su sabais smagu vaziuot, bet detales brangios. Plius, jei uztaikysi ant pasibaigusios turbinos ir reiks ja remontuot, tada bus ypac nemalonu kisenei :)
 #635971   krioklis
 26 Rgp 2015 11:19
Saab beveik tas pats kas opel vectra, variklis irgi opelinis.
 #637632   Arvidys
 11 Rgs 2015 14:10
Gal kas ka gali pakomntuot apie audi A4 1996 - 1999m dyzelinius variklius, kurie geresni 2,5L ar 1,9 su 81kw? Plius aplamai apie šitas audines kažką iš praktikos žinot kokiu nors dažnų brangių ligų turi ar ne? Kažka esu girdėjes del važiuoklių pas jas, bet nieko konkretesnio kaip ir nežinau.
 #637680   krioklis
 12 Rgs 2015 02:13
Variklis vienareiksmiskai tik 1.9. i 2.5 nesigilink gaidys totalus. Vaziuokle daznai genda, remontas brangus bus jei keisi naujom dalim, iseitis daug kur restauruoja nebrangiai su garantija.
 #637685   Arvidys
 12 Rgs 2015 08:02
:? Nu ja, o tai ka tada ziuret? Tarkim lubos 1500. Peugeot nežiuret renault nežiuret, opeliu nežiuret... pasatus b5 gal ziurėt ar ir ten kas negerai?
 #637688   Wytux
 12 Rgs 2015 08:24
Jei pinigu labai per daug nera tai pasiziurek gerai uzlaikyta Golf III - pora technikiniu atidrosi be didesniu papildomu investiciju , o poto jau gal bus daugiau pinigu prabangesniam auto.
 #637694   auriux
 12 Rgs 2015 09:52
Kas is to b5 niekuo jis nesiskira nuo a4 tik kad dizainas skiriasi :-niak' uz tokia suma tai nezinau ned nenori opelio tai nemanau kad kazka paimsi stebukla. Geriau pataupyk ir pasimsi a6. Aisku c4 kebule ;-var-var.
 #637695   Ovidijus
 12 Rgs 2015 09:59
Arvidys rašė::? Nu ja, o tai ka tada ziuret? Tarkim lubos 1500. Peugeot nežiuret renault nežiuret, opeliu nežiuret... pasatus b5 gal ziurėt ar ir ten kas negerai?
Gali drąsiai į visas tavo išvardytas mašinas žiūrėt. Ir į A4 Ttiek 1.9 (81-85-96kW) ir 2.5 (110-132kW) dyz. Passat lygiai tokie pat varikliai. Visos jos geros. :gutgut Nė kiek nepeikiu nė vienos. Pats važiuoju beveik 6 metai su A6 2.5tdi 110 kW 6-ių bėgių, turėjau bėdų su aukšto slėgio kuro siurbliu, su kuro siurbliuku bake, tvarkiau važiuoklę, ir generatorių nu ir ką..? Jei važiuoji nemažai reiškias reikia ir remontuot. Manosios variklis gan didelis, bet su mano važiavimu kuro sąnaudos daugiausia siekia 6.5 litro, na jei daugiau trasoje tai nė 6-ių litrų nereikia, manau, kad ekonomiška. :gutgut Perkant dėvėtą automobilį dalyvauji savotiškoje loterijoje: ,,Pataikys nupirkt ar ne" Jei pasisekė nupirkt tai ir bus jinai superinė ir kitiem tik tokia patarsi pirkt, bet jei bent kiek susidursi su problemom tai jau viskas, kaip sako: šūdų šūdas. :-D Beja turiu ir Opelį 2000-ųjų gimimo 1.7dti, Su juo irgi nemažai važiavau Du metus kiekvieną dieną mažiausiai po 120 km važiuodavau, bet tvarkiau ir tą ir dar tvarkysiu, nu ką padarysi jei nori važiuot. :) Beja kas liečia techninę būklę, tai stengiuosi niekada neapleisti auto, jei kas ne taip stengiuosi susitvarkyti iškart, o nelaukt dienos kai varai ruoštis prieš tech. apžiūra, o tokie žmonės daugiausia skundžiasi, nes padeda daug pinigų servisuose. P.S. Jei jums auto tik tam, kad ji važiuotų ir negestų? Nebus taip. Pasvajokit. :) Mylėkim savo vežėjas, kaip ir daugelis savo žūklės inventorių myli ir prižiūri. ;-)
 #638727   lydekiukstis
 23 Rgs 2015 22:32
Arvidys rašė:O kaip ten vis dėlto su tais saab'ais hemarojus del daliu ar cia tik tuscios kalbos? Konkreciau tai 2.2 diseliniai varikliai domina kas ten pas juos stovi? Gal kas eksplotuoja toki 2000m. :)
Detaliu rasti tikrai galima, taciau pagal pateikta kaina, kazka padoresnio rasti bus sunku. 2,2 TiD'as stovi Zefiros variklis, triuksmingokas traktoriukas :-D SAAB'a priziureti reikia, laiku atlikti eksplotacinius remontus, kitaip daug pinigeliu reiks investuoti ;-) Elektronika pakvailioja... Bet siaip - isskirtinesnis auto ;-)
 #638816   vava
 24 Rgs 2015 20:03
Nu papasakok, kuom išskirtinis Saab?
Aš, tiesa pasakius, prieš kuri laiką sirgau saabais. 9-5 buvo mašinos idealas. Kažkiek pavazinejau, ieškojau intensyviai pirkimui gero varianto, viena diena jau buvau beveik nupirkes zmonai 9-3, bet vienas zmogus uz ta pacia pasiule daugiau, dalyvavau saaberiu susibegimuose ir t.t.
Paskui pakalbejau vaziuojanciais tų paciu metų Audi, subaru kitom mašinomis ir nusileidau ant žemės.
Nes saabai nei galingesni, nei patvaresni, nei pigesni, o su kuro sąnaudomis visai nedraugauja.....
Ir su daiktų pasidejimais pas juos problemos...
 #640043   Wytux
 07 Spa 2015 19:59
vava rašė:Nu papasakok, kuom išskirtinis Saab?
Nu tai pats sekancioj pastraipoj ir atsakei :-D Man ir kazkodel patinka Saabai, bet ... vis nerandu 'praktinio pritaikymo" :roll:

Gal kas galit ka pasakyt apie 2002 Trazita, 2l dyzelini(keleivinis)? Variklis senesnis, mol be visokiu purkstuku (patikimesnis?), zinau kad 'nevalina' , kad skardos rudyja(-s) ... kas daugiau ? :roll:
 #640315   upinis
 10 Spa 2015 19:07
Na, žinovai-ekspertai, ką galite pasakyti apie Subaru Forester? Nes apsisprendimui (imu ar neimu) turiu dar 2-3 dienas.
Benzinas 2,5l., amerikonas važinėtas Lietuvoje, automatas, 2010m.
Parekomenduotas pažįstamo serviso šefo. Pagal VIN nėra prie ko prikibti. Mano mėgėjišku žvilgsniu - tinkamas. Kaina - priimtina.
Pliusų prašau nevardinti, man rūpi ką galėjau pražiūrėti ar neįžiūrėti.
Kai pinigai bus sumokėti, svarstyti jau nebereikės. Reiks važiuot :-D
 #640329   krioklis
 11 Spa 2015 02:52
upinis rašė:Na, žinovai-ekspertai, ką galite pasakyti apie Subaru Forester? Nes apsisprendimui (imu ar neimu) turiu dar 2-3 dienas.
Benzinas 2,5l., amerikonas važinėtas Lietuvoje, automatas, 2010m.
Parekomenduotas pažįstamo serviso šefo. Pagal VIN nėra prie ko prikibti. Mano mėgėjišku žvilgsniu - tinkamas. Kaina - priimtina.
Pliusų prašau nevardinti, man rūpi ką galėjau pražiūrėti ar neįžiūrėti.
Kai pinigai bus sumokėti, svarstyti jau nebereikės. Reiks važiuot :-D
Turi 2-3 dienas pasiskaitinek foresterclub.lt Siaip su ja jau bandei pasivazinet??? Komforto nesitikek, konkreti skarbonke, garso izoliacijos nulis. Bukas ir letas automatas. o siap labai patvarus techniskai automobilis.
 #640418   krioklis
 12 Spa 2015 02:39
koziris40 rašė:... buką ir lėtą gal sau atgal pasiimk .turiu tokį ir legasy tokių metų - tai forikas deda į vietą . O triukšmo tai neatimsi iš jo
Na jei turi legacy tokiu metu tai ten stovi cvt deze, ir nepasakok kad foris su 4 laipsniu deze deda i vieta. Nebent pas tave forikas 2.5 xt arba 3.0
  • 1
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 178
  • VDS, VPS serveriai
  • Bronzinė žuvis
  • Žvejybos reikmenų parduotuvė